Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Fowler89
Indlæg: 1305
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 01. jul, 2023 16:07

Thommo skrev:
lørdag, 01. jul, 2023 13:25
Fowler89 skrev:
fredag, 30. jun, 2023 23:40
Cynwal skrev:
fredag, 30. jun, 2023 23:11
Er jeg fuldstændig tosset, hvis jeg - ud fra nogen af de klip jeg har set med ham - synes at han minder mig om en ung Steven Gerrard? Han ser ud til at sparke fantastisk til bolden med hans højreben, og han smadrer gerne igennem fra et stykke uden for straffesparksfeltet. Hans dødbolde ser også ud til at ligge godt, og så ser det ud til at han besidder den samme positive vildskab, som Gerrard øste ud af i store mængder.
Jeg glæder mig i den grad til at se ham i preseason, hvis altså Klubben får de sidste brikker til at falde på plads.
Måske lidt mere Coutinho faktisk. Han er ikke så komplet en spiller som Gerrard var, her tænker jeg på de defensive evner som Gerrard var i besiddelse af.
Hmm at blive sammenlignet med to af de spillere jeg synes var blandt de bedste med bolden overhovedet , er ikke så ringe endda. Nå jeg troede også Keita var næsten så god som Ste G, det er han måske også i et multivers, who knows.

Jeg er reelt overrasket over det lader til Klopp vil til at spille med fodboldspillere på midten fremfor rugbrødsspillere....Hvis det virkelig er sandt, kommer jeg ligefrem til at glæde mig over, hvem som mon spiller på midten i den og den kamp, de sidste 3-4 år har det været hip som hap for mig, i og med nul mål og nul assist var summen efter 95 minutter fra midtbanen.
Jeg er i den overbevisning om, at holdet mangler en offensiv tænkende midtbane spiller, siden Coutinho's afsked. Vi prøvede med Thiago og det gik ikke så godt pga skader. Nu får vi ham her, og jeg håber han får en frit rolle i midtbanen, det kan selvfølgelig godt give de andre 2 midtbanespillere mere arbejde. Forskellen på Szabo og Coutinho er også lidt, at Coutinho kom så en usleben diamant, hvoraf Szabo har lidt mere erfaring og vist sit niveau på højere plan. Jeg håber, at han bliver en god signing.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2148
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » lørdag, 01. jul, 2023 19:34

Fowler89 skrev:
lørdag, 01. jul, 2023 16:07
Thommo skrev:
lørdag, 01. jul, 2023 13:25
Fowler89 skrev:
fredag, 30. jun, 2023 23:40
Cynwal skrev:
fredag, 30. jun, 2023 23:11
Er jeg fuldstændig tosset, hvis jeg - ud fra nogen af de klip jeg har set med ham - synes at han minder mig om en ung Steven Gerrard? Han ser ud til at sparke fantastisk til bolden med hans højreben, og han smadrer gerne igennem fra et stykke uden for straffesparksfeltet. Hans dødbolde ser også ud til at ligge godt, og så ser det ud til at han besidder den samme positive vildskab, som Gerrard øste ud af i store mængder.
Jeg glæder mig i den grad til at se ham i preseason, hvis altså Klubben får de sidste brikker til at falde på plads.
Måske lidt mere Coutinho faktisk. Han er ikke så komplet en spiller som Gerrard var, her tænker jeg på de defensive evner som Gerrard var i besiddelse af.
Hmm at blive sammenlignet med to af de spillere jeg synes var blandt de bedste med bolden overhovedet , er ikke så ringe endda. Nå jeg troede også Keita var næsten så god som Ste G, det er han måske også i et multivers, who knows.

Jeg er reelt overrasket over det lader til Klopp vil til at spille med fodboldspillere på midten fremfor rugbrødsspillere....Hvis det virkelig er sandt, kommer jeg ligefrem til at glæde mig over, hvem som mon spiller på midten i den og den kamp, de sidste 3-4 år har det været hip som hap for mig, i og med nul mål og nul assist var summen efter 95 minutter fra midtbanen.
Jeg er i den overbevisning om, at holdet mangler en offensiv tænkende midtbane spiller, siden Coutinho's afsked. Vi prøvede med Thiago og det gik ikke så godt pga skader. Nu får vi ham her, og jeg håber han får en frit rolle i midtbanen, det kan selvfølgelig godt give de andre 2 midtbanespillere mere arbejde. Forskellen på Szabo og Coutinho er også lidt, at Coutinho kom så en usleben diamant, hvoraf Szabo har lidt mere erfaring og vist sit niveau på højere plan. Jeg håber, at han bliver en god signing.
Gad også godt se Trent i den rolle…
YNWA

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11330
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » søndag, 02. jul, 2023 09:09

Så er det godt nok tæt på, at Dominik Szoboszlai er officiel:

Billede

Der ligger også videoer af hvordan han ankom til John Lennon Airport lørdag eftermiddag:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 02. jul, 2023 12:42

Dominik Szoboszlai er en klog spiller, der arbejder hårdt. Han er målsøgende og en leder.

Liverpool får en ekstrem løbestærk midtbane nu.

Optimalt henter de en fysisk stærk defensiv midt og midterforsvarer nu.

Romeo Lavia kan gå som homegrown-spiller fremfor Khephren Thuram, hvilket åbner bredt for at finde en stærk midterforsvarer.

Personligt mener jeg Thuram passer bedre til holdet, da han tilfører noget manglende fysisk.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Fowler89
Indlæg: 1305
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » søndag, 02. jul, 2023 14:58

Så annoncere ham dog, så vi kan komme videre i vores liv. :P

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 02. jul, 2023 19:41

Jeg medgiver, at jeg ikke kender meget til spilleren, men jeg er stadig ikke helt sikker på, hvad vi vil med Dominik Szoboszlai. Han spiller overvejende Salahs position. Måske en slags kombination af Salahs og Hendos position. Hvilket så reelt er den rolle, som Trent trådte ind i fra Arsenal-kampen og fremad.

Salah smider han ikke på bænken. Det kan jeg simpelthen ikke forestille mig. Hendo kan måske ryge, men det vil samtidig med stor sandsynlighed gøre os endnu mere sårbare defensivt, da Szoboszlai ikke ligefrem er defensivt orienteret, som jeg kan læse mig til. Og så er der Trent. Hvor skal han så spille?

For mig er Trent oplagt til at overtage Hendo's rolle i 4-3-3. I de 10 kampe (fra Arsenal-kampen til sæsonafslutningen), hvor han reelt blev brugt på midtbanen, lavede han 1 mål og 7 assists. I de 10 kampe skulle Trent stadig hold et vågent øje på HB, selvom han delte det ansvar med Konaté. Jeg forestiller mig, at Trent kunne blive endnu mere dominerende, hvis man fjernede ethvert HB ansvar fra ham.

Men så træder Dominik Szoboszlai ind på scenen. Et nyt £60M indkøb, som i min optik nok kommer til at stå i vejen for, at vi stiller med vores bedste midtbane. Jeg håber, at jeg endnu engang tager fejl i forhold til et indkøb. Men jeg havde personligt hellere set os gå hårdt efter en dygtig HB.
Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11330
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » søndag, 02. jul, 2023 19:42

Han er nu annonceret, og officielt fotograferet i Liverpool trøje. Han får trøje nr. 8 - Håber han kan stå for presset.

Sendt fra min SM-G990B med Tapatalk


Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » søndag, 02. jul, 2023 21:14

Forhåbentlig er der ikke nogen deres ved at skibe Salah afsted, nu hvor den ny ungarer er ankommet🤔

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 02. jul, 2023 23:20

Vi rygtes i forhandlinger med Lavia. Det bliver åbenbart vores midtbane i årene frem; Mac Allister Szoboszlai, Lavia, Elliott, Jones og Bajcetic. Det oser af talent og muligheder for Klopp. Husk på at Hendo er blevet 33, og Thiago som ofte er skadet, går ind i sin sidste sæson for Liverpool (medmindre han får forlænget kontrakten). Hendo skal nok have en Milner rolle, hvor han spiller mindre, men hans betydning i omklædningsrummet skulle eftersigende være ret stor.




https://www.express.co.uk/sport/footbal ... Szoboszlai
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 03. jul, 2023 07:40

Hr. Drejer skrev:
søndag, 02. jul, 2023 23:20
Det bliver åbenbart vores midtbane i årene frem; Mac Allister Szoboszlai, Lavia, Elliott, Jones og Bajcetic.
....... og Trent.... forhåbentlig.

Ja, sorry. Men den kæphest bliver jeg ved med at ride.
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 03. jul, 2023 09:43

texy skrev:
mandag, 03. jul, 2023 07:40
Hr. Drejer skrev:
søndag, 02. jul, 2023 23:20
Det bliver åbenbart vores midtbane i årene frem; Mac Allister Szoboszlai, Lavia, Elliott, Jones og Bajcetic.
....... og Trent.... forhåbentlig.

Ja, sorry. Men den kæphest bliver jeg ved med at ride.
Ja, for h...... Ham håber jeg at vi ser på midtbanen i den kommende sæson. På papiret er vi begyndt at få kvalitet i dybden på vores midtbane. Det er glædeligt.

Det bliver spændende at se om Klopp tror på at Conor Bradley kan gå ind og gøre et job på backen. Så kan Trent jo få kampe i en ren midtbanerolle. Men den rolle han havde i slutningen af sidste sæson, var som skræddersyet til hans talenter, så den kan Klopp jo også vælge at fortsætte med.

Det bliver interessant at se, hvilken midtbane konstellation, som bliver Klopps foretrukne :)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 03. jul, 2023 10:58

Jeg tror ikke Trend kommer til at spille fast på midten. Der er få i verden af hans kvalitet som back, det giver mere for holdet at han bliver der og midten forstærkes
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

TG12
Indlæg: 1635
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » mandag, 03. jul, 2023 13:16

Kelly skrev:
mandag, 03. jul, 2023 10:58
Jeg tror ikke Trend kommer til at spille fast på midten. Der er få i verden af hans kvalitet som back, det giver mere for holdet at han bliver der og midten forstærkes
Er der nu også det?

Forstå mig ret - Trent har gjort det formidabelt som back, offensivt. Men i det defensive, er det er også almindelig kendt at han har været vores "svage" punkt og det punkt som modstanderen har spillet på. Jeg synes også i det store hele vi fik mere ud af Trents offensive kvaliteter da han rykkede længere frem på banen.

Ideelt kunne jeg godt tænke mig vi fik en dygtig defensiv højreback ind, som kunne muliggøre Trent i nogle kampe spiller HB, imens han i andre kampe spiller CM. Det vil give taktisk fleksibilitet, og mulighed for aflastning af Trent ikke mindst.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 03. jul, 2023 13:53

TG12 skrev:
mandag, 03. jul, 2023 13:16
Kelly skrev:
mandag, 03. jul, 2023 10:58
Jeg tror ikke Trend kommer til at spille fast på midten. Der er få i verden af hans kvalitet som back, det giver mere for holdet at han bliver der og midten forstærkes
Er der nu også det?

Forstå mig ret - Trent har gjort det formidabelt som back, offensivt. Men i det defensive, er det er også almindelig kendt at han har været vores "svage" punkt og det punkt som modstanderen har spillet på. Jeg synes også i det store hele vi fik mere ud af Trents offensive kvaliteter da han rykkede længere frem på banen.

Ideelt kunne jeg godt tænke mig vi fik en dygtig defensiv højreback ind, som kunne muliggøre Trent i nogle kampe spiller HB, imens han i andre kampe spiller CM. Det vil give taktisk fleksibilitet, og mulighed for aflastning af Trent ikke mindst.
Det er også en mulighed. Men de fleste storhold bruger ultra offensive backtyper. Det kræver at den defensive midt falder ned og er dygtige til det. Det er netop den defensive midt vi mangler pt. Det er i mine øjne det vigtige lige nu at finde. Og gerne med stor fysik og løberadius.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 04. jul, 2023 06:51

Hvis Thiago bliver solgt kunne det måske åbne muligheden for Gabriel Veiga
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar