FORUM support/info tråd

Tråde der intet har med sport at gøre føres her.
mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af mortenbak » fredag, 16. sep, 2022 23:27

Jeg er helt enig!
Hvks jeg må komme med en kritik, så synes jeg den nye hjemmeside er rigtig flot visuelt, men den er støvsuget for alt jeg tidligere brugte.
Nu bruger jeg næsten kun tapatalk til forum og “nyhederne” kommer jo allerede som notifikationer fra PLbold.
Jeg savner i høj grad at kunne logge på hjemmesiden og se de nyeste indlæg.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 29. sep, 2022 13:46

mortenbak skrev:
fredag, 16. sep, 2022 23:27
Jeg er helt enig!
Hvis jeg må komme med en kritik, så synes jeg den nye hjemmeside er rigtig flot visuelt, men den er støvsuget for alt jeg tidligere brugte.
Nu bruger jeg næsten kun tapatalk til forum og “nyhederne” kommer jo allerede som notifikationer fra PLbold.
Jeg savner i høj grad at kunne logge på hjemmesiden og se de nyeste indlæg.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tror mange er enige, hvilket er en skam, men tror ikke rigtig der lyttes til bruger kritik herinde.

Alene det at man skal trykke Diverse --- Forum ---- Gå til Forum----- for derefter at skulle trykke på alle emner for at se om nogen har skrevet nyt er helt forældet. Tror desværre siden ender som Old Trafford og helt forsvinder eller ganske simpelt ingen brugere har.

Link til youtube der ikke har nye videoer siden januar 2021 er også en sjov prioritet.

Desuden virker ikon linket til facebook siden ikke.
YNWA

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Mugge » torsdag, 29. sep, 2022 15:52

Redtothebone skrev:
torsdag, 29. sep, 2022 13:46
mortenbak skrev:
fredag, 16. sep, 2022 23:27
Jeg er helt enig!
Hvis jeg må komme med en kritik, så synes jeg den nye hjemmeside er rigtig flot visuelt, men den er støvsuget for alt jeg tidligere brugte.
Nu bruger jeg næsten kun tapatalk til forum og “nyhederne” kommer jo allerede som notifikationer fra PLbold.
Jeg savner i høj grad at kunne logge på hjemmesiden og se de nyeste indlæg.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tror mange er enige, hvilket er en skam, men tror ikke rigtig der lyttes til bruger kritik herinde.

Alene det at man skal trykke Diverse --- Forum ---- Gå til Forum----- for derefter at skulle trykke på alle emner for at se om nogen har skrevet nyt er helt forældet. Tror desværre siden ender som Old Trafford og helt forsvinder eller ganske simpelt ingen brugere har.

Link til youtube der ikke har nye videoer siden januar 2021 er også en sjov prioritet.

Desuden virker ikon linket til facebook siden ikke.
Det er simpelthen en omgang ævl, at der ikke lyttes.
Selvfølgelig lytter vi til hvad der bliver sagt, men det er da ikke ensbetydende med, at vi er enige.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Cynwal » lørdag, 18. mar, 2023 17:45

Mugge stopper i bestyrelsen for LFCDB.
Der er ikke noget meldt ud om Forum-Admin rollen:
Billede
(Fra LFCDB's Facebook side: https://www.facebook.com/search/top?q=l ... h%20branch)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af mortenbak » lørdag, 18. mar, 2023 21:58

Er det enden på et skrantende forum ?
Isf tak for indsatsen.
Ynwa


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Emmy » lørdag, 18. mar, 2023 22:29

mortenbak skrev:Er det enden på et skrantende forum ?
Isf tak for indsatsen.
Ynwa


Sent from my iPhone using Tapatalk
Dette forum? Nærmere tværtimod tænker jeg. Det kan åbne for nye muligheder og nye ideer.
"We're not racist, we only hate the mancs"

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af mortenbak » søndag, 19. mar, 2023 07:56

Emmy skrev:
mortenbak skrev:Er det enden på et skrantende forum ?
Isf tak for indsatsen.
Ynwa


Sent from my iPhone using Tapatalk
Dette forum? Nærmere tværtimod tænker jeg. Det kan åbne for nye muligheder og nye ideer.
Jeg håber du har ret.
Jeg kan godt lide at læse med herinde, selvom aktiviteten har været nedadgående længe.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Cynwal » onsdag, 03. maj, 2023 07:13

Kopieret ind fra "LFC - Fulham kamptråden 3. maj 2023":
Cynwal skrev:
onsdag, 03. maj, 2023 07:10
Evaluering af kamptråde/oplæg

Det er nu 9. gang, at jeg har sat en kamptråd igang, og jeg vil gerne høre jeres feed back på det.
Jeg synes selv, at jeg har efterhånden fundet ind i en "skabelon" indeholdende:

Matchfacts: dato, tid og sted og TV-kanal

Dommer + VAR
Jeg oplyste en overgang alle i dommerkvartetten + VAR mandskabet, men nøjes nu med de to centrale = Dommer og VAR ansvarlig. Jeg selv kan ikke altid skille dommerne ad blot udfra navnet, og derfor sætter jeg ofte et billede af dommeren ind, Det hjælper i hvert fald min hukommelse til bedre at huske uheldige episoder med dommeren i centrum.

Lidt statistik om holdenes sidste møder, og deres nuværende formkurve
Jeg sakser et udvalg af statistikken før kampen, som er tilgængelig på Premierleague.com eventuelt krydret med en personlig kommentar/observation

Optakt til kampen og forventet opstilling
Her kommer jeg med en gang subjektiv bla-bla med mine tanker og forventninger til kampen, måske lidt kig bagud på sidste møde, og så mit bud på en forventet opstilling. Jeg er nået frem til, at jeg prøver at gætte Klopp's forventede opstilling, i stedet for at komme med et subjektivt bud på, hvordan jeg kunne finde på at sætte holdet. Hvis jeg har "store tanker" om hvordan vi imo burde stille op, vil dette blive vist i en alternativ opstilling. De forventede line ups vises grafisk, via "Expected lineup" fra This is Anfield.

Efter kampen
Jeg prøver at komme med afstemning hurtigst muligt efter kampen, og forsøger at medtage oplysninger om ind/udskiftningstidspunkter for de spillere, som kom ind eller ud. Jeg kunne selv ønske lidt andre muligheder for stemmeafgivelse, f.eks. 6 stemmer, som kunne fordeles med hhv 3-2 og 1 stemme på 3 forskellige spillere. Ville i mine øjne give et mere nuanceret billede, men det skal jo også teknisk kunne lade sig gøre, i den "Forum skabelon" som LFCDB har købt. Det regner jeg med er noget der bliver kigget på i sommerpausen.

Alt det ovenstående holdes i kamptrådens første indlæg.

I efterfølgende indlæg har jeg nogen gange kopieret karaktergivning til spillerne ind, specielt hvis der har været noget interessant at kommentere på. Her bruger jeg også som regel This is Anfield.

Jeres mening
Nå - Det korte af det lange er, at jeg gerne hører jeres mening om Godt og Skidt samt eventuelle forslag til forbedringer.
Det tager trods alt en del tid at lave disse kamptråde, så derfor vil jeg høre, om det tilføjer noget value som står mål med indsatsen.

På sigt vil jeg da også høre, om der er andre, som kunne tænke sig at byde ind med Oplæg til kampe? Det kunne være i en aftalt fastlagt skabelon, måske den ovenfor nævnte, og så gik det på skift i blandt en 3-4-5 forumister. Det ville give mulighed for andre til at præge debatten via denne taletid, og det ville jævne arbejdsbyrden lidt mere ud.

Så "hit me" med jeres meninger, ønsker og holdninger........
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Emmy » søndag, 07. maj, 2023 11:08

Jeg har tidligere spurgt Mogens om at få implementeret en like funktion på siden. På et andet forum, som er på samme platform som dette, har vi en lille like knap. Bare for at kunne anerkende et godt indlæg eller vise sin enighed, fremfor at skulle skrive et nyt indlæg hvor der bare står "Enig med Carsten". Det var ikke noget den tidligere moderator gad interessere sig for. Vi fik en lille debat om det sidst jeg foreslog det. Underligt nok var flere brugere imod. Det forstår jeg ikke. Og vil foreslå det endnu engang, da jeg synes det er en fin lille feature.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Thommo » søndag, 07. maj, 2023 13:43

Jeg var modstander af den latterlige like knap, Hvad bringer det så til debatten at andre kan lide eller ikke lide et indlæg, uden anden input end en tommelfinger. Jeg begriber det ikke, ud over det jeg skriver nedenfor.

Hold det skidt på facebook, men er med på jeg ikke følger med tiden, jeg er min egen, på godt og skidt. Eller alternativt gøre så man kan slå det til og fra, for jeg ser det udelukkende som en selvtillidsboost /fællesskab knap, det har psykologer også været inde på, og jeg mangler ingen selvtillid, men har derimod et problem med at det bliver for "facebooket". For så kan man vel netop bare bruge fb? går ud fra der er LFC grupper, derinde med den knap.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Cynwal » søndag, 07. maj, 2023 14:49

Jeg er slet ikke nok inde i "maskinrummet" til Forum, og aner ikke, om det overhovedet er en funktionalitet.
Jeg har heller ikke fået adgang til noget "maskinrum", hvis et sådant ellers findes, men jeg kan da næsten ikke forestille mig andet end at der er en CMS-system et eller andet sted, som holder styr på logoër, overskrifter mmm.

Jeg spørger lige Lasse Callesen........
EDIT: Er i dialog med Lasse, som kigger på mulighederne
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Emmy » søndag, 07. maj, 2023 17:59

Thommo skrev:Jeg var modstander af den latterlige like knap, Hvad bringer det så til debatten at andre kan lide eller ikke lide et indlæg, uden anden input end en tommelfinger. Jeg begriber det ikke, ud over det jeg skriver nedenfor.

Hold det skidt på facebook, men er med på jeg ikke følger med tiden, jeg er min egen, på godt og skidt. Eller alternativt gøre så man kan slå det til og fra, for jeg ser det udelukkende som en selvtillidsboost /fællesskab knap, det har psykologer også været inde på, og jeg mangler ingen selvtillid, men har derimod et problem med at det bliver for "facebooket". For så kan man vel netop bare bruge fb? går ud fra der er LFC grupper, derinde med den knap.
Det har intet med Facebook likes at gøre. Og tillykke med den høje selvtillid.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Thommo » tirsdag, 09. maj, 2023 20:24

Det har alt med facebook at gøre. Og igen spørger jeg, hvad bringer det til debatten, med det rygklapperi med den latterlige knap. Den er jo nok heller ikke værre end som sådan, men foretrækker man kan fravælge noget teenage pis, helt personligt.
Dernæst lur mig om ikke alle brugere herinde er enig i dit(og andres) indlæg oftest, pånær mig tit og ofte for jeg synes ikke alle kampe der ender med 0 point er FSG´s skyld, heller ikke Klopp er perfekt 24-7-365, eller dommeren er idiot.

Fint nok med nye tiltag, men problemet i en nøddeskal for mig at se, er at der ikke er debat på forum, men rygklapperi ud over alle grænser, i modsætning til for 5-7 år siden, hvor man ofte krydsede klinger med + og - holdninger....Og der var plads til andres holdninger.

Jeg har været nedladende i ny og næ, blandt andet overfor dig Emmy, og det med rigtig rigtig god grund, for sådan går det når man er nedladende. Fight fire with fire, you know. Og så er det endt ud i dette forum, med 5-7 brugere, nogle gange 12 eller hvad ved jeg, men det er ikke mange.

Men cadeau til Cynwal med at prøve at puste lidt liv i det, specielt med optakt trådende.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Thommo » tirsdag, 09. maj, 2023 20:26

Og jeg kommer ikke med mere input om den selvtillidsknap Emmy, så bare giv den gas.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Thommo » torsdag, 27. jul, 2023 15:32

i hvilken tråd skal man skrive om fodbold, alle tråde er med hykleri, også hvor admin kommenterer. Jeg gad egentligt godt at admin gjorde sit arbejde, fremfor at fremme det.

Som det er nu er der 17 tråde med hvor ækle folk er hvis de vil til saudi, og tjene gode penge. Nul tråde med fodbold.

Stik mig en karantæne, fremfor at skrive en pb Cynwal, hvis du lyster. For jeg mener hvert et ord, det er jo ragnarok uden en dyt fodbold snak....

Nå det er jo nok mig det troede LFCFCDB var for at snakke bold, og ikke bitche over andre....Men man var jo nok selv taget afsted hvis man kunne 5 doble lønnen i saudi eksempelvis....Det ville folk generelt ihvertfald, ikke moralisterne herinde.

Folk der læser har nok efterhånden fattet i allesammen er moralens vogtere.
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar