Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Søgningen gav 1 resultat
Gå til avanceret søgning
- af Skipper
- tirsdag, 08. jul, 2014 19:50
- Forum: Transfer nyt (LFC)
- Emne: hvem skal ud
- Svar: 4240
- Visninger: 2554041
Ud med lucas. Selvom jeg elsker at se ham spille, har han mistet meget niveau pga skader.
Vil gerne beholde borini. Han virke som om han mere på hjertet.
Aspas kan vi måske få 5 mil pund ud af!