Søgningen gav 7 resultater
- mandag, 29. okt, 2018 22:58
- Forum: Generel fodbold diskussion
- Emne: Dagens Kampe
- Svar: 34925
- Visninger: 16777215
Re: Dagens Kampe
Det er mig en gåde, at Mendy ikke får et direkte rødt for at slå ud efter Alli. Jeg synes at dommeren har generelt underpræsteret i kampen.
- fredag, 02. sep, 2016 02:10
- Forum: Tidligere spillere
- Emne: 47 - Andre Wisdom
- Svar: 86
- Visninger: 127438
Re: 47 - Andre Wisdom
Vi har ellers oftest en klausul i vores udlejningskontrakter, der siger at spilleren skal have spilletid i 75% af de kampe, han har mulighed for at spille. De var i hvert fald tilfældet med alle vores største talenter sidste sæson (Ojo, Kent, Ward, Jones osv.)
- søndag, 14. aug, 2016 15:05
- Forum: Generel fodbold diskussion
- Emne: Dagens Kampe
- Svar: 34925
- Visninger: 16777215
Re: Dagens Kampe
Ibe er skarp for Bournemouth, men Bailly er desværre en rigtig klippe i Scums forsvar...
- mandag, 11. jul, 2016 16:21
- Forum: Tidligere spillere
- Emne: 24 - Joe Allen
- Svar: 205
- Visninger: 222931
Re: 24 - Joe Allen
Tillykke til Joe Allen med en plads på turneringens hold til EM.
- søndag, 26. jun, 2016 19:45
- Forum: Generel fodbold diskussion
- Emne: Dagens Kampe
- Svar: 34925
- Visninger: 16777215
Re: Dagens Kampe
Stakkels Hamsik som ikke har et hold. der kan spille op til hans niveau. Han har imø taget de forkerte beslutninger i dag, men han er stadig en tand bedre end resten af Slovakkerne.
- torsdag, 16. jun, 2016 15:43
- Forum: Generel fodbold diskussion
- Emne: Dagens Kampe
- Svar: 34925
- Visninger: 16777215
Re: Dagens Kampe
mon ikke raheem er den eneste spiller der har kostet over 45 mill£ der kan brænde den direktør, for et par minutter siden. Han gør det dælme godt nok ofte, altså brænder 100%´ere, som for raheem er en 10 %´er Jeg fatter ikke de starter med ham inde, efter kampen mod Rusland. En sidebemærkning: Werg...
- fredag, 13. jul, 2012 13:38
- Forum: Tidligere spillere
- Emne: 14 - Jordan Henderson
- Svar: 803
- Visninger: 633654
Re: 14 - Jordan Henderson
Tror at Hendo bliver en succes næste sæson, og jeg vil gætte på at han bliver god til at samarbejde med Borini. 