hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 07. jul, 2021 19:05

Niels K skrev:
onsdag, 07. jul, 2021 18:07
Oomph242 skrev:
onsdag, 07. jul, 2021 08:52
Niels K skrev:
tirsdag, 06. jul, 2021 20:03
Oomph242 skrev:
mandag, 05. jul, 2021 19:23
Hr. Drejer skrev:
mandag, 05. jul, 2021 11:33
Niels K skrev:
mandag, 05. jul, 2021 07:20
Liverpool double transfer deal is just the start as FSG and Jürgen Klopp see £95m trend continue

Liverpool have been busy working on transfer deals this week with one confirmed and another almost sorted - yet more proof that the Reds are the best in that particular business.

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... g-20966531

Jeg mistænker liverpool.com for at være Edwards hoforgan :)
Priserne virker ihverfald urealistiske høje i disse tider.
Der er vel ikke nogle fansites, der vil bruge så meget af deres tid på at revse klubben - særligt ikke når vi faktisk er inde i en gylden periode for klubben. Så skal man nok læse artikler fra folk, der ikke kan lide os, tænker jeg.

Priserne er sænket i denne artikel ift., hvad vi har set meldt ud flere steder fra tidligere, men nu må vi se, hvem der melder sig, og hvad de vil betale.
Men hvem tænker du skulle være køberne til de priser og lønninger? Eks. Origi har et år tilbage af sin kontrakt og får ca. £80.000 om ugen. Hvem skulle betale £15-20m for ham?

Shaqiri er lidt i samme båd £80.000 om ugen og har haft mange skader £13m er nok lidt mere end klubberne vil betale

De andre klubber ved også godt vi er afhængige af salg for at kunne købe. Vores £20-25m pr. Transfervindue er ikke skide svært at gennemskue.
Men du har så længe, jeg kan huske rendt rundt med en kæmpe nej-hat på, og der må jeg bare sige, at du har haft svært ved at gennemskue transfervinduerne i de senere år, da vi har gjort det helt forrygende og fået toppriser for vores spillere. Vi har nogle rigtig dygtige spillere til salg, så jeg tror, du bliver positivt overrasket. Lad mig sige det sådan.
Hvad har jeg svært ved at gennemskue?

Ja vi har fået gode priser for vores talenter med potentiale. Men dem vi har solgt af ældre dato har da ikke været til toppriser. I såfald hvem?

Men Niels jeg vædder da da gerne en Liverpool trøje på, at Origi ikke bliver solgt for £15-20m eller Shaqiri for £13m. Er du på? Origi m10-12m - Shaqiri ikke over £10m.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » onsdag, 07. jul, 2021 19:07

@ Oomph242

Du har nok et eller andet sted ret i, at det desværre stiller Origi stærkere, at være transferfri næste år. Også selvom han så vil have haft næsten to sæsoner uden spilletid.

De £15-20M tror jeg heller ikke på. Mit bud på en god handel for os ville være £10M. Men Edwards har alt andet lige lavet flere små mirakler på det transfermarked, så man kan vel odt håbe. Og uanset hvad, så ville det nok være en dårlig strategi at tale spillerens værdi ned.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » onsdag, 07. jul, 2021 20:24

Oomph242 skrev:
onsdag, 07. jul, 2021 19:05
Niels K skrev:
onsdag, 07. jul, 2021 18:07
Oomph242 skrev:
onsdag, 07. jul, 2021 08:52
Niels K skrev:
tirsdag, 06. jul, 2021 20:03
Oomph242 skrev:
mandag, 05. jul, 2021 19:23
Hr. Drejer skrev:
mandag, 05. jul, 2021 11:33
Niels K skrev:
mandag, 05. jul, 2021 07:20
Liverpool double transfer deal is just the start as FSG and Jürgen Klopp see £95m trend continue

Liverpool have been busy working on transfer deals this week with one confirmed and another almost sorted - yet more proof that the Reds are the best in that particular business.

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... g-20966531

Jeg mistænker liverpool.com for at være Edwards hoforgan :)
Priserne virker ihverfald urealistiske høje i disse tider.
Der er vel ikke nogle fansites, der vil bruge så meget af deres tid på at revse klubben - særligt ikke når vi faktisk er inde i en gylden periode for klubben. Så skal man nok læse artikler fra folk, der ikke kan lide os, tænker jeg.

Priserne er sænket i denne artikel ift., hvad vi har set meldt ud flere steder fra tidligere, men nu må vi se, hvem der melder sig, og hvad de vil betale.
Men hvem tænker du skulle være køberne til de priser og lønninger? Eks. Origi har et år tilbage af sin kontrakt og får ca. £80.000 om ugen. Hvem skulle betale £15-20m for ham?

Shaqiri er lidt i samme båd £80.000 om ugen og har haft mange skader £13m er nok lidt mere end klubberne vil betale

De andre klubber ved også godt vi er afhængige af salg for at kunne købe. Vores £20-25m pr. Transfervindue er ikke skide svært at gennemskue.
Men du har så længe, jeg kan huske rendt rundt med en kæmpe nej-hat på, og der må jeg bare sige, at du har haft svært ved at gennemskue transfervinduerne i de senere år, da vi har gjort det helt forrygende og fået toppriser for vores spillere. Vi har nogle rigtig dygtige spillere til salg, så jeg tror, du bliver positivt overrasket. Lad mig sige det sådan.
Hvad har jeg svært ved at gennemskue?

Ja vi har fået gode priser for vores talenter med potentiale. Men dem vi har solgt af ældre dato har da ikke været til toppriser. I såfald hvem?

Men Niels jeg vædder da da gerne en Liverpool trøje på, at Origi ikke bliver solgt for £15-20m eller Shaqiri for £13m. Er du på? Origi m10-12m - Shaqiri ikke over £10m.
Nu snakker vi Klopp-tiden, tænker jeg, som også må være Edwards-tiden sådan ca. Toppriser ? 15-20 for Origi er da en ganske udmærket pris, og 13 for Origi er da også fint nok. Inden jeg går videre, så behøver jeg ikke vædde - håneretten er helt fin for mig, og så er jo udmærket tilfreds med 10 for begge 2. Bare de kommer videre, og vi kommer videre så at sige.

Joe Allen til Stoke for 13 mille
Benteke til CP for 32 mille (meget sammenlignelig i øvrigt)
Sakho til CP for 26 mille
Coutinho til Barca for 140 mille
Danny Ward for 13 mil + 20% til Leicester
Ings for 20 mil til Soton+ videresalg

Origi havde ikke været hos os så længe, hvis han var en dårlig spiller. Han havde ikke været igennem alle de belgiske U-landshold og tæt på A-landsholdet, hvis han var en ordinær spiller. Han er en super dygtig spiller, som vil prydde sindsygt mange klubber's angreb under den absolutte top, og der er en del klubber, der har penge i kassen, fordi de har solgt, har rige ejere, eller spiller i PL eller Championship.
Shaqiri vil for mange, mange klubber være stjernen på holdet, som han var det i Stoke (delt med nogle andre).

Når du ligger i periferien af nutidens Liverpool hold, er du en attraktiv spiller for rigtig mange klubber.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af TG12 » mandag, 12. jul, 2021 12:59

Niels K skrev:
onsdag, 07. jul, 2021 20:24
Oomph242 skrev:
onsdag, 07. jul, 2021 19:05
Niels K skrev:
onsdag, 07. jul, 2021 18:07
Oomph242 skrev:
onsdag, 07. jul, 2021 08:52
Niels K skrev:
tirsdag, 06. jul, 2021 20:03
Oomph242 skrev:
mandag, 05. jul, 2021 19:23
Hr. Drejer skrev:
mandag, 05. jul, 2021 11:33
Niels K skrev:
mandag, 05. jul, 2021 07:20
Liverpool double transfer deal is just the start as FSG and Jürgen Klopp see £95m trend continue

Liverpool have been busy working on transfer deals this week with one confirmed and another almost sorted - yet more proof that the Reds are the best in that particular business.

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... g-20966531

Jeg mistænker liverpool.com for at være Edwards hoforgan :)
Priserne virker ihverfald urealistiske høje i disse tider.
Der er vel ikke nogle fansites, der vil bruge så meget af deres tid på at revse klubben - særligt ikke når vi faktisk er inde i en gylden periode for klubben. Så skal man nok læse artikler fra folk, der ikke kan lide os, tænker jeg.

Priserne er sænket i denne artikel ift., hvad vi har set meldt ud flere steder fra tidligere, men nu må vi se, hvem der melder sig, og hvad de vil betale.
Men hvem tænker du skulle være køberne til de priser og lønninger? Eks. Origi har et år tilbage af sin kontrakt og får ca. £80.000 om ugen. Hvem skulle betale £15-20m for ham?

Shaqiri er lidt i samme båd £80.000 om ugen og har haft mange skader £13m er nok lidt mere end klubberne vil betale

De andre klubber ved også godt vi er afhængige af salg for at kunne købe. Vores £20-25m pr. Transfervindue er ikke skide svært at gennemskue.
Men du har så længe, jeg kan huske rendt rundt med en kæmpe nej-hat på, og der må jeg bare sige, at du har haft svært ved at gennemskue transfervinduerne i de senere år, da vi har gjort det helt forrygende og fået toppriser for vores spillere. Vi har nogle rigtig dygtige spillere til salg, så jeg tror, du bliver positivt overrasket. Lad mig sige det sådan.
Hvad har jeg svært ved at gennemskue?

Ja vi har fået gode priser for vores talenter med potentiale. Men dem vi har solgt af ældre dato har da ikke været til toppriser. I såfald hvem?

Men Niels jeg vædder da da gerne en Liverpool trøje på, at Origi ikke bliver solgt for £15-20m eller Shaqiri for £13m. Er du på? Origi m10-12m - Shaqiri ikke over £10m.
Nu snakker vi Klopp-tiden, tænker jeg, som også må være Edwards-tiden sådan ca. Toppriser ? 15-20 for Origi er da en ganske udmærket pris, og 13 for Origi er da også fint nok. Inden jeg går videre, så behøver jeg ikke vædde - håneretten er helt fin for mig, og så er jo udmærket tilfreds med 10 for begge 2. Bare de kommer videre, og vi kommer videre så at sige.

Joe Allen til Stoke for 13 mille
Benteke til CP for 32 mille (meget sammenlignelig i øvrigt)
Sakho til CP for 26 mille
Coutinho til Barca for 140 mille
Danny Ward for 13 mil + 20% til Leicester
Ings for 20 mil til Soton+ videresalg

Origi havde ikke været hos os så længe, hvis han var en dårlig spiller. Han havde ikke været igennem alle de belgiske U-landshold og tæt på A-landsholdet, hvis han var en ordinær spiller. Han er en super dygtig spiller, som vil prydde sindsygt mange klubber's angreb under den absolutte top, og der er en del klubber, der har penge i kassen, fordi de har solgt, har rige ejere, eller spiller i PL eller Championship.
Shaqiri vil for mange, mange klubber være stjernen på holdet, som han var det i Stoke (delt med nogle andre).

Når du ligger i periferien af nutidens Liverpool hold, er du en attraktiv spiller for rigtig mange klubber.
Tror faktisk en klub som Sheffiled havde haft langt mere ud af at købe f.eks. Shaq end Brewster, da Shaq kunne give et mere instant impact. Han ville også få en rolle lignende han ahvde i Stoke.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 13. jul, 2021 14:43

TG12 skrev:
mandag, 12. jul, 2021 12:59
Tror faktisk en klub som Sheffiled havde haft langt mere ud af at købe f.eks. Shaq end Brewster, da Shaq kunne give et mere instant impact. Han ville også få en rolle lignende han ahvde i Stoke.
Helt klart, eller Origi hvis det var en angriber de syntes de manglede. Det handler selvfølgelig om at Brewster potentielt kan udvikles og sælges dyrt videre. Problemet var jo bare at de ikke kan tåle at give tid til at modne en ung spiller ind på holdet når de startede sæsonen i nedrykningskamp.
Nu er de nede i Championship og det kan jo godt give dem rig mulighed for at få gang i Brewster.

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af zalcos » onsdag, 14. jul, 2021 16:13

Filos of Isk skrev:
tirsdag, 13. jul, 2021 14:43
TG12 skrev:
mandag, 12. jul, 2021 12:59
Tror faktisk en klub som Sheffiled havde haft langt mere ud af at købe f.eks. Shaq end Brewster, da Shaq kunne give et mere instant impact. Han ville også få en rolle lignende han ahvde i Stoke.
Helt klart, eller Origi hvis det var en angriber de syntes de manglede. Det handler selvfølgelig om at Brewster potentielt kan udvikles og sælges dyrt videre. Problemet var jo bare at de ikke kan tåle at give tid til at modne en ung spiller ind på holdet når de startede sæsonen i nedrykningskamp.
Nu er de nede i Championship og det kan jo godt give dem rig mulighed for at få gang i Brewster.
Forudsat at Shaq havde haft lyst til at skrive for Sheffield united. Var han ikke netop træt af niveauet i Stoke?
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af TG12 » onsdag, 14. jul, 2021 16:28

zalcos skrev:
onsdag, 14. jul, 2021 16:13
Filos of Isk skrev:
tirsdag, 13. jul, 2021 14:43
TG12 skrev:
mandag, 12. jul, 2021 12:59
Tror faktisk en klub som Sheffiled havde haft langt mere ud af at købe f.eks. Shaq end Brewster, da Shaq kunne give et mere instant impact. Han ville også få en rolle lignende han ahvde i Stoke.
Helt klart, eller Origi hvis det var en angriber de syntes de manglede. Det handler selvfølgelig om at Brewster potentielt kan udvikles og sælges dyrt videre. Problemet var jo bare at de ikke kan tåle at give tid til at modne en ung spiller ind på holdet når de startede sæsonen i nedrykningskamp.
Nu er de nede i Championship og det kan jo godt give dem rig mulighed for at få gang i Brewster.
Forudsat at Shaq havde haft lyst til at skrive for Sheffield united. Var han ikke netop træt af niveauet i Stoke?
Jeg kan ikke huske alle detaljerne men havde han ikke en klausul i kontrakten der gjorde han kunne skifte for det beløb vi betalte hvis Stoke rykkede ned, hvilket de gjorde den sæson vi købte ham?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 14. jul, 2021 16:47

TG12 skrev:
zalcos skrev:
onsdag, 14. jul, 2021 16:13
Filos of Isk skrev:
tirsdag, 13. jul, 2021 14:43
TG12 skrev:
mandag, 12. jul, 2021 12:59
Tror faktisk en klub som Sheffiled havde haft langt mere ud af at købe f.eks. Shaq end Brewster, da Shaq kunne give et mere instant impact. Han ville også få en rolle lignende han ahvde i Stoke.
Helt klart, eller Origi hvis det var en angriber de syntes de manglede. Det handler selvfølgelig om at Brewster potentielt kan udvikles og sælges dyrt videre. Problemet var jo bare at de ikke kan tåle at give tid til at modne en ung spiller ind på holdet når de startede sæsonen i nedrykningskamp.
Nu er de nede i Championship og det kan jo godt give dem rig mulighed for at få gang i Brewster.
Forudsat at Shaq havde haft lyst til at skrive for Sheffield united. Var han ikke netop træt af niveauet i Stoke?
Jeg kan ikke huske alle detaljerne men havde han ikke en klausul i kontrakten der gjorde han kunne skifte for det beløb vi betalte hvis Stoke rykkede ned, hvilket de gjorde den sæson vi købte ham?
Det er korrekt, men han kunne jo have sagt nej tak til skiftet


Sent from my iPhone using Tapatalk

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » tirsdag, 20. jul, 2021 09:44

Ser ud til, at vi snart kan lægge £17M til de £4.5M vi tjente på Millar og Grabara.

Kloppite

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » tirsdag, 20. jul, 2021 15:20

Oomph242 skrev:
mandag, 05. jul, 2021 19:23
Hr. Drejer skrev:
mandag, 05. jul, 2021 11:33
Niels K skrev:
mandag, 05. jul, 2021 07:20
Liverpool double transfer deal is just the start as FSG and Jürgen Klopp see £95m trend continue

Liverpool have been busy working on transfer deals this week with one confirmed and another almost sorted - yet more proof that the Reds are the best in that particular business.

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... g-20966531

Jeg mistænker liverpool.com for at være Edwards hoforgan :)
Priserne virker ihverfald urealistiske høje i disse tider.
I fik ret. Priserne var lidt for høje. De nævnte £8M for Awoniyi og £13M for Grujic.

Om det var urealistisk højt ved jeg dog ikke. Kan forstå at Awoniyi gik for £6.5M og Grujic for £10.5M. Det ser meget fornuftigt ud for os i mine øjne.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... s-21096833
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 20. jul, 2021 18:29

texy skrev:
tirsdag, 20. jul, 2021 15:20
Oomph242 skrev:
mandag, 05. jul, 2021 19:23
Hr. Drejer skrev:
mandag, 05. jul, 2021 11:33
Niels K skrev:
mandag, 05. jul, 2021 07:20
Liverpool double transfer deal is just the start as FSG and Jürgen Klopp see £95m trend continue

Liverpool have been busy working on transfer deals this week with one confirmed and another almost sorted - yet more proof that the Reds are the best in that particular business.

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... g-20966531

Jeg mistænker liverpool.com for at være Edwards hoforgan :)
Priserne virker ihverfald urealistiske høje i disse tider.
I fik ret. Priserne var lidt for høje. De nævnte £8M for Awoniyi og £13M for Grujic.

Om det var urealistisk højt ved jeg dog ikke. Kan forstå at Awoniyi gik for £6.5M og Grujic for £10.5M. Det ser meget fornuftigt ud for os i mine øjne.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... s-21096833
20% for højt sat er sku også en del. Men det var også de nemme salg og ikke løntunge spillere. Origi og Shaqiri bliver sværere.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » tirsdag, 20. jul, 2021 23:00

Oomph242 skrev:
tirsdag, 20. jul, 2021 18:29

20% for højt sat er sku også en del. Men det var også de nemme salg og ikke løntunge spillere. Origi og Shaqiri bliver sværere.
Forudsat, at han selv gerne vil skifte, så ansér jeg Shaqiri for at være et let salg. Der er værktøj nok i hans kasse til, at der bør være interesserede købere.

Origi giver jeg dig ret i. Det kan godt blive en udfordring.

Tænker, at Wilson også er en, der skal sælges. Og han burde også være ret let at finde en køber til, som jeg ser det.

Nogen, der kan huske, om det påståede transfer-budget på £50M var et estimat af, hvor meget vi kunne hente på salg af spillere, eller om det skulle være et budget, hvor eventuelle salg ville komme oveni?

Lykkes det at sælge Shaqiri, Origi og Wilson, så bør vi da være oppe på et beløb i nærheden af de nævnte £50M. Om det så er penge, som vi allerede har brugt £36M af på Konaté, eller om det betyder, at der stadig er £64M til investeringer, det er jo ret spændende.
Kloppite

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: hvem skal ud

Indlæg af athomsen » onsdag, 21. jul, 2021 10:50

Karius kom til klubben for 5 år siden. Har vi virkelig forlænget med ham på et tidspunkt, siden han stadig er på kontrakt, eller fik han en giga lang aftale?

Kan simpelthen ikke forstå, at han ikke bare bliver fristillet/givet væk, så lønnen kan spares. Han får tydeligvis ingen rolle at spille for os

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » onsdag, 21. jul, 2021 14:17

athomsen skrev:
onsdag, 21. jul, 2021 10:50
Karius kom til klubben for 5 år siden. Har vi virkelig forlænget med ham på et tidspunkt, siden han stadig er på kontrakt, eller fik han en giga lang aftale?

Kan simpelthen ikke forstå, at han ikke bare bliver fristillet/givet væk, så lønnen kan spares. Han får tydeligvis ingen rolle at spille for os
Det er vel et spørgsmål om at holde værdien af varelageret mest muligt oppe. Ved at lade ham træne med, er det forhåbentlig en spiller i form, man kan sælge, og måske få en klatskilling af en mindre dansk lottogevinst for.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af TG12 » onsdag, 21. jul, 2021 14:54

Cynwal skrev:
onsdag, 21. jul, 2021 14:17
athomsen skrev:
onsdag, 21. jul, 2021 10:50
Karius kom til klubben for 5 år siden. Har vi virkelig forlænget med ham på et tidspunkt, siden han stadig er på kontrakt, eller fik han en giga lang aftale?

Kan simpelthen ikke forstå, at han ikke bare bliver fristillet/givet væk, så lønnen kan spares. Han får tydeligvis ingen rolle at spille for os
Det er vel et spørgsmål om at holde værdien af varelageret mest muligt oppe. Ved at lade ham træne med, er det forhåbentlig en spiller i form, man kan sælge, og måske få en klatskilling af en mindre dansk lottogevinst for.
Det er en sandsynlig grund, selvom jeg kan have svært ved at se rationalet i det. Han får vist £1.2m om året. Jeg har svært ved at se vi kan få mere end £2-4m for ham, hans præstationer siden CL finalen taget i betragtning.
Så alene et år længere gør det næsten var bedre at forære ham væk for at få lønnen ud af regnskabet..

Man kan ihvertfald sige hvert år han er i vores regnskab er han ren udgift, for han får aldrig en plads hos os, og medmindre salgsprisen går op, så er det vist bedre at slippe for den løn.

Besvar