hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: hvem skal ud

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 21. jul, 2021 16:14

TG12 skrev:
onsdag, 21. jul, 2021 14:54
Cynwal skrev:
onsdag, 21. jul, 2021 14:17
athomsen skrev:
onsdag, 21. jul, 2021 10:50
Karius kom til klubben for 5 år siden. Har vi virkelig forlænget med ham på et tidspunkt, siden han stadig er på kontrakt, eller fik han en giga lang aftale?

Kan simpelthen ikke forstå, at han ikke bare bliver fristillet/givet væk, så lønnen kan spares. Han får tydeligvis ingen rolle at spille for os
Det er vel et spørgsmål om at holde værdien af varelageret mest muligt oppe. Ved at lade ham træne med, er det forhåbentlig en spiller i form, man kan sælge, og måske få en klatskilling af en mindre dansk lottogevinst for.
Det er en sandsynlig grund, selvom jeg kan have svært ved at se rationalet i det. Han får vist £1.2m om året. Jeg har svært ved at se vi kan få mere end £2-4m for ham, hans præstationer siden CL finalen taget i betragtning.
Så alene et år længere gør det næsten var bedre at forære ham væk for at få lønnen ud af regnskabet..

Man kan ihvertfald sige hvert år han er i vores regnskab er han ren udgift, for han får aldrig en plads hos os, og medmindre salgsprisen går op, så er det vist bedre at slippe for den løn.
Når der nu tilsyneladende stadig er en kontrakt, så er det jo desværre sådan, at vi ikke bare kan rive den i stykker/forære ham væk. Karius skal være med på ideen.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af TG12 » onsdag, 21. jul, 2021 17:18

Sledgehammer skrev:
onsdag, 21. jul, 2021 16:14
TG12 skrev:
onsdag, 21. jul, 2021 14:54
Cynwal skrev:
onsdag, 21. jul, 2021 14:17
athomsen skrev:
onsdag, 21. jul, 2021 10:50
Karius kom til klubben for 5 år siden. Har vi virkelig forlænget med ham på et tidspunkt, siden han stadig er på kontrakt, eller fik han en giga lang aftale?

Kan simpelthen ikke forstå, at han ikke bare bliver fristillet/givet væk, så lønnen kan spares. Han får tydeligvis ingen rolle at spille for os
Det er vel et spørgsmål om at holde værdien af varelageret mest muligt oppe. Ved at lade ham træne med, er det forhåbentlig en spiller i form, man kan sælge, og måske få en klatskilling af en mindre dansk lottogevinst for.
Det er en sandsynlig grund, selvom jeg kan have svært ved at se rationalet i det. Han får vist £1.2m om året. Jeg har svært ved at se vi kan få mere end £2-4m for ham, hans præstationer siden CL finalen taget i betragtning.
Så alene et år længere gør det næsten var bedre at forære ham væk for at få lønnen ud af regnskabet..

Man kan ihvertfald sige hvert år han er i vores regnskab er han ren udgift, for han får aldrig en plads hos os, og medmindre salgsprisen går op, så er det vist bedre at slippe for den løn.
Når der nu tilsyneladende stadig er en kontrakt, så er det jo desværre sådan, at vi ikke bare kan rive den i stykker/forære ham væk. Karius skal være med på ideen.
Sandt - men tænkte mere hvis klubben reelt har forlænget udover 5år virker det som en spøjs prioritering tallene taget i betragtning.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 21. jul, 2021 21:31

texy skrev:
tirsdag, 20. jul, 2021 23:00
Oomph242 skrev:
tirsdag, 20. jul, 2021 18:29

20% for højt sat er sku også en del. Men det var også de nemme salg og ikke løntunge spillere. Origi og Shaqiri bliver sværere.
Forudsat, at han selv gerne vil skifte, så ansér jeg Shaqiri for at være et let salg. Der er værktøj nok i hans kasse til, at der bør være interesserede købere.

Origi giver jeg dig ret i. Det kan godt blive en udfordring.

Tænker, at Wilson også er en, der skal sælges. Og han burde også være ret let at finde en køber til, som jeg ser det.

Nogen, der kan huske, om det påståede transfer-budget på £50M var et estimat af, hvor meget vi kunne hente på salg af spillere, eller om det skulle være et budget, hvor eventuelle salg ville komme oveni?

Lykkes det at sælge Shaqiri, Origi og Wilson, så bør vi da være oppe på et beløb i nærheden af de nævnte £50M. Om det så er penge, som vi allerede har brugt £36M af på Konaté, eller om det betyder, at der stadig er £64M til investeringer, det er jo ret spændende.
Wilson tror jeg også nemt vi kommer af med men måske ikke til £15m

Shaqiri skal nok gå ned i løn eller prisen godt ned før nogen vil købe. £80.000 om ugen er nok mere end de fleste nedre midterklubber kan betale.

Origi tror jeg bliver kontrakten ud. Desværre.

Jeg mener også at have læst vores transferbudget er ca. £50m. Konate £36m + £12m afbetaling på Jota, så det er nok brugt.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » lørdag, 24. jul, 2021 12:54

Kloppite

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: hvem skal ud

Indlæg af YNWA! » lørdag, 24. jul, 2021 12:54

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

hvem skal ud

Indlæg af Emmy » lørdag, 24. jul, 2021 15:32

Fantastisk salg

Så er vi vel tæt på 0 i samlede transfer. Så der må klart være mulighed for køb nu
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 24. jul, 2021 15:45

Emmy skrev:
lørdag, 24. jul, 2021 15:32
Fantastisk salg

Så er vi vel tæt på 0 i samlede transfer. Så der må klart være mulighed for køb nu
Ja fint salg i disse tider. Men mon ikke den ender på de £10m.

Nu må der være penge til en ny spiller på midtbanen eller en afløser for Salah og Mané som jo er væk i Januar.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 24. jul, 2021 15:48

Joker du?

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: hvem skal ud

Indlæg af Redtothebone » lørdag, 24. jul, 2021 18:42

liverpoolfc86 skrev:
lørdag, 24. jul, 2021 15:48
Joker du?

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
De skal spille afcon
YNWA

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 25. jul, 2021 15:08

En skuffelse vi ikke fik mere end £22 M. for Grujic og Wilson. Sidste sommer forlangte vi £40 M. for de to. Ings, Ward, Benteke, Ibe og Ki-Jana var alle betydelige bedre salg. Ikke meget Edwards Masterclass over dette vindue! Men det kan vel nås endnu.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: hvem skal ud

Indlæg af Redtothebone » søndag, 25. jul, 2021 15:31

Hr. Drejer skrev:
søndag, 25. jul, 2021 15:08
En skuffelse vi ikke fik mere end £22 M. for Grujic og Wilson. Sidste sommer forlangte vi £40 M. for de to. Ings, Ward, Benteke, Ibe og Ki-Jana var alle betydelige bedre salg. Ikke meget Edwards Masterclass over dette vindue!
Corona har bare skabt et andet marked, prisen på alle spillere falder, bare se schalke der ikke engang kan få 8 mio for Kabak som endda har vist han godt kan begå sig i prl. jeg synes det er fint nu har vi næsten betalt for Konate med salg af spillere som på ingen måde er gode nok til premier league, samtidig tjente klubben 5 millioner pund på at udleje Wilson sidste år, samtidig er det værd at bemærke at der er Sell on fees i alle handler.

Synes der er tegn på vi mere og mere kopiere Chelsea med at sælge spillere mellem 5 og 20 millioner, passer vel meget godt ind til den form for moneyball klubben har ønske om.

Jeg tænker det ender med vi tilføjer 2 spillere mere inden vinduer lukker og alle er glade.
YNWA

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » søndag, 25. jul, 2021 15:46

Redtothebone skrev:
søndag, 25. jul, 2021 15:31
Hr. Drejer skrev:
søndag, 25. jul, 2021 15:08
En skuffelse vi ikke fik mere end £22 M. for Grujic og Wilson. Sidste sommer forlangte vi £40 M. for de to. Ings, Ward, Benteke, Ibe og Ki-Jana var alle betydelige bedre salg. Ikke meget Edwards Masterclass over dette vindue!
Corona har bare skabt et andet marked, prisen på alle spillere falder, bare se schalke der ikke engang kan få 8 mio for Kabak som endda har vist han godt kan begå sig i prl. jeg synes det er fint nu har vi næsten betalt for Konate med salg af spillere som på ingen måde er gode nok til premier league, samtidig tjente klubben 5 millioner pund på at udleje Wilson sidste år, samtidig er det værd at bemærke at der er Sell on fees i alle handler.

Synes der er tegn på vi mere og mere kopiere Chelsea med at sælge spillere mellem 5 og 20 millioner, passer vel meget godt ind til den form for moneyball klubben har ønske om.

Jeg tænker det ender med vi tilføjer 2 spillere mere inden vinduer lukker og alle er glade.
Problemet er vel bare at vi efterhånden er ved, at have solgt ud af den type spillere. Hvem er næste sæsons Wilson og Grujic?

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: hvem skal ud

Indlæg af athomsen » søndag, 25. jul, 2021 16:23

Hr. Drejer skrev:
søndag, 25. jul, 2021 15:08
En skuffelse vi ikke fik mere end £22 M. for Grujic og Wilson. Sidste sommer forlangte vi £40 M. for de to. Ings, Ward, Benteke, Ibe og Ki-Jana var alle betydelige bedre salg. Ikke meget Edwards Masterclass over dette vindue! Men det kan vel nås endnu.
£15 mio. for både Ibe og Ward var jo også crazy. Hold fast en overpris vi fik for begge spillere. Det samme kan vel siges om Ki-Jana. Alle klubber der IKKE var involveret i handlerne har vel rystet på hovedet

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af TG12 » søndag, 25. jul, 2021 16:33

Oomph242 skrev:
søndag, 25. jul, 2021 15:46
Redtothebone skrev:
søndag, 25. jul, 2021 15:31
Hr. Drejer skrev:
søndag, 25. jul, 2021 15:08
En skuffelse vi ikke fik mere end £22 M. for Grujic og Wilson. Sidste sommer forlangte vi £40 M. for de to. Ings, Ward, Benteke, Ibe og Ki-Jana var alle betydelige bedre salg. Ikke meget Edwards Masterclass over dette vindue!
Corona har bare skabt et andet marked, prisen på alle spillere falder, bare se schalke der ikke engang kan få 8 mio for Kabak som endda har vist han godt kan begå sig i prl. jeg synes det er fint nu har vi næsten betalt for Konate med salg af spillere som på ingen måde er gode nok til premier league, samtidig tjente klubben 5 millioner pund på at udleje Wilson sidste år, samtidig er det værd at bemærke at der er Sell on fees i alle handler.

Synes der er tegn på vi mere og mere kopiere Chelsea med at sælge spillere mellem 5 og 20 millioner, passer vel meget godt ind til den form for moneyball klubben har ønske om.

Jeg tænker det ender med vi tilføjer 2 spillere mere inden vinduer lukker og alle er glade.
Problemet er vel bare at vi efterhånden er ved, at have solgt ud af den type spillere. Hvem er næste sæsons Wilson og Grujic?
Neco Williams (hvis han ikke sælges nu)
Rhys Williams
Billy Koumetio
Jake Cain
Leighton Clarkson
Keheller, (desværre) men kva han her 22 (bliver 23 i år), selvom jeg gerne ser ham blive - så virker det usandsynligt hvis Alison forlænges 5 år mere Keheller gider være andet valg så længe.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: hvem skal ud

Indlæg af Redtothebone » søndag, 25. jul, 2021 16:35

Oomph242 skrev:
søndag, 25. jul, 2021 15:46
Redtothebone skrev:
søndag, 25. jul, 2021 15:31
Hr. Drejer skrev:
søndag, 25. jul, 2021 15:08
En skuffelse vi ikke fik mere end £22 M. for Grujic og Wilson. Sidste sommer forlangte vi £40 M. for de to. Ings, Ward, Benteke, Ibe og Ki-Jana var alle betydelige bedre salg. Ikke meget Edwards Masterclass over dette vindue!
Corona har bare skabt et andet marked, prisen på alle spillere falder, bare se schalke der ikke engang kan få 8 mio for Kabak som endda har vist han godt kan begå sig i prl. jeg synes det er fint nu har vi næsten betalt for Konate med salg af spillere som på ingen måde er gode nok til premier league, samtidig tjente klubben 5 millioner pund på at udleje Wilson sidste år, samtidig er det værd at bemærke at der er Sell on fees i alle handler.

Synes der er tegn på vi mere og mere kopiere Chelsea med at sælge spillere mellem 5 og 20 millioner, passer vel meget godt ind til den form for moneyball klubben har ønske om.

Jeg tænker det ender med vi tilføjer 2 spillere mere inden vinduer lukker og alle er glade.
Problemet er vel bare at vi efterhånden er ved, at have solgt ud af den type spillere. Hvem er næste sæsons Wilson og Grujic?
Rhys, Van den Berg, Philips, davies, minamino, Ojo, origi, shaq og der udover en masse unge som måske bliver udlånt i år clarkson, cain, koumetio, Gordon, woodburn måske også Elliot hvis han ikke slår til.
YNWA

Besvar