Søgningen gav 46 resultater
- torsdag, 03. dec, 2015 19:45
- Forum: Tidligere spillere
- Emne: 21 - Lucas Leiva
- Svar: 1031
- Visninger: 705913
Re: 21 - Lucas Leiva
Lucas er lidt ligesom den kæreste, man faktisk er blevet lidt træt af, så man sonderer lige markedet og flirter med nogle andre piger, men man må til sidst altid indse, at kæresten faktisk er det bedste, man kan få. :lol: super.. Må man godt have et par stykker til prøvetræning :flag5: Kun når tran...
- fredag, 06. nov, 2015 09:43
- Forum: Liverpool FC diskussioner
- Emne: Nyheder om LFC
- Svar: 4466
- Visninger: 2903573
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
@hr. Drejer
At han ikke var på sit højeste sidste sæson kan vi vel alle blive enige om. Derfor synes jeg dog stadig at man skal omtale, en så stor personlighed i klubben, på en mere respektfuld måde.
Men hver mand sin holdning
At han ikke var på sit højeste sidste sæson kan vi vel alle blive enige om. Derfor synes jeg dog stadig at man skal omtale, en så stor personlighed i klubben, på en mere respektfuld måde.
Men hver mand sin holdning
- torsdag, 05. nov, 2015 22:46
- Forum: Liverpool FC diskussioner
- Emne: Nyheder om LFC
- Svar: 4466
- Visninger: 2903573
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
Neeeej, ikke som spiller, please. Han er en katastrofe! Meget langsom, og jeg tror ikke Klopp gider gå-fodbold. Han kan træne miniputterne. Det er en katastrofe at du omtaler en af klubbens 2 bedste spillere gennem tiden, på den måde der. Hvori ligger katastrofen? At du kalder ham en katastrofe.
- torsdag, 05. nov, 2015 20:22
- Forum: Liverpool FC diskussioner
- Emne: Nyheder om LFC
- Svar: 4466
- Visninger: 2903573
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
Det er en katastrofe at du omtaler en af klubbens 2 bedste spillere gennem tiden, på den måde der.Hr. Drejer skrev:Neeeej, ikke som spiller, please. Han er en katastrofe! Meget langsom, og jeg tror ikke Klopp gider gå-fodbold. Han kan træne miniputterne.
- søndag, 26. jul, 2015 21:26
- Forum: Tidligere spillere
- Emne: 4 - Kolo Toure
- Svar: 98
- Visninger: 144606
Re: 4 - Kolo Toure
Ser dart, van Gerwen mod James Wade. Publikum synger deres sædvanlige sange, og pludselig kommer kolo og yaya sangen op - fantastisk [emoji2]
- lørdag, 25. jul, 2015 12:24
- Forum: Tidligere spillere
- Emne: 3 - Josè Enrique
- Svar: 126
- Visninger: 167956
Re: 3 - Josè Enrique
@aarde: Hørt! Specielt Enrique kan ikke klandres for, ikke at give hvad han har i sig for trøjen. Hvorvidt det så er et niveau, der er tilfredsstillende, er en anden diskussion.
- søndag, 26. apr, 2015 15:03
- Forum: Generel fodbold diskussion
- Emne: Dagens Kampe
- Svar: 34925
- Visninger: 16766684
Re: Dagens Kampe
Pas. Men han er en af de bedre i Viasat regi..AndreasN skrev:Nu har jeg ledt længe efter et svar, men jeg kan simpelthen ikke finde det, og nu begynder det at irritere mig. Hvem er den anden kommentator i Evertons kamp?! Jeg synes aldrig, jeg har hørt ham kommentere før.
- onsdag, 15. apr, 2015 07:37
- Forum: Generel fodbold diskussion
- Emne: Dagens Kampe
- Svar: 34925
- Visninger: 16766684
Re: Dagens Kampe
Belloni skrev:Bider Carvajal Mandzukic? Sky har et billede på Twitter hvor det ligner det utroligt meget
http://www1.skysports.com/watch/video/9 ... -mandzukic
I forhold til videoen synes jeg ikke det ligner det. Men det efterfølgende slag er der vist ikke så meget tvivl om
- mandag, 20. okt, 2014 21:48
- Forum: Generel fodbold diskussion
- Emne: Dagens Kampe
- Svar: 34925
- Visninger: 16766684
Re: Dagens Kampe
Man Utd er mindst ligeså frusteret over deres spil end VI/ Liverpool FC er. :) Men okay West Brom står da godt og flot kasse. Rooney og Falcao ikke med for Man Utd har også en betydning for dem i dag som ligesom skal skabe det eftersigende men alt i alt dejlig mandag HVIS West Brom holder stand evt...
- mandag, 20. okt, 2014 21:45
- Forum: Generel fodbold diskussion
- Emne: Dagens Kampe
- Svar: 34925
- Visninger: 16766684
Re: Dagens Kampe
Wisdom spiller godt nok godt for WBA. Men hvis WBA ikke får mere held til at ramme Berahino på kontra kan united nok godt tage mindst et point.
- fredag, 12. sep, 2014 16:22
- Forum: Liverpool FC diskussioner
- Emne: Nyheder om LFC
- Svar: 4466
- Visninger: 2903573
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
Liverpools samarbejde med My sport har billetter mod ludogrets for 995 inklusiv hotel. Har lige købt 2 og ville lige dele hvis ikke alle havde fået det med 
- lørdag, 14. jun, 2014 12:55
- Forum: Liverpool FC diskussioner
- Emne: Nyheder om LFC
- Svar: 4466
- Visninger: 2903573
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
TV3 sport 1 viser chl finalen 05, fantastisk tømmermands tv! 
- torsdag, 10. apr, 2014 11:40
- Forum: Liverpool FC diskussioner
- Emne: Nyheder om LFC
- Svar: 4466
- Visninger: 2903573
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
Fair, men irriterende http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/chelsea/10756817/Chelsea-likely-to-be-given-fixture-help-with-potential-title-decider-against-Liverpool-to-be-brought-forward-to-April-26.html Så længe det er lørdag eller søndag den spilles, så jeg kan se den stående på Anfield ...
- søndag, 06. apr, 2014 13:09
- Forum: Liverpool FC diskussioner
- Emne: Den store billettråd!
- Svar: 615
- Visninger: 676953
Re: Den store billettråd!
Det har som sådan ikke noget med billetter at gøre, but here goes: Hvor lang tid tager "Off Peak Stadium Tour & The LFC Story - new interactive Museum" tror i? Der er en tur mandag morgen 9:30 men vi skal med fly senere på dagen, nærmere 14.35. Tror i ikke man godt kan nå dette? :D Afhængig af, hvo...
- søndag, 06. apr, 2014 12:03
- Forum: Liverpool FC diskussioner
- Emne: Den store billettråd!
- Svar: 615
- Visninger: 676953
Re: Den store billettråd!
Det har som sådan ikke noget med billetter at gøre, but here goes:
Hvor lang tid tager "Off Peak Stadium Tour & The LFC Story - new interactive Museum" tror i?
Der er en tur mandag morgen 9:30 men vi skal med fly senere på dagen, nærmere 14.35. Tror i ikke man godt kan nå dette?
Hvor lang tid tager "Off Peak Stadium Tour & The LFC Story - new interactive Museum" tror i?
Der er en tur mandag morgen 9:30 men vi skal med fly senere på dagen, nærmere 14.35. Tror i ikke man godt kan nå dette?