Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » mandag, 12. jul, 2021 11:17

liverpoolfc86 skrev:
mandag, 12. jul, 2021 08:46
TG12 skrev:Jeg er heller ikke oppe og køre over Saul rygtet
Men denne forklarer godt hvorfor et eventuelt køb giver mening

https://www.thisisanfield.com/2021/07/l ... reds-need/
Hvor irriterende ;)

Det giver jo meget god mening.

Bare ikke det man umiddelbart tænker vi har brug for

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Så skal det være fordi Klopp overvejer nyt system hvilket måske også kunne være en go' ting.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » onsdag, 14. jul, 2021 19:26

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 14. jul, 2021 19:55

TG12 skrev:
mandag, 12. jul, 2021 11:17
liverpoolfc86 skrev:
mandag, 12. jul, 2021 08:46
TG12 skrev:Jeg er heller ikke oppe og køre over Saul rygtet
Men denne forklarer godt hvorfor et eventuelt køb giver mening

https://www.thisisanfield.com/2021/07/l ... reds-need/
Hvor irriterende ;)

Det giver jo meget god mening.

Bare ikke det man umiddelbart tænker vi har brug for

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Så skal det være fordi Klopp overvejer nyt system hvilket måske også kunne være en go' ting.
Jeg tror han ryger til Barcelona
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1394
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TobyLfc » onsdag, 14. jul, 2021 19:55

Jeg begynder lidt at frygte at vores intentioner er ikke at hente nogle reelle forstærkninger ind udover Konate. Jeg syntes de sidste par transferviduer at vi har fået vores signings overstået hurtigt i vinduet, hvilket også ville give mest mening i og med de ville have fået en hel pre-season med os, jeg forstår at vi har haft EM som har udskudt tingene, men der kommer ikke et ord ud med skyggen af kredibilitet om potentielle transfers.

Jeg krydser finger for at vi får hentet forstærkninger til angreb og midtbanen, personligt syntes jeg faldet i niveau fra vores startere til bænken er for stort. :(
Billede
"YNWA"

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 14. jul, 2021 20:36

TobyLfc skrev:
onsdag, 14. jul, 2021 19:55
Jeg begynder lidt at frygte at vores intentioner er ikke at hente nogle reelle forstærkninger ind udover Konate. Jeg syntes de sidste par transferviduer at vi har fået vores signings overstået hurtigt i vinduet, hvilket også ville give mest mening i og med de ville have fået en hel pre-season med os, jeg forstår at vi har haft EM som har udskudt tingene, men der kommer ikke et ord ud med skyggen af kredibilitet om potentielle transfers.

Jeg krydser finger for at vi får hentet forstærkninger til angreb og midtbanen, personligt syntes jeg faldet i niveau fra vores startere til bænken er for stort. :(
Mon ikke det handler om økonomi.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 14. jul, 2021 22:07

Vi er desværre i en situation, hvor vi skal sælge, før vi kan købe. Jeg tror nu nok at vi skal få fat i en midtbanespiller og en angriber. Spørgsmålet er om de har en kvalitet til at gøre os til titeludfordre.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 14. jul, 2021 22:53

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 14. jul, 2021 22:07
Vi er desværre i en situation, hvor vi skal sælge, før vi kan købe. Jeg tror nu nok at vi skal få fat i en midtbanespiller og en angriber. Spørgsmålet er om de har en kvalitet til at gøre os til titeludfordre.
Mon ikke vi får solgt for en £40-50m. I såfald bliver det nok kun til en midtbanespiller. Hvis Keita ikke rendte rundt med den høje løn, så kunne Leicester måske have gået med til en Tielemans byttehandel. Keita + £25m.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 15. jul, 2021 06:54

Jeg håber også på Tielemans. Han er verdensklasse, og det plejer vi ikke at købe. Jeg tror også Leicester forlanger en stor transfer for ham. Måske vi kan lokke et stort talent til Liverpool, med garanti om spilletid. En Gravenberch, måske.

Keita skal enten skydes af eller vi skal forlænge med ham. Han har 2 år tilbage af sin kontrakt. Men ja, han kunne vel indgå i en byttehandel.

Leicester fik fat i Daka, som medierne linkede os til. Nu bliver der skrevet at vi er efter Malen, om han kan udfordre Firmino, ved jeg ikke. Men der er vigtigt at vi får en 9 som kan udfordre og score.

Som du skriver, kan vi hente små £50 M via spillersalg. Så har vi til én god spiller. Det bliver nogle spændende uger.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 15. jul, 2021 08:50

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 15. jul, 2021 06:54
Jeg håber også på Tielemans. Han er verdensklasse, og det plejer vi ikke at købe. Jeg tror også Leicester forlanger en stor transfer for ham. Måske vi kan lokke et stort talent til Liverpool, med garanti om spilletid. En Gravenberch, måske.

Keita skal enten skydes af eller vi skal forlænge med ham. Han har 2 år tilbage af sin kontrakt. Men ja, han kunne vel indgå i en byttehandel.

Leicester fik fat i Daka, som medierne linkede os til. Nu bliver der skrevet at vi er efter Malen, om han kan udfordre Firmino, ved jeg ikke. Men der er vigtigt at vi får en 9 som kan udfordre og score.

Som du skriver, kan vi hente små £50 M via spillersalg. Så har vi til én god spiller. Det bliver nogle spændende uger.
Det ville være godt men glem det han er alt for tung økonomisk. Det er noget uforløst på holdets midtbane, som tildels blev smadret af det tyde forsvar sidste sæson. Thiago skal bedre i gang feks. Jeg tror også på Jones.
Men den dyre bænk skal der ryddes op i sælg ud af den og hent talenter ind og op fra egne rækker. Og meget gerne en stærk kant / angriber feks Malen. Der sker ikke mere end dette, alle klubber lider pga. corona.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 15. jul, 2021 09:38

Vores midtbane mangler kvalitet i dybden. Hendo, Fabinho og Thiago er en top 4 midtbane. Men Hendo jan holde til en kamp om ugen. Og Thiago og Fabinho skal også hviles en gang i mellem. Jones tror jeg på, og kan måske gære et større job i denne sæson.

Milners spilletid har været støt dalende de sidste 3 sæsoner. Oxen har ikke vist storform siden 2018.
Keita tror jeg ikke længere på. Måske Trent skal prøves på midten?

Et super godt nyindkøb vil give mere kvalitet i dybden.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af zalcos » torsdag, 15. jul, 2021 10:09

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 15. jul, 2021 09:38
Vores midtbane mangler kvalitet i dybden. Hendo, Fabinho og Thiago er en top 4 midtbane. Men Hendo jan holde til en kamp om ugen. Og Thiago og Fabinho skal også hviles en gang i mellem. Jones tror jeg på, og kan måske gære et større job i denne sæson.

Milners spilletid har været støt dalende de sidste 3 sæsoner. Oxen har ikke vist storform siden 2018.
Keita tror jeg ikke længere på. Måske Trent skal prøves på midten?

Et super godt nyindkøb vil give mere kvalitet i dybden.
Jeg er meget nervøs for midtbanen. 50 kampe er forsvundet fra midtbanen. Foruden Hendo og Fab er der ikke rigtig nogen der har vist at de kan spille alle de kampe. Jeg er skuffet over Thiago, Keita og Ox er skadet. Jones er midt bedste bud, men hvad hvis Fab eller Hendo bliver skadet i 2mdr? Så er vi ude i Firmino, Taki, Trent som du nævner. Jeg håber virkelig der kommer en til midtbanen. Omvendt føler jeg måske ikke at en ny spiller vil stå stærkere end Thiago som jo også er ny og så Jones. :dontknow:
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 15. jul, 2021 13:01

zalcos skrev:
torsdag, 15. jul, 2021 10:09
Hr. Drejer skrev:
torsdag, 15. jul, 2021 09:38
Vores midtbane mangler kvalitet i dybden. Hendo, Fabinho og Thiago er en top 4 midtbane. Men Hendo jan holde til en kamp om ugen. Og Thiago og Fabinho skal også hviles en gang i mellem. Jones tror jeg på, og kan måske gære et større job i denne sæson.

Milners spilletid har været støt dalende de sidste 3 sæsoner. Oxen har ikke vist storform siden 2018.
Keita tror jeg ikke længere på. Måske Trent skal prøves på midten?

Et super godt nyindkøb vil give mere kvalitet i dybden.
Jeg er meget nervøs for midtbanen. 50 kampe er forsvundet fra midtbanen. Foruden Hendo og Fab er der ikke rigtig nogen der har vist at de kan spille alle de kampe. Jeg er skuffet over Thiago, Keita og Ox er skadet. Jones er midt bedste bud, men hvad hvis Fab eller Hendo bliver skadet i 2mdr? Så er vi ude i Firmino, Taki, Trent som du nævner. Jeg håber virkelig der kommer en til midtbanen. Omvendt føler jeg måske ikke at en ny spiller vil stå stærkere end Thiago som jo også er ny og så Jones. :dontknow:
Jeg er enig, men en stor handel til midten tror jeg er helt væk. Det sker ikke.
Men en kant hvis de får solgt ud er en mulighed. Ellers lukker vinduet her tror jeg.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 15. jul, 2021 13:14

Kelly skrev:
torsdag, 15. jul, 2021 13:01
zalcos skrev:
torsdag, 15. jul, 2021 10:09
Hr. Drejer skrev:
torsdag, 15. jul, 2021 09:38
Vores midtbane mangler kvalitet i dybden. Hendo, Fabinho og Thiago er en top 4 midtbane. Men Hendo jan holde til en kamp om ugen. Og Thiago og Fabinho skal også hviles en gang i mellem. Jones tror jeg på, og kan måske gære et større job i denne sæson.

Milners spilletid har været støt dalende de sidste 3 sæsoner. Oxen har ikke vist storform siden 2018.
Keita tror jeg ikke længere på. Måske Trent skal prøves på midten?

Et super godt nyindkøb vil give mere kvalitet i dybden.
Jeg er meget nervøs for midtbanen. 50 kampe er forsvundet fra midtbanen. Foruden Hendo og Fab er der ikke rigtig nogen der har vist at de kan spille alle de kampe. Jeg er skuffet over Thiago, Keita og Ox er skadet. Jones er midt bedste bud, men hvad hvis Fab eller Hendo bliver skadet i 2mdr? Så er vi ude i Firmino, Taki, Trent som du nævner. Jeg håber virkelig der kommer en til midtbanen. Omvendt føler jeg måske ikke at en ny spiller vil stå stærkere end Thiago som jo også er ny og så Jones. :dontknow:
Jeg er enig, men en stor handel til midten tror jeg er helt væk. Det sker ikke.
Men en kant hvis de får solgt ud er en mulighed. Ellers lukker vinduet her tror jeg.
Ja hvis vi ikke får solgt godt ud, så er det nok lukket. med Konate 36m og 12m af betaling på Jota så er transfer pengene vel brugt.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 15. jul, 2021 13:51

I er godt nok nogle nervøse pessimister
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 15. jul, 2021 13:58

Emmy skrev:
torsdag, 15. jul, 2021 13:51
I er godt nok nogle nervøse pessimister
Det er jeg så slet ikke som type. Men bevidstheden om virkeligheden i pl, er der jo bare.
Jeg håber det helt vildt, men det er virkelig svært at se hvor pengene skulle komme fra.
Men når Flanagan kan lande i HV Køge kan alt ske 😂😂
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar