Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Icipher
Indlæg: 596
Tilmeldt: lørdag, 01. feb, 2014 12:14
Geografisk sted: København

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Icipher » torsdag, 23. jul, 2020 11:00

Emmy skrev:
torsdag, 23. jul, 2020 10:37
Jeg mener ikke bredden i offensiven er dækket tilpas ind med de tre unge. Vi kan simpelthen ikke forvente at de tager hvis en af de tre faste er ude i længere tid. indhop i ny og næ samt pokalturneringerne, det kan de sagtens dække.
100% enig.

Vi har ingen som bare kommer i nærheden af samme klasse som de 3 forreste har, og vi har set hvordan vores spil lider når én af dem er ude. Så jeg er også af den mening at vi har behov for mindst en back-up til de forreste. Jeg ville på ingen måde være tryg hvis de unge på nuværende tidspunkt skulle agere back-up, det tror jeg simpelthen ikke de er klar til.

Til midtbanen så mener jeg at vi mangler en playmaker, en spiller som kan gøre det uventede og sætte en mand af etc. Keita er nok den mest offensive midtbanespiller vi har PT og han er nok primært 8'er, men han kan i hvert fald sætte lidt fart på, ligesom Ox. Men jeg ville på ingen måde sige nej til Thiago eller en anden spiller i den rolle, det tror jeg ville løfte vores spil yderligere.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 23. jul, 2020 14:54

Hvis vi får en god deal på en hurtig og målfarlig kantspiller, så tror jeg at vi skal og vil slå til, men det bliver svært at finde den deal tror jeg. Men vi vil være afventende og se hvordan markedet udvikler sig, undgå at betale pre-COVID priser for spillere, især spillere der ikke nødvendigvis vil være en del af stærkeste opstilling.

Jeg tror ikke vi sælger Origi og Shaqiri uden at hente et alternativ ind, men henblik på de unge gutter, så kunne jeg godt se os sælge Shaq+Origi og hente en spiller ind. Ismaïla Sarr er et bud. Men det afhænger nok af om der er klubber klar med gode penge.

Jeg kunne godt se os hente Lloyd Kelly og få en lidt Joemez agtig spiller ind, der både kan spille VB og CB. Ok han er ikke et offensivt vidunder, men det passer meget fint med at vi nogle gange giver større kreativ frihed til midtbanespilleren i venstre side.

Thiago er et interessant emne, jeg tror vi er klar hvis han er billig nok, men vi går ikke ud og smidder 40-50 millioner plus dyr løn for en 29-årig. Men han er måske den eneste potentielle udfordrer, sådan for alvor, til start 11 pladser, vi kan få inden for budgettet(eller bare generelt) denne sommer.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 24. jul, 2020 08:48

Troverdig sør-amerikansk journalist: Thiago skal til Liverpool

Den troverdige sør-amerikanske journalisten Andres Marocco skriver på Twitter torsdag kveld at Thiago skal til Liverpool.

Journalisten var en av de første som kom ut med nyheten om Cristiano Ronaldos overgang til Juventus, og regnes som en av de mest troverdige i sør-Amerika.

Thiago Alcantaras familie er brasiliansk, og midtbanespilleren har bodd deler av livet i Brasil, og det kan derfor tenkes at Marocco sitter på god informasjon i sagaen.

Bayern Munchens sportsdirektør Karl-Heinz Rumenigge fikk spørsmål om brasilianeren tidligere bekreftet tyskeren at spilleren ønsket en ny utfordring, men at klubben ikke har mottatt noen tilbud enda.

Andres Marocco

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 24. jul, 2020 09:18

Jeg kan godt mærke at jeg lider af akkut KLopp-Edwards-bias.
Hvis vi vitterlig henter Thiago, så syntes jeg det giver 100% mening at få flere kvalitets muligheder ind på midtbanen. Men hvis det viser sig at være en and, så tænker jeg at det nok er en meget fin ide at fokusere pengene et andet sted :lol:

De sidste to sæsoner tror jeg oprigtigt at Klopp havde forventet at spille mere med Keita, Lallana eller Chambo som den ene af de halve 10'ere. Men en blanding af form og skader, har bare gjort at Hendo+Gini har været en bedre blanding og så forlange mere kreativitet fra backerne.
Men Jeg tror da også at Klopp rigtig gerne vil have mulighed for at rotere en del på midtbanen.
Thiago er 29 år, så re'sale value bliver nok ikke sky høj, men det er jo mindre vigtigt hvis det afspejler sig i købsprisen.

Jeg syntes altid det mest optimale er at bruge sine transfer midler på spillere der kan udfordre start 11'eren og kan løfte niveauet til træning. Kan Thiago gøre en forskel på midten, så bliver det også nemmere for reserverne at tage over for Mané eller Salah.

Køb af Thiago hamonerer ikke så godt med den drøm nogle har om at forynge holdet nu, men jeg tænker at Klopp lige nu er mere fokuseret på at vinde flere trofæer de næste tre sæsoner, end om holdet vil være i stand til at vinde trofæer om fire-fem sæsoner.

Men igen, hvis vi ikke køber ham så er han også bare overvurderet og alt for dyr i forhold i til kvaliteten :army5:

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » fredag, 24. jul, 2020 11:09

Hvis og kun hvis Thiago ankommer som eneste indkøb, så vil vi de seneste 4 transfervinduer have forstærket bredden med ham og Minamino. Start 11 er ingenlunde forstærket - det er ikke købt spillere, som for alvor presser vores bedste spillere.

Ved godt covid-19 har haft sin effekt på økonomien - men det virker efterhånden som, at vi er eneste klub (udover Spurs),der ikke har 5 flade ører at handle for. Synes vores konkurrenter bliver linket til enormt dyre spillere - selv om det formentlig er os, der det seneste halvandet år har brugt færrest penge på spillere og samtidig tjent kassen på CL og placeringer i ligaen.

Jeg undres, hvis vi ikke køber en seriøs konkurrent til de forreste 3 (Werner var oplagt og jeg er stadig skuffet).

Jeg undres, hvis der ikke købes en seriøs backup til Robertson.

Jeg undres, hvis vi ikke køber en midterforsvarer (Gomez, Lovren og Matip er alle utrolig meget skadet - sælg den ene "Lovren" og køb en der er fit).

Vi har et stærkt hold - men bredden mangler en del, hvis vi skal blive ved med at spille med om guldet. Vi har mange unge talenter, men det er hvad de er: talenter. Vi kan ikke forvente, at de skulle kunne tage over for en langtidsskadet Mané, Henderson, TAA eller hvem det nu end kunne være.

Jeg håber SÅ MEGET, at det købes godt ind og undres, hvis økonomien ikke er til det. Er den ikke det, så er det bare sådan.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 24. jul, 2020 11:29

athomsen skrev:
fredag, 24. jul, 2020 11:09
Hvis og kun hvis Thiago ankommer som eneste indkøb, så vil vi de seneste 4 transfervinduer have forstærket bredden med ham og Minamino. Start 11 er ingenlunde forstærket - det er ikke købt spillere, som for alvor presser vores bedste spillere.

Ved godt covid-19 har haft sin effekt på økonomien - men det virker efterhånden som, at vi er eneste klub (udover Spurs),der ikke har 5 flade ører at handle for. Synes vores konkurrenter bliver linket til enormt dyre spillere - selv om det formentlig er os, der det seneste halvandet år har brugt færrest penge på spillere og samtidig tjent kassen på CL og placeringer i ligaen.

Jeg undres, hvis vi ikke køber en seriøs konkurrent til de forreste 3 (Werner var oplagt og jeg er stadig skuffet).

Jeg undres, hvis der ikke købes en seriøs backup til Robertson.

Jeg undres, hvis vi ikke køber en midterforsvarer (Gomez, Lovren og Matip er alle utrolig meget skadet - sælg den ene "Lovren" og køb en der er fit).

Vi har et stærkt hold - men bredden mangler en del, hvis vi skal blive ved med at spille med om guldet. Vi har mange unge talenter, men det er hvad de er: talenter. Vi kan ikke forvente, at de skulle kunne tage over for en langtidsskadet Mané, Henderson, TAA eller hvem det nu end kunne være.

Jeg håber SÅ MEGET, at det købes godt ind og undres, hvis økonomien ikke er til det. Er den ikke det, så er det bare sådan.
Jeg er fuldstændig enig. Jeg forstår det heller ikke.

Jeg er klar over at vi ikke har en rig sheik der bare kaster penge afsted, men de de sidste par års succes må da for hulen have givet økonomi til at forstærke holdet. Det er muligt at den nuværende trup kan holde dampen oppe endnu en sæson, jeg er meget i tvivl, men så er det nok også slut. Så vi skal forstærke nu så vi kan holde os på toppen de næste mange mange år, og ikke fade ud og nøjes med dette ene mesterskab. Vi er helt på toppen lige, det bedste hold i verden. Den position skal udnyttes til at forstærke og fastholde positionen.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 24. jul, 2020 11:51

athomsen skrev:
fredag, 24. jul, 2020 11:09
og undres, hvis økonomien ikke er til det. Er den ikke det, så er det bare sådan.
Jeg tror vi skal passe på med ikke at lade os rive med af økonomien, det er ikke super store profitter vi har leveret(undtagen da vi solgte Coutinho) og de er formentlig allerede ædt op af lønstigningerne.

Regnskabsmæssigt afskriver vi også stadig på de store transfersummer for blandt andet van Dijk og Allie.

To af konkurrenterne har jo nogle penge i ryggen som vi ikke har, mens Manchester United har været en pengemaskine i over 25 år, hvor vi har haltet meget bagefter, men vi er på vej. Men Arsenal og Spurs har det enormt svært.

Så er der også den der med at det er sværere at retfærdiggøre en dyr købspris når man allerede har en formentlig bedre spiller på holdet. F.eks. med Werner, så er han jo en måljæger og vi har Mané og Salah på holdet nu, der er de to primære angribere. Så selv hvis han skulle være marginalt bedre end den ene af dem, så er hans potentielle impact for Chelsea jo noget større fordi hans niveau er større i forhold til deres nuværende bedste end hans niveau er i forhold til vores nuværende bedste.

Jeg ved ikke om Werner ville være tættere på start 11'eren end Thiago, det tror jeg nu ikke, men det er jo subjektive vurderinger. Der er ingen tvivl om at Werner er dygtig og ville have været et godt køb til prisen pre-Corona, eller måske bare hvis deadline lå i slutningen af August.

Men under alle omstændigheder, så tror jeg vi kommer til at se markedet lidt an, det er meget svært at gætte på hvordan transfermarkedet vil udvikle sig og hvad en spiller er værd i august 2020. Meget afhænger jo af om vores potentielle salgsemner overhovedet kan sælges, vi har næppe råd til bare at antage at Origi+Shaqiri tilsammen indbringer £45 millioner. Så jeg tror der godt kan gå en rum tid før vi rykker på os, jeg tror ikke rigtigt vi har kunnet bruge pausen på at forberede handler fordi den finansielle usikkerhed simpelthen har været for stor til at pålægge sig selv yderligere fremtidige omkostninger, hvilket så også gjorde at Chelsea kunne slå til på Werner.

edit:
Igen vil jeg lige understreg at jeg godt ved at jeg lider af bias. havde jeg af mig selv kommet på den idé at vi måske kunne få Thiago billigt, så havde jeg nok sagt nej tak, fordi Keita er på vej i form og Chambo også gerne skulle kunne følge bedre med i den næste bleep-test.

Hvis jeg ikke havde medier fra tyskland der påstår at Edwards og Klopp ser på Thiago og de vanlige LFC-kilder ikke helt tør afvise det, så havde jeg nok tænkt at vi skulle gå efter noget der mindede om Lloyd Kelly/Nathan Ake og Ismaila Sarr eller Buendia. Eller aller helst bedre versioner af lignende typer.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » fredag, 24. jul, 2020 12:23

Filos of Isk skrev:
fredag, 24. jul, 2020 11:51
athomsen skrev:
fredag, 24. jul, 2020 11:09
og undres, hvis økonomien ikke er til det. Er den ikke det, så er det bare sådan.
Jeg tror vi skal passe på med ikke at lade os rive med af økonomien, det er ikke super store profitter vi har leveret(undtagen da vi solgte Coutinho) og de er formentlig allerede ædt op af lønstigningerne.

Regnskabsmæssigt afskriver vi også stadig på de store transfersummer for blandt andet van Dijk og Allie.

To af konkurrenterne har jo nogle penge i ryggen som vi ikke har, mens Manchester United har været en pengemaskine i over 25 år, hvor vi har haltet meget bagefter, men vi er på vej. Men Arsenal og Spurs har det enormt svært.

Så er der også den der med at det er sværere at retfærdiggøre en dyr købspris når man allerede har en formentlig bedre spiller på holdet. F.eks. med Werner, så er han jo en måljæger og vi har Mané og Salah på holdet nu, der er de to primære angribere. Så selv hvis han skulle være marginalt bedre end den ene af dem, så er hans potentielle impact for Chelsea jo noget større fordi hans niveau er større i forhold til deres nuværende bedste end hans niveau er i forhold til vores nuværende bedste.

Jeg ved ikke om Werner ville være tættere på start 11'eren end Thiago, det tror jeg nu ikke, men det er jo subjektive vurderinger. Der er ingen tvivl om at Werner er dygtig og ville have været et godt køb til prisen pre-Corona, eller måske bare hvis deadline lå i slutningen af August.

Men under alle omstændigheder, så tror jeg vi kommer til at se markedet lidt an, det er meget svært at gætte på hvordan transfermarkedet vil udvikle sig og hvad en spiller er værd i august 2020. Meget afhænger jo af om vores potentielle salgsemner overhovedet kan sælges, vi har næppe råd til bare at antage at Origi+Shaqiri tilsammen indbringer £45 millioner. Så jeg tror der godt kan gå en rum tid før vi rykker på os, jeg tror ikke rigtigt vi har kunnet bruge pausen på at forberede handler fordi den finansielle usikkerhed simpelthen har været for stor til at pålægge sig selv yderligere fremtidige omkostninger, hvilket så også gjorde at Chelsea kunne slå til på Werner.

edit:
Igen vil jeg lige understreg at jeg godt ved at jeg lider af bias. havde jeg af mig selv kommet på den idé at vi måske kunne få Thiago billigt, så havde jeg nok sagt nej tak, fordi Keita er på vej i form og Chambo også gerne skulle kunne følge bedre med i den næste bleep-test.

Hvis jeg ikke havde medier fra tyskland der påstår at Edwards og Klopp ser på Thiago og de vanlige LFC-kilder ikke helt tør afvise det, så havde jeg nok tænkt at vi skulle gå efter noget der mindede om Lloyd Kelly/Nathan Ake og Ismaila Sarr eller Buendia. Eller aller helst bedre versioner af lignende typer.
Men det ændrer ikke på det faktum, at vi fra og med januar 2019 har overskud på transfer på £55 mio, mens Chelsea i samme periode har overskud på 10 mio. - det virker fandme underligt, at de skulle have bedre råd med de 2 seneste sæsoners resultater in mente

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 24. jul, 2020 13:25

athomsen skrev:
fredag, 24. jul, 2020 12:23
Men det ændrer ikke på det faktum, at vi fra og med januar 2019 har overskud på transfer på £55 mio, mens Chelsea i samme periode har overskud på 10 mio. - det virker fandme underligt, at de skulle have bedre råd med de 2 seneste sæsoners resultater in mente

Men det er jo hele klubben økonomi der afgør hvad Liverpool kan købe for og ikke købe for, og vigtigere endnu, handler det om den forventede balance mellem fremtidige udgifter og fremtidige indtægter og så hvor stor risiko man føler sig bekvemt med at regne med. Og fremtidige indtægter er ikke sådan lige til at regne med pt.

Chelsea's økonomi derimod afhænger af at Putin vurderer at det er for besværligt at beslaglægge Abramovic's aktiver, så længe han er en offentlig figur.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » fredag, 24. jul, 2020 13:31

athomsen skrev:
fredag, 24. jul, 2020 11:09
Jeg undres, hvis vi ikke køber en seriøs konkurrent til de forreste 3 (Werner var oplagt og jeg er stadig skuffet).

Jeg undres, hvis der ikke købes en seriøs backup til Robertson.

Jeg undres, hvis vi ikke køber en midterforsvarer (Gomez, Lovren og Matip er alle utrolig meget skadet - sælg den ene "Lovren" og køb en der er fit).
Man kommer ikke til at købe en back-up til Robertson til £15-20 mio. Så meget vil man ikke give for en back-up. Derfor er det nok ikke så let. Det skal trods alt også være én der er bedre, end de unge spillere vi har. Men lad os se, om der ikke kan købes billigt ind hos et af de hold, der rykker ned.

Enig i, at der skal købes en midterforsvarer mere. Lovren er formentlig på vej ud, og jeg tror ikke på Matip's holdbarhed!

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » fredag, 24. jul, 2020 13:48

Mugge skrev:
fredag, 24. jul, 2020 13:31
athomsen skrev:
fredag, 24. jul, 2020 11:09
Jeg undres, hvis vi ikke køber en seriøs konkurrent til de forreste 3 (Werner var oplagt og jeg er stadig skuffet).

Jeg undres, hvis der ikke købes en seriøs backup til Robertson.

Jeg undres, hvis vi ikke køber en midterforsvarer (Gomez, Lovren og Matip er alle utrolig meget skadet - sælg den ene "Lovren" og køb en der er fit).
Man kommer ikke til at købe en back-up til Robertson til £15-20 mio. Så meget vil man ikke give for en back-up. Derfor er det nok ikke så let. Det skal trods alt også være én der er bedre, end de unge spillere vi har. Men lad os se, om der ikke kan købes billigt ind hos et af de hold, der rykker ned.

Enig i, at der skal købes en midterforsvarer mere. Lovren er formentlig på vej ud, og jeg tror ikke på Matip's holdbarhed!
Det er faktisk det jeg tænker - vi skal ikke bruge crazy money på en backup - men der kunne godt findes en fornuftig ved en nedrykker eller championship klub til relativ "få" penge.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 24. jul, 2020 14:04

athomsen skrev:
fredag, 24. jul, 2020 11:09
Hvis og kun hvis Thiago ankommer som eneste indkøb, så vil vi de seneste 4 transfervinduer have forstærket bredden med ham og Minamino. Start 11 er ingenlunde forstærket - det er ikke købt spillere, som for alvor presser vores bedste spillere.
Det er jeg uenig i. Alcantara vil fra dag 1 presse alle vores midtbanespillere. Jeg vil mene, at Hendo og Fabinho er ret sikre på deres plads. Men det er i høj grad på grund af deres historik med klubben og Klopp. Alcantara er fuldt ud på deres niveau. Og i boldbesiddelse og boldomgang muligvis bedre.

Jeg har hele tiden set det som højst usandsynligt, at Alcantara skulle være et target. Men jeg må indrømme, at der er ret meget røg. Og måske et af mine ankepunkter (alderen) reelt er en af de kvaliteter, som Klopp leder efter. Lallana forsvinder med sikkerhed. Og Gini har kun et år tilbage, og har endnu ikke forlænget. Samtidig er fantastiske Milner muligvis en spiller, som vil glide endnu mere ud i perifirien (og måske mere ind i en rolle som en del af selve træner-teamet). Kan det skabe et behov for en erfaren og vanvittigt dygtig midtbanespiller? Jeg vil ikke udelukke det.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 24. jul, 2020 14:18

Malang Sarr - nu er Lovren på vej væk, ser det ret sikkert ud til.
er Sarr noget værd?
og er han mere værd hvis vi henter Imailia Sarr i Watford samtidig.
Ser sgu ikke nog fransk fodbold længere eller spiller nok FM heller, det er noget møg :D.

Malang Sarr er 21 år gammel, fri transfer, Fransk-senegalesisk midtstopper, med 102 Ligue 1 kampe for Nice, venstre benet.

Arsenal og Schalke har på rygtebørsen været ude efter ham.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 24. jul, 2020 17:21

texy skrev:
fredag, 24. jul, 2020 14:04
athomsen skrev:
fredag, 24. jul, 2020 11:09
Hvis og kun hvis Thiago ankommer som eneste indkøb, så vil vi de seneste 4 transfervinduer have forstærket bredden med ham og Minamino. Start 11 er ingenlunde forstærket - det er ikke købt spillere, som for alvor presser vores bedste spillere.
Det er jeg uenig i. Alcantara vil fra dag 1 presse alle vores midtbanespillere. Jeg vil mene, at Hendo og Fabinho er ret sikre på deres plads. Men det er i høj grad på grund af deres historik med klubben og Klopp. Alcantara er fuldt ud på deres niveau. Og i boldbesiddelse og boldomgang muligvis bedre.

Jeg har hele tiden set det som højst usandsynligt, at Alcantara skulle være et target. Men jeg må indrømme, at der er ret meget røg. Og måske et af mine ankepunkter (alderen) reelt er en af de kvaliteter, som Klopp leder efter. Lallana forsvinder med sikkerhed. Og Gini har kun et år tilbage, og har endnu ikke forlænget. Samtidig er fantastiske Milner muligvis en spiller, som vil glide endnu mere ud i perifirien (og måske mere ind i en rolle som en del af selve træner-teamet). Kan det skabe et behov for en erfaren og vanvittigt dygtig midtbanespiller? Jeg vil ikke udelukke det.
Ja, jeg ser det på samme måde omkring Thiago. Mht. økonomien, så kan jeg ikke gennemskue situationen, og der er stadig en stor usikkerhed vedr. næste sæson's indtægter.

Jeg er heller ikke så sikker på, om jeg ønsker, at vi skal købe en anden midtstopper end Lovren, hvis han sælges, da vi har 3 unge gutter, der står og tripper i Ki-Jana, Sepp og Nat Phillips, og så kan jeg sagtens se Fabinho gå ned ved siden af Virgil i nogle kampe for at gøre plads til Thiago eller Hendo på 6'eren.

På venstre back er der de spændende unge gutter Jamal Lewis og Lloyd Kelly, som der nok kan handles lidt ned i pris grundet corona og nedrykning. Jeg foretrækker Kelly, da han virker bedst defensivt, og han skulle også kunne spille midtstopper.

Jeg tror slet ikke, vi er færdige med at arbejde med Minamino, og ham og så Brewster er for mig oplagte på Firmino's plads. Endelig gø'r det mig ikke noget, hvis den sparsomme spilletid, der som regel er på kanterne til andre en Mané og Salah gives til Curtis og Elliott.
Jeg synes, det vil være kæmpe stort, hvis nogle af vores young guns blev kørt perfekt ind på holdet i løbet af næste sæson, og jeg mener egentlig, at vi står perfekt rustet til at gøre det.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 24. jul, 2020 18:00

Vi kan simpelthen ikke basere et titelforsvar på unge, og for de fleste af dem totalt uprøvede, talenter. Det er useriøst. Når Lovren bliver solgt skal der helt sikkert hentes en ny CB ind. Fabinho er en nødplan og de unge er ikke gode nok.
Det samme gør sig gældende i front. Der er med stor sandsynlighed en glorværdig fremtid i mange af dem, men de er ikke klar endnu.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar