Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Fowler89 » fredag, 29. sep, 2023 11:03

bblauritzen skrev:
fredag, 29. sep, 2023 10:15
Fowler89 skrev:
fredag, 29. sep, 2023 08:07
Som I nok har læst
Liverpool owner Fenway Sports Group has agreed to sell a minority stake in the club worth between £82m and £164m to global sports investment firm Dynasty Equity.

< snip >

"Dynasty is privileged to support the club and work alongside FSG to execute on the tremendous growth opportunities ahead."
https://www.bbc.com/sport/football/66950170
Jeg er ikke synderlig vild med at klubben bliver splittet op i småbidder som så bliver solgt til diverse investerings fonde der ene og alene opkøber med profit for øje.
Jeg hader, hvad fodbold er blevet. Klubben er ikke mere end en "growth opportunity" i amerikanske kredse.
Lidenskaben er væk, det handler kun om penge og lidt flere penge. Om det er arabiske eller amerikanske gør det ingen forskel. De her penge har ødelagt fodbold fuldstændig.

Steaua Bucharest vandt CL i 1986, det kommer aldrig til at ske længere pga de her penge.

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Oomph242 » fredag, 29. sep, 2023 15:51

Fowler89 skrev:
fredag, 29. sep, 2023 11:03
bblauritzen skrev:
fredag, 29. sep, 2023 10:15
Fowler89 skrev:
fredag, 29. sep, 2023 08:07
Som I nok har læst
Liverpool owner Fenway Sports Group has agreed to sell a minority stake in the club worth between £82m and £164m to global sports investment firm Dynasty Equity.

< snip >

"Dynasty is privileged to support the club and work alongside FSG to execute on the tremendous growth opportunities ahead."
https://www.bbc.com/sport/football/66950170
Jeg er ikke synderlig vild med at klubben bliver splittet op i småbidder som så bliver solgt til diverse investerings fonde der ene og alene opkøber med profit for øje.
Jeg hader, hvad fodbold er blevet. Klubben er ikke mere end en "growth opportunity" i amerikanske kredse.
Lidenskaben er væk, det handler kun om penge og lidt flere penge. Om det er arabiske eller amerikanske gør det ingen forskel. De her penge har ødelagt fodbold fuldstændig.

Steaua Bucharest vandt CL i 1986, det kommer aldrig til at ske længere pga de her penge.
Matas, TDC, Dong, Liverpool, det handler kun om hvor mange penge der kan vrides ud…

Liverbird
Indlæg: 1433
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:47

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Liverbird » lørdag, 07. okt, 2023 15:36

Hvis nogen er interesseret:

Theresa May, tidligere PM, har udgivet en ny bog, hvor hun bl.a. berører hele spørgsmålet vedr. Hillsborough.

Her deltager hun på podcasten "The Rest is Politics". Fra 23. minut: https://www.youtube.com/watch?v=l5Q5__rx67M
YNWA

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7316
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 14. okt, 2023 14:44

De bliver bare ved med at give os de der 12.30 lokal tid kampe. Er vi bare det eneste trækplaster i Asien, siden det altid er Liverpool der får det opgør efter landsholdsgøgleriet?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » lørdag, 14. okt, 2023 17:29

Jeg har tilladt mig at ændre overskriften i tråden fra "Smånyheder....." til slet og ret "Nyheder...." , og min tanke er, at her kan der være plads til alt omkring klubben, om ikke lige er kamp- eller spillerrelateret. Som eksempel kan jeg lægge for med en historie fra Tyske Bild, som er en tabloid-sprøjte fra Springer-koncernen af absolut værste skuffe, men på sportssiden plejer de at være godt orienterede. Bild er således fremme med artikel om, at Liverpool har kig på den nyligt friststillede Sportsdirektør fra RB Leizig: 50 årige Max Eberl.
Artiklen (på tysk) kan læses her: https://www.bild.de/sport/fussball/baye ... l#fromWall
og her er en Google-translate baseret oversættelse af artiklen til dansk:
BILD Zeitung skrev: Pludselig hård konkurrence til Bayern: Liverpool vil have Eberl!
Nu skal Bayern passe på!

Rekordmesteren (Bayern) har været forbundet med Max Eberl (50) i månedsvis. Den tidligere professionelle spiller, var senest Sportsdirektør i RB Leipzig, men blev Fritstillet af Leipzig i slutningen af ​​september.RB nævnte "manglen på commitment til klubben" som årsagen. Årsag: Eberl leger tydeligvis med tænken om at flytte til München, hvilket han aldrig har nægtet. Nu er hans vej til Bayern så faktisk klar, men: Endnu en topklub har meldt sig på banen!

Ifølge oplysninger fra BILD kigger Liverpool FC også på Eberl. Den tidligere Wolfsburg-træner Jörg Schmadtke (59) har været ansat som Sportsdirektør i træner Jürgen Klopps (56) klub siden juni.
Hans kontrakt løber dog kun indtil årets udgang. Kunne Eberl være hans efterfølger?

En ting er klar: Der var allerede kontakt mellem Eberl og Liverpool-chef Billy Hogan (43)!
I 2022 mødtes de to på sidelinjen af ​​Champions League-kampen mellem Liverpool og Glasgow Rangers og havde en uforpligtende samtale. Nu kan Liverpool snuppe Eberl for næsen af Bayern! Interessant: Klopp og den tidligere Gladbach-manager har den samme rådgiver, Marc Kosicke. Eberl er også i øjeblikket på en ti-dages DFB "leadership"-tur i Boston (USA), hvor Fenway Sportsgroup omkring Liverpool-ejer John Henry (74) er baseret.

BILD-ekspert Marcel Reif siger: "Så har han (Eberl, red.anm.) åbenbart gjort alt rigtigt, og verden ligger for hans fødder efter Leipzig."
Det lyder i mine øjne spændende med een, som indefra har erfaring fra "den sidste udviklingsstation i Red Bull Koncernen for Fodbold" Der er godt nok kommet et hav af kæmpe talenter igennem det system, og Liverpool har jo allerede haft glæde af en del fra både Salzburg og Leipzig,
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Redtothebone » søndag, 15. okt, 2023 01:08

JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 14. okt, 2023 14:44
De bliver bare ved med at give os de der 12.30 lokal tid kampe. Er vi bare det eneste trækplaster i Asien, siden det altid er Liverpool der får det opgør efter landsholdsgøgleriet?
Vi får også en 12.30 kamp efter næste landskampspause 25. November mod city
YNWA

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » søndag, 15. okt, 2023 12:21

Eberl blev øjeblikkeligt fritstillet da han ikke ville afkræfte rygterne om at han skulle til Bayern. Så selvom jeg gerne ser ham hos os, så kan jeg ikke overhovedet forestille mig andet end at han skal til München
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » søndag, 29. okt, 2023 12:21

Forfærdelige nyheder her til morgen, om at Diaz' forældre er blevet kidnappet. Så vidt jeg kan forstå er moren på fri fod igen. Desværre kan jeg ikke finde nogle medier, der endnu bekræfter nedenstående, selvom jeg inderligt håber, at det er sandt...

Kloppite

Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 18. nov, 2023 20:17

Jürgen Klopp er i København


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » søndag, 19. nov, 2023 08:45

Fowler89 skrev:
lørdag, 18. nov, 2023 20:17
Jürgen Klopp er i København Billede
Er det et Carlsberg arrangement? ....eller video optagelse.
............eller er det for at snakke med Victor Kristiansen?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Fowler89 » søndag, 19. nov, 2023 11:25

Cynwal skrev:
Fowler89 skrev:
lørdag, 18. nov, 2023 20:17
Jürgen Klopp er i København Billede
Er det et Carlsberg arrangement? ....eller video optagelse.
............eller er det for at snakke med Victor Kristiansen?
Haha dont know, men han var i hvertfald i Illum :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » søndag, 19. nov, 2023 18:06

Det er heldigvis ikke noget der sker tit, altså at en spiller scorer 10 mål i een og samme kamp, og så mod Liverpools U16 mandskab. Men i dette tilfælde er det halvt danske/halvt engelske/halvt nigerianske Chido Obi, som har spillet foreløbig. Han har spillet for både England og Danmark - men flest kampe for Danmark - på ungdomslandshold. Han beskrives som lynhurtig og meget høj for sin alder, og han lader til at have en væsentlig bedre fysik end de øvrige spillere på hans alder. Spændende, om han kan holde det forspring, efterhånden som hans konkurrenter på egen årgang når igennem deres fysiske udvikling. Men absolut spændende på nuvørende tidspunkt. Nu har han så opnået, at med 10 mål i een og samme kamp for Arsenal, så holder hele fodboldeuropa øje med ham. Inklusiv Liverpool, som måtte lide den tort at se ham score 10 gange imod vores U16 hold. Her er hans 10 kasser i samme kamp:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 19. nov, 2023 22:41

Hvor mange mål scorede han, var det 10 :lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » mandag, 20. nov, 2023 11:13

Emmy skrev:
søndag, 15. okt, 2023 12:21
Eberl blev øjeblikkeligt fritstillet da han ikke ville afkræfte rygterne om at han skulle til Bayern. Så selvom jeg gerne ser ham hos os, så kan jeg ikke overhovedet forestille mig andet end at han skal til München
Du får nok ret, Emmy.
Empire of the Kop skrev om situationen den 7. november, hvor det endnu var uklart om det blev Die Lederhosen eller LFC.
https://www.empireofthekop.com/2023/11/ ... ol-latest/

Her er et tweet (X) om at Bayern nok er Eberls foretrukne


Her er en nyhed om, at Bayern har skabt plads i deres bestyrelse, ved at sige farvel til en Marketin direktør, og at dette "hul" vil bliver tilpasset Max Eberl, i en rolle som sportsdirektør.
https://www.getfootballnewsgermany.com/ ... max-eberl/
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » mandag, 20. nov, 2023 15:57

Alt er på plads. De trækker bare tiden lidt, indtil de synes stormen er redet af.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar