Lincoln City - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede søndag, 04. okt, 2020 22:32

Adrian
0
Ingen stemmer
N. Williams
0
Ingen stemmer
R. Williams
0
Ingen stemmer
Van Dijk
3
8%
Tsimikas
0
Ingen stemmer
Grujic
6
17%
Jones
10
28%
Elliott
0
Ingen stemmer
Shaqiri
6
17%
Minamino
11
31%
Origi
0
Ingen stemmer
Fabinho
0
Ingen stemmer
Jota
0
Ingen stemmer
Keita
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 36

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 46
Kontakt:

Lincoln City - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Mugge » mandag, 21. sep, 2020 17:22

Hvornår:
Torsdag d. 24. september, kl. 20.45

Turnering:
Liga Cup, 3. runde

TV-kanal:
TV3 Max

Online:
Viaplay.
Har du ikke Viaplay, så klik her.
Eurosportplayer

Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Afstemning omkring Man of the match tilføjes tråden kort før/efter kampens afslutning

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 33

Re: Lincoln City - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 21. sep, 2020 18:39

Jeg er altid spændt på de her liga cup kampe pga de uforudsigelige startopstillinger. Og selvfølgelig er der nye spillere og unge spillere man håber at se gøre det godt.

Et af de store spørgsmål er jo om Thiago starter her eller imod Arsenal. Jeg hælder til denne kamp da Klopp plejer at være rimelig konservativ imod big6 hold.

Skaderne i midterforsvaret gør også at vi godt kan risikere at se Van Dijk starte ved siden af Koumetio.

Indkøbet af Tsimikas gør til gengæld at jeg forventer at se Milner indtage en plads på midten.

Og hvad med angrebet?
Minamino og Jota er vel relativt sikre, men så er det nok Origi eller Elliott på den sidste plads, medmindre vi ændrer formationen.

Jota—-Minamino—-Elliott
——-Jones——Milner—-
—————Thiago———-
Tsimikas-VvD-Koumetio-Williams
—————Adrian!*————

Jeg tager nok fejl med Elliott over Origi og det kan også godt være at Klopp hellere vil se Thiago på en 8’er. Og vil man virkelig risikere en skade til van Dijk, bare fordi en ung gut har brug for at stå lidt i lære?

Gomez bør jo også være klar, men nu tog jeg ham ikke med fordi jeg tænker vi er ekstra forsigtige med skader i forhold til en liga cup kamp.

*Like Rocky you know!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » mandag, 21. sep, 2020 18:54

Jeg vil gerne se den opstilling, men midterforsvaret kunne også hedde Phillips og Sepp.

Thiago ville jeg gerne give 1. halvleg eller 60 minutter, så han er endnu mere klar mod Arsenal, som sikkert vil grave sig ned og leve på contra, og så skal vi have sat Fabinho på Auba og Thiago til at gennemhulle deres defensiv.

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 21. sep, 2020 20:20

Niels K skrev:Jeg vil gerne se den opstilling, men midterforsvaret kunne også hedde Phillips og Sepp.

Thiago ville jeg gerne give 1. halvleg eller 60 minutter, så han er endnu mere klar mod Arsenal, som sikkert vil grave sig ned og leve på contra, og så skal vi have sat Fabinho på Auba og Thiago til at gennemhulle deres defensiv.
Helt enig. Når det kommer til stykket skal vi jo nok også passe lidt ekstra på Van Dijk når nu Matip er skadet. Og vi har jo en rutineret reservekeeper og midtbanen er også rutineret. Phillips har jo også røvet lidt efterhånden.

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » mandag, 21. sep, 2020 20:40

Udelukkende reserver - tak

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 22. sep, 2020 11:19

Desværre har man heller ikke fået lov at bruge Coronaudskiftningsregler i denne cup. Det begrænser jo nok lidt muligheden for f. Eks at bruge Minamino i første halvleg og Origi i anden eller give Thiago 45 minutter så han stadig er med i ligningen omkring startopstillingen imod Arsenal.

Men det bliver spændende at se hvilke reserver vi får at se. Man ved aldrig med Klopp, ligepludselig kan Grujic eller Wilson jo stå der. Det er jo helt op til spillernes indsats til træning her.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Indlæg af Mugge » tirsdag, 22. sep, 2020 11:35

For en gangs skyld ser man lidt frem mod en "sekunda" kamp, da det giver mulighed for at se marginalspillerne på tættere hold.

** Adrian **
** Williams -- Fabinho -- Koumentio -- Tsimikas **
** Minamino -- Jones -- Milner **
** Elliott -- Jota -- Origi **

Jeg tror Fabinho får spilletid i midterforsvar igen, da man måske vil få ham spillet mere ind på den position. Ideel chance for Koumentio.
Jeg tror ikke på, at Thiago får spilletid, da han formentlig skal spille fra start mod Arsenal.
I angreb er Brewster udeladt, da han formentlig er på vej ud, men kunne erstatte Elliott.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » tirsdag, 22. sep, 2020 11:56

Mugge skrev:
tirsdag, 22. sep, 2020 11:35
For en gangs skyld ser man lidt frem mod en "sekunda" kamp, da det giver mulighed for at se marginalspillerne på tættere hold.

** Adrian **
** Minamino -- Jones -- Milner **
** Elliott -- Jota -- Origi **

Jeg tror Fabinho får spilletid i midterforsvar igen, da man måske vil få ham spillet mere ind på den position. Ideel chance for Koumentio.
Jeg tror ikke på, at Thiago får spilletid, da han formentlig skal spille fra start mod Arsenal.
I angreb er Brewster udeladt, da han formentlig er på vej ud, men kunne erstatte Elliott.
Koumentio var skadet mod Chelsea, så mon han er klar ? Ellers er Phillips et godt bud, hvis vi da ikke er ved at sælge ham ?

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 42

Indlæg af ilusio » tirsdag, 22. sep, 2020 13:54

Helt enig med Mugge. Det blir fedt at se de unge. Jeg retter dog lige i den forventede opstilling ;)

** Adrian **
** Keita -- Thiago -- Milner **
** Jones -- Minamino -- Jota **

Eller i hevrt fald mit håb. Synd det ikke giver palds til Elliot, men lad os nu se.
Jeg har også haft tanken om Brewster ville spille kampen for at overbevise en køber? Eller om det vil være risikabelt ift. en skade. 🤔
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 22. sep, 2020 15:25

ilusio skrev:
tirsdag, 22. sep, 2020 13:54
Helt enig med Mugge. Det blir fedt at se de unge. Jeg retter dog lige i den forventede opstilling ;)

** Adrian **
** Keita -- Thiago -- Milner **
** Jones -- Minamino -- Jota **

Eller i hevrt fald mit håb. Synd det ikke giver palds til Elliot, men lad os nu se.
Jeg har også haft tanken om Brewster ville spille kampen for at overbevise en køber? Eller om det vil være risikabelt ift. en skade. 🤔
jeg tror nok, baseret på rygter, at Brewster er så tæt på at blive solgt, eller i hvert fald har han tiltrukket de potentielle købere, at han ikke behøver at spille denne kamp. Man kan også spørge hvad han kan bevise imod et League One hold, som han ikke kunne imod de Championship hold han spillede imod i foråret.

Jeg kan egentlig godt lide Jones i angrebet, men jeg sidder med en fornemmelse af at Klopp ser ham mere på midten, men der ved vi jo også at Klopp gerne ofrer taktikken i de her kampe, for a give spilletid til de spillere han gerne vil banke lidt kampform ind i.

Derfor tror jeg måske også at Keita ikke starter da han har startet to PL kampe i træk.

TG12

Indlæg af TG12 » tirsdag, 22. sep, 2020 15:50

Med vores kampprogram in mente, som ser ganske pakket ud resten af året, og vores historisk i Cuppen, så tror jeg Klopp går all in på de unge / U23 holdet.

Med undtagelse af f.eks. Tsmikas, Jones, Milner, Adrian, Williams.

Jeg tror ikke han vil tage chancer ifht. at få nogen skadet allerede nu og vi bør Kunne slå Lincoln uanset hvad.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Skee

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 22. sep, 2020 17:09

Er Lincoln spillerne testet før kampen?

Spurs betalte en test for Leyton, og det viste sig at næsten hele spillertruppen viste positiv Covid-19 testresultat.

Vi har jo et stramt program, og vi skal helst undgå smitte i truppen.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... de/8299092
Kenny Dalglish requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood.

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 22. sep, 2020 18:48

TG12 skrev:Med vores kampprogram in mente, som ser ganske pakket ud resten af året, og vores historisk i Cuppen, så tror jeg Klopp går all in på de unge / U23 holdet.

Med undtagelse af f.eks. Tsmikas, Jones, Milner, Adrian, Williams.

Jeg tror ikke han vil tage chancer ifht. at få nogen skadet allerede nu og vi bør Kunne slå Lincoln uanset hvad.
Nej jeg tror ikke vi får nogle af de normale startere at se; og selvom jeg spekulerede i van Dijk i forsvaret for at guide en ung Koumetio, hvis altså han ikke er skadet, så giver det bare ikke mening når Matip er skadet og Gomez lige havde et lille knock.

De der startede i søndags og dem der nok starter mandag tror jeg starter på bænken eller slet ikke er med.

Er lidt usikker på om Thiago får lov at spille denne kamp fordi han lige skal i gang inden han begynder at starte inde. Det ved man aldrig. Jota er jeg næsten sikker på starter inde.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 45

Indlæg af texy » tirsdag, 22. sep, 2020 20:01

@Mugge

Så vidt jeg kan se, så vises kampen på 3Max?

https://www.tv3sport.dk/tv-guide
Kloppite

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Indlæg af Mugge » tirsdag, 22. sep, 2020 21:31

texy skrev:
tirsdag, 22. sep, 2020 20:01
@Mugge

Så vidt jeg kan se, så vises kampen på 3Max?

https://www.tv3sport.dk/tv-guide
Tak for det!

Besvar