FORUM support/info tråd
Re: NYT FORUM/To do
Hvorfor er Mugge så sur?
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Det er så dig der påstår det.Aurvandil skrev:Hvorfor er Mugge så sur?
Du vil nu ikke være i tvivl når jeg er sur.
Enig, Hald og Jezzper. Diverse er gået i stå. Temmelig ærgerligt, da vi har haft mange gode (og sjove) debatter her.Hald skrev:Jeg er helt enig med dig, Jezzman! Pubtrådene ligger altid oppe i toppen, og resten af diverseforummet er gået lidt i stå, måske pga dem.. Idéen med et underforum, hvor der kan snakkes om oplevelser man har sammen som LFC-fans, hvadenten det er ture til Anfield, pubben eller hvad det nu er, kan jeg godt lide, og jeg tror da også, at der vil komme flere end de 5 tråde til med tiden..Jezzman skrev:Der ville være god ide i, at have et underforum til eksempelvis rejsebeskrivelser + pubsnak, da det er her Liverpoolfans "oplever" noget sammen. Diverse kategorien skulle vel reelt set, ikke have noget med LFC at gøre, skulle den? Jeg synes personligt pubtrådene "ødelægger" diversekategorien, da de ligger som "stickys" næsten og derved gør at man skal scrolle ned hver gang, for at finde de rigtige diverse tråde....
Just the fax ma'am. Just the fax.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Mugge kan du ændre det med at links blir åbnet i et nyt vindue nu med det nye forum?
- Mugge
- Forum administrator
- Kontakt:
Den problemstilling har ikke så meget at gøre med, om det er det ene tema eller ej. Så indtil videre er det stadig det samme.Hæske skrev:Mugge kan du ændre det med at links blir åbnet i et nyt vindue nu med det nye forum?
- martinsommer
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 44
Der findes noget her: http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 0&t=581660Mugge skrev:Den problemstilling har ikke så meget at gøre med, om det er det ene tema eller ej. Så indtil videre er det stadig det samme.Hæske skrev:Mugge kan du ændre det med at links blir åbnet i et nyt vindue nu med det nye forum?
- Mugge
- Forum administrator
- Kontakt:
OK, det er så noget ganske nyt, som er værd at se nærmere på.martinsommer skrev:Der findes noget her: http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 0&t=581660Mugge skrev:Den problemstilling har ikke så meget at gøre med, om det er det ene tema eller ej. Så indtil videre er det stadig det samme.Hæske skrev:Mugge kan du ændre det med at links blir åbnet i et nyt vindue nu med det nye forum?
Jeg vil dog ikke sætte nogen tidshorisont på noget.
Jeg forstår altså ikke, hvorfor mange af jer ser det som et stort problem?Hæske skrev:Mugge kan du ændre det med at links blir åbnet i et nyt vindue nu med det nye forum?
Hvorfor holder du ikke bare "shift" tasten nede, når du klikker på linket? Det er en gammelkendt funktion og det løser jo problemet.
Korrekt, men idet dette er noget nær den eneste side hvor eksterne links ikke åbnes i nyt vindue, så mdefører det altså at jeg gang på gang kommer til at lukke forum ned...DD skrev:Jeg forstår altså ikke, hvorfor mange af jer ser det som et stort problem?Hæske skrev:Mugge kan du ændre det med at links blir åbnet i et nyt vindue nu med det nye forum?
Hvorfor holder du ikke bare "shift" tasten nede, når du klikker på linket? Det er en gammelkendt funktion og det løser jo problemet.
Uanset hvordan det vendes og drejes er det besværligt at huske at hver gang man er HERINDE så skal man trykke shift inden man klikker på et link.
De nye nyheder, hvilket ordspil, gør at forsiden er blevet for bred sådan at man skal bruge scrollbars .. Er ellers glad for at indkast er væk.
Just so you know, Mugge !

- Mugge
- Forum administrator
- Kontakt:
Forsiden har samme bredde som den altid har haft....DaBonks skrev:De nye nyheder, hvilket ordspil, gør at forsiden er blevet for bred sådan at man skal bruge scrollbars .. Er ellers glad for at indkast er væk.
- martinsommer
Det er ikke et problem i Internet Explorer, men Firefox understøtter skriftstørrelser på en anden (korrekt) måde, hvilket betyder at nyhederne står med ret store typer. Det medfører, at menu til venstre + indhold til højre bliver skubbet "udad". Jeg tror det er det, DaBonks hentyder til.Mugge skrev:Forsiden har samme bredde som den altid har haft....DaBonks skrev:De nye nyheder, hvilket ordspil, gør at forsiden er blevet for bred sådan at man skal bruge scrollbars .. Er ellers glad for at indkast er væk.
yep !martinsommer skrev:Det er ikke et problem i Internet Explorer, men Firefox understøtter skriftstørrelser på en anden (korrekt) måde, hvilket betyder at nyhederne står med ret store typer. Det medfører, at menu til venstre + indhold til højre bliver skubbet "udad". Jeg tror det er det, DaBonks hentyder til.Mugge skrev:Forsiden har samme bredde som den altid har haft....DaBonks skrev:De nye nyheder, hvilket ordspil, gør at forsiden er blevet for bred sådan at man skal bruge scrollbars .. Er ellers glad for at indkast er væk.

- Mugge
- Forum administrator
- Kontakt:
Ikke længere....DaBonks skrev:yep !martinsommer skrev:Det er ikke et problem i Internet Explorer, men Firefox understøtter skriftstørrelser på en anden (korrekt) måde, hvilket betyder at nyhederne står med ret store typer. Det medfører, at menu til venstre + indhold til højre bliver skubbet "udad". Jeg tror det er det, DaBonks hentyder til.Mugge skrev:Forsiden har samme bredde som den altid har haft....DaBonks skrev:De nye nyheder, hvilket ordspil, gør at forsiden er blevet for bred sådan at man skal bruge scrollbars .. Er ellers glad for at indkast er væk.
- martinsommer
Smukt.Mugge skrev:Ikke længere....DaBonks skrev:yep !martinsommer skrev:Det er ikke et problem i Internet Explorer, men Firefox understøtter skriftstørrelser på en anden (korrekt) måde, hvilket betyder at nyhederne står med ret store typer. Det medfører, at menu til venstre + indhold til højre bliver skubbet "udad". Jeg tror det er det, DaBonks hentyder til.Mugge skrev:Forsiden har samme bredde som den altid har haft....DaBonks skrev:De nye nyheder, hvilket ordspil, gør at forsiden er blevet for bred sådan at man skal bruge scrollbars .. Er ellers glad for at indkast er væk.