Hvor er det smukt!! Sikke en start på ugen!texy skrev:Ok, den handel gik uhyre stærkt, eller også har vi haft den i sækken et stykke tid.
Søgningen gav 3 resultater
- mandag, 28. maj, 2018 22:11
- Forum: Tidligere spillere
- Emne: 3 - Fabinho
- Svar: 144
- Visninger: 148906
Re: Ind: Fabinho fra Monaco
- mandag, 28. maj, 2018 21:53
- Forum: Tidligere spillere
- Emne: 3 - Fabinho
- Svar: 144
- Visninger: 148906
Re: Ind: Fabinho fra Monaco
Teknik, fysik og forudseenhed. Virkelig en spændende spiller til en plads hvor vi har mangler. Og med sine knap 190 cm kan han også blive et aktiv på dødbolde - både defensivt og offensivt. Krydser alt hvad krydses kan!
- onsdag, 24. jan, 2018 20:27
- Forum: Transfer nyt (LFC)
- Emne: hvem skal ud
- Svar: 4240
- Visninger: 2584223
Re: hvem skal ud
Jeg læste for et par dage siden at Inter var tæt på Sturridge. Men siden er der intet dukket op i medierne. Er der nogen som har set en pris nævnt? Var det ikke bare en lejeaftale der var snak om. Jeg læste at det var en lejeaftale frem til sommer, med mulighed for at gøre aftalen permanent. Andre ...