27 - Darwin Nunez

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Redtothebone

Re: 27 - Darwin Nunez

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 16. aug, 2022 10:23

Cynwal skrev:
tirsdag, 16. aug, 2022 08:29
Efter at have set noget mere med Darwin Nunez må jeg sige, at hans tekniske niveau skuffer mig. Han mangler helt klart finesse i sin boldomgang, og flere af hans aktioner i en kamp ser decideret kluntede ud. I hans boldomgang minder han mig faktisk ret meget om Andy Carol.
ok du fører hermed i kampen og dagens største sviner :D
JEG BOYKUTTER VM I QATAR

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 58

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 16. aug, 2022 11:11

Redtothebone skrev:
tirsdag, 16. aug, 2022 10:23
Cynwal skrev:
Efter at have set noget mere med Darwin Nunez må jeg sige, at hans tekniske niveau skuffer mig. Han mangler helt klart finesse i sin boldomgang, og flere af hans aktioner i en kamp ser decideret kluntede ud. I hans boldomgang minder han mig faktisk ret meget om Andy Carol.
Jeg håber i den grad, at jeg tager fejl, men jeg sidder nu en gang med den fornemmelse i maven, at hans teknik slet ikke slår til, når det kommer til at deltage i Liverpools hurtige 1. gangs pasningsspil omkring feltet.

Jeg sværger, at jeg vil æde mine ord i mig igen offentligt, hvis jeg tager fejl, når Darwin har spillet et noget højere antal kampe.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 47

Indlæg af texy » tirsdag, 16. aug, 2022 15:25

Cynwal skrev:
tirsdag, 16. aug, 2022 11:11
Redtothebone skrev:
tirsdag, 16. aug, 2022 10:23
Cynwal skrev:
Jeg håber i den grad, at jeg tager fejl, men jeg sidder nu en gang med den fornemmelse i maven, at hans teknik slet ikke slår til, når det kommer til at deltage i Liverpools hurtige 1. gangs pasningsspil omkring feltet.

Jeg sværger, at jeg vil æde mine ord i mig igen offentligt, hvis jeg tager fejl, når Darwin har spillet et noget højere antal kampe.
Jeg deler bekymringen i forhold til teknikken. Der er i hvert fald pads til forbedringer i førsteberøringen. Til gengæld tager han nogle virkelig fornuftige løb og virker ret fornuftig i presspillet.

Min helt store bekymring lige nu er, hvor svag han var mentalt i går. Hans fokus var helt væk, fordi han skulle bruge kræfter på at skælde ud på Andersen.

Lige nu er jeg stadig irriteret nok over hans barnlige opførsel til, at jeg er glad for, at han ikke kan spille i de næste kampe. Totalt uacceptabelt at sælge sit hold og holdkammerater på den måde.
Kloppite

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » tirsdag, 16. aug, 2022 21:29

Er nu ikke så bekymret for hans teknik, men syntes generelt at mange spillere sløser med bold omgangen.
Der er lavet mange dårlige indlæg og afleveringer i de første to kampe.
Trent virker meget sløset, hvilket han også tid ider gjorde i de tidligere sæsoner.
Vores afslutninger mangler generelt kvalitet og indtil nu har vi smidt 4 point til hold der kender deres besøgstid og har været skarpe i afslutningerne. Det er en gammel kending, at vi skal bruge mange chancer til vores mål.
Når vi får styr på skarpheden, tror jeg nunez nok skal stå de rigtige steder.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Skee

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 17. aug, 2022 13:44

Jeg synes hans teknik er ok. Den var fin da vi mødte Benfica i CL i sidste sæson. han teknik er ikke på samme niveau som Salah og Mane, men han er en anden type spiller, som gerne skulle give vores angreb en fysisk dimension samt er han en langt bedre afslutter end de to før nævnte. Vi skal gerne kunne bringe ham i situationer, hvor han kan afslutte med sit præcise spark.

Min bekymring går mest på hans mentale tilstand. Nu viste Joachim Andersen at man relativt let kan bringe ham ud af koncentration, og nu vil andre forsvarsspillere forsøge med samme taktik. Han skal modnes.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » onsdag, 28. sep, 2022 09:05

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » fredag, 30. sep, 2022 07:35

JaFu

Indlæg af JaFu » fredag, 30. sep, 2022 16:43

Så mangler vi bare det også bliver omsat til lidt flere mål.
For mig at se, mangler han stadig at vænne sig til den højere hastighed og den kortere tid, man har til at reagere i PL
Når det er på plads - blir det godt!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar