Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2148
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 31. aug, 2023 21:52

Fedt med endnu en mand til midten glæder mig til at følge ham.

21 år og allerede med erfaring fra champions league og landshold, hollænderne kan hjælpe ham med at falde til og Klopp kan forme ham, jeg tror det kan blive et kæmpe hit.

Velkommen til 🍻⚽️🏆
YNWA

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 31. aug, 2023 22:46

Endelig blive Gini's afløser købt.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5696
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 31. aug, 2023 23:22

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 31. aug, 2023 22:46
Endelig blive Gini's afløser købt.
Så må vi bare håbe at han gider deltage i det defensive arbejde...

https://www.bavarianfootballworks.com/2 ... a-sabitzer

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7367
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 31. aug, 2023 23:23

Mysjkin skrev:
torsdag, 31. aug, 2023 20:05
Hopsa. Så henter vi lige Gravenberch for €40m. Det er en god deal. Respekt, Schmadtke!
Hvor vover du at rose Schamdtke? Han er den nye scapegoat, nu hvor Lijnders ikke er det længere for tiden. Jeg gentager, hvor vover du?!

Gravenberch er ren moneyball, basta! For han er ikke er slået til i en lille kliub som Bayern, hvor konkurrencen er minimal. Tag blot Salah og de Bruyne, de slog altid til, især i Chelsea, da de var 21 år, men Gravenberch er jo så også allerede for gammel, med sine 21 år!

Og hallo, hvis vi virkelig var interesseret i Gravenberch, hvorfor henter vi ham så først nu? Det kan da umuligt skyldes, at Bayern ikke har villet sælge indtil nu, da de trods alt stadig vurderer ham, men at han selv vil væk og vi har ventet på, at Bayern ville lave udfaldet, fremfor at panikke og byde tidligt i vinduet og dermed risikere, at Bayern presser flere penge ud af os. Der er slet ingen fornuft i at hente en 21-årig med international erfaring på både klubplan og landsholdsplan. Kan du da slet ikke forstå det?!

En 21-årig til £35 mio., der tæller som U21 og ikke behøver at registreres til listen af spillere og derfor ikke tager en non-homegrown plads = Ren moneyball, useriøst, panik og hasardspil! Føj!

Hvis han ikke selv tager flyveren tilbage til Tyskland, så skal jeg nok sørge for, at han kommer afsted. Skal bare lige have pillet FSG Out banneret af sideroret først, så det ikke går i stykker på så lang en flyvetur, inden på søndag.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Oomph242
Indlæg: 5696
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 31. aug, 2023 23:50

JudgeArdaStudge skrev:
torsdag, 31. aug, 2023 23:23
Mysjkin skrev:
torsdag, 31. aug, 2023 20:05
Hopsa. Så henter vi lige Gravenberch for €40m. Det er en god deal. Respekt, Schmadtke!
Hvor vover du at rose Schamdtke? Han er den nye scapegoat, nu hvor Lijnders ikke er det længere for tiden. Jeg gentager, hvor vover du?!

Gravenberch er ren moneyball, basta! For han er ikke er slået til i en lille kliub som Bayern, hvor konkurrencen er minimal. Tag blot Salah og de Bruyne, de slog altid til, især i Chelsea, da de var 21 år, men Gravenberch er jo så også allerede for gammel, med sine 21 år!

Og hallo, hvis vi virkelig var interesseret i Gravenberch, hvorfor henter vi ham så først nu? Det kan da umuligt skyldes, at Bayern ikke har villet sælge indtil nu, da de trods alt stadig vurderer ham, men at han selv vil væk og vi har ventet på, at Bayern ville lave udfaldet, fremfor at panikke og byde tidligt i vinduet og dermed risikere, at Bayern presser flere penge ud af os. Der er slet ingen fornuft i at hente en 21-årig med international erfaring på både klubplan og landsholdsplan. Kan du da slet ikke forstå det?!

En 21-årig til £35 mio., der tæller som U21 og ikke behøver at registreres til listen af spillere og derfor ikke tager en non-homegrown plads = Ren moneyball, useriøst, panik og hasardspil! Føj!

Hvis han ikke selv tager flyveren tilbage til Tyskland, så skal jeg nok sørge for, at han kommer afsted. Skal bare lige have pillet FSG Out banneret af sideroret først, så det ikke går i stykker på så lang en flyvetur, inden på søndag.
Vi kan da godt kalde ham Klopp`s absolut første dm valg, hvis det narrativ passer dig bedre :D

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7367
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 01. sep, 2023 00:43

Hvem snakker om dm valg? :?

Men en prioritet har han været. Rygterne om Gravenberch begyndte allerede omkring april. Og skal vi tro journalisterne, så var han allerede scoutet under Edwards, da Gravenberch var i Ajax. Her var der så senere tre spillere, der angiveligt blev shortlistet af os: Bellingham, Tchouameni og Gravenberch.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Fowler89
Indlæg: 1306
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » fredag, 01. sep, 2023 07:17

Da han spillede for Ajax tænker jeg, at han var scoutet af langt de fleste topklubber


Sent from my iPhone using Tapatalk

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » fredag, 01. sep, 2023 07:24

Fowler89 skrev:
fredag, 01. sep, 2023 07:17
Da han spillede for Ajax tænker jeg, at han var scoutet af langt de fleste topklubber


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ligesom alle andre spillere der har været nævnt som transferrygter gennem sommeren…

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » fredag, 01. sep, 2023 07:37

Den midtbane vi står med nu, er i særklasse bedre, end den vi sluttede sidste sæson med - spiller for spiller. Så skal der bare lige fordeles roller og ansvar, samt spilles til…

Og så er gennemsnitsalderen på midten faldet med godt 7,5 år: forskellen mellem de afgående, og de nytilkommende…

Jeg frygter dog, at vi kommer til at have utilfredse spillere på bænken, skulle vi undgå alt for mange skader (7-9-13). Men så kan vi måske finde plads til dem i forsvaret (bank under bordet).

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1408
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » fredag, 01. sep, 2023 08:25

Er Gravenberch bekræftet ?, syntes kun jeg har set nyheder fra omkring kl 20 i går - inden evt. læge og underskrift

Fowler89
Indlæg: 1306
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » fredag, 01. sep, 2023 08:48

Vi mangler i øvrigt stadig en HB og en CB.

TG12
Indlæg: 1636
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » fredag, 01. sep, 2023 09:32

Fowler89 skrev:
fredag, 01. sep, 2023 08:48
Vi mangler i øvrigt stadig en HB og en CB.
Ideelt ja, men hvis vi kunne opsappe en kvalitets venstre-benet CB mener jeg vi er godt kørende.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2148
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » fredag, 01. sep, 2023 10:09

richs skrev:
fredag, 01. sep, 2023 08:25
Er Gravenberch bekræftet ?, syntes kun jeg har set nyheder fra omkring kl 20 i går - inden evt. læge og underskrift
Han fly i går aftes blev aflyst, så han skulle lande her til morgen for at gennemgå lægetjek og underskrive kontrakt, så hvis alt går vel er der sikkert nyt her til eftermiddag :)
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2148
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » fredag, 01. sep, 2023 10:17

TG12 skrev:
fredag, 01. sep, 2023 09:32
Fowler89 skrev:
fredag, 01. sep, 2023 08:48
Vi mangler i øvrigt stadig en HB og en CB.
Ideelt ja, men hvis vi kunne opsappe en kvalitets venstre-benet CB mener jeg vi er godt kørende.
En skam vi ikke var med i kampen om Micky van de Ven som endte i Tottenham, jeg tror han bliver et monster, kun 22 år venstre benet og lyn hurtig selvom han er stor.
YNWA

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 01. sep, 2023 10:21

pingel skrev:
fredag, 01. sep, 2023 07:37
Den midtbane vi står med nu, er i særklasse bedre, end den vi sluttede sidste sæson med - spiller for spiller. Så skal der bare lige fordeles roller og ansvar, samt spilles til…

Og så er gennemsnitsalderen på midten faldet med godt 7,5 år: forskellen mellem de afgående, og de nytilkommende…

Jeg frygter dog, at vi kommer til at have utilfredse spillere på bænken, skulle vi undgå alt for mange skader (7-9-13). Men så kan vi måske finde plads til dem i forsvaret (bank under bordet).
Ja vores midtbane i denne sæson er klar bedre end den i sidste sæson. Keita og Oxen var stort set skadet hele tiden. Fabinho og Hendo havde deres bedste år bag sig. Melo havde ikke niveauet. Bajcetic er et talent, men havde hverken erfaring eller fysik til PL bold.

Og vores midtbane er ung, så den vil blive bedre og bedre i de kommende sæsoner.

Jeg tror ikke vi får utilfredse spillere, da Klopp er super god til man-management. Endo kan vist nok også spille cb. Det mener jeg han har gjort tidligere.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar