Everton - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Besvar
Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 45
Kontakt:

Everton - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Mugge » torsdag, 12. mar, 2020 23:27

Hvornår:
Mandag d. 16. marts, kl. 21.00

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
Sky Sports
TV3+

Online:
Viaplay
Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Efter kampens afslutning oprettes der en Man of the match afstemning

Brugeravatar
irishkop81
Geografisk sted: Gøteborg
Alder: 38

Re: Everton - LFC >> Kamptråden

Indlæg af irishkop81 » fredag, 13. mar, 2020 10:43

Everton har sat hele sin trup i Corona karantæne!
Denne kamp bliver med sikkerhed ikke spillet!

2 kampe fra vores længe ventede Guld, så brænder det hele sammen.
Det gør sgu ondt! :cry:

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » fredag, 13. mar, 2020 11:00

Tænker desværre der er en stor chance for at hele sæsonen bliver aflyst, om der så bliver udråbt en vinder er eller hvad prl gør bliver interessant, og det er klar de hold der ligger under stregen og lige udenfor top 4 de går acceptere ikke bare sådan lige at man fryser stillingen som den står nu.

Anser det nærmest som umuligt at mange vil have spillere der bliver ramt af Corona de næste måneder, nu er Arsenal, Chelsea og Everton allerede ramt, så de kan ikke spille de næste 14 dage.

Tror desværre England bliver hårdt ramt, fordi deres regering ikke reagere så hurtigt som de andre lande, tror desværre der er en stor risiko for at Liverpool kan miste titlen.

Men igen verdens sundhed er bare noget vigtigere end fodbold.

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 13. mar, 2020 11:26

Kan ikke følge hvor du for fra at ligaen skulle aflyses ? Det er da ikke på tale andre steder end click-Bait medier.

Der er tale om at suspendere alle ligaer, i 1-2 måneder, indtil smitte kurven er vendt. EM vil så blive flyttet et år og derved frigive sommeren til at genoptage og færdigspille sæsonerne.

Som du selv, lidt, er inde på; vil det være en hvepserede af juridiske kampe hvis man pludseligt aflyste sæsonen. Hvem skal spille europæisk fo old næste sæson ? Hvem rykker op, hvem rykker ned ? Liverpool vil på ingen måder acceptere at deres mesterskab bare uden videre forsvinder.

Jeg tror ovenstående scenarie vil ske, Det synes jeg giver bedst mening.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
irishkop81
Geografisk sted: Gøteborg
Alder: 38

Indlæg af irishkop81 » fredag, 13. mar, 2020 11:31

Bellamy_fever skrev:
fredag, 13. mar, 2020 11:26
Kan ikke følge hvor du for fra at ligaen skulle aflyses ? Det er da ikke på tale andre steder end click-Bait medier.

Der er tale om at suspendere alle ligaer, i 1-2 måneder, indtil smitte kurven er vendt. EM vil så blive flyttet et år og derved frigive sommeren til at genoptage og færdigspille sæsonerne.

Det synes jeg giver god mening.
Jeg tror også det bliver det mest realistiske scenarie!
Alt andet ville da være helt ude i hampen.

Trist for alle fans, som har planlagt rejser mm.
Jeg har selv planlagt at være der i sidste spillerunde og se pokalen blive kørt igennem byen.
Det er simpelthen så surt at tænke på!

Men lige nu skal man vel bare være glad for at man er frisk, og ikke er i en truende situation økonomisk.

AJJ

Indlæg af AJJ » fredag, 13. mar, 2020 12:03

Pokalen bliver så løftet en dejlig solbeskinnet dag på Anfield slut juni/start juli.

CL og EL kan man passende aflyse for i år - har alligevel ingen konsekvenser ift. næste års turneringer - eller de kan lave en eller anden sommerturnering i Asien med de tilbageværende hold ;)

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » fredag, 13. mar, 2020 12:10

Alle kampe inkl. pokalkampe er udsat til i første omgang 4/4-20.

https://www.premierleague.com/news/1645173

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 13. mar, 2020 12:16

Fornuftigt, tænker dog suspenderingen vil blive forlænget, forestiller mig England vil opleve en massiv forøgelse af smittede over de næste 2-3 uger.

Nogen der ved hvorvidt man så genoptager sæsonen pr. 4. April med Everton, dernæst crystal palace osv. Eller man tager de kampe der er suspenderet og spiller dem efterfølgende ?

Som jeg forstår det vil de de berørte kampe blive flyttet, og man fortsætter så sæsonen med hvad end kamp man nu kommer til når det genoptages, er dette korrekt ?
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Kasper88

Indlæg af Kasper88 » fredag, 13. mar, 2020 19:29

Bellamy_fever skrev:
fredag, 13. mar, 2020 11:26

Som du selv, lidt, er inde på; vil det være en hvepserede af juridiske kampe hvis man pludseligt aflyste sæsonen. Hvem skal spille europæisk fo old næste sæson ? Hvem rykker op, hvem rykker ned ? Liverpool vil på ingen måder acceptere at deres mesterskab bare uden videre forsvinder.

Jeg tror ovenstående scenarie vil ske, Det synes jeg giver bedst mening.
Tænker også umiddelbart, at det scenarie, er det mest gunstige og optimale alternativ. Og du har ret i, at det ville være en noget prekær sag, hvis man afblæste ligaerne helt.
Flovt førstemedlem af gruppen for dem, der tvivlede på Alex Oxlade-Chamberlain.

Besvar