Søgningen gav 2 resultater
- søndag, 26. okt, 2008 17:42
- Forum: Rejsebeskrivelser
- Emne: Liverpool-Wigan (2008/09)
- Svar: 7
- Visninger: 25682
Re: Liverpool-Wigan
Fremragende beskrivelse, unge Kolind. Og godt at du har valgt den censurerede udgave, hehe.... ;) Mente ikke det var alt der tålte dagens lys..... Du skriver simpelthen kl 3.30, så jeg er vist den eneste, der har fundet tilbage i den gamle døgnrytme igen. Det var nu fordi jeg var på arbejde, og så ...
- onsdag, 22. okt, 2008 03:31
- Forum: Rejsebeskrivelser
- Emne: Liverpool-Wigan (2008/09)
- Svar: 7
- Visninger: 25682
Re: Liverpool-Wigan
Fremragende beskrivelse, unge Kolind. Og godt at du har valgt den censurerede udgave, hehe.... 