Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 1 af 5 [ 64 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forfatter besked

Geografisk sted: Midtjylland

Alder: 40
Så er vi jo midt i silly season og godt igang med at tænke næste sæson.

Hvad er jeres forventninger her inden vi har den endelige transfers på plads?

Mit eget bud lige nu:
PL: top 3, helst top 2. Vi har vist vi sidste år er tilbage "blandt de store", men derfra og så til et mesterskab hvor City sidst fik 100 point er der langt. Så kan vi lægge de andre bag os og få en 2. plads er det for mig fint for denne sæson. En top 4 med succes andre steder er ok, men slet ikke målet for året.
CL: Videre fra gruppespillet. Vi er så frygtede på Anfield at alt kan lade sig gøre i knockout kampane.
Liga/FA cup: her så jeg gerne at vi kom lidt længere end sidst. Vi ser ud til at have en lidt breddere trup til næste sæson, så jeg forventer vi kan stille en stærkere 2. hold i de første kampe. Det kan også være her at vi skal hente et trofæ næste år. Derfor skal vi ikke sælge dem denne gang.

Spillet: stabilitet krydret med flot offensiv spil.

De store spørgsmål:
- Kan Salah bare nogenlunde nærme sig niveauet fra sidste sæson?
- Kan Brewster slå igennem som den næste unge fra akademiet?
- Kan Keita matche forventningerne?

Geografisk sted: Frederiksberg

Alder: 29
Jeg forventer vel at, vi har en rigtig god og stabil midtbane med de to indkøb vi har lavet, jeg forventer også at de falder til hurtigt.

Jeg ser gerne at vi har mere kvalitet og dybde på bænken, på den måde at Firmino's reserve feks ikke er Ings eller Solanke men en spillere der lige niveauet højere.

Liverpool må snart gerne give en meddelse om de kommer til at forsætte med Karius næste sæson, så spørgsmålstegnene ikke er der længere.

Jeg forventer at Salah scorer 20+ i ligaen og hvis han kan det, er det rigtig godt. Jeg tror chancen for at han scorer over 30 mål igen er lidt lille.

Til sidst forventer jeg at vi ikke mister dumme point mod bundhold.

PL er så stærk, at intet hold fra top 6 kan føle sig sikker på noget som helst.

Men jeg forventer, at vi, når sæsonen går igang, er både forstærket på start 11'eren og på bredden.

Derfor forventer jeg, at vi ret hurtigt får konsolideret os i top 4 og at vi igennem sæsonen generelt ikke skal bekymre os så meget om at kigge efter vores forfølgere, når det gælder at sikre os en top4 placering.

Jeg håber at ManC ikke får så god en sæson igen, så vi hele vejen igennem kan have 1. pladsen inden for rækkevidde, hvad end det så er os der indtager den, eller et af de andre top4 hold.

De nationale cups skal vi simpelthen komme længere i denne gang, så vi kan få masser af spilletid til vores breddespillere, så de er skarpe til at træde til, når vi får brug for dem - Ser os meget gerne nå minimum en semifinale - og meget gerne en finale.

Og ja, vi skal selvfølgelig videre fra gruppespillet i CL - herefter kan alt altid ske, men jeg vil alligevel blive slemt skuffet, hvis vi ikke formår at komme videre fra først knockout runde.

Jeg vil være ganske godt tilfreds med

Top 3 I PL
Minimum semifinale i begge cups
Minimum kvartfinale i CL

Jeg vil være rigtig godt tilfreds med
Top 2 I PL
Et nationalt cup trofæ
Seminfinale i CL

Drømmescenariet
PL trofæ
En cup
finale i CL - og så gerne en sejr denne gang

acceptabelt, men skuffende
top 4 I PL
kvartfinaler i minimum en cup
videre fra gruppespillet i CL, men herefter slået ud

Uacceptabelt
uden for top 4
hurtigt ud af nationale cups
ikke gå videre fra gruppespillet i CL

...det scenarie kan dog så reddes af et Europaleaguetrofæ.

Geografisk sted: Skee
Mine forventninger afhænger af om vi fortsætter med Karius eller ej.

Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Alder: 43
Også her, foretrækker nul bredde til de forreste 3, bare jeg slipper for Karius....Men forventer godt nok et køb fremme, Shaqiri ville såmænd kunne gøre det, bare der hentes en ny første keeper.

Geografisk sted: København

Alder: 43
Jeg ved ikke, om man kan kalde det en forventning. Og det er bestemt ikke et krav fra min side.

Men jeg tror helt ærligt, at vi vinder Premier League.

Og hvis vi gør det, så betyder alt det andet ingenting.

Forventning, top 3 Prl, kvatfinalen i chl, semi+ i FA cup. crash out of den lille cup.

Håber vi kan bliver nr 1 eller 2 i prl. eller nå semi / finalen i chl igen.

Klopp sagde som det alle første at efter 3 år. så vil han vinde Premier league med liverpool. det er hans 3 års plan

Dette er hans 3 season. det nu det gælder.

Et sted i top 4. Men en trup bredde til et mesterskab tror jeg stadig vi er et stykke fra.

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
Det vigtigste er at vi fortsætter fremgangen, vi var godt i gang med at overhale Spurs, Arsenal, Chelsea og havde Scum i sigtekornet og så smed vi point pga. CL fokus. Det var også fint nok.

Så hvis det skal oversættes til resultater, så skal vi være tættere på førstepladsen i ligaen, det er klart nummer et, hellere miste mesterskabet med to point end at vinde ligacuppen og opgive ligaen inden 2019.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding

Alder: 28
Det er selvfølgelig svært når der stadig mangler en del af transferproblemet og vi hverken har fået til bredden i angrebet eller kvaliteten nede bagved. MEN

Som minimum forventer jeg en top-4, at vi går videre fra gruppen i CL og klarer os lidt bedre i de to Cups.

Alt efter transfers, specielt i forsvaret/målmand og bare en enkelt klassespiller til foran kan der skrues lidt op for forventningen.

Jeg forventer, at vi med 3 kampe igen kan blive mestre, og jeg håber vi bliver det.
Hvis ikke det sker, så kan en CL finale igen være ok. Det samme med en FA Cup eller EL tittel..
Alt andet vil jeg betegne som skuffende.

Brugeravatar

Geografisk sted: Legoland

Top 1 i PL

Brugeravatar

Synes det er for tidligt at sige noget om, for det kræver at vi kender styrken på vores modstandere. Hvem de køber og sælger, hvem de har som træner osv.
Tråden er interessant nok, det er ingen kritik. Bare en tanke

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebro

Alder: 34
Top fire i PL, videre i gruppespillet i CL og fornuftige præstationer i cupperne gerne med en del rotation og afprøvning af unge spillere. Jeg giver ikke meget for Liga Cuppen, men det ville alligevel være fint for vores breddespillere, hvis vi kan komme langt her.

Jeg synes ikke at man kan forvente et trofæ, men hvor ville det lune for vores hold at vinde en finale og lukke munden på alle vores kritikere og modstandernes fans, som altid pointerer, hvor længe det er siden at vi vundet et trofæ.

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
Jesper skrev:
Synes det er for tidligt at sige noget om, for det kræver at vi kender styrken på vores modstandere. Hvem de køber og sælger, hvem de har som træner osv.
Tråden er interessant nok, det er ingen kritik. Bare en tanke

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Helt rigtigt, hvorfor jeg også har sådan en blød formulering om at vi skal være bedre og fortsætte den positive udvikling.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 1 af 5 [ 64 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner