14 - Jordan Henderson

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Mads T. » onsdag, 14. nov, 2012 15:24

Martin VP skrev:
Mads T. skrev:Denne video, viser dog de glimt, som du og flere andre åbenbart ikke kan få øje på eller har fortrængt: http://www.youtube.com/watch?v=5E7WBshsnJA
Jeg går ud fra, at du med den video gerne vil understrege, at jeg ikke har ret i min vurdering af Henderson? Jeg beklager, men jeg mener, du fejler big time, for den video understreger da netop min pointe. Han har været her halvandet år og spillet et utal af kampe. Alligevel er videoen fyldt ud med situationer, hvor han afleverer tilbage eller på langs :roll: Det ene mål han har scoret bliver der brugt ca en trediedel af tiden på. Vorherrebevares.

Jeg er helt med på, at man kan stirre sig blindt gal på en spiller, og ud over jeg helt objektivt synes, at Henderson er dårlig, så er jeg da også godt klar over, at min irrationelle irritation over ham gør at man måske er blind for de kvaliteter, som han trods alt nok besidder. Måske giver jeg ham ikke kredit for det stykke arbejde, han trods alt udfører. Men den der 'highlight' video af Jordan Hendersons tid i Liverpool er da en joke. En sørgelig joke, desværre
Og så synes jeg, som jeg har pointeret tidligere, at det er mærkeligt, at man kan være U21 landsholdsanføre, hvis man udelukkende er alibispiller.
Det synes jeg egentlig også.
Jeg er generelt heller ikke selv til highligths videoer og compilations, men det lød på dig som om, han ikke var i stand til nogen af de ting man trods alt ser i videoen. Thumps up for at indrømme, at du måske ikke helt ser de positive ting ved Henderson. Vi er nu også enige om, at han ikke har præsteret for os. Jeg tror dog, modsat dig, at han stadig har mulighed for at slå igennem på højt niveau, hvis han formår at blive mere stabil og bygge videre på sit talent.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Bojangles » onsdag, 14. nov, 2012 16:00

Jeg kan, som de fleste, sagtens se, at der er en god fodboldspiller gemt i Henderson, men som mange andre, kan jeg også se, at han overhovedet ikke leverer. Han virker meget tilbageholdende i sit spil og tager nærmest ingen chancer. Der er INGEN fandenivoldskhed i ham og det bedste jeg kan huske, han har lavet, er en dribletur langs kanten, hvor han fra det ene felt afdribler 4-5 modstandere indtil han når det modsatte felt. Desværre var det i den forkerte retning og han endte nede ved egen målmand.

Gang på gang har jeg læst, at han har udtalt, at nu skal han fanme vise, hvad han kan og at han bør være berettiget til en startplads, hvorefter han leverer en omgang anonym sjæleløs indsats.

Nej Henderson, du skal droppe al snakken og så skal du ind og slide og tage chancer og generelt bare kæmpe som en gal. Så længe du tydeligvis fokuserer på ikke at lave fejl, i stedet for at forsøge at gøre en forskel, så bliver du aldrig andet end en sølle squat player.

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af nrg » onsdag, 14. nov, 2012 18:52

Bojangles skrev:Jeg kan, som de fleste, sagtens se, at der er en god fodboldspiller gemt i Henderson, men som mange andre, kan jeg også se, at han overhovedet ikke leverer. Han virker meget tilbageholdende i sit spil og tager nærmest ingen chancer. Der er INGEN fandenivoldskhed i ham og det bedste jeg kan huske, han har lavet, er en dribletur langs kanten, hvor han fra det ene felt afdribler 4-5 modstandere indtil han når det modsatte felt. Desværre var det i den forkerte retning og han endte nede ved egen målmand.

Gang på gang har jeg læst, at han har udtalt, at nu skal han fanme vise, hvad han kan og at han bør være berettiget til en startplads, hvorefter han leverer en omgang anonym sjæleløs indsats.

Nej Henderson, du skal droppe al snakken og så skal du ind og slide og tage chancer og generelt bare kæmpe som en gal. Så længe du tydeligvis fokuserer på ikke at lave fejl, i stedet for at forsøge at gøre en forskel, så bliver du aldrig andet end en sølle squat player.
Så hjælp mig lige her. For jeg giver dig helt ret i din kritik af ham, men modsat dig, ser jeg intet potentiale i ham. Han løber meget, arbejder hårdt. That's about it. Jeg vil dog gerne overbevises om noget andet :-)
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Alonso » onsdag, 14. nov, 2012 19:34


Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Mads T. » onsdag, 14. nov, 2012 20:33

Alonso skrev:http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... pi1OqvC6H0

Fra gårsdagens U21 landskamp.
Uduelig alibispiller...

Vil gerne se ham have lige så meget mod når han spiller for os. Han kan jo sagtens.

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af sirsvansealot » torsdag, 15. nov, 2012 14:42

Den nye Lucas Leiva...

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14397
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Emmy » torsdag, 15. nov, 2012 19:29

sirsvansealot skrev:Den nye Lucas Leiva...
Sorry too late. Det er Pepe Reina.
"We're not racist, we only hate the mancs"

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af sirsvansealot » lørdag, 17. nov, 2012 11:18

Emmy skrev:
sirsvansealot skrev:Den nye Lucas Leiva...
Sorry too late. Det er Pepe Reina.
Nej nej den går ikke. Han blev rost, inden han fik kritik. Henderson får meget kritik for sine sidelæns- og tlbagevejs afleveringer. Samme slags afleveringer Lucas har flest af.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Hekkem » lørdag, 17. nov, 2012 11:32

sirsvansealot skrev:
Emmy skrev:
sirsvansealot skrev:Den nye Lucas Leiva...
Sorry too late. Det er Pepe Reina.
Nej nej den går ikke. Han blev rost, inden han fik kritik. Henderson får meget kritik for sine sidelæns- og tlbagevejs afleveringer. Samme slags afleveringer Lucas har flest af.
Ja, vi må da håbe Pepe Reina ikke laver for mange af dem
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af sirsvansealot » søndag, 18. nov, 2012 13:55

Stærk kamp af Hendo i går. Måske man skal give spillerne lidt tid, inden man helt afskriver dem.

Brugeravatar
Martin VP
Indlæg: 2950
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:15
Geografisk sted: Helsingør

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Martin VP » søndag, 18. nov, 2012 15:21

sirsvansealot skrev:Stærk kamp af Hendo i går. Måske man skal give spillerne lidt tid, inden man helt afskriver dem.
Hvor lang tid, mener du helt præcist en spiller skal have, før man kan afskrive ham?
En svale gør som bekendt ingen sommer, Josemi spillede også enkelte gode kampe, og selv Kromkamp satte sit præg på en kamp eller to. Kromkamp havde også et flot, bølget hår.
I like my sugar sweet

Oomph242
Indlæg: 5700
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Oomph242 » søndag, 18. nov, 2012 15:29

sirsvansealot skrev:
Emmy skrev:
sirsvansealot skrev:Den nye Lucas Leiva...
Sorry too late. Det er Pepe Reina.
Nej nej den går ikke. Han blev rost, inden han fik kritik. Henderson får meget kritik for sine sidelæns- og tlbagevejs afleveringer. Samme slags afleveringer Lucas har flest af.
I såfald er 3 spillere med den force. Jeg tror ikke nogen af de to, slår Allen i den disciplin...

Oomph242
Indlæg: 5700
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Oomph242 » søndag, 18. nov, 2012 15:33

Martin VP skrev:
sirsvansealot skrev:Stærk kamp af Hendo i går. Måske man skal give spillerne lidt tid, inden man helt afskriver dem.
Hvor lang tid, mener du helt præcist en spiller skal have, før man kan afskrive ham?
En svale gør som bekendt ingen sommer, Josemi spillede også enkelte gode kampe, og selv Kromkamp satte sit præg på en kamp eller to. Kromkamp havde også et flot, bølget hår.
Det kan også være, at Henderson skal behandles anderledes end "andre". Måske har BR´s måde at hænge ham ud i pressen på, ikke været det bedste for hans spil..

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af sirsvansealot » søndag, 18. nov, 2012 18:03

Martin VP skrev:
sirsvansealot skrev:Stærk kamp af Hendo i går. Måske man skal give spillerne lidt tid, inden man helt afskriver dem.
Hvor lang tid, mener du helt præcist en spiller skal have, før man kan afskrive ham?
En svale gør som bekendt ingen sommer, Josemi spillede også enkelte gode kampe, og selv Kromkamp satte sit præg på en kamp eller to. Kromkamp havde også et flot, bølget hår.
Bare 2-3 sæsoner ligesom Lucas. Og hold da op en lam sammenligning. Hendo er klasser bedre end kromkamp og josemi! Tsk... Anfører for Englands u21.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2129
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Tom_Jorsal » søndag, 18. nov, 2012 18:44

Jeg istemmer meget koret: Han spillede en stærk kamp igår. Men jeg tror ikke, vi skal forvente, han fyrer den sådan af fra nu af og resten af sin tid hos os. Men med kampen igår, kan vi nu håbe, han kan arbejde sig frem til at blive en vigtig spiller for os: Han har potentialet og allerede meget kvalitet. Det er mentaliteten, der skal arbejdes med.

Besvar