Sejrsparade i Liverpool

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Besvar
SeanJohn

Sejrsparade i Liverpool

Indlæg af SeanJohn » mandag, 31. dec, 2018 13:18

Hej lads.

At få billetter til den sidste kamp mod Wolves er umuligt - hvis man ikke har lige har £1000 liggende til pr. billet. Vi er dog et par stykker som har tænkt os, at tage til Liverpool og opleve den forhåbentligt forrygende stemning.

HVIS vi skulle være så gode, at vinde ligaen - er der så nogen der ved/har et bud på hvornår sejrsparaden bliver i Liverpool?

:flag5: :flag5: :flag5:

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 44
Kontakt:

Re: Sejrsparade i Liverpool

Indlæg af Mugge » mandag, 31. dec, 2018 14:34

SeanJohn skrev:Hej lads.

At få billetter til den sidste kamp mod Wolves er umuligt - hvis man ikke har lige har £1000 liggende til pr. billet. Vi er dog et par stykker som har tænkt os, at tage til Liverpool og opleve den forhåbentligt forrygende stemning.

HVIS vi skulle være så gode, at vinde ligaen - er der så nogen der ved/har et bud på hvornår sejrsparaden bliver i Liverpool?

Det er der overhovedet ingen, der ville sige noget om, før et mesterskab er sikret.

Fowler89
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 30

Indlæg af Fowler89 » mandag, 31. dec, 2018 15:40

SeanJohn skrev:Hej lads.

Minder mig om det her
Billede

sjampen
Alder: 28

Indlæg af sjampen » mandag, 31. dec, 2018 15:55

Vi sluttede af med at vinde eSuperligaen, så det går jo lige op.

Billede
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Birken

Indlæg af Birken » mandag, 31. dec, 2018 16:44

Nogle som ved hvordan fremgangsmåden var for City sidste sæson. Fik de ikke pokal og paradetur gennem byen, hvor mesterskabet blev sikret, og så overrakt medaljer efter sidste spillerunde??

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » tirsdag, 01. jan, 2019 01:54

Der må være en admin der kan lukke dette emne og give brugeren der startede det livstidskarantæne - for hans egen skyld, han bliver jo jagtet gennem Liverpool by i tilfælde af at det misser :o :shock: :P
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 28

Indlæg af Skovdal » tirsdag, 01. jan, 2019 19:22

Luk dog ned for denne åbenlyse troll... I så fald du ikke er: hold kæft, hvor er det dumt.

Vi har 18 spillerunder igen :shock: :wall:
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 01. jan, 2019 20:11

Det er vel ret relevant hvis man eks booker hotel og i det hele tiden taget vil planlægge sin rejse, at stille dette spørgsmål eller syille spørgsmål til datoer for fejring mv. Jeg ved godt det er underligt for nogle, men uagtet om man vil det eller ej, så er der altså INGEN omkring truppen det læser på dette forum, hvorfor vi kan skrive hvad som helst. Det påvirker ikke nogen.
Min kammerat og jeg har selv overvejet dette, og vi kan ikke få fri på et øjeblik, så det skal planlægges.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brandt
Geografisk sted: Vordingborg
Alder: 38

Indlæg af Brandt » tirsdag, 01. jan, 2019 22:44

Der er så frygtelig langt til maj og alt for mange kampe tilbage. Det er helt vanvittigt at begynde at tænke tanken om et mesterskab til ende.
Da jeg læste titlen på tråden, tænkte jeg også; Åh nej...

Men altså. Jeg købte flybillet mens de stadig var billige og har booket hotel der kan afbestilles med kort frist. Så koster det mig de 600kr til flyet hvis jeg alligevel ikke ser grund til at tage afsted.
Og så har jeg i øvrigt ikke sagt det til nogen :|

texy
Geografisk sted: København
Alder: 44

Indlæg af texy » onsdag, 02. jan, 2019 14:02

@ SeanJohn

Er du ikke rar at ændre emnet til - tur til Liverpool - eller noget i den stil.

Det er så utidigt at tale om sejrsparade, mesterskab eller lignende. Bliver nærmest harm over, at man kan være så arrogant.
"I am the normal one"

Birken

Indlæg af Birken » torsdag, 03. jan, 2019 17:02

Det er da utroligt så lidt der skal til, for at folk kommer i det røde felt. @SeanJohn, hvis du finder ud af noget, må du meget gerne poste det for min skyld. HVIS, og jeg siger HVIS de ligger til at vinde, vil jeg nemlig også gerne over at opleve fejringen..

Fowler_dk

Indlæg af Fowler_dk » fredag, 04. jan, 2019 15:32

Efter CL finalen i 2005 var der parade dagen efter, men efter mesterskab kunne det vel være både dagen efter at det er sikret og dagen efter sæsonen er slut, men skulle Liverpool gå hele vejen denne gang, så melder klubben helt sikkert intet ud, før pokalen er sikret.

Vi har booket hotel og fly til Wolves kampen men vi har så også billet til kampen. Fly ville jeg ikke booke allerede medmindre man fandt en meget god deal så der ikke var så mange kr at miste, når man ikke kender datoen og det slet ikke er sikkert, at der er noget at fejre.

Besvar