3 - Fabinho
3 - Fabinho
Vi har her til aften budt på Fabinho fra Monaco der spiller som 6’er
2 timer efter at rygterne kom frem at vi havde budt på Fabinho så blev han officiel.
Prisen er omkring de 370 millioner.
Klopp mener han både kan spille 6'eren, 8'eren og højreback.
2 timer efter at rygterne kom frem at vi havde budt på Fabinho så blev han officiel.
Prisen er omkring de 370 millioner.
Klopp mener han både kan spille 6'eren, 8'eren og højreback.
Senest rettet af YNWA! fredag, 10. aug, 2018 18:43, rettet i alt 2 gange.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Re: Ind: Fabinho fra Monaco
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Ved godt vi ikke har hentet ham endnu, men hvis vi henter ham imorgen, så er det godt nok gået hurtigt. Førhen tog det jo flere måneder for at lukke hver eneste handel. Det går fremad
Justice for the 96! <3
Det første jeg så om det var for en time siden. Jeg synes det er fedt der ingen leaks er mereSivi skrev:Ved godt vi ikke har hentet ham endnu, men hvis vi henter ham imorgen, så er det godt nok gået hurtigt. Førhen tog det jo flere måneder for at lukke hver eneste handel. Det går fremad
Klopp ville have købt ham sidste år men monaco ville ikke sælge, viser bare igen at Klopp er klar på at vente på den rette.YNWA! skrev:Det første jeg så om det var for en time siden. Jeg synes det er fedt der ingen leaks er mereSivi skrev:Ved godt vi ikke har hentet ham endnu, men hvis vi henter ham imorgen, så er det godt nok gået hurtigt. Førhen tog det jo flere måneder for at lukke hver eneste handel. Det går fremad
Og al transfer omkring Liverpool er totalt lukket land, var ikke et nys omkring dette sidste år hellere. (glæder mig til Oblak announcement! :> )
- copy paste -
Han er rated den 4 bedste defensive midtbane i verden
efter
Busquests (Barcalona), Kanté (chelsea) og Casemiro (Real madrid)
en plads han deler med spillere som Matic(united), Jorginho(Napoli) Javi Martinez(bayern)
Den klassiske youtube scout
Det jeg ved mest om Fabinho er at united og deres fans har været fanatiske omkring at få ham ind på uniteds hold i 2 år. (er det et godt tegn?)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Jurgen klopp da han fandt ud af vi havde signet Fabinho.
Teknik, fysik og forudseenhed. Virkelig en spændende spiller til en plads hvor vi har mangler. Og med sine knap 190 cm kan han også blive et aktiv på dødbolde - både defensivt og offensivt. Krydser alt hvad krydses kan!
100 % officelt !
VELKOMMEN
Ingen vidste noget før han medical var færdig. Klasse af liverpool Transfers er et lukket land, KANON pris IGEN
VELKOMMEN
Ingen vidste noget før han medical var færdig. Klasse af liverpool Transfers er et lukket land, KANON pris IGEN
Senest rettet af Scherwin mandag, 28. maj, 2018 22:08, rettet i alt 1 gang.
Ok, den handel gik uhyre stærkt, eller også har vi haft den i sækken et stykke tid.
Kloppite
Herligt, Keita, Fabinho....Måske jeg får mit ønske opfyldt og totalt ny midtbane . Håber dog på der er råd til en kvali aflastning til de 3 fremme, og ny nummer 1...Det er der jo nok, da ja hatten er på idag.
Verden er smask fuld af hyklere....
Hvor er det smukt!! Sikke en start på ugen!texy skrev:Ok, den handel gik uhyre stærkt, eller også har vi haft den i sækken et stykke tid.
- Redtothebone
WOW fedt med en handel ud af det blå, kun et par dage siden der blev skrevet flere steder han forhandlede med scum
YNWA
Synes virkelig det er fedt med sådan en handel ud af det blå.