FORUM support/info tråd
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Re: FORUM support/info tråd
Jeg overvejede også at oprette en, sad lige og kikkede på det.
Men hvor meget vælter det ind med folk, som "ikke har noget at gøre" derinde?
Kan se det lader til, at være et større stykke arbejde at oprette holde ro og orden.
Nuvel den skal kun bruges til kampene og andre specielle anledninger.
Jeg gir det sgu et forsøg med, at lave en også håber jeg folk hopper med på vognen.
Men hvor meget vælter det ind med folk, som "ikke har noget at gøre" derinde?
Kan se det lader til, at være et større stykke arbejde at oprette holde ro og orden.
Nuvel den skal kun bruges til kampene og andre specielle anledninger.
Jeg gir det sgu et forsøg med, at lave en også håber jeg folk hopper med på vognen.
Nu bruger jeg Google Chrome, men jeg kan ikke se underfanerne på fanklubbens hjemmside. Fx. under rejseguide, kan jeg kun se dette, hvor jeg derimod i Explorer, kan se alle underfanerne som Transport til Liverpool og lign.
Skal jeg opdatere Chrome eller hvad er der galt?
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Menusystemet er styret af et javascript. At Chrome ikke kan arbejde med det, er så en svaghed i Chrome - syntes jeg. Tvivler på det hjælper at opdatere.zerlang7 skrev:Nu bruger jeg Google Chrome, men jeg kan ikke se underfanerne på fanklubbens hjemmside. Fx. under rejseguide, kan jeg kun se dette, hvor jeg derimod i Explorer, kan se alle underfanerne som Transport til Liverpool og lign.
Indtil vi lancerer vores nye hjemmeside om små tre uger, så må du leve med det.
Den nye hjemmeside fungerer i hvert fald udemærket i Chrome.
Okay det er bare helt i ordenMugge skrev:Menusystemet er styret af et javascript. At Chrome ikke kan arbejde med det, er så en svaghed i Chrome - syntes jeg. Tvivler på det hjælper at opdatere.zerlang7 skrev:Nu bruger jeg Google Chrome, men jeg kan ikke se underfanerne på fanklubbens hjemmside. Fx. under rejseguide, kan jeg kun se dette, hvor jeg derimod i Explorer, kan se alle underfanerne som Transport til Liverpool og lign.
Indtil vi lancerer vores nye hjemmeside om små tre uger, så må du leve med det.
Den nye hjemmeside fungerer i hvert fald udemærket i Chrome.

Hey Mugge. Jeg har fundet nogle døde links.
Fanklubben rejseguide, Forums retningslinier og Forums ABC i menuen øverst på forum lader ikke til at virke længere.
Fanklubben rejseguide, Forums retningslinier og Forums ABC i menuen øverst på forum lader ikke til at virke længere.
- Mugge
- Forum administrator
- Kontakt:
Tak. Det havde jeg da helt glemt, at det også skulle opdateres...Nicoen skrev:Hey Mugge. Jeg har fundet nogle døde links.
Er i orden nu.
- Mugge
- Forum administrator
- Kontakt:
Re: Tapatalk
At jeg først og fremmest har tid til at se på det, hvilket jeg ikke har haft det sidste halve års tid pga. den nye hjemmeside mm.Emmy skrev:Hvad skal der til for at dette forum kan tilknyttes tapatalk?
Er det en større proces at få det koblet på tapatalk? Jeg er ikke klar over hvad der kræves, men vores forum er meget lidt brugervenligt på en smartphone.Mugge skrev:At jeg først og fremmest har tid til at se på det, hvilket jeg ikke har haft det sidste halve års tid pga. den nye hjemmeside mm.Emmy skrev:Hvad skal der til for at dette forum kan tilknyttes tapatalk?
Er der ikke andre end dig der kan arbejde med det?
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Mugge
- Forum administrator
- Kontakt:
Niks.Emmy skrev:Er det en større proces at få det koblet på tapatalk? Jeg er ikke klar over hvad der kræves, men vores forum er meget lidt brugervenligt på en smartphone.Mugge skrev:At jeg først og fremmest har tid til at se på det, hvilket jeg ikke har haft det sidste halve års tid pga. den nye hjemmeside mm.Emmy skrev:Hvad skal der til for at dette forum kan tilknyttes tapatalk?
Er der ikke andre end dig der kan arbejde med det?
- Mugge
- Forum administrator
- Kontakt:
Forum har her til formiddag været "afbrudt" en halv times tid på grund af almindelig opgradering.
Herudover planlægger jeg en oprydning i medlemsprofiler, så alle der ikke har været logget på forum siden 1. oktober 2011 kan forvente at blive slettet. Der er dog ikke noget problem i, at registrere sig igen.
Derudover forøger vi forældesfristen for tråde, så trådene kan ligge længere, inden de automatisk bliver slettet, hvis der ingen aktivitet har været i dem.
Herudover planlægger jeg en oprydning i medlemsprofiler, så alle der ikke har været logget på forum siden 1. oktober 2011 kan forvente at blive slettet. Der er dog ikke noget problem i, at registrere sig igen.
Derudover forøger vi forældesfristen for tråde, så trådene kan ligge længere, inden de automatisk bliver slettet, hvis der ingen aktivitet har været i dem.
Kan man i den forbindelse gøre spillertrådende uendeligt lange uden skriveri, så længe spillerne er LFC spillere ihvertfald, eksempelvis er der ikke skrevet i Reina tråden siden 13. november, og han fortjener vel ikke at blive slettet.Mugge skrev: Derudover forøger vi forældesfristen for tråde, så trådene kan ligge længere, inden de automatisk bliver slettet, hvis der ingen aktivitet har været i dem.
Hvis det er muligt altså, ellers må jeg skrive i Pepe tråden senere idag

Verden er smask fuld af hyklere....
- Mugge
- Forum administrator
- Kontakt:
Lige nøjagtig spillertrådene har ingen forældelsesfrist.Thommo skrev:Kan man i den forbindelse gøre spillertrådende uendeligt lange uden skriveri, så længe spillerne er LFC spillere ihvertfald, eksempelvis er der ikke skrevet i Reina tråden siden 13. november, og han fortjener vel ikke at blive slettet.Mugge skrev: Derudover forøger vi forældesfristen for tråde, så trådene kan ligge længere, inden de automatisk bliver slettet, hvis der ingen aktivitet har været i dem.
Hvis det er muligt altså, ellers må jeg skrive i Pepe tråden senere idag
- Mugge
- Forum administrator
- Kontakt:
Har dags dato installeret Tapatalk på forum.
Jeg har desværre ingen af deshersens smarte telefoner, så jeg har ingen muligheder for at tjekke, om det virker som det skal.
Er der ikke lige nogen der kan tjekke, at det virker??
Jeg har desværre ingen af deshersens smarte telefoner, så jeg har ingen muligheder for at tjekke, om det virker som det skal.
Er der ikke lige nogen der kan tjekke, at det virker??