Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 05. jul, 2020 07:58

YNWA! skrev:Jeg er balls deep i dette Thiago rygte. Hold kæft jeg håber vi får ham! Han er verdensklasse.
Jeg har det på samme måde. Og alt tyder efterhånden på at vi gør. Det betyder jo nok så også at vi mister enten Gini eller Milner, eller måske begge, hvor jeg vil savne Milner mest. Men det vil forstærke os markant og så er det acceptabelt.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af zalcos » søndag, 05. jul, 2020 08:17

Hvis Thiago kommer, så kan jeg ikke se det som andet end at hammeren er faldet over Keita.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 05. jul, 2020 08:18

Jeg kan simpelten ikke se, at Thiago skulle komme til LFC. Så skulle det da i hvert fald først være næste sommer, hvor han er transferfri.

Klopp har lige været ude og sige noget i stil med, at indtil vi er tilbage til en slags normalitet med tilskuere og indtægter, så skal vi ikke forvente megen transferaktivitet. I det lys ansér jeg det for decideret usandsynligt, at vi skulle bruge £30M+ på 29-årige Thiago. Det vil i hvert fald være totalt modsat af, hvordan vi har ageret hidtil under Klopp og FSG.

Men Thiago er en fantastisk spiller. Ingen tvivl om det.
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 05. jul, 2020 09:38

zalcos skrev:Hvis Thiago kommer, så kan jeg ikke se det som andet end at hammeren er faldet over Keita.
På ingen måde, nærmere tværtimod. De spiller ikke samme plads. Det betyder at Gini bliver solgt og at Milner måske rykker hjem til Leeds.
"We're not racist, we only hate the mancs"

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: LFC - Aston Villa >> Kamptråden

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 05. jul, 2020 09:52

Emmy skrev:
zalcos skrev:Hvis Thiago kommer, så kan jeg ikke se det som andet end at hammeren er faldet over Keita.
På ingen måde, nærmere tværtimod. De spiller ikke samme plads. Det betyder at Gini bliver solgt og at Milner måske rykker hjem til Leeds.
Tror også mere på den opsætning. Milner og Gini ud. Thiago ind.

Men vil dælme komme til at savne begge 2

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: LFC - Aston Villa >> Kamptråden

Indlæg af zalcos » søndag, 05. jul, 2020 10:20

liverpoolfc86 skrev:
søndag, 05. jul, 2020 09:52
Emmy skrev:
zalcos skrev:Hvis Thiago kommer, så kan jeg ikke se det som andet end at hammeren er faldet over Keita.
På ingen måde, nærmere tværtimod. De spiller ikke samme plads. Det betyder at Gini bliver solgt og at Milner måske rykker hjem til Leeds.
Tror også mere på den opsætning. Milner og Gini ud. Thiago ind.

Men vil dælme komme til at savne begge 2

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Hjælp mig lige med at forstår hvordan Thiago ikke spiller samme plads som Keita, men spiller samme plads som Milner og Wijnaldum.

Det jeg har set af Thiago, så er han en dribler og boldfordeler uden selv at score - lidt som Wijnaldum og Keita, og endda i samme side. Måske jeg har set for lidt.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 05. jul, 2020 16:27

F..k Werner. Vi får Brewster retur og han har lavet 7 kasser nu i 15 kampe.

Meeen kan jo være vi sælger ham eller lejer ham ud.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 05. jul, 2020 19:39

Jeg bliver overrasket hvis Thiago kommer til Liverpool. Han bliver snart 30, og han er skadet konstant, og dernæst tror jeg han vil kræve en kæmpe løn. Det ligner bestemt ikke et Klopp køb.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 05. jul, 2020 21:36

Hr. Drejer skrev:Jeg bliver overrasket hvis Thiago kommer til Liverpool. Han bliver snart 30, og han er skadet konstant, og dernæst tror jeg han vil kræve en kæmpe løn. Det ligner bestemt ikke et Klopp køb.
Medmindre Thiago bare er super motiveret og vil spille for en relativ lav lån, så har jeg også lidt svært ved at lure den. Men ok, jeg troede også at Robbo bare var en billig lappeløsning og at det nok ikke var nødvendigt at få Milner ind på en høj løn.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 05. jul, 2020 23:47

Hr. Drejer skrev:
søndag, 05. jul, 2020 19:39
Jeg bliver overrasket hvis Thiago kommer til Liverpool. Han bliver snart 30, og han er skadet konstant, og dernæst tror jeg han vil kræve en kæmpe løn. Det ligner bestemt ikke et Klopp køb.
Jeg er enig her. Jeg har faktisk aldrig været den store fan af Thiago, og jeg forstår ikke, hvis vi bruger penge på én i hans alder og med tanke på at han har lidt for mange skader.

Så ser jeg langt hellere at vi bruger penge på en yngre offensivspiller, der kan dække kanten eller måske den centrale angriber. Det har vi brug for. Jeg synes ikke, at vi mangler en central midtbanespiller lige her og nu.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: LFC - Aston Villa >> Kamptråden

Indlæg af Niels K » mandag, 06. jul, 2020 11:54

zalcos skrev:
søndag, 05. jul, 2020 10:20
liverpoolfc86 skrev:
søndag, 05. jul, 2020 09:52
Emmy skrev:
zalcos skrev:Hvis Thiago kommer, så kan jeg ikke se det som andet end at hammeren er faldet over Keita.
På ingen måde, nærmere tværtimod. De spiller ikke samme plads. Det betyder at Gini bliver solgt og at Milner måske rykker hjem til Leeds.
Tror også mere på den opsætning. Milner og Gini ud. Thiago ind.

Men vil dælme komme til at savne begge 2

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Hjælp mig lige med at forstår hvordan Thiago ikke spiller samme plads som Keita, men spiller samme plads som Milner og Wijnaldum.

Det jeg har set af Thiago, så er han en dribler og boldfordeler uden selv at score - lidt som Wijnaldum og Keita, og endda i samme side. Måske jeg har set for lidt.
Han kan spille alle midtbanepladserne. Faktisk tror jeg, at han kan spille alle pladser bortset fra målmand. Her lidt mere:

Thiago Alcantara: Profile of Bayern and Spain midfielder

https://tasteoffootball.com/thiago-alca ... idfielder/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 07. jul, 2020 09:08

Lothar Matthäus reacts to Liverpool links with Thiago Alcantara

https://sportslens.com/lothar-matthaus- ... ra/303214/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 07. jul, 2020 10:30

Jeg ser for mig, at back ups til Mané - Firmino - Salah er/bliver Jones - Brewster - Elliott. De er bedre valgmuligheder, end dem vi har i Origi og Shaqiri. Minamino bliver sikkert en utility spiller, som kan spille Firmino's plads og en offensiv midt.

Dvs. så er der jo ikke et behov for at købe en stjerne til en af de 3 forreste, men spm er, om de alle 3 er klar til at tage dette store skridt frem allerede i næste sæson ?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 07. jul, 2020 14:56

Niels K skrev:
tirsdag, 07. jul, 2020 10:30
Jeg ser for mig, at back ups til Mané - Firmino - Salah er/bliver Jones - Brewster - Elliott. De er bedre valgmuligheder, end dem vi har i Origi og Shaqiri. Minamino bliver sikkert en utility spiller, som kan spille Firmino's plads og en offensiv midt.

Dvs. så er der jo ikke et behov for at købe en stjerne til en af de 3 forreste, men spm er, om de alle 3 er klar til at tage dette store skridt frem allerede i næste sæson ?
problemet er jo nok at de ikke rigtigt er klar til at overtage pladsen og spille to kampe om ugen i en periode. Men der kan Minamino jo træde til.

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1368
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » tirsdag, 07. jul, 2020 17:07

Det bliver en spændende ny sæson.

Jeg gætter på at 4 klubber er i spil til mesterskabet.

Liverpool: Vi har været stærke i min. 2 år , kunsten bliver at holde dampen oppe, især når vi vi ikke har penge og derfor rigtigt kan/vil køber noget.

Man city: stærke og måske også med nye navne, mister de retten til CL , så er ligaen ændret til første prioritet.

Man United: Visser godt takter og måske er der flere spillere på vej. En giftig outsider.

Chelsea : spiller godt , men mangler lidt. Det kommer næste år med super gode indkøb og flere store navne på vej. Får de også Havertz + en god forsvar - så tror jeg de er med helt fremme.

Som det står nu:
Tror placeringerne 20/21 kunne blive
1/2: city/Liverpool
3:Chelsea
4:man u

Men meget kan ændre sig og styrkeforholdet bliver nok skubbet med indkøb, da vi nok ikke køber bliver det ikke til vores fordel.
Er lidt bange for at vores passive stil på indkøb , koster ift vores forspring i år. Kan håbe at nogle af de halv nye og de unge finder formen frem (minamino, keita, Curtis, Elliot )

Besvar