FORUM support/info tråd

Tråde der intet har med sport at gøre føres her.
Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Mugge » tirsdag, 18. jun, 2013 15:50

Erode skrev:Forsiden

Jeg må indrømme at jeg synes forsiden er blevet væsentlig forringet efter der er blevet ændret i de 'nyhedsfeeds' der vises (hedder det ikke det)

Tidligere besøgte jeg ofte forsiden for at se om der var kommet en ny nyhed om Liverpool i de danske eller internationale nyheder (ofte var de internationale nyheder en dag før ude, inden den blev 'kopieret/omskrevet')

Nu har vi kun de danske nyheder, som ofte er en del langsommere end de internationale - hvilket gør jeg allerede har læst nyheden når den kommer på forsiden.

så har vi "Blogs og analyser : nyheder fra Fanklubben" men disse opdateres simpelthen så sjældent at den del af siden fremstår udynamisk og statisk. (dog kan der være nogle gode blogs imellem)

Kunne man ikke overveje for dynamikkens skyld, at udvælge X antal pålidelige nyhedssites og blogs (danske og internationale), og liste dem alle i en ramme efter dato - på den måde ville der være de senste 17-20 nyheder/blogs om Liverpool tilgængeligt på forsiden.

Eventuelt kunne man lave "de 3 mest læste" i en separat box, så når man kom ind på siden hurtigt kunne danne sig et overblik over de vigtigste/mest interssante nyheder?


... Hvad siger I?

Erode
Alt er jo selvfølgelig smag og behag.
Det er vel meget naturligt, at vi prioritere danske nyheder. Et af de største ønsker gennem vores brugerundersøgelser, fra dengang vi kun havde internationale nyheder, var, netop at få danske nyheder. Så det lavede vi selvfølgelig om på.
Vi har så tilføjet yderligere et par kilder, og flere kan være på vej.
Da vi har vurderet at pladsen var på vej til at være for trang på forsiden, så valgte vi at fjerne de internationale nyheder. Men de er dog ikke sværere at finde, end at der er et link til dem på forsiden (og i menuen).
Af hensyn til pladsen, så bliver det næppe aktuelt med "De tre mest læste" osv.

Det har også været et ønske, at vi fik nogle blogs. Og igen, så har vi lyttet til ønskerne, og har fået en aftale med Peter Schulz om dette. Jeg syntes der er en ok frekvens af opdateringer på det område, og f.eks. oftere end de gør det på den norske side. Det har også været et ønske fra "os selv", at vi havde en anderledes platform selv at formidle nyheder fra "os selv" på.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Mugge » mandag, 24. jun, 2013 04:05

Grundet flytning af server, så vil man i dag opleve problemer med adgangen til Fanklubbens hjemmeside.
Forventes løst senest i eftermiddag.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11372
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Cynwal » fredag, 02. aug, 2013 07:15

Jeg oplever nogen gange, at funktionen "nye meddelelser" driller i forbindelse med bekendtgørelser.
For det første: Når man klikker på ikon for at gå til nyt indlæg, ryger man til starten af tråden.
Derudover: Når man så har læst nyt indlæg, og går tilbage i menuen, så er der stadig ikon for "nye meddelelser" på tråden, til trods for, at det hele er læst.

Min erfaring er, at den eneste måde at få "slettet" ikoner for "nye meddelerser" er at klikke på: "Afmærk fora som læste"
Bruger Chrome på en Windows 8.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Aarde » fredag, 02. aug, 2013 10:51

Cynwal skrev:Jeg oplever nogen gange, at funktionen "nye meddelelser" driller i forbindelse med bekendtgørelser.
For det første: Når man klikker på ikon for at gå til nyt indlæg, ryger man til starten af tråden.
Derudover: Når man så har læst nyt indlæg, og går tilbage i menuen, så er der stadig ikon for "nye meddelelser" på tråden, til trods for, at det hele er læst.

Min erfaring er, at den eneste måde at få "slettet" ikoner for "nye meddelerser" er at klikke på: "Afmærk fora som læste"
Bruger Chrome på en Windows 8.
Jeg har i lang tid oplevet samme problem (Safari i OSX). Du kan få tråden til at stå som aflæst, hvis du undlader at gå ind på den via "nye meddelelser" ikonet, men i stedet bare trykker dig ind på trådens navn eller tallet for den nyeste side.

Men det ville naturligvis være federe, hvis bekendtgørelsestrådene kunne komme til at virke ligesom de andre tråde på forum.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14400
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Emmy » fredag, 02. aug, 2013 10:56

Samme problemer her, også Safari
"We're not racist, we only hate the mancs"

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Callesen » torsdag, 15. aug, 2013 22:03

Får disse linier når jeg besøger hjemmesiden:
Og der er MANGE flere af de linier end jeg har kopieret ind her.
Warning: include(): http:// wrapper is disabled in the server configuration by allow_url_include=0 in /home/liverpo1/public_html/www/legends2013.php on line 8

Warning: include(http://www.liverpool-fc.dk/include/ssi/head.php): failed to open stream: no suitable wrapper could be found in /home/liverpo1/public_html/www/legends2013.php on line 8

Warning: include(): Failed opening 'http://www.liverpool-fc.dk/include/ssi/head.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/liverpo1/public_html/www/legends2013.php on line 8

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Mugge » torsdag, 15. aug, 2013 22:06

Callesen skrev:Får disse linier når jeg besøger hjemmesiden:
Og der er MANGE flere af de linier end jeg har kopieret ind her.
Warning: include(): http:// wrapper is disabled in the server configuration by allow_url_include=0 in /home/liverpo1/public_html/www/legends2013.php on line 8

Warning: include(http://www.liverpool-fc.dk/include/ssi/head.php): failed to open stream: no suitable wrapper could be found in /home/liverpo1/public_html/www/legends2013.php on line 8

Warning: include(): Failed opening 'http://www.liverpool-fc.dk/include/ssi/head.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/liverpo1/public_html/www/legends2013.php on line 8
Ja, jeg ved det godt.
Det er vores udbyder der godt og grundigt fu**er op i det, og jeg er alt andet end særlig tilfreds.
Havde også forventet, at de allerede havde fået det løst, men så heldig skulle man heller ikke være denne gang...

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Callesen » torsdag, 15. aug, 2013 22:11

Heldigvis kom det frem jeg søgte.
Men det er da forstyrrende når man går ind på siden.

bblauritzen
Indlæg: 1066
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 52

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af bblauritzen » mandag, 19. aug, 2013 11:46

Hej. Er det muligt i BBCode at tillade embedded twitter ifm. indsættelse af link?

Fandt dette her og spekulerede på om det kunne gøres muligt på dette fora?

http://punyweakling.com/add-a-tweet-bbc ... pbb-forum/

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Mugge » mandag, 19. aug, 2013 12:17

bblauritzen skrev:Hej. Er det muligt i BBCode at tillade embedded twitter ifm. indsættelse af link?

Fandt dette her og spekulerede på om det kunne gøres muligt på dette fora?

http://punyweakling.com/add-a-tweet-bbc ... pbb-forum/
Jeg har lige noget mere presserende arbejde på hjemmesiden, men derefter skal jeg nok se på det.

bblauritzen
Indlæg: 1066
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 52

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af bblauritzen » mandag, 19. aug, 2013 12:59

Mugge skrev:
bblauritzen skrev:Hej. Er det muligt i BBCode at tillade embedded twitter ifm. indsættelse af link?

Fandt dette her og spekulerede på om det kunne gøres muligt på dette fora?

http://punyweakling.com/add-a-tweet-bbc ... pbb-forum/
Jeg har lige noget mere presserende arbejde på hjemmesiden, men derefter skal jeg nok se på det.
No pressure.. Har bare lagt mærke til mange indlæg omhandlende link til twitter.. Tak fordi du gider kigge på det.. :)

Brugeravatar
Henrik
Indlæg: 1004
Tilmeldt: onsdag, 11. jun, 2008 14:03
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 40

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Henrik » mandag, 26. aug, 2013 19:02

Jeg ved ikke om det har været oppe at vende her tidligere men er det muligt at ændre i måden 'ignorer'-funktionen virker på så brugeren man har valgt at sætte på ignorer-listen ikke dukker op selvom han/hun er blevet citeret af en anden bruger?
Næste år!

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Mugge » mandag, 26. aug, 2013 19:33

Henrik skrev:Jeg ved ikke om det har været oppe at vende her tidligere men er det muligt at ændre i måden 'ignorer'-funktionen virker på så brugeren man har valgt at sætte på ignorer-listen ikke dukker op selvom han/hun er blevet citeret af en anden bruger?
Nej.

Brugeravatar
Arturo Bandini
Indlæg: 2342
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2007 07:57
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Arturo Bandini » mandag, 26. aug, 2013 19:42

Og betyder den funktion at den bruger man har ignoreret, rent faktisk, gennem citeret tekst, kan risikere at se de indlæg man har skrevet.
Jeg har som sådan ikke noget imod at aquilani4 ved at jeg har ham på ignore, men det ville da være en godt at vide.
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Mugge » tirsdag, 27. aug, 2013 13:24

Arturo Bandini skrev:Og betyder den funktion at den bruger man har ignoreret, rent faktisk, gennem citeret tekst, kan risikere at se de indlæg man har skrevet.
Jeg har som sådan ikke noget imod at aquilani4 ved at jeg har ham på ignore, men det ville da være en godt at vide.
Ja

Besvar