Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
TG12
Indlæg: 1638
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » tirsdag, 22. dec, 2020 10:51

Filos of Isk skrev:
tirsdag, 22. dec, 2020 10:09
pow9199 skrev:
mandag, 21. dec, 2020 16:30
Mohamed Salah Liverpool future made clearer as new translation of Aboutrika quotes emerges

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... e-19496687
Ah fuck, hvis Paul Ghorst er skræsikker, så bliver jeg nervøs.

Altså Salah har givet et interview til en spans avis, der er snart presidetnvalg i begge spanske giganter, så selvfølgelig ved Salah hvad han gør og han har talt med sin agent om hvad der er godt at svare på det spørgsmål.
Men real Madrid vil hellere have Mbappe, så de køber kun Salah hvis Mbappe vælger at skifte til Liverpol :aliboronz8:
Spørgsmålet er vel også hvad klubbens strategi er ifht. vores stjernes sidste kontrakt.

De har vist de vil holde dem i deres bedste alder ved at lave lange kontrakter, men hvad er planen omkring deres sidste kontrakt?

Salah bliver 29 næste år, hvorfor det vel reelt er til sommer han skal sælges, hvis vi skal have "store" penge for ham. Ønsker man at cashe ind på Salah, eller Mane - måske endda begge, for at købe ungt?

Det var også meget fremme at Klopp's fremmeste opgave ved kontrakt forlængelsen var at opbygge og leverer det "næste" Liverpool hold, derfor kunne det vel sagtens blive vi ser salg af profiler, for at generere pengene til køb af de nye.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » tirsdag, 22. dec, 2020 11:44

Det er i hvert fald skønt for den engelske presse. Den suger den slags historier op, når de selvfølgelig ikke selv producerer dem, og hvad får man mest click på...ja, altså, den slags historier har det med at leve deres eget liv.

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5553
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 22. dec, 2020 12:06

Min tillid til Klopp og Edwards er nærmest ubegrænset (det eneste skulle lige være Klopps beslutning om at stille så stærkt op mod Midtjylland forleden, hvilket Jota kom til at betale prisen for ... :oops: ). Jeg stoler på, at de ved, hvad de gør, herunder, at de ikke så meget som overvejer at sælge Salah - eller Mané - medmindre at afløseren er klar i kulissen og kontrakten med vedkommende stort set underskrevet.

En grundregel her i livet er, at alt er til salg, blot prisen er den rigtige. Det gælder også fodboldspillere. Mit indtryk af Salah er dog stadig, at han har det godt i LFC og ikke selv kommer til at bede om at blive solgt.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

AJJ
Indlæg: 2426
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » tirsdag, 22. dec, 2020 12:46

Nu var det jo en fodboldkamp, Klopp "udsatte" Jota for, og ikke landgangen på Omaha beach 6. juni 1944...

Hvis han havde spillet 3-4 kampe i streg forinden og så fået en muskelskade, kunne jeg måske forstå kritikken. Det var bare sort uheld.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 22. dec, 2020 13:07

TG12 skrev:
tirsdag, 22. dec, 2020 10:51
Spørgsmålet er vel også hvad klubbens strategi er ifht. vores stjernes sidste kontrakt.

De har vist de vil holde dem i deres bedste alder ved at lave lange kontrakter, men hvad er planen omkring deres sidste kontrakt?

Salah bliver 29 næste år, hvorfor det vel reelt er til sommer han skal sælges, hvis vi skal have "store" penge for ham. Ønsker man at cashe ind på Salah, eller Mane - måske endda begge, for at købe ungt?

Det var også meget fremme at Klopp's fremmeste opgave ved kontrakt forlængelsen var at opbygge og leverer det "næste" Liverpool hold, derfor kunne det vel sagtens blive vi ser salg af profiler, for at generere pengene til køb af de nye.
Altså jeg tænker da ikke at Salah bare snubler over en AS journalist på gaden. Så han og hans agenten har da sikkert blevet enige om at det kunne være meget sjovt at blive et valgløfte i Barcelona's valgkamp eller, hvis Perez skulle få modstand i Madrid.
Men det betyder jo ikke at han har super travlt med at forlade Liverpool. Det betyder bare at hvis han skal forhandle ny kontrakt er det rart at vide at man har andre bejlere. Hvis jeg forhandler løn med mit arbejde, så spiller det da også ind hvad mine muligheder er for at få et andet godt job.

Og ja, det kan jo faktisk være i klubben interesse at Salah gerne vil videre. Altså den der med at vi kan bare sælge Salah og købe Sancho/Mbappé er fin nok, men det virker jo kun hvis han er villig til at skrive under på den stiplede linje efter vi har accepteret et bud på ham. Spørgsmålet er også om vi kan få en høj pris for Salah imens han nærmer sig de 30.

Men ja Liverpool er jo nok i en fin position uanset hvad, vi har Jota, så vi står ikke i en situation som da Suarez blev solgt, hvor vi bare SKAL have en ny spiller ind ellers går det helt galt*. Vi har Salah på kontrakt igennem hans bedste år. Så vi er ikke tvunget til at forlænge til en vanvidsløn ligesom Griezmann/Messi. Og han har 2,5 år tilbage på kontrakten, så hvis det værste der sker er at han spiller den ud, så er vi altså rigtig gode bud på vinderen af ligaen og Champions League i de 2,5 år.

Men altså, jeg er ikke i panik over det, Salah ved godt at hans næste kontrakt er hans sidste chance for at spille i en topklub i en anden stor liga, bedste mulighed og at få en højere løn og egentlig også er den konktrakt der kan komme til at afgøre hvad hans eftermæle kommer til at blive i fodbolden. Jeg tror ikke at Barcelona eller madrid er super interesserede i "ældre" spillere lige nu, fordi de begge har haft problemer med aldrene trupper på det seneste, så der vil, efter min bedste vurdering, være fokus på at hente yngre stjerner ind.

* jeg er godt med på at Salah ud, ingen ind; ikke er en ideel situation, men det er heller ikke helt håbløst, som da vi solgte Suarez og missede ud på Alexis Sanchez.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » tirsdag, 22. dec, 2020 14:19

Filos of Isk skrev:
tirsdag, 22. dec, 2020 13:07
TG12 skrev:
tirsdag, 22. dec, 2020 10:51
Spørgsmålet er vel også hvad klubbens strategi er ifht. vores stjernes sidste kontrakt.

De har vist de vil holde dem i deres bedste alder ved at lave lange kontrakter, men hvad er planen omkring deres sidste kontrakt?

Salah bliver 29 næste år, hvorfor det vel reelt er til sommer han skal sælges, hvis vi skal have "store" penge for ham. Ønsker man at cashe ind på Salah, eller Mane - måske endda begge, for at købe ungt?

Det var også meget fremme at Klopp's fremmeste opgave ved kontrakt forlængelsen var at opbygge og leverer det "næste" Liverpool hold, derfor kunne det vel sagtens blive vi ser salg af profiler, for at generere pengene til køb af de nye.
Altså jeg tænker da ikke at Salah bare snubler over en AS journalist på gaden. Så han og hans agenten har da sikkert blevet enige om at det kunne være meget sjovt at blive et valgløfte i Barcelona's valgkamp eller, hvis Perez skulle få modstand i Madrid.
Men det betyder jo ikke at han har super travlt med at forlade Liverpool. Det betyder bare at hvis han skal forhandle ny kontrakt er det rart at vide at man har andre bejlere. Hvis jeg forhandler løn med mit arbejde, så spiller det da også ind hvad mine muligheder er for at få et andet godt job.

Og ja, det kan jo faktisk være i klubben interesse at Salah gerne vil videre. Altså den der med at vi kan bare sælge Salah og købe Sancho/Mbappé er fin nok, men det virker jo kun hvis han er villig til at skrive under på den stiplede linje efter vi har accepteret et bud på ham. Spørgsmålet er også om vi kan få en høj pris for Salah imens han nærmer sig de 30.

Men ja Liverpool er jo nok i en fin position uanset hvad, vi har Jota, så vi står ikke i en situation som da Suarez blev solgt, hvor vi bare SKAL have en ny spiller ind ellers går det helt galt*. Vi har Salah på kontrakt igennem hans bedste år. Så vi er ikke tvunget til at forlænge til en vanvidsløn ligesom Griezmann/Messi. Og han har 2,5 år tilbage på kontrakten, så hvis det værste der sker er at han spiller den ud, så er vi altså rigtig gode bud på vinderen af ligaen og Champions League i de 2,5 år.

Men altså, jeg er ikke i panik over det, Salah ved godt at hans næste kontrakt er hans sidste chance for at spille i en topklub i en anden stor liga, bedste mulighed og at få en højere løn og egentlig også er den konktrakt der kan komme til at afgøre hvad hans eftermæle kommer til at blive i fodbolden. Jeg tror ikke at Barcelona eller madrid er super interesserede i "ældre" spillere lige nu, fordi de begge har haft problemer med aldrene trupper på det seneste, så der vil, efter min bedste vurdering, være fokus på at hente yngre stjerner ind.

* jeg er godt med på at Salah ud, ingen ind; ikke er en ideel situation, men det er heller ikke helt håbløst, som da vi solgte Suarez og missede ud på Alexis Sanchez.
James Pierce er ret klar i spyttet omkring det: Self vil Salah ikke udelukke et skifte, men han er glad hvor han er, ved han skal til at forhandle ny kontrakt snart og vil være sikker på den reflekterer hans betydning på banen. Og hvad betydning angår, så er der vel meget få spillere som kan siges at overgå ham, og kun en enkelt eller to der kan matche den i truppen (Gerrard, Suarez, Virg, måske Ali?!?)

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5553
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 22. dec, 2020 14:47

AJJ skrev:
tirsdag, 22. dec, 2020 12:46
Nu var det jo en fodboldkamp, Klopp "udsatte" Jota for, og ikke landgangen på Omaha beach 6. juni 1944...

Hvis han havde spillet 3-4 kampe i streg forinden og så fået en muskelskade, kunne jeg måske forstå kritikken. Det var bare sort uheld.
Alle fodboldkampe indebærer en risiko, om det så er en træningskamp mod et serie 6 hold. Set fra vores perspektiv var Midtjylland ikke meget andet end en træningskamp, og derfor kommer jeg ikke til at forstå hvorfor man udsætter bærende spillere for en unødvendig risiko, ikke mindst i en situation hvor vi BÅDE har mange andre skader OG et tætpakket program.

Man siger, at held skal opsøges; men det skal uheld ikke...
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 22. dec, 2020 15:11

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 22. dec, 2020 15:41

Enighet om overgangssum for 15-åring

Ifølge The Times og The Telegraph har Liverpool og Birmingham City blitt enige om en overgangssum for 15 år gammel engelsk spiller.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/1 ... 15-aaring/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 22. dec, 2020 18:02

YNWA! skrev:
Elsker at et tweet slutter med ordene “full story” Billede

Men spændende.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 23. dec, 2020 20:37

Gad fortsat godt have Eriksen

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 23. dec, 2020 21:01

Jesper skrev:Gad fortsat godt have Eriksen

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk
Jeg vil helst undvære.

Så er der 10 andre jeg hellere vil have. Mener ikke han kan bidrage med noget.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » onsdag, 23. dec, 2020 21:18

Jesper skrev:
onsdag, 23. dec, 2020 20:37
Gad fortsat godt have Eriksen

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk
Eriksen er ikke god nok til os.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 23. dec, 2020 21:25

YNWA! skrev:
Jesper skrev:
onsdag, 23. dec, 2020 20:37
Gad fortsat godt have Eriksen

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk
Eriksen er ikke god nok til os.
Tak. Han vil blive fyld til bænken.

Spild af vores tid og bestemt også af hans egen.

Forstår slet ikke han tog til Inter, men lad nu den ligge. Det er squ synd og godt han skal videre nu.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » torsdag, 24. dec, 2020 01:33

Hvad med Cou retur for rygtede £45M?? Jeg er selv lidt Loren ved ham. Ikke på grund af hans fodboldmæssige kunnen, men den måde han smuttede på. Det er plat at bære nag, det ved jeg godt, men det er svært at se bort fra synes jeg. Men derimod kunne vi godt bruge hans kvaliteter imø. Den er svær...

Besvar