Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5657
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 16. jul, 2021 15:05

Emmy skrev:
fredag, 16. jul, 2021 14:13
Næ jeg regner ikke med noget som helst. Men jeg hopper ikke på den pessimistiske vogn om at alt er helt af helvedes til inden sæsonen overhovedet er startet.
Næ men er det ok jeg lidt gør det?

Vi havde PL`s stærkeste start 11 i 2018-20, men vi har ikke rigtig styrket den siden og er gået lidt i stå. 3 klubber har siden styrket sig rigtig meget og jeg synes vi efterhånden halter bagud. Det er dyrt at være på toppen i PL og det har vi ikke råd til at vedligeholde med ca. £40m + salg pr. Sæson i transferpenge. Top 4 tror jeg dog stadig vi ender i. Leicester, Everton, Tottenham og Arsenal er et stykke efter os.

En erstatning for Gini tror jeg ikke kommer, så var det sket. Vi har vidst et år, at han skulle videre.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 16. jul, 2021 15:37

Kunne en billig Houssem Aouar være realistisk hvis der sælges ud?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Oomph242
Indlæg: 5657
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 16. jul, 2021 17:45

Kelly skrev:
fredag, 16. jul, 2021 15:37
Kunne en billig Houssem Aouar være realistisk hvis der sælges ud?.
God spiller og fornuftig rygte pris (£22m). Lidt mål og assist er der også i ham.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 16. jul, 2021 20:55

Emmy skrev:
fredag, 16. jul, 2021 05:41
Oomph242 skrev:
Emmy skrev:
torsdag, 15. jul, 2021 13:51
I er godt nok nogle nervøse pessimister
Ja :D

Transferbudgetet er brugt og der tilføres nok ikke flere penge (Corona og Anfield udvidelse), Gini spillede stor set alle PL kampe pr. sæson og ingen afløser, Salah og Mane er væk hele Januar, Shaqiri og Origi kan vi dårligt tillade os at sælge.

Som truppen er pt. synes jeg den ser svagere ud end ved sidste sæsons opstart.
Med vores forsvar tilbage ser jeg det som klart styrket. Det kan uden problemer opveje at Gini er smuttet.

Jeg vil godt vædde en håndbajer på at der kommer min. 2 spillere ind og at den ene af dem er “stjernespiller”. Og at begge er spillere vi ikke er heftigt linket til.
Jeg vil vædde en håndbajer på Konate er et idiotisk lorte køb, og vi nu har 4(fire...jøsses!) skades plagede forsvarer spillere, fraregnet den ligegyldige græker, for så er det naturligvis 5. jeg ser på Ox og 95-99% langtidsskadede som eksempler. Jeg begriber ikke realisme ses som pessimisme men fred være med det. Hvis LFC er fattige er Konate godt nok et endnu mere mystisk køb, jeg forventer Mbappe eller bedre(???) hentes, ellers giver Konate slet ingen mening....Igen efter min mening, for hvorfor bruge alle(eller bare 5%) pengene på et 3-4. valg der alligevel nok ikke er klar når der er brug for ham. og alligevel vel ikke er i top 1000 over forsvarer.

Jep jeg er da pessimist men også møj mere realist end så mange fans der lever i fortiden, og også lever af klopps bedårende charme...For han er en chamør, men det vil jeg skrup skide på, spillet er vigtigere for mig
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242
Indlæg: 5657
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 16. jul, 2021 22:54

Thommo skrev:
fredag, 16. jul, 2021 20:55
Emmy skrev:
fredag, 16. jul, 2021 05:41
Oomph242 skrev:
Emmy skrev:
torsdag, 15. jul, 2021 13:51
I er godt nok nogle nervøse pessimister
Ja :D

Transferbudgetet er brugt og der tilføres nok ikke flere penge (Corona og Anfield udvidelse), Gini spillede stor set alle PL kampe pr. sæson og ingen afløser, Salah og Mane er væk hele Januar, Shaqiri og Origi kan vi dårligt tillade os at sælge.

Som truppen er pt. synes jeg den ser svagere ud end ved sidste sæsons opstart.
Med vores forsvar tilbage ser jeg det som klart styrket. Det kan uden problemer opveje at Gini er smuttet.

Jeg vil godt vædde en håndbajer på at der kommer min. 2 spillere ind og at den ene af dem er “stjernespiller”. Og at begge er spillere vi ikke er heftigt linket til.
Jeg vil vædde en håndbajer på Konate er et idiotisk lorte køb, og vi nu har 4(fire...jøsses!) skades plagede forsvarer spillere, fraregnet den ligegyldige græker, for så er det naturligvis 5. jeg ser på Ox og 95-99% langtidsskadede som eksempler. Jeg begriber ikke realisme ses som pessimisme men fred være med det. Hvis LFC er fattige er Konate godt nok et endnu mere mystisk køb, jeg forventer Mbappe eller bedre(???) hentes, ellers giver Konate slet ingen mening....Igen efter min mening, for hvorfor bruge alle(eller bare 5%) pengene på et 3-4. valg der alligevel nok ikke er klar når der er brug for ham. og alligevel vel ikke er i top 1000 over forsvarer.

Jep jeg er da pessimist men også møj mere realist end så mange fans der lever i fortiden, og også lever af klopps bedårende charme...For han er en chamør, men det vil jeg skrup skide på, spillet er vigtigere for mig
Konate er vel en risk and reward tranfer. Den kan gå begge veje. Men ja hans skadeshistorik ser skræmmende ud og man frygter han bliver den nye Aquilani, Oxlade, Sterling, Matip, Gomez, Lovren eller Lallana

Din Klopp kritik forstår jeg ikke helt. Jeg kan ikke se andre manegers med det budget gøre os til mestre og CL vindere. Tænk hvad det kunne blive til med et ordentligt topholdsbudget. Eks under BR og hans meget underlige midterholdsindkøb var vi væsentligt dårligere. Lallana, Lovren, Allen, Benteke osv. var ikke ligefrem til topplaceringer.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 17. jul, 2021 01:18

Thommo skrev:
fredag, 16. jul, 2021 20:55
Jep jeg er da pessimist men også møj mere realist end så mange fans der lever i fortiden, og også lever af klopps bedårende charme...For han er en chamør, men det vil jeg skrup skide på, spillet er vigtigere for mig
Lever i fortiden? Hvis man er tilfreds med Klopp, der har leveret resultater og spil med Liverpool, som ingen anden har kunnet siden Kenny Dalglish trådte tilbage som manager i 1991, så er det da om noget baseret på nutiden. Og det har intet med charme at gøre, selvom den slags vil pynte, når der om 30 år nok tales om Klopp på en måde, der er er sammenlignelig med Shankly. Klopps arbejde med og betydning for klubben, er dog også sammenlignelig med Shanks.

Jeg er optimist. Og det er jeg, fordi jeg mener, at vi har en af verdens tre bedste managers. Og jeg mener, at vi har den bedste til at skabe resultater med et hold fra en klub, der ikke kan konkurrere med de største økonomisk. Det har han bevist igen og igen.
Kloppite

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 18. jul, 2021 10:18

texy skrev:
Thommo skrev:
fredag, 16. jul, 2021 20:55
Jep jeg er da pessimist men også møj mere realist end så mange fans der lever i fortiden, og også lever af klopps bedårende charme...For han er en chamør, men det vil jeg skrup skide på, spillet er vigtigere for mig
Lever i fortiden? Hvis man er tilfreds med Klopp, der har leveret resultater og spil med Liverpool, som ingen anden har kunnet siden Kenny Dalglish trådte tilbage som manager i 1991, så er det da om noget baseret på nutiden. Og det har intet med charme at gøre, selvom den slags vil pynte, når der om 30 år nok tales om Klopp på en måde, der er er sammenlignelig med Shankly. Klopps arbejde med og betydning for klubben, er dog også sammenlignelig med Shanks.

Jeg er optimist. Og det er jeg, fordi jeg mener, at vi har en af verdens tre bedste managers. Og jeg mener, at vi har den bedste til at skabe resultater med et hold fra en klub, der ikke kan konkurrere med de største økonomisk. Det har han bevist igen og igen.
Er du gal en fed debat og woow for nogle seriøse udtalelser Tommo. Jeg kan på sin vis bakke dem op.

Når det så er sagt, så skal jeg love for Texy har fat i noget. For er du gal Klopp har vendt skuden, men lad os håbe han ikke får den til at synke. Sidste sæson reddede han os for en direkte katastrofe, som både han og spillerne havde sat os i.

Jeg er på sin vis rystet og jeg har i 2 vinduer kaldt på Malen, som er bakket op af news i dette vindue. Nu lader det til vi smider den transfer og vi henter nok ikke ligefrem Mbappe (han er vel efterhånden også overvurderet). Med det mener jeg bare vi hele tiden skal tænke fornyelse og forbedring. Ikke at vi skal skifte 10 spillere hvert vindue, men vi skal forny og forbedre.

Det kan være skadet spillere, alder, færdigheder, systemer, muligheder osv.

Jeg mener vi bør handle i dette vindue, kraftigt og få skiftet ud. Som Tommo skriver har vi squ en halv trup af spillere som kontinuerligt er skadet. Skal vi fortsætte med at løbe den risiko i stedet for at få skiftet ud.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » onsdag, 21. jul, 2021 11:57

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 22. jul, 2021 10:01

YNWA! skrev:
onsdag, 21. jul, 2021 11:57
Er jeg den eneste, der ikke er imponeret over det rygte?

Omvendt var jeg heller ikke imponeret over Jota-rygtet sidste sommer, så jeg bør nok bare tage det roligt. Men Bowen er ikke desto mindre ligefrem et navn, hvor man får lov at føle forventningens glæde.
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14362
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 22. jul, 2021 12:12

Det er et topfesent rygte. Ham gider jeg sgu ikke have til klubben. Så hellere beholde Shaq og origi
"We're not racist, we only hate the mancs"

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 22. jul, 2021 12:41

Emmy skrev:Det er et topfesent rygte. Ham gider jeg sgu ikke have til klubben. Så hellere beholde Shaq og origi
Men ok stats.

8 mål og 5 assist i 30 starter er også fint.

Kan han overføre det til os, så er det jo fint

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14362
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 22. jul, 2021 13:41

Han vil få langt mindre spilletid hos os, så det er ganske usandsynligt
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 22. jul, 2021 13:42

liverpoolfc86 skrev:
torsdag, 22. jul, 2021 12:41
Emmy skrev:Det er et topfesent rygte. Ham gider jeg sgu ikke have til klubben. Så hellere beholde Shaq og origi
Men ok stats.

8 mål og 5 assist i 30 starter er også fint.

Kan han overføre det til os, så er det jo fint

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mener dog at have læst, at kun 2 af hans assists kommer fra åbent spil. Resten har været på dødbolde, som i Liverpool sparkes af Trent, Robbo og i nogle tilfælde Salah.

Henter vi Bowen, tænker jeg, at Elliott udlejes i endnu en sæson. Der vil næppe være udvikling nok i det for Elliot, hvis han skal være bag både Jota og Bowen i forhold til spilletid efter de tre andre.

Jeg er med på, at Elliott's bedre stats er fra Championship og ikke PL som Bowen's. Men jeg ville reelt nok hellere give minutterne til Elliott. Slår han ikke til, så må vi bruge "Bowen-pengene" i januar eller til næste sommer. Forhåbentlig vil de til den tid være del af en lidt større pulje...
Kloppite

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 22. jul, 2021 15:53

texy skrev:
torsdag, 22. jul, 2021 13:42
liverpoolfc86 skrev:
torsdag, 22. jul, 2021 12:41
Emmy skrev:Det er et topfesent rygte. Ham gider jeg sgu ikke have til klubben. Så hellere beholde Shaq og origi
Men ok stats.

8 mål og 5 assist i 30 starter er også fint.

Kan han overføre det til os, så er det jo fint

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mener dog at have læst, at kun 2 af hans assists kommer fra åbent spil. Resten har været på dødbolde, som i Liverpool sparkes af Trent, Robbo og i nogle tilfælde Salah.

Henter vi Bowen, tænker jeg, at Elliott udlejes i endnu en sæson. Der vil næppe være udvikling nok i det for Elliot, hvis han skal være bag både Jota og Bowen i forhold til spilletid efter de tre andre.

Jeg er med på, at Elliott's bedre stats er fra Championship og ikke PL som Bowen's. Men jeg ville reelt nok hellere give minutterne til Elliott. Slår han ikke til, så må vi bruge "Bowen-pengene" i januar eller til næste sommer. Forhåbentlig vil de til den tid være del af en lidt større pulje...
Han flopper bigtime kæmpe nej
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Oomph242
Indlæg: 5657
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 22. jul, 2021 16:19

Burde man kende til Jarrod Bowen?

Besvar