Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 26. aug, 2021 06:21

Længden på bænken afgør mesterskabet.
År efter år og det sker også i denne sæson
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 26. aug, 2021 07:26

Niels K skrev:
onsdag, 25. aug, 2021 20:29
texy skrev:
onsdag, 25. aug, 2021 19:31
STMO skrev:
onsdag, 25. aug, 2021 12:53
Filos of Isk skrev:
onsdag, 25. aug, 2021 12:24
STMO skrev:
onsdag, 25. aug, 2021 12:01
Alt andet lige så betyder Mbappe ind eller ikke, forskellen på et nyt mesterskab eller ej.
slet ikke enig. Mbappé er kanon god til at spille fodbold, men der er så mange faktorer der afgør et mesterskab.
Efter min mening var det tilgangen af Van Dijk og Alisson, der tippede magten over til os. De andre 3 har nu opgraderet, vi skal følge med, og der gør MBappe forskellen. Selvfølgelig er der mange faktorer, der afgør mesterskab, det her er en marginalbetragtning, vi må forudsætte vi gør de andre ting lige så godt som sidste år.
Men hvem har de hentet, der giver os baghjul?

Hvis vi kigger på vores formodede bedste startelver:

Alisson
Trent Matip VVD Robbo
Hendo Fab Thiago
Salah Jota Mané

Hvilke af de andre holds startelver kigger I på og mener, at der er 6 bedre spillere på positionerne, hvorfor I derfor gerne vil bytte?

Det er alt andet lige de 11 på banen, der oftest afgør kampen og ikke de 9 på bænken.
Enig, jeg smed for ikke så længe siden noget stat på, hvor sjældent det faktisk er, at en indskifter scorer og særligt det afgørende mål.
Næ men hvis de 11 på banen ikke er gode nok grundet skader i truppen, så har bænken da en afgørende betydning. Set senest i sidste sæson.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 26. aug, 2021 09:24

Synes Klopp har den bedste trup han nogensinde har haft i sin tid her i Liverpool - tænk på

Hvis disse 11 starter

Alisson
Trent Alexander-Arnold
Virgil van Dijk
Joël Matip
Andy Robertson
Jordan Henderson
Thiago Alcantara
Fabinho
Sadio Mané
Mohamed Salah
Diogo Jota

Derudover har vi to målmænd på bænken Kelleher og Adrian.

Det vil sige at mod Chelsea så er der 6 af nedenstående 13 spillere der ikke engang kommer på bænken.

Neco Williams
Ibrahima Konate
Joe Gomez
Konstantinos Tsimikas
Alex Oxlade-Chamberlain
Curtis Jones
Naby Keïta
Harvey Elliott
James Milner
Roberto Firmino
Takumi Minamino
Divock Origi
Nathanial Phillips

Imø har vi den bedste start 11 i PRL i tæt kamp med City når alle er fit, og vi har en bedre bænk end da vi blev mester, jeg tror stadig vi får en spiller mere end og det gør det bare endnu bedre. Men der er også en balancegang i at have glæde og balance i truppen.
YNWA

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 27. aug, 2021 18:07

Det er meget tæt mellem de to Manchester klubber, Chelsea og Liverpool, når der sammenlignes på start-11. Hvis jeg sammenligner hele truppen, så vurderer jeg Man C og Chelsea som en anelse stærkere. Spørgsmålet er om Man U overhaler os, med tilgangen af Ronaldo. De har i hvert gjort et fantastisk vindue.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1416
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TobyLfc » fredag, 27. aug, 2021 19:49

Jeg må indrømme at jeg er skuffet over vores manglende aktivitet i transfer vinduet, ikke nok med at det havde være en rigtig god mulighed for at forstærke / skabe konkurrence til start 11'ren (der har været mange klubber i penge nød), det havde også været en gylden mulighed for at hente unge talentfulde spillere til.

Det er tydeligt at Klopp har stor tillid til truppen som den er nu, men vi så form kurven i angrebet sidste år dykke mærkant og med AFCON til jan/feb kan jeg simpelthen ikke forstå vi ikke har styrket oppe foran. På midtbanen har vi erstatet en af vores vigtigste og mest stabile spillere med en talentfuld ung Elliott. Vi har uudnyttet talent i Keita og AOC, men deres skadeshistorik ser ikke for god ud.

Håber vi forstærker inden vinduet lukker men tvivler på det, vil være underligt at vente til sidste øjeblik så tror vi har klaret vores handler for i år.

Skulle lige ud med nogle frustrationer - glæder mig vildt til kampen i morgen :alcohol:
Billede
"YNWA"

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » fredag, 27. aug, 2021 22:02

TobyLfc skrev:
fredag, 27. aug, 2021 19:49
Jeg må indrømme at jeg er skuffet over vores manglende aktivitet i transfer vinduet, ikke nok med at det havde være en rigtig god mulighed for at forstærke / skabe konkurrence til start 11'ren (der har været mange klubber i penge nød), det havde også været en gylden mulighed for at hente unge talentfulde spillere til.

Det er tydeligt at Klopp har stor tillid til truppen som den er nu, men vi så form kurven i angrebet sidste år dykke mærkant og med AFCON til jan/feb kan jeg simpelthen ikke forstå vi ikke har styrket oppe foran. På midtbanen har vi erstatet en af vores vigtigste og mest stabile spillere med en talentfuld ung Elliott. Vi har uudnyttet talent i Keita og AOC, men deres skadeshistorik ser ikke for god ud.

Håber vi forstærker inden vinduet lukker men tvivler på det, vil være underligt at vente til sidste øjeblik så tror vi har klaret vores handler for i år.

Skulle lige ud med nogle frustrationer - glæder mig vildt til kampen i morgen :alcohol:
Kan du sætte navne på dem du synes vi skulle få ind ?
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » fredag, 27. aug, 2021 22:05

Kan se Femi Azeez. nævnes flere steder hvem fanden er han :D
YNWA

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 27. aug, 2021 22:29

Hr. Drejer skrev:
fredag, 27. aug, 2021 18:07
Det er meget tæt mellem de to Manchester klubber, Chelsea og Liverpool, når der sammenlignes på start-11. Hvis jeg sammenligner hele truppen, så vurderer jeg Man C og Chelsea som en anelse stærkere. Spørgsmålet er om Man U overhaler os, med tilgangen af Ronaldo. De har i hvert fald gjort et fantastisk vindue.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 27. aug, 2021 22:31

Jeg må bare sige, er Klopp tilfreds med at kæmpe om 4. pladsen? ingen sarkasme, men Klopp elsker jo at klynke i medierne men husker ikke han har bitchet ret meget over manglende indkøb? Ronaldo, Lukaku, Grealish jeg nævner så bare Konate, og bliver godt nok målløs, de andre konkurrenter henter til 11´erne, vi henter til uden for bænken!!!!!!!!!!!! og betaler åbenbart hele transfer kassen for den mand. for ellers skal vi gå over til 3-5 mands forsvar(for Konate har chancen regelmæssigt i år) og hvor gerne jeg end vil se et stil skift efter snot bold 38 kampe sidste sæson, hvor Klopp stod handlingslammet, så tror jeg ikke det sker.....
bevares, summen af god fodbold de første 2 kampe er større end hele sidste sæson, for mig altså, men det bliver vel hverdag igen, skader i massevis til forsvaret, og en masse klynk så selv fergie bliver stolt, og jeg bliver "ustolt" over at være fan igen igen. og er med på jeg så bare kan pisse hen hvor peberet gror,det gør jeg så ikke umiddelbart.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1416
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TobyLfc » fredag, 27. aug, 2021 22:54

Redtothebone skrev:
fredag, 27. aug, 2021 22:02
TobyLfc skrev:
fredag, 27. aug, 2021 19:49
Jeg må indrømme at jeg er skuffet over vores manglende aktivitet i transfer vinduet, ikke nok med at det havde være en rigtig god mulighed for at forstærke / skabe konkurrence til start 11'ren (der har været mange klubber i penge nød), det havde også været en gylden mulighed for at hente unge talentfulde spillere til.

Det er tydeligt at Klopp har stor tillid til truppen som den er nu, men vi så form kurven i angrebet sidste år dykke mærkant og med AFCON til jan/feb kan jeg simpelthen ikke forstå vi ikke har styrket oppe foran. På midtbanen har vi erstatet en af vores vigtigste og mest stabile spillere med en talentfuld ung Elliott. Vi har uudnyttet talent i Keita og AOC, men deres skadeshistorik ser ikke for god ud.

Håber vi forstærker inden vinduet lukker men tvivler på det, vil være underligt at vente til sidste øjeblik så tror vi har klaret vores handler for i år.

Skulle lige ud med nogle frustrationer - glæder mig vildt til kampen i morgen :alcohol:
Kan du sætte navne på dem du synes vi skulle få ind ?
Det kan du tro, i angrebet var der et par forskellige bud.

Matheus Cunha, Hertha Berlin røg til Atletico Madrid
Joaquin Correa, Lazion men røg til Inter, scorede 2 mål i aften

Christopher Nkunku er en virkelig spændende spiller, laver nogle super afleveringer og har et godt øje for medspillerne men er måske ikke den største målræv.

Dušan Vlahović, kunne være spændende med et stor fysisk angriber med god fart (ala Haaland)

Bare et par bud, det ikke så meget det at vi henter forkert for vi har virkelig ramt jackpot under Klopp, ønsker bare at vi udnytter hans tid i klubben til det fuldeste. Hvem ved, måske de er ved at filme Mbappes velkomst video :D
Billede
"YNWA"

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » fredag, 27. aug, 2021 23:32

TobyLfc skrev:
fredag, 27. aug, 2021 22:54
Redtothebone skrev:
fredag, 27. aug, 2021 22:02
TobyLfc skrev:
fredag, 27. aug, 2021 19:49
Jeg må indrømme at jeg er skuffet over vores manglende aktivitet i transfer vinduet, ikke nok med at det havde være en rigtig god mulighed for at forstærke / skabe konkurrence til start 11'ren (der har været mange klubber i penge nød), det havde også været en gylden mulighed for at hente unge talentfulde spillere til.

Det er tydeligt at Klopp har stor tillid til truppen som den er nu, men vi så form kurven i angrebet sidste år dykke mærkant og med AFCON til jan/feb kan jeg simpelthen ikke forstå vi ikke har styrket oppe foran. På midtbanen har vi erstatet en af vores vigtigste og mest stabile spillere med en talentfuld ung Elliott. Vi har uudnyttet talent i Keita og AOC, men deres skadeshistorik ser ikke for god ud.

Håber vi forstærker inden vinduet lukker men tvivler på det, vil være underligt at vente til sidste øjeblik så tror vi har klaret vores handler for i år.

Skulle lige ud med nogle frustrationer - glæder mig vildt til kampen i morgen :alcohol:
Kan du sætte navne på dem du synes vi skulle få ind ?
Det kan du tro, i angrebet var der et par forskellige bud.

Matheus Cunha, Hertha Berlin røg til Atletico Madrid
Joaquin Correa, Lazion men røg til Inter, scorede 2 mål i aften

Christopher Nkunku er en virkelig spændende spiller, laver nogle super afleveringer og har et godt øje for medspillerne men er måske ikke den største målræv.

Dušan Vlahović, kunne være spændende med et stor fysisk angriber med god fart (ala Haaland)

Bare et par bud, det ikke så meget det at vi henter forkert for vi har virkelig ramt jackpot under Klopp, ønsker bare at vi udnytter hans tid i klubben til det fuldeste. Hvem ved, måske de er ved at filme Mbappes velkomst video :D
Overvej lige hvis vi trumfede Ronaldo pressemøde med mbappe samme dag :D
YNWA

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ponzac » lørdag, 28. aug, 2021 09:01

Thommo skrev:
fredag, 27. aug, 2021 22:31
Jeg må bare sige, er Klopp tilfreds med at kæmpe om 4. pladsen? ingen sarkasme, men Klopp elsker jo at klynke i medierne men husker ikke han har bitchet ret meget over manglende indkøb? Ronaldo, Lukaku, Grealish jeg nævner så bare Konate, og bliver godt nok målløs, de andre konkurrenter henter til 11´erne, vi henter til uden for bænken!!!!!!!!!!!! og betaler åbenbart hele transfer kassen for den mand. for ellers skal vi gå over til 3-5 mands forsvar(for Konate har chancen regelmæssigt i år) og hvor gerne jeg end vil se et stil skift efter snot bold 38 kampe sidste sæson, hvor Klopp stod handlingslammet, så tror jeg ikke det sker.....
bevares, summen af god fodbold de første 2 kampe er større end hele sidste sæson, for mig altså, men det bliver vel hverdag igen, skader i massevis til forsvaret, og en masse klynk så selv fergie bliver stolt, og jeg bliver "ustolt" over at være fan igen igen. og er med på jeg så bare kan pisse hen hvor peberet gror,det gør jeg så ikke umiddelbart.
Du må have haft det meget hårdt. Det er vel kun Brendan Rodgers som ikke brokkede sig, men han havde til gengæld heller ikke niveau til Liverpool (dengang). Suarez gjorde han havde en fabelagtig sæson, hvor vi formentlig var blevet mestre, hvis vi havde haft en bedre træner.

Vi har lige nu verdens bedste træner, men du klynker stadig konstant. Måske du skulle blive fan af et hold som Bayern, som ikke har den samme modstand i ligaen.

Fodbold i dag er blevet meget mere taktisk, men det virker til at det er svært for dig at forstå.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » lørdag, 28. aug, 2021 09:45

Redtothebone skrev:
fredag, 27. aug, 2021 22:05
Kan se Femi Azeez. nævnes flere steder hvem fanden er han :D
Spidsangriber der har scorer 7 mål siden 2018-19 sæsonen

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 28. aug, 2021 10:12

Hr. Drejer skrev:
fredag, 27. aug, 2021 18:07
Det er meget tæt mellem de to Manchester klubber, Chelsea og Liverpool, når der sammenlignes på start-11. Hvis jeg sammenligner hele truppen, så vurderer jeg Man C og Chelsea som en anelse stærkere. Spørgsmålet er om Man U overhaler os, med tilgangen af Ronaldo. De har i hvert gjort et fantastisk vindue.
Hvilke minimum 6 spillere fra Chelseas trup er det, som du mener vil kunne gå ind og forbedre vores start-11?

Alisson
Trent
Matip
VVD
Robbo
Fabinho
Hendo
Thiago
Salah
Jota
Mane

Jeg har stillet spørgsmålet flere gange, men synes ikke, at jeg har fået svar? Beklager, hvis jeg har overset nogens svar. Det er ikke ment som et "provokations-spørgmål". Jeg er oprigtigt nysgerrig efter at vide, hvordan andre vurderer spillernes kvalitet så meget anderledes end jeg.

Personligt, kan jeg kun tage 2 af vores spillere ud og erstatte dem med Kanté og Lukaku.

------------

Ronaldo er et helt separat emne. Jeg mener, at det er et tåbeligt køb af Man Utd. Han gjorde ikke Juventus bedre. Tværtimod kan man næsten sige, al den stund at de i sidste sæson smed mesterskabet for første gang i uhyre mange år. Han scorede mange mål. Men de mål tog han jo bare fra andre spillere, da holdet ikke scorede flere mål end tidligere. Selvom Ronaldo naturligvis har noget kvalitet og han styrker deres bredde med dem han sender på bænken, så kan jeg næsten kun se, at Man Utd har købt sig til problemer.

£480K om ugen er endnu en stor udgift for en gældsplaget klub

2 års kontrakt til en 36 årig spiller, der vel SKAL spille til den løn, hvilket udover Cavani sender to af Mason Greenwod, Rashford og Martial på bænken. Ikke godt for udviklingen af den yderst lovende Greenwood.

2 års kontrakt til en 36 årig spiller, der vel SKAL spille til den løn, betyder vel også, at det bliver svært at lokke store unge stjerner på positionen med spilletid næste sommer, hvor jeg ellers havde troet, at Man Utd ville være med i spillet om Haaland eller Kane. Alternativt står de med en bænkevarmer til £480K om ugen.

Stjernestatus og muligvis straffesparkstjans tages fra holdets reelle stjerne Fernandes, der ikke fungerede sammen med Ronaldo for Portugal.

Holdet mister fart i angrebet i forhold til alternativerne til Ronaldo. Omvendt er han uhyre stærk i hovedspillet, men for mig er fart den vigtigste kvalitet i moderne offensiv fodbold.

Jeg må indrømme, at jeg faktisk synes, at det er fedt, at Ronaldo kommer til PL. Og jeg er ikke det mindste misundelig på Man Utd eller nervøs for at det skulle gøre dem til en større trussel, end de allerede var. Han kan ikke spille defensiv midt eller back. Og det er der, Man Utd er allermest udfordret.
Kloppite

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » lørdag, 28. aug, 2021 11:03

athomsen skrev:
lørdag, 28. aug, 2021 09:45
Redtothebone skrev:
fredag, 27. aug, 2021 22:05
Kan se Femi Azeez. nævnes flere steder hvem fanden er han :D
Spidsangriber der har scorer 7 mål siden 2018-19 sæsonen
Eller: lige fyldt 20. 4 seniorkampe som pro for Reading - 2 mål og 1 assist… Fortrinsvist som højre Wing - så vidt jeg kan se.

Besvar