Søgningen gav 4 resultater
- søndag, 10. aug, 2014 22:40
- Forum: Transfer nyt (LFC)
- Emne: hvem skal ud
- Svar: 4240
- Visninger: 2554041
Re: hvem skal ud
godt at se vi har fået "renset" ud med aspas, alberto og ingen Moses. Men hvornår tager vi afsked med Assaidi og Borini? rygterne fra starten af vinduet lød jo nærmest på at vi kunne få 21m £ samlet for de to?
- søndag, 27. jul, 2014 23:26
- Forum: Tidligere spillere
- Emne: 6 - Dejan Lovren
- Svar: 299
- Visninger: 319727
Re: ? - Dejan Lovren
hvis han fortsætter kurven fra sidste sæson og trædder et lille skridt op bliver det en god signing. og så er der altid bare en eufori når LFC signer en spiller
- fredag, 18. jul, 2014 23:13
- Forum: Transfer nyt (LFC)
- Emne: hvem skal ud
- Svar: 4240
- Visninger: 2554041
Re: hvem skal ud
Fabio er en sød dreng og jeg er sikker på alle finder agent Borini sympatisk... men c'mon, vi får 14m £ får en spiller der scorede 2 mål for os på en hel sæson. skadet eller ej.Emmy skrev:Det synes jeg nu ikke er helt fair over for FabioRedRedRed skrev:
- mandag, 14. jul, 2014 01:07
- Forum: Transfer nyt (LFC)
- Emne: hvem skal ud
- Svar: 4240
- Visninger: 2554041
Re: hvem skal ud
Aspas står foran udlejning til Sevilla. http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/transfer-news/iago-aspas-verge-leaving-liverpool-7415689 Det så irriterende at det skal tage over et år, at sælge en spiller der tydeligvis ikke har nogen fremtid. Det samme skete med voronin og aquilani. jeg håbe...