Det er sgu bare så ufatteligt sjovt at se dem tosse rundt i det! Bliver aldrig træt af at se Scum fejle.
Mølby med flere klassekommentarer undervejs, bl.a. denne: "han laver kun fejl, Ferdinand"
Long may it last!
Søgningen gav 3 resultater
- tirsdag, 25. feb, 2014 21:45
- Forum: Generel fodbold diskussion
- Emne: Dagens Kampe
- Svar: 34925
- Visninger: 16774454
- tirsdag, 07. jan, 2014 22:08
- Forum: Tidligere spillere
- Emne: 29 - Fabio Borini
- Svar: 390
- Visninger: 369372
Re: 29 - Fabio Borini
Fuuuck hvor har Borini bare en fed attitude efter sin kasse imod United!
- søndag, 09. aug, 2009 14:56
- Forum: Generel fodbold diskussion
- Emne: Dagens Kampe
- Svar: 34925
- Visninger: 16774454
Re: Dagens Kampe
Ikke at jeg bryder mig om Chelsea men så gerne at de lige gav Scum nogle velfortjente stryg.. De mangler vist Vidic og kommer til at savne Ronaldo.. Dette bliver det første hint vi får på om hvor meget han betød.
3-0.. Owen skadet.
3-0.. Owen skadet.