27 - Darwin Nunez
- JudgeArdaStudge
Re: 27 - Darwin Nunez
Darwin på pletten igen i går for Uruguay i Copa America, på sin fødselsdag.
Han er nu oppe på én assist og ni mål i sine seneste seks kampe. Meget flot.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Han må gerne tage landsholdsformen med sig til Liverpool.JudgeArdaStudge skrev: ↑tirsdag, 25. jun, 2024 13:46Darwin på pletten igen i går for Uruguay i Copa America, på sin fødselsdag.
-
- Geografisk sted: Østerbro
- Alder: 36
Jeg kunne ikke se kampen i aftes, men har set den på bagkant i dag. Jeg må godt nok sige, jeg har mistet håbet for ham her. Hans output er jo blevet så meget dårligere, og det var jo ikke ligefrem imponerende i forvejen, og i går var han helt væk. Skyd ham af, og så om vi kan kradse lidt af de mange spildte millioner tilbage.
Jeg kan ikke tåle at se ham med Liverpool trøje længere. Tænker altid åh gud når han er i startopstillingen.
Gakpo er meget bedre, men stadig ikke nok. Vi mangler en god poacher.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Gakpo er meget bedre, men stadig ikke nok. Vi mangler en god poacher.
-
Jeg håber ikke han er Liverpool spiller efter sommeren. Han får mig til at savner Origi big time!
Jeg vil dog mene Nunez overall er en bedre spiller end Origi.Hr. Drejer skrev: ↑fredag, 06. dec, 2024 16:21Jeg håber ikke han er Liverpool spiller efter sommeren. Han får mig til at savner Origi big time!
Jeg tvivler på Nunez bliver solgt til sommer. FSG vil nok ikke tillade et så stort tab på en spiller.
-
Jeg synes Origi havde langt større spilforståelse, bedre første berøring og 1000 gange bedre afslutter. Då Origi var langt bedre overall spiller.Oomph242 skrev: ↑fredag, 06. dec, 2024 22:42Jeg vil dog mene Nunez overall er en bedre spiller end Origi.Hr. Drejer skrev: ↑fredag, 06. dec, 2024 16:21Jeg håber ikke han er Liverpool spiller efter sommeren. Han får mig til at savner Origi big time!
Jeg tvivler på Nunez bliver solgt til sommer. FSG vil nok ikke tillade et så stort tab på en spiller.
De kan lade Nunez indgå i en byttehandel. Uanset om han sælges til sommer eller senere, så vil der blive bogført et tab. Og jeg tvivler på at Nunez indgår i Slots planer, så måske vil Nunez selv søge væk i jagten på spilletid.
27 - Darwin Nunez
Hans G/A i indeværende sæson siger 4/3 efter 23 kampe, hvor han har opnået 1229 minutter.
Han er bedre til at få gult kort, som er oppe på 5.
Det er simpelthen for ringe.
Han er bedre til at få gult kort, som er oppe på 5.
Det er simpelthen for ringe.
Så er det sgu underligt at Origi ikke får spilletid i Milan. Nunez laver et kæmpe arbejde, og er også tit der hvor han skal være - man ja, den ryger ikke ind…Hr. Drejer skrev: ↑fredag, 06. dec, 2024 22:56Jeg synes Origi havde langt større spilforståelse, bedre første berøring og 1000 gange bedre afslutter. Då Origi var langt bedre overall spiller.Oomph242 skrev: ↑fredag, 06. dec, 2024 22:42Jeg vil dog mene Nunez overall er en bedre spiller end Origi.Hr. Drejer skrev: ↑fredag, 06. dec, 2024 16:21Jeg håber ikke han er Liverpool spiller efter sommeren. Han får mig til at savner Origi big time!
De kan lade Nunez indgå i en byttehandel. Uanset om han sælges til sommer eller senere, så vil der blive bogført et tab. Og jeg tvivler på at Nunez indgår i Slots planer, så måske vil Nunez selv søge væk i jagten på spilletid.
-
- Geografisk sted: Østerbro
- Alder: 36
Jeg har også givet totalt op på ham. Han passer simpelthen ikke ind i spillestilen, er jeg bange for. Tror han kunne være god under Diego Simeone eksempelvis. Ift. om det er for dyrt at lade ham gå: Jeg tror efterhånden, det snart kan være dyrere ikke at sælge ham for en reduceret pris, da han leverer så dårligt, som han gør. Tænk sig, hvis vi ikke havde Salah...
-
Enig. Origis spilforståelse har da alle dage været håbløs. Bortset fra enkelte magiske øjeblikke, tog han sjældent gode løb og stod ofte ikke det rigtige sted. Hans presspil var dårligt, og som afslutter var han svingende for Liverpool. Origi er poor mans Rashford.pingel skrev: ↑lørdag, 28. dec, 2024 13:06Så er det sgu underligt at Origi ikke får spilletid i Milan. Nunez laver et kæmpe arbejde, og er også tit der hvor han skal være - man ja, den ryger ikke ind…Hr. Drejer skrev: ↑fredag, 06. dec, 2024 22:56Jeg synes Origi havde langt større spilforståelse, bedre første berøring og 1000 gange bedre afslutter. Då Origi var langt bedre overall spiller.Oomph242 skrev: ↑fredag, 06. dec, 2024 22:42Jeg vil dog mene Nunez overall er en bedre spiller end Origi.Hr. Drejer skrev: ↑fredag, 06. dec, 2024 16:21Jeg håber ikke han er Liverpool spiller efter sommeren. Han får mig til at savner Origi big time!
-
Jeg vil til en hver tid vælge Oirig før Nunez. Nunez minder mig om Morata; han har næsten hele pakken, men mangler det vigtigste - afslutningsfærdigheder og spilintelligens. Origi er langt bedre afslutter end Nunez.
Det er ufatteligt ringe stats!
-
Fonseca er netop blevet fyret i Milan, og rygterne går på at de gerne vil leje Nunez med en købsoption på ca. 45 millioner Euro.pingel skrev: ↑lørdag, 28. dec, 2024 13:06Så er det sgu underligt at Origi ikke får spilletid i Milan. Nunez laver et kæmpe arbejde, og er også tit der hvor han skal være - man ja, den ryger ikke ind…Hr. Drejer skrev: ↑fredag, 06. dec, 2024 22:56Jeg synes Origi havde langt større spilforståelse, bedre første berøring og 1000 gange bedre afslutter. Då Origi var langt bedre overall spiller.Oomph242 skrev: ↑fredag, 06. dec, 2024 22:42Jeg vil dog mene Nunez overall er en bedre spiller end Origi.Hr. Drejer skrev: ↑fredag, 06. dec, 2024 16:21Jeg håber ikke han er Liverpool spiller efter sommeren. Han får mig til at savner Origi big time!
https://www.daveockop.com/latest-news/a ... win-nunez/
Så er det da bare afsted med ham.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Skal vi samle ind til en privat-jet, så vi kan sørge for, at den mellemlander i Frankfurt på vejen hjem og tager Omar Marmoush med tilbage til John Lennon Airport?
Vi SMADRER det PIShold !