Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » lørdag, 26. aug, 2023 18:50

Om de er topspillere? Seriøst?

Det er normalt, at man spørger spiller, før man ydmyger sig selv, og udløser en klausul. Har du eksempler på andet - udover Caicedosagen?😬 Så Liverpool har helt sikkert ikke været eneste interesserede i de to spillere - ellers havde det jo heller ikke været nødvendigt at udløse klausulen. For så kunne man vel bare have købt dem billigere…

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 27. aug, 2023 01:27

Cynwal skrev:
lørdag, 26. aug, 2023 15:44
Oomph242 skrev:
lørdag, 26. aug, 2023 14:26
Cynwal skrev:
lørdag, 26. aug, 2023 13:58
Oomph242 skrev:
lørdag, 26. aug, 2023 09:46
Kelly skrev:
lørdag, 26. aug, 2023 09:35
Fowler89 skrev:
fredag, 25. aug, 2023 17:32
richs skrev:Der er lidt stille på rygterne , havde håbet vi kunne lande en midt og en forsvar mere.
Gravenbech syntes jeg ville være godt + evt en def. Midt mere .

Måske vi skulle går efter Pavard, der jo både kan dække center og højre forsvar.

https://bold.dk/fodbold/stillinger/tysk ... klubskifte
Han har været rygtet til Inter i noget tid, men han ville være et ret godt køb for os. Han kan både spille cb og hb
Sent from my iPhone using Tapatalk
Har vi fået et bud afvist på Gravenbech? Fordi de venter på bud fra United.
De er ikke gode i dette vindue til at forhandle, f.eks valgte Mount også United og Chelsea har udnyttet det.
Vi er åbenbart blevet klubben ingen kvalitets spillere ser ambitioner eller en fremtid i :evil:
Der er Mac Allister og Szoboszlai da prima eksempler på det modsatte!
Er de topspillere?

Samt hvem bød ellers på dem og udløste deres frikøbsklausul?
De er absolut topspillere i min optik, ja. Ville du hellere have haft Mason Mount? Han er jo et langt større navn og meget mere hypet. I min omgangskreds er der nogle (for mange!) Manchester United fans, og de er alle klar til at bytte Mason Mount og Bruno Fernandes med Macca og Szobo, hvis de kunne.
Er Macca og Szobo blandt de bedste 10 bedste midtbane spillere i PL? Jeg er ikke sikker.
Jeg synes vi har vist som dette vindue har skredet frem at blive mindre og mindre ambitiøse i vores opbygning.
At nogen ser os som kandidat til titlen sammen med City forstår jeg ikke. Jeg tror ikke vi kommer i top 4...

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 27. aug, 2023 01:28

pingel skrev:
lørdag, 26. aug, 2023 18:50
Om de er topspillere? Seriøst?

Det er normalt, at man spørger spiller, før man ydmyger sig selv, og udløser en klausul. Har du eksempler på andet - udover Caicedosagen?😬 Så Liverpool har helt sikkert ikke været eneste interesserede i de to spillere - ellers havde det jo heller ikke været nødvendigt at udløse klausulen. For så kunne man vel bare have købt dem billigere…
Er de begge blandt top 10 midtbanespillere i PL?

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » søndag, 27. aug, 2023 08:36

Oomph242 skrev:
søndag, 27. aug, 2023 01:28
pingel skrev:
lørdag, 26. aug, 2023 18:50
Om de er topspillere? Seriøst?

Det er normalt, at man spørger spiller, før man ydmyger sig selv, og udløser en klausul. Har du eksempler på andet - udover Caicedosagen?😬 Så Liverpool har helt sikkert ikke været eneste interesserede i de to spillere - ellers havde det jo heller ikke været nødvendigt at udløse klausulen. For så kunne man vel bare have købt dem billigere…
Er de begge blandt top 10 midtbanespillere i PL?
Den ene er i top 10, den anden lige efter - i min bog. Hvis vi nu skal spille det spil…

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 27. aug, 2023 13:07

pingel skrev:
søndag, 27. aug, 2023 08:36
Oomph242 skrev:
søndag, 27. aug, 2023 01:28
pingel skrev:
lørdag, 26. aug, 2023 18:50
Om de er topspillere? Seriøst?

Det er normalt, at man spørger spiller, før man ydmyger sig selv, og udløser en klausul. Har du eksempler på andet - udover Caicedosagen?😬 Så Liverpool har helt sikkert ikke været eneste interesserede i de to spillere - ellers havde det jo heller ikke været nødvendigt at udløse klausulen. For så kunne man vel bare have købt dem billigere…
Er de begge blandt top 10 midtbanespillere i PL?
Den ene er i top 10, den anden lige efter - i min bog. Hvis vi nu skal spille det spil…
Jamen men så må vi jo være kandidater til titlen. Jeg ved åbenbart ikke nok om dem så...
Jeg vidste heller ikke Endo var blandt de bedste DM i verden...

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1407
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » tirsdag, 29. aug, 2023 12:10

Jeg tror bestemt hellere ikke vi kommer i nærheden af top 4, jeg tror også at top 6 bliver svært.
Vi har jagtet forstærkninger den sidste måned, men vi er ikke kommet meget længere end Endo, vi er måske oven i købt tættere på det modsatte med rygter om Salah og Joe Gomes på vej ud.

Tror ikke vi køber flere, så var det sket - vi har ikke pengene. Jo vi bød big time på Caseido, men min teori er stadig - at det var for at lokke Chelsea til et max. køb , så de kunne holde sig fra Laima. Samtidig med det skulle presse Southampton - det gav jo som bekendt kæmpe bagslag.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » tirsdag, 29. aug, 2023 12:45

Nej, det ligner ikke, vi får flere spillere, hva? Lidt vildt. Vi har 23 førsteholdsspillere, og tre af dem er Adrian, Nat Phillips og Bajcetic. Der kommer til at blive trukket voldsomme veksler på vores profiler. Vi kan simpelthen ikke sælge Salah i den her situation. Det vil være selvmord.

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 29. aug, 2023 12:56

Tom_Jorsal skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 12:45
Nej, det ligner ikke, vi får flere spillere, hva? Lidt vildt. Vi har 23 førsteholdsspillere, og tre af dem er Adrian, Nat Phillips og Bajcetic. Der kommer til at blive trukket voldsomme veksler på vores profiler. Vi kan simpelthen ikke sælge Salah i den her situation. Det vil være selvmord.
Og 4 af de 23 er målmænd..

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 29. aug, 2023 13:10

richs skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 12:10
Jeg tror bestemt hellere ikke vi kommer i nærheden af top 4, jeg tror også at top 6 bliver svært.
Vi har jagtet forstærkninger den sidste måned, men vi er ikke kommet meget længere end Endo, vi er måske oven i købt tættere på det modsatte med rygter om Salah og Joe Gomes på vej ud.

Tror ikke vi køber flere, så var det sket - vi har ikke pengene. Jo vi bød big time på Caseido, men min teori er stadig - at det var for at lokke Chelsea til et max. køb , så de kunne holde sig fra Laima. Samtidig med det skulle presse Southampton - det gav jo som bekendt kæmpe bagslag.
De kommer til at byde på to mere tror jeg om de kommer ind er noget andet
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » tirsdag, 29. aug, 2023 13:12

Tom_Jorsal skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 12:45
Nej, det ligner ikke, vi får flere spillere, hva? Lidt vildt. Vi har 23 førsteholdsspillere, og tre af dem er Adrian, Nat Phillips og Bajcetic. Der kommer til at blive trukket voldsomme veksler på vores profiler. Vi kan simpelthen ikke sælge Salah i den her situation. Det vil være selvmord.
Medmindre vi får en deadline day Andy Carroll signing :lol:

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 29. aug, 2023 13:35

TG12 skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 13:12
Tom_Jorsal skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 12:45
Nej, det ligner ikke, vi får flere spillere, hva? Lidt vildt. Vi har 23 førsteholdsspillere, og tre af dem er Adrian, Nat Phillips og Bajcetic. Der kommer til at blive trukket voldsomme veksler på vores profiler. Vi kan simpelthen ikke sælge Salah i den her situation. Det vil være selvmord.
Medmindre vi får en deadline day Andy Carroll signing :lol:
Nærmere en Rickie Lambert. Det helst være billigt :D

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 29. aug, 2023 15:21

Vores trup er papirstynd. Jeg forstå ikke at vi ikke har købt minimum en forsvars- og midtbanespiller mere. Vi ender med at ødelægge unge kommende stjerner som Bajcetic. Ligesom vi gjorde med Owen i sin tid.

Nu forlyder det, at en arabisk klub er interesseret i Gomez, måske kan han finansiere en forsvars-og midtbanespiller. Vi ved jo FSG ikke hiver muldvarpeskindet op ad lommen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 29. aug, 2023 15:57

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 15:21
Vores trup er papirstynd. Jeg forstå ikke at vi ikke har købt minimum en forsvars- og midtbanespiller mere. Vi ender med at ødelægge unge kommende stjerner som Bajcetic. Ligesom vi gjorde med Owen i sin tid.

Nu forlyder det, at en arabisk klub er interesseret i Gomez, måske kan han finansiere en forsvars-og midtbanespiller. Vi ved jo FSG ikke hiver muldvarpeskindet op ad lommen.
Hvorfor har Fabinho og Henderson salget ikke finansieret noget? Hvor ryger de penge hen?

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 29. aug, 2023 16:22

Oomph242 skrev:
søndag, 27. aug, 2023 01:28
Er de begge blandt top 10 midtbanespillere i PL?
Udmærket spørgsmål, som man i Szobo's tilfælde ikke har en jordisk chance for at sige noget om endnu, selvom det tre runder inde ligner et rungende "JA - han er faktisk top 3".

Hvis man skal tage spørgsmålet seriøst, vil jeg dog mene, at man må lægge sidste sæson til grundlag. Og min top 10 - for en kombination af 8ere og 6ere - for sidste sæson ser nok således ud.

1: Guimaraes (klart den bedste i min optik)
2: De Bruyne
3: Rodri
4: Xhaka
5: Rice:
6: Casemiro
7: Caicedo
8: Mac Allister
9: Joelinton
10: Luiz

Hvis man ikke (som jeg) betragter Ødegaard som 10er, men ser ham som 8er, så forskydes listen, da han ville være min nummer 2.

Hvis han ikke var løbet ind i en skade, så føler jeg mig overbevist om, at jeg kunne have fundet plads til Bajcetic i bunden eller lige udenfor den liste. Forhåbentlig er det aktuelt, hvis man skal lave en liste næste år.

Så mit svar på dit spørgsmål vil være, at Mac Allister er en top 10 midtbanespiller i PL.

I forhold til trådens emne, så håber jeg ikke, at vi henter flere midtbanespillere i dette vindue. Jeg vil langt hellere have, at der arbejdes med dem vi har. Det er kun, hvis Endo var et Melo-indkøb, at vi skal ud og hente endnu en midtbanespiller. Men det ville simpelthen være for tåbeligt at have hentet ham, hvis man slet ikke ser ham som en spiller, der skal bruges.
Kloppite

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » tirsdag, 29. aug, 2023 16:40

Fowler89 skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 15:57
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 15:21
Vores trup er papirstynd. Jeg forstå ikke at vi ikke har købt minimum en forsvars- og midtbanespiller mere. Vi ender med at ødelægge unge kommende stjerner som Bajcetic. Ligesom vi gjorde med Owen i sin tid.

Nu forlyder det, at en arabisk klub er interesseret i Gomez, måske kan han finansiere en forsvars-og midtbanespiller. Vi ved jo FSG ikke hiver muldvarpeskindet op ad lommen.
Hvorfor har Fabinho og Henderson salget ikke finansieret noget? Hvor ryger de penge hen?
Jeg tror ikke helt det er sådan det foregår, at vores budget skal gå i nul indenfor et transfervindue ;-)

Besvar