Søgningen gav 91 resultater
- lørdag, 21. jun, 2014 15:18
- Forum: Liverpool FC diskussioner
- Emne: Nyheder om LFC
- Svar: 4466
- Visninger: 2939419
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
Den er noteret 
- fredag, 20. jun, 2014 08:59
- Forum: Liverpool FC diskussioner
- Emne: Nyheder om LFC
- Svar: 4466
- Visninger: 2939419
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
Lige et par hurtige spørgsmål.
Hvad er forskellen på full membership vs. light membership?
Som jeg læser det, får man noget merchandise med i full membership?
Man har ligeså mange rettigheder mht. billetter ved begge typer af medlemskab?
Hvad er forskellen på full membership vs. light membership?
Som jeg læser det, får man noget merchandise med i full membership?
Man har ligeså mange rettigheder mht. billetter ved begge typer af medlemskab?
- søndag, 13. apr, 2014 08:47
- Forum: Liverpool FC diskussioner
- Emne: Nyheder om LFC
- Svar: 4466
- Visninger: 2939419
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
Du har gjort dit hjemmearbejde godt Cynwal.
Jeg studsede også kørt over den lidt velkendte tribune, men tænkte ikke videre over det. Os unge mennesker kun lærer en del af, at lave vores hjemmearbejde lige som dig

Jeg studsede også kørt over den lidt velkendte tribune, men tænkte ikke videre over det. Os unge mennesker kun lærer en del af, at lave vores hjemmearbejde lige som dig
- søndag, 13. apr, 2014 01:09
- Forum: Liverpool FC diskussioner
- Emne: Nyheder om LFC
- Svar: 4466
- Visninger: 2939419
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
Lidt stadion nyt, som der måske egentlig ikke er så meget nyt i, da som udgangspunkt altid har været Main Stand og Anfield Road der har skulle have en kærlig hånd.
- lørdag, 27. jul, 2013 13:43
- Forum: Liverpool FC diskussioner
- Emne: Nyheder om LFC
- Svar: 4466
- Visninger: 2939419
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
Er der nogen der ligger inde med season review 08/09 på computeren, så der evt. kunne deles over dropbox?
Har lige fået lyst til at kigge lidt tilbage.
Har lige fået lyst til at kigge lidt tilbage.
- onsdag, 08. maj, 2013 21:24
- Forum: Generel fodbold diskussion
- Emne: Dagens Kampe
- Svar: 34925
- Visninger: 16777215
Re: Dagens Kampe
Er jeg den eneste der så et lille spjæt fra dommeren da, Adebayor scorer til 1-1? Fantastisk, haha 
http://www.101greatgoals.com/gvideos/gi ... v-chelsea/
EDIT: Her kan det også ses --> http://onside.dk/premier-league/se-adebayors-pragtmaal
http://www.101greatgoals.com/gvideos/gi ... v-chelsea/
EDIT: Her kan det også ses --> http://onside.dk/premier-league/se-adebayors-pragtmaal
- mandag, 09. apr, 2012 11:20
- Forum: Generel fodbold diskussion
- Emne: Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
- Svar: 6680
- Visninger: 4147942
Re: Sv: Smånyheder fra fodboldens verden
Findes der en app til android, hvor man kan få live updates i tekst form fra PL og CL? Ved BBC har noget lign på deres hjemmeside. Men er det også lavet til en app? Jeg bruger bare tv2sportens app. Deres live del synes jeg fungere rigtig fint, bl.a. med opstillinger, målscorer og assist, stillinger...
- fredag, 17. feb, 2012 11:09
- Forum: Liverpool FC diskussioner
- Emne: Den store billettråd!
- Svar: 615
- Visninger: 683328
Re: Den store billettråd!
Jeg prøver lige her!
Skal have bestilt et nyt fancard, men kan simpelhen ikke finde det rigtige nummer, eller komme igennem dem jeg ringer på.
Er det nogen der ved hvilket nummer det er man skal ringe på, for at kunne bestille et nyt kort?
Skal have bestilt et nyt fancard, men kan simpelhen ikke finde det rigtige nummer, eller komme igennem dem jeg ringer på.
Er det nogen der ved hvilket nummer det er man skal ringe på, for at kunne bestille et nyt kort?
- onsdag, 30. nov, 2011 23:09
- Forum: Generel fodbold diskussion
- Emne: Dagens Kampe
- Svar: 34925
- Visninger: 16777215
- mandag, 21. nov, 2011 17:59
- Forum: Tidligere spillere
- Emne: 21 - Lucas Leiva
- Svar: 1031
- Visninger: 721085
Re: 21 - Lucas Leiva
I følge hvad jeg kan se på Fantasy Premier League Manager så har han ikke karantæne. Og de plejer at have deres side rimelig godt opdateret.
Så jeg er næsten sikker på han er med, heldigvis.
Så jeg er næsten sikker på han er med, heldigvis.
- mandag, 05. sep, 2011 08:26
- Forum: Diverse
- Emne: FORUM support/info tråd
- Svar: 773
- Visninger: 1683970
Re: FORUM support/info tråd
Nu bruger jeg Google Chrome, men jeg kan ikke se underfanerne på fanklubbens hjemmside. Fx. under rejseguide, kan jeg kun se dette, hvor jeg derimod i Explorer, kan se alle underfanerne som Transport til Liverpool og lign. Skal jeg opdatere Chrome eller hvad er der galt? Menusystemet er styret af e...
- fredag, 02. sep, 2011 14:57
- Forum: Rejsebeskrivelser
- Emne: Rejsebeskrivelse Bolton 27/8 2011
- Svar: 8
- Visninger: 27850
Re: Rejsebeskrivelse Bolton 27/8 2011
Fed rejsebeskrivelse.
Jeg er sådan bare lidt nysgerrig ang. transport, hvor meget i ca. har giver for det? Da jeg selv er ved at planlægge en tur engang til maj.
Jeg er sådan bare lidt nysgerrig ang. transport, hvor meget i ca. har giver for det? Da jeg selv er ved at planlægge en tur engang til maj.
- fredag, 02. sep, 2011 10:34
- Forum: Diverse
- Emne: FORUM support/info tråd
- Svar: 773
- Visninger: 1683970
Re: FORUM support/info tråd
Nu bruger jeg Google Chrome, men jeg kan ikke se underfanerne på fanklubbens hjemmside. Fx. under rejseguide, kan jeg kun se dette, hvor jeg derimod i Explorer, kan se alle underfanerne som Transport til Liverpool og lign.
Skal jeg opdatere Chrome eller hvad er der galt?
Skal jeg opdatere Chrome eller hvad er der galt?
- mandag, 25. apr, 2011 21:26
- Forum: Generel fodbold diskussion
- Emne: Dagens Kampe
- Svar: 34925
- Visninger: 16777215
Re: Dagens Kampe
Jeg blander mig lige i diskussionen. Jeg er en af dem der kan huske de store i Liverpools historie. Torres er slet ikke på niveau med Rush, King Kenny og Fowler. Det kan godt være at man kan hive en statistik frem, men statistik er ligesom trusser - det skjuler det vigtigste. Et andet element som A...
- søndag, 17. apr, 2011 21:49
- Forum: Diverse
- Emne: FORUM support/info tråd
- Svar: 773
- Visninger: 1683970
Re: FORUM support/info tråd
Kanon arbejde Mugge.
Hvad angår "kviksvar" synes jeg det er noget der er kommet for at blive, jeg synes det er kanon.
Hvad angår "kviksvar" synes jeg det er noget der er kommet for at blive, jeg synes det er kanon.