Er der nogen der har gode forslag til, hvordan man får billetter, hvis man ikke var så heldige, at få dem herinde fra? Vi er 4 gutter der gerne vil ind og se LFC-Everton i februar?
På forhånd tak!
Søgningen gav 2 resultater
- tirsdag, 03. jan, 2012 15:48
- Forum: Liverpool FC diskussioner
- Emne: Den store billettråd!
- Svar: 615
- Visninger: 683747
- torsdag, 24. nov, 2011 10:50
- Forum: Tidligere spillere
- Emne: 37 - Martin Skrtel
- Svar: 454
- Visninger: 393516
Re: 37 - Martin Skrtel
Forstår ikke Skrtels kritikere. For mig at se har han kun haft en dårlig periode og det var under Hodgson. Resten af tiden har han været utroligt stabil. Ud over Terry og Vidic er der ikke nogen i PL, der er strækere rent defensivt end Skrtel. Nu er han oven i købet begyndt at spille bedre fremad b...