Arne Slot

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Arne Slot

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 23. jun, 2024 16:38

Oomph242 skrev:
fredag, 21. jun, 2024 23:06
Spændende om man kan vinde nogle titler på at være sympatisk :dontknow:
Prøv at læse det jeg skrev én gang til :roll:

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 23. jun, 2024 20:44

Jeg forstår altså umiddelbart heller ikke helt dit indspark Oomph?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

AJJ

Indlæg af AJJ » mandag, 24. jun, 2024 14:21

Hr. Drejer skrev:
søndag, 23. jun, 2024 16:38

Ja, sympatisk mand. Og smart af klubben at præsenterer ham under EM, hvor den samlede London presse følger landsholdet, og er lidt ligeglade med hvad der sker i klubberne.
Hvorfor var det smart?

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 24. jun, 2024 14:25

AJJ skrev:
mandag, 24. jun, 2024 14:21
Hr. Drejer skrev:

Ja, sympatisk mand. Og smart af klubben at præsenterer ham under EM, hvor den samlede London presse følger landsholdet, og er lidt ligeglade med hvad der sker i klubberne.
Hvorfor var det smart?
Som det fremgår af de to linjer, er den kritiske London presse optaget af EM, hvilket jeg tror betyder at Arne Slot ikke skal 'stå skoleret' overfor den del af pressen. London pressen - specielt tabloid pressen - er kendt for at være nogle sataner overfor alt udenfor London. Det giver en rolig opstart Arne Slot, og det hilser jeg velkommen.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 24. jun, 2024 19:25

Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
Det var som sådan ikke til dig. Der er flere som har skrevet det..

Jeg synes bare Slot som træner virker utroligt uambitiøst for en klub af vores størrelse. Ret begrænsede midler til transfer og en træner som har erfaring fra et hold på Superliga niveau.. Det er sku lidt dømt til at gå galt.. Så der bliver nok brug for at være sympatisk...

Alonso med en god portion penge og ansvar synes jeg havde virket mere ambitiøst eller Amorim med penge og ansvar.
Med den rigtige løn og vilkår tror jeg de havde overvejet.

Jeg har svært ved at se ansættelsen som en trussel for City og Arsenal. Newcastle og Chelsea bliver helt sikkert også bedre i næste sæson. United og Villa nok heller ikke.

Jeg tror FSG vil resignere i kampen om PL/CL titler/CL deltagelse med Liverpool og mere vil satse på et fodbold konsortium med flere klubber som skal klare sig mindre godt. Det vil formentlig også give dem flere penge i den sidste ende.
Så vil en CL deltagelse i ny og næ være en succes..

AJJ

Indlæg af AJJ » tirsdag, 25. jun, 2024 10:53

Hr. Drejer skrev:
mandag, 24. jun, 2024 14:25
AJJ skrev:
mandag, 24. jun, 2024 14:21
Hr. Drejer skrev:

Hvorfor var det smart?
Som det fremgår af de to linjer, er den kritiske London presse optaget af EM, hvilket jeg tror betyder at Arne Slot ikke skal 'stå skoleret' overfor den del af pressen. London pressen - specielt tabloid pressen - er kendt for at være nogle sataner overfor alt udenfor London. Det giver en rolig opstart Arne Slot, og det hilser jeg velkommen.
Ok - det var bare lige lidt svært at læse ud af dit første indlæg :-)

AJJ

Indlæg af AJJ » tirsdag, 25. jun, 2024 11:04

Oomph242 skrev:
mandag, 24. jun, 2024 19:25
Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:

Jeg synes bare Slot som træner virker utroligt uambitiøst for en klub af vores størrelse. Ret begrænsede midler til transfer og en træner som har erfaring fra et hold på Superliga niveau.. Det er sku lidt dømt til at gå galt.. Så der bliver nok brug for at være sympatisk...

Alonso med en god portion penge og ansvar synes jeg havde virket mere ambitiøst eller Amorim med penge og ansvar.

Jeg har svært ved at se ansættelsen som en trussel for City og Arsenal. Newcastle og Chelsea bliver helt sikkert også bedre i næste sæson. United og Villa nok heller ikke.

Jeg tror FSG vil resignere i kampen om PL/CL titler/CL deltagelse med Liverpool og mere vil satse på et fodbold konsortium med flere klubber som skal klare sig mindre godt. Det vil formentlig også give dem flere penge i den sidste ende.
Hvorfor skulle Amorin være et bedre valg?

Har du i øvrigt set, hvem Chelsea og Bayern München har ansat? Og hvem Man U har besluttet at beholde som træner?

Sløset argumentation, når man ikke forholder sig til realiteterne på trænermarkedet. Men du har måske en færdig Klopp eller Pep-klon i garagen...

pingel

Indlæg af pingel » tirsdag, 25. jun, 2024 11:52

“ Jeg tror FSG vil resignere i kampen om PL/CL titler/CL deltagelse med Liverpool og mere vil satse på et fodbold konsortium med flere klubber som skal klare sig mindre godt. Det vil formentlig også give dem flere penge i den sidste ende.
Så vil en CL deltagelse i ny og næ være en succes..”

Hvorhenne finder du dine konspirationsteorier? 😉

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 26. jun, 2024 15:50

Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:

Hvorfor bliver Chelsea bedre? De har fået en ung og ganske uprøvet manager på topniveau. Enzo Maresca, som har været manager for Parma og Leicester. Jeg ser ikke ham som en der kan løfte Chelsea.

Alonso var vel alle Liverpool supporteres førstevalg. Sønnen der vender hjem til Beatles byen, vil være et smukt eventyr i Andersen klassen. Men han har eller ikke mange års erfaring som manager. Hans første sæson i Leverkusen har været en kæmpe succes. Nu skal han i gang med den svære anden sæson. Lad os se om han er en lige så stor stjerne om et år.

Bayern har lige fået Kompany som ny manager. Hans eneste bedrift som manager er nedrykning med Burnley. I det lys er Slot ganske fint valg. Om Amorin, Alonso, eller en tredje er et bedre valg, tja det ved jeg ikke. Men jeg synes at der generelt mangler managertalenter. De åbenlyse efterfølgere af Klopp, Pep, Ancelotti og Mourinho er ikke umiddelbart til at få øje på. Måske søger Liverpool, Chelsea, Bayern m. f. efter den næste store manager talent. Måske er det Slot. Måske ikke. Men han skal da have en chance.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » onsdag, 26. jun, 2024 22:14

Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:

Hvorfor bliver Chelsea bedre? De har fået en ung og ganske uprøvet manager på topniveau. Enzo Maresca, som har været manager for Parma og Leicester. Jeg ser ikke ham som en der kan løfte Chelsea.

Alonso var vel alle Liverpool supporteres førstevalg. Sønnen der vender hjem til Beatles byen, vil være et smukt eventyr i Andersen klassen. Men han har eller ikke mange års erfaring som manager. Hans første sæson i Leverkusen har været en kæmpe succes. Nu skal han i gang med den svære anden sæson. Lad os se om han er en lige så stor stjerne om et år.

Bayern har lige fået Kompany som ny manager. Hans eneste bedrift som manager er nedrykning med Burnley. I det lys er Slot ganske fint valg. Om Amorin, Alonso, eller en tredje er et bedre valg, tja det ved jeg ikke. Men jeg synes at der generelt mangler managertalenter. De åbenlyse efterfølgere af Klopp, Pep, Ancelotti og Mourinho er ikke umiddelbart til at få øje på. Måske søger Liverpool, Chelsea, Bayern m. f. efter den næste store manager talent. Måske er det Slot. Måske ikke. Men han skal da have en chance.
100 p det skal han!
Jeg vægter sympatisk som en absolut vigtig egenskab hos en Liverpool manager/head coach.

YNWA

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 27. jun, 2024 07:52

En stor del af grunden til, vi kunne lide Klopp, er vel også, fordi han var utrolig sympatisk. Selv vores ærkefjender kunne lide ham. Han kunne så meget mere, men vi har af gode grunde ikke set noget til Slots evner på den helt store scene endnu, så derfor glæder jeg mig bare over, han virker sympatisk, og ikke som et røvhul. Har tidligere skrevet, at jeg ikke er oppe og køre over ansættelsen af ham, men det er, som flere andre er inde på, et ekstremt vanskeligt marked for trænere for tiden.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » søndag, 30. jun, 2024 02:15

DET BLIVER PISSEGODT MED ARNE!

YNWA

[YouTube]https://www.youtube.com/watch?v=5Nu207i ... esen-Topic[/YouTube]

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » mandag, 19. aug, 2024 15:43

HVOR PINLIGT! :oops:
... at jeg ikke checkede ordentligt, om der var oprettet en tråd til Arne Slot, så jeg kopierer lige herover i:
Cynwal skrev:
mandag, 19. aug, 2024 12:01
Cheftræneren skal selvfølgelig have sin egen tråd, og hvad er mere passende end at starte med et godt interview han giver på sidelinjen efter sin første kamp og første sejr (af forhåbentlig mange) i chefstolen på sidelinjen:
Der er også en del som skriver, at han er sympatisk og imødekommende, men hård (steely) indeni og skånselsløs (ruthless), betragtet ud fra hans udskiftning af Quansah i pausen, og derefter ærlige indrømmelse af at det var en taktisk indskiftning, fordi vi vandt for få dueller og anden-bolde.
Vi SMADRER det PIShold !

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » mandag, 19. aug, 2024 16:03

Så vidt jeg kan forstå på Feyenoord fans, så er en af Slots absolutte styrker hans evne til at ændre kampen i pausen og generelt tilpasse i løbet af kampen. Det synes jeg fremgik mod Ipswich, omend det er interessant hvis han reelt ikke ændrede det store taktisk, men bare foretog den hårde udskiftning og bad spillerne vinde deres dueller. Det tror jeg nu er en god blanding af ydmyghed og hemmeligholdelse, men et stort plus til Slot på den front.

De færreste er i tvivl om min holdning til Jürgen Klopp, men skal man give ham lidt kritik, så synes jeg at han til tider var lidt for langsom til at lave netop den type ændring som Slot gjorde. Hans store loyalitet og tiltro til spillerne gik ofte først. Ikke at Quansah var dårlig, men der skulle simpelthen bare ske noget. Modig beslutning af Slot, som viste sig at være afgørende.
Imod moderne fodbold.

AJJ

Indlæg af AJJ » tirsdag, 20. aug, 2024 10:38

Det hører dog også med til billedet, at Ipswich - hvilket også blev diskuteret undervejs i kamptråden - næppe kunne opretholde den høje intensitet forbundet med mand-mand opdækningen.

De prøvede at lave en "Atalanta" på os, men havde heldigvis ikke helt kvaliteterne til at udnytte det pres, de satte os under.

Men uanset var det positive tegn fra vores træner.

Besvar