Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » fredag, 09. jul, 2021 15:07

Ifølge flere spanske medier så er vi ude efter Saul fra Atletico. Prisen skulle være 35-40 millioner euro.



You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 09. jul, 2021 15:42

YNWA! skrev:
fredag, 09. jul, 2021 15:07
Ifølge flere spanske medier så er vi ude efter Saul fra Atletico. Prisen skulle være 35-40 millioner euro.



Ham ville jeg godt have haft for et par tre år siden, men i øjeblikket har midtbanen godt nok ikke brug for flere spillere uden mål og assist i støvlerne.......Efter min mening. Men er ikke overrasket over at det er sådan en vi muligvis går efter hvis rygterne taler sandt, hvis jeg skal være ærlig, heller ikke selv om det gør forum bruger lettere mugne at jeg har den holdning. jeg så hellere vi gik efter en midt med mål/assist i nærheden af hver 2. kamp(host host Cou meget gerne)
Verden er smask fuld af hyklere....

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 09. jul, 2021 20:24

texy skrev:
Oomph242 skrev:
lørdag, 03. jul, 2021 00:53
Jeg vil mene både City og Chelsea har en bedre trup end os. Scum har efterhånden også. Vores trup er lidt status quo de sidste 3-4 sæsoner og de andre har forstærket.

Vi går ind til en sæson med 4 forsvarsspillere som lige er kommet tilbage fra langtidsskader. Følgeskader er meget sandsynligt. Vores offensiv er desværre ikke hvad det har været. Nærmest kun Salah præstere efterhånden. Vores midtbane har 3 spillere som ofte rammes af skader. Jeg tror vi skal kæmpe hårdt for en top 4. Konate ved jeg ikke om er en god handel. Han har knapt nok spillet i to år grundet skader og fravalg. Ja han var et lovende talent som 20 årig, men er han stadig det?

Det ærgre mig meget, at Klopp ikke bakkes mere op økonomisk af ejerne. £20-25m pr vindue er ikke nok, hvis vi vil spille med om mesterskabet hver sæson.
Jeg kan ikke udelukke, at du har ret i, at de nævnte klubber har en større bredde end os. Men det var trods alt vores bredde, der alligevel formåede at indhente og overhale blandt andet Chelsea, som var rykket fra os, da vores skadeshelvede var allerværst. Og samme bredde bragte os tæt på Man Utd på andenpladsen.

Vi spillede sæsonafslutningen med disse spillere ude.

Van Dijk
Henderson
Gomez
Matip
Jota
Kabak

I min bog er Van Dijk vores allerbedste spiller. Og han er den eneste spiller i vores trup, hvor jeg med fuldkommen overbevisning kan kigge rundt i andre klubber og konkludere, at der ikke findes en spiller derude, der matcher ham.

Henderson er ikke deroppe. Men han er unik og absolut afgørende for vores drive og balance.

Og så er der fremadstormende Jota, der er vigtig for vores bredde og presset for at levere iblandt front-trioen.

De sidste tre er som Van Dijk alle midterforsvarere, hvilket siger noget om, hvor forrykt langt nede i gelederne vi var for at bygge en startelver.

Nu har vi allerede hentet Konaté. I sidste sæson hentede vi Jota og Thiago. Der sker altså løbende udskiftning eller ændringer. Men ikke udrensning, hvilket jeg tror er sundt.

Og da ikke alle sæsoner byder på samme usandsynlige hav af langvarige skader til normale startere, så er det for mig mere interessant at se på startelveren end på bredden.

Hvis vores startende 11 er:

Alisson, Trent, Konaté, Van Dijk, Robbo, Thiago, Hendo, Fabinho, Salah, Bobby og Mané

Og hvis alle disse spillere kommer tilbage til en fuld pre-season efter en velfortjent ferie, som det ser ud nu. Hvor mange positioner er der så, hvor vi vil kigge misundeligt efter alternativer hos konkurrenterne? Og når man kigger på den samlede 11er-pakke, hvor mange konkurrenter ville vi så bytte hele pakken med?

Sidste sommer kunne mange næsten ikke være i sig selv, over at vi missede ud på Werner. Så hentede vi til manges (i hvert fald min) forundring Jota. Jota bankede så 9 kasser ind på 19 kampe. Werner 6 i 35. Samme parallel kunne drages til Klopps første sommer, hvor Mané kom i stedet for førstevalget Götze (igen til min ærgrelse). Jeg er nået til et punkt, hvor de beslutninger, der er taget af Klopp og Transfer-teamet igennem en årrække, har overbevist mig om, at jeg bare skal sætte mig til rette og glæde mig til en ny og mere normal sæson. Og misser vi et førstevalg, så kan det kun blive bedre... :D
Det er muligt vi spillede største delen af sæsonen uden et par stjerner. VVD, Gomez og Hendo.

Vi havde et par andre små skadet spillere også.

Meeen det betyder fortsat ikke, at hvis ikke vi får fingeren ud og henter ungt kvalitet ind, til offensiven som kan lave assist og mål, så ryger vi ud af top 4.

Vi mangler kreativitet og frisk blod. Vi mangler en til vores midtbane som formår at spille hurtig og offensivt og kan lave mere en 2 mål i en sæson.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 09. jul, 2021 20:26

Thommo skrev:
YNWA! skrev:
fredag, 09. jul, 2021 15:07
Ifølge flere spanske medier så er vi ude efter Saul fra Atletico. Prisen skulle være 35-40 millioner euro.



Ham ville jeg godt have haft for et par tre år siden, men i øjeblikket har midtbanen godt nok ikke brug for flere spillere uden mål og assist i støvlerne.......Efter min mening. Men er ikke overrasket over at det er sådan en vi muligvis går efter hvis rygterne taler sandt, hvis jeg skal være ærlig, heller ikke selv om det gør forum bruger lettere mugne at jeg har den holdning. jeg så hellere vi gik efter en midt med mål/assist i nærheden af hver 2. kamp(host host Cou meget gerne)
Ved ikke om jeg skal grine eller græde. Men er det target for transfer. Puh ha. Så synes jeg dælme det ser skidt ud. Er det ikke bare mellem klasse spiller som bliver til fyld i truppen.

Jeg kan tage grusomt fejl, men offensivt bidrager han ikke med meget, hvor jeg gerne ser vi forstærker osv på midten.



Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 09. jul, 2021 20:42

Ham gider jeg sgu ikke have...
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 11. jul, 2021 14:29

Ifølge Fabrizo Romano vil Renato Ssnches bliver Liverpool spillere inden for de næste 48 timer.

BREAKING: €35m bid accepted for Renato Sanches. Liverpool will announce in 48 hours subject to medical. ⚽👩⚽
@FabrizioRomano
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 11. jul, 2021 14:50

Hr. Drejer skrev:
søndag, 11. jul, 2021 14:29
Ifølge Fabrizo Romano vil Renato Ssnches bliver Liverpool spillere inden for de næste 48 timer.

BREAKING: €35m bid accepted for Renato Sanches. Liverpool will announce in 48 hours subject to medical. ⚽👩⚽
@FabrizioRomano
https://www.transfermarkt.com/renato-sa ... ler/258027

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » søndag, 11. jul, 2021 16:06

Med alle hans småskader virker han da som et oplagt køb for os.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ElTorro » søndag, 11. jul, 2021 17:00

Synes egentlig, han spillede en rigtig fin slutrunde for Portugal, så hvis Sanches kan holde det niveau, er det en spændende tilgang. Han er i hvert fald god til at drive spillet fremad, samtidig med han tilbyder hurtighed og styrke. Tre aspekter, vi mister ved Gini. Havde håbet på Tielemans, men forhåbentlig får Sanches (omsider) indfriet sit potentiale.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 11. jul, 2021 17:05

ElTorro skrev:
søndag, 11. jul, 2021 17:00
Synes egentlig, han spillede en rigtig fin slutrunde for Portugal, så hvis Sanches kan holde det niveau, er det en spændende tilgang. Han er i hvert fald god til at drive spillet fremad, samtidig med han tilbyder hurtighed og styrke. Tre aspekter, vi mister ved Gini. Havde håbet på Tielemans, men forhåbentlig får Sanches (omsider) indfriet sit potentiale.
Sanches spiller altid gode slutrunder. Men grundet bla. skader kniber det på klub plan.
Det er bestemt ikke en Gini afløser vi måske køber…

Lidt endnu en Risk and Reward transfer.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » søndag, 11. jul, 2021 19:21

Hr. Drejer skrev:
søndag, 11. jul, 2021 14:29
Ifølge Fabrizo Romano vil Renato Ssnches bliver Liverpool spillere inden for de næste 48 timer.

BREAKING: €35m bid accepted for Renato Sanches. Liverpool will announce in 48 hours subject to medical. ⚽👩⚽
@FabrizioRomano
Tror du er blevet snydt. Kan slet ikke finde noget som helst på Twitter omkring det.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 11. jul, 2021 21:36

Pt drømmer jeg om Malen, Tielemans, Gravenberch og Neuhaus.

De er alle rygtet til os og mener til alle forstærke os.

Vi har en super god start 11 og Malen og Gravenberch kan sidde på bænken mens Neuhaus og Tielemans kan ryge ind i start 11.

Seneste rygter siger Tielemans.


Liverpool Set To Offer £55million For Premier League Star
https://www.si.com/soccer/liverpool/tra ... -tielemans

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 11. jul, 2021 21:42

liverpoolfc86 skrev:
søndag, 11. jul, 2021 21:36
Pt drømmer jeg om Malen, Tielemans, Gravenberch og Neuhaus.

De er alle rygtet til os og mener til alle forstærke os.

Vi har en super god start 11 og Malen og Gravenberch kan sidde på bænken mens Neuhaus og Tielemans kan ryge ind i start 11.

Seneste rygter siger Tielemans.


Liverpool Set To Offer £55million For Premier League Star
https://www.si.com/soccer/liverpool/tra ... -tielemans

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg tror slet ikke vi har transferpengene pt. Til et sådan køb.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » mandag, 12. jul, 2021 00:05

Jeg er heller ikke oppe og køre over Saul rygtet
Men denne forklarer godt hvorfor et eventuelt køb giver mening

https://www.thisisanfield.com/2021/07/l ... reds-need/

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 12. jul, 2021 08:46

TG12 skrev:Jeg er heller ikke oppe og køre over Saul rygtet
Men denne forklarer godt hvorfor et eventuelt køb giver mening

https://www.thisisanfield.com/2021/07/l ... reds-need/
Hvor irriterende ;)

Det giver jo meget god mening.

Bare ikke det man umiddelbart tænker vi har brug for

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Besvar