Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 25. feb, 2020 13:59

Det glidende generationskifte er jo genialt i teorien, men i praksis er det jo super svært at gennemføre og man risikerer at skabe splid på holdet og hæmme resultaterne på både kort og lang sigt på samme tid, så der skal trædes varsomt.
Men Werner er for mig en ideel kandidat til angrebet, han har ligesom Mané og Salah evnen til konstant at true modstanderens bagkæde.

Jeg tror at Chambo stadig er på vej i form, fysisk form, vi så i sommerens lactate test, hvor langt efter han var formmæsigt, så derfor giver det mening at han stadig har noget vej endnu. Og jeg syntes også hans præstationer bærer præg af at han momentvis kan være sit gamle jeg, men han kan ikke holde intensiteten i lange perioder. Men samtidig så er der grænser for hvor længe vi kan vente på at Chambo eller Keita kommer rigtigt i gang, for selvom de tydeligvis har nogle værktøjer, som Klopp sætter pris på, så er de bare så ustabile at Gini og Hendo er langt foran i hierarkiet, selvom det typemæsigt ville give mest mening med Keita/Chambo+Gini/Hendo+Fabinho(/Hendo), på midtbanen.
- Jeg forestiller mig at vi sandsynligvis erstatter Lallana med en Cantwell, Buendia, altså en billig og forholdsvis ung spiller, eller vi kunne overveje et stort køb af en Havertz, Isco :aliboronz5: eller en Sergej Milinkovic-Savic. Men så tror jeg det er fordi Chambo og Keita også skuffer til træning.
Altså Havetz er jo en væsentlig anderledes spiller end Keita, så den ene udelukker ikke den anden, men der er bare begrænset plads på banen.

Jeg er enig i at venstre backen er mest oplagt, Lewis og Larouci har haft sæsoner på det jævne og med skader, hvor Hoever og Williams begge har vist sig som solide muligheder på backen. Larouci får også U23 kampe i angrebet, så det kunne jo være at han slet ikke er venstre back om et par år.
Og problemet er jo bare at finde en spiller der gerne vil spille reserve for Robbo. Arsenals Saka har været nævnt per rygtebørs, men det kunne jo godt være en agent der skal presse en citron et sted. Jeg tror mere på en ung gut end en løntung rutineret alternativ.

Jeg tror ikke vi er desperate for nogle signings, vi har ikke et kæmpe huk i truppen, så hvis Havertz gerne vil blive en sæson mere i Leverkusen, og han iøvrigt er vores top 'ønske, så tror jeg vi venter.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 25. feb, 2020 16:44

Jesper skrev:
tirsdag, 25. feb, 2020 10:20
Nu hvor vi er langt henne i sæsonen, så begynder den her tråd at blive interessant.
Hvis jeg skal pege på områder, hvor vi kan forbedre os, så vil jeg tænke, at vi mangler det her:
- konkurrence på pladserne
- et glidende generationsskifte
- alternativer rent taktisk, når alle hold pakker sig

Og det peger åbenlyst på frontkæden, hvor Werner synes aktuel.
Midtbanen skriger faktisk også. Lallana er på vej væk. Shaqiri spiller praktisk talt ikke. Milner er marginalspiller. Ox synes trods alt kun at være breddespiller.

Så faktisk er midtbanen temmelig tynd. Og to af de bærende har ikke voldsomt mange år tilbage. Jones er på vej, kan han altså fortsætte udviklingen. Men lige her har vi i mine øjne brug for forstærkning. Jeg er stor fan af Kai Havertz, selv om det ikke er en jubelsæson, han har gang i.

I forsvaret er Clyne også på vej væk. Lovren ligeledes, må man vel formode. Vi har godt nok nogle gode unge, men det er vel ikke utænkeligt, at man ser på en til den kæde. Måske særligt til venstre back, om end det er svært, for man skal ikke forvente oceaner med spilletid.


Så med andre ord forventer jeg 3 køb. Og sikkert et talent eller to, der dukker op på markedet.


Sendt fra min SM-G973F med Tapatalk
Helt sikker. Der fortælles vidt og bredt om, at der er en helt utrolig intensitet under træningen, og at kvalitet og konkurrence er til stede hele vejen rundt. Klopp siger, at han ikke har spillere med til 1. holdstræningen og på bænken i kampene, hvis han ikke ville bruge dem i kamp, skulle det være nødvendigt.

Clyne er helt sikkert på vej væk, og man kan have en idé om, at Lovren, Shaqiri og måske Origi også er det.

Til forsvaret tror jeg kun, at vi ser indad i klubben og satser på Neco, Hoever, Nat, Sepp, Larouci og/eller Lewis.

På midten har vi det mest fremtrædende talent i Curtis Jones, som jeg føler mig overbevist om, at vi indlemmer endnu mere næste sæson. Der ser også ud til at være stor tillid til Chirivella, så hvis han forlænger, så vil det givetvis være for at spille cup-kampe som alternativ til Fabinho/Henderson.

Marko Grujic spøger også i kulissen, men mon ikke Klopp har tillid til, at Keita og Ox kan holde sig nogenlunde skadefrie og får spillet sig i kampform inden længe ? Tiltænkes Minamino en rolle på midten eller i angrebet/begge dele ? Jeg tror derfor, at Klopp vil se denne håndfuld spillere an næste sæson, og så får vi se, om en eller flere af dem er klar til at tage over for de foretrukne Gini/Hendo, da Fabinho har cementeret sin position og har en fin alder.

Jeg mener, at det vil forstærke os markant og give rigtig god mening at hente Timo Werner, og jeg vil ikke have noget imod at sige farvel til Shaqiri og egentlig også Origi, og så har vi Jones, Minamino, Brewster og Elliott, som der også skal ses nærmere på.

Et par af de helt tunge talenter til sommer vil ikke være dumt, men ellers kan jeg godt se for mig, at vi nøjes med Timo Werner og siger farvel til en 3-4 stykker + måske nogle unge/udlejede spillere.

Ift. alternativer, når hold pakker sig, så synes jeg egentlig, at vi gennemgående løser dén (meget vanskellige) opgave ganske flot, men udover endnu mere træning, så vil en Keita, Chambo, Minamino og Curtis Jones alle i 100% kampform jo have værktøjer, vi ikke har haft tilgængelige i særlig stor udstrækning + hvad en Timo Werner kan byde ind med.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » onsdag, 26. feb, 2020 10:47

Jesper skrev:
tirsdag, 25. feb, 2020 10:20
Midtbanen skriger faktisk også. Lallana er på vej væk. Shaqiri spiller praktisk talt ikke. Milner er marginalspiller. Ox synes trods alt kun at være breddespiller.

Så faktisk er midtbanen temmelig tynd. Og to af de bærende har ikke voldsomt mange år tilbage. Jones er på vej, kan han altså fortsætte udviklingen. Men lige her har vi i mine øjne brug for forstærkning. Jeg er stor fan af Kai Havertz, selv om det ikke er en jubelsæson, han har gang i.
Fab (26), Hendo (29), Gini (29), Ox (26), Keita (25), Minamino (25), Jones (19) og Milner (34). Selv uden Lallana og Shaq, hvor er det så vi lige ser tynde ud pt? Og til trods for hverken Milner, Keita eller Ox har haft længerevarende perioder som startere i noget tid, så er der ingen af dem der falder igennem, og både Keita og Ox har bevist at uden skader, så udfordrer de til start 11'eren.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 26. feb, 2020 11:03

Liverpool's next big star is ready and he could be decisive in summer transfer plans

Jurgen Klopp faces the daunting task of taking Liverpool to the next level in the summer - but one man could feature in his transfer plans

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... y-17810821

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 26. feb, 2020 11:38


pow9199 skrev:
Jesper skrev:
tirsdag, 25. feb, 2020 10:20
Midtbanen skriger faktisk også. Lallana er på vej væk. Shaqiri spiller praktisk talt ikke. Milner er marginalspiller. Ox synes trods alt kun at være breddespiller.

Så faktisk er midtbanen temmelig tynd. Og to af de bærende har ikke voldsomt mange år tilbage. Jones er på vej, kan han altså fortsætte udviklingen. Men lige her har vi i mine øjne brug for forstærkning. Jeg er stor fan af Kai Havertz, selv om det ikke er en jubelsæson, han har gang i.
Fab (26), Hendo (29), Gini (29), Ox (26), Keita (25), Minamino (25), Jones (19) og Milner (34). Selv uden Lallana og Shaq, hvor er det så vi lige ser tynde ud pt? Og til trods for hverken Milner, Keita eller Ox har haft længerevarende perioder som startere i noget tid, så er der ingen af dem der falder igennem, og både Keita og Ox har bevist at uden skader, så udfordrer de til start 11'eren.
Det kommer an på hvad der er overliggeren. De 3 første er sikre, men er også tæt den alder (de to), hvor skader så småt kan opstå og tempo mv kan dale indenfor et par år.
Ox har en høj status som mig, men ærligt, de findes bedre derude. Derfor er han en breddespiller.
Keita ser jeg som en der skal videre. Milner er klart marginalspiller. Minaminos niveau kendes reelt ikke (hos os). Jones er også et usikkert kort.
Så jo, jeg synes der er mangler og mangel på konkurrence. Og mangel på alsidighed.

Sendt fra min SM-G973F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 26. feb, 2020 12:31

Jesper skrev:
onsdag, 26. feb, 2020 11:38
pow9199 skrev:
Jesper skrev:
tirsdag, 25. feb, 2020 10:20
Midtbanen skriger faktisk også. Lallana er på vej væk. Shaqiri spiller praktisk talt ikke. Milner er marginalspiller. Ox synes trods alt kun at være breddespiller.

Så faktisk er midtbanen temmelig tynd. Og to af de bærende har ikke voldsomt mange år tilbage. Jones er på vej, kan han altså fortsætte udviklingen. Men lige her har vi i mine øjne brug for forstærkning. Jeg er stor fan af Kai Havertz, selv om det ikke er en jubelsæson, han har gang i.
Fab (26), Hendo (29), Gini (29), Ox (26), Keita (25), Minamino (25), Jones (19) og Milner (34). Selv uden Lallana og Shaq, hvor er det så vi lige ser tynde ud pt? Og til trods for hverken Milner, Keita eller Ox har haft længerevarende perioder som startere i noget tid, så er der ingen af dem der falder igennem, og både Keita og Ox har bevist at uden skader, så udfordrer de til start 11'eren.
Det kommer an på hvad der er overliggeren. De 3 første er sikre, men er også tæt den alder (de to), hvor skader så småt kan opstå og tempo mv kan dale indenfor et par år.
Ox har en høj status som mig, men ærligt, de findes bedre derude. Derfor er han en breddespiller.
Keita ser jeg som en der skal videre. Milner er klart marginalspiller. Minaminos niveau kendes reelt ikke (hos os). Jones er også et usikkert kort.
Så jo, jeg synes der er mangler og mangel på konkurrence. Og mangel på alsidighed.

Sendt fra min SM-G973F med Tapatalk
Jeg formoder, at der hentydes til, at så skal der købes ind ?

Men vi kender jo netop ikke Minamino og Jones' niveau på Liverpool's 1. hold af helt naturlige årsager, men hvis Klopp tror på dem (og det er jeg overbevist om, at han gør), så er de jo "de nye" spillere, som skal spilles ind på holdet ?
Milner har helt sikkert ikke forlænget for ikke at skulle spille, og han bør få sine kampe. Hendo og Gini lever i forvejen ikke af deres fart, og de kan spille flere forskellige pladser, så de bør da have flere gode sæsoner i sig ? Gini har lige udtalt, at han regner med at skulle spille til han er 38 ;)
Endelig er der Ox og Keita, som vi nok allesammen ser forskelligt på. Hvis Keita beviser, at han har fysikken til at kunne holde sig skadefri over længere perioder (og det skal han bevise) så mener jeg, at vi har en kanon spiller i ham, og Chambo har jeg meget høje tanker om. Det gode ved dem er også, at der stadig kan bygges en masse på deres spil, og de er stadig ikke det færdige Klopp-produkt, som man ser med Gini og Hendo.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » onsdag, 26. feb, 2020 15:13

Jesper skrev:
onsdag, 26. feb, 2020 11:38
pow9199 skrev:
Jesper skrev:
tirsdag, 25. feb, 2020 10:20
Midtbanen skriger faktisk også. Lallana er på vej væk. Shaqiri spiller praktisk talt ikke. Milner er marginalspiller. Ox synes trods alt kun at være breddespiller.

Så faktisk er midtbanen temmelig tynd. Og to af de bærende har ikke voldsomt mange år tilbage. Jones er på vej, kan han altså fortsætte udviklingen. Men lige her har vi i mine øjne brug for forstærkning. Jeg er stor fan af Kai Havertz, selv om det ikke er en jubelsæson, han har gang i.
Fab (26), Hendo (29), Gini (29), Ox (26), Keita (25), Minamino (25), Jones (19) og Milner (34). Selv uden Lallana og Shaq, hvor er det så vi lige ser tynde ud pt? Og til trods for hverken Milner, Keita eller Ox har haft længerevarende perioder som startere i noget tid, så er der ingen af dem der falder igennem, og både Keita og Ox har bevist at uden skader, så udfordrer de til start 11'eren.
Det kommer an på hvad der er overliggeren. De 3 første er sikre, men er også tæt den alder (de to), hvor skader så småt kan opstå og tempo mv kan dale indenfor et par år.
Ox har en høj status som mig, men ærligt, de findes bedre derude. Derfor er han en breddespiller.
Keita ser jeg som en der skal videre. Milner er klart marginalspiller. Minaminos niveau kendes reelt ikke (hos os). Jones er også et usikkert kort.
Så jo, jeg synes der er mangler og mangel på konkurrence. Og mangel på alsidighed.
Først: Du siger skader så småt kan opstå og tempo dale pga alder: Hvor Hendo har haft problemer med skader tidligere, så er der intet jf. det vi kan se, der antyder at vi skal bekymre os om niveauet hos hverken Hendo eller Gini. Tværtimod har de begge spillet deres livs bedste sæsoner i år, jeg mener du bygger det argument på uunderbygget spekulation.

Til det andet: Hvad bygger du dommene over Ox og Keita på? Vi har for begge spilleres vedkommende set, at de når de er i form og får en serie af kampe, så får de lov at starte inde i de store kampe og bidrager med ting som de andre ikke har i samme grad. Og ja, Milner er marginalspiller, men han spiller ALDRIG dårligt. Carragher har flere selvmål end Milner har haft dårlige kampe, så hvor er det han ikke stadig er en spiller vi kan stole på? Jaja, han er 34, men han leverer jo altid det han skal, og vi har endnu ikke set kampe hvor det ikke har været tilstrækkeligt til at byde ind. Hvad usikkerheden for Mina og Jones angår, har jeg ingen årsag til andet, end at stole på Klopp og Edwards.

Jeg er totalt uforstående overfor at du kan komme til den mening, når vi betragter hvad der sker, hvordan klubben agerer og hvordan spillerne gør det, ser jeg intet der signalerer at klubben ikke mener at vi er godt dækket på midten og har rigeligt med alsidighed. Det betyder ikke, at vi ikke kan finde på at hente Havertz eller andre, men blot at manglen på konkurrence og alsidighed er antagelser hvor vi i den grad skal strække det observerede. Jeg læser ikke noget af dette som gode argumenter for at strække observationerne, og jeg vil meget gerne høre yderligere omkring hvad der gør du kommer dertil.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 26. feb, 2020 15:16

Min pointe i det oprindelige i dlæg handlede om, at vi hele tiden skal rykke os. Hele tiden stræbe højere. Og i den sammenhæng ser man vel også på truppen og i den sammenhæng legede jeg Edwards og påstod at midtbanen så tynd ud. Det er klart at man er en fremtid for Jones og Minamino. Men det er vel lige så klart, at vi her ikke har nogen særlige garantier. Det har man vel aldrig, det er klart, men summa summarum, jeg synes vi ser en anelse tynde ud på midtbanen.

Sendt fra min SM-G973F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » onsdag, 26. feb, 2020 16:49

Jesper skrev:
onsdag, 26. feb, 2020 15:16
Min pointe i det oprindelige i dlæg handlede om, at vi hele tiden skal rykke os. Hele tiden stræbe højere. Og i den sammenhæng ser man vel også på truppen og i den sammenhæng legede jeg Edwards og påstod at midtbanen så tynd ud. Det er klart at man er en fremtid for Jones og Minamino. Men det er vel lige så klart, at vi her ikke har nogen særlige garantier. Det har man vel aldrig, det er klart, men summa summarum, jeg synes vi ser en anelse tynde ud på midtbanen.
Og pointen om at rykke sig er jeg selvsagt meget enig i, men dit grundlag for din konklusion omkring tyndheden er en mening du naturligvis må have, men den bakkes ikke op af hverken observationer eller korrespondance med meninger hos Klopp, Edwards eller andre fremtrædende skikkelser i klubben. Når det så er sagt, har jeg meget svært ved at se, at det ikke stadig ville være sundt at få nyt blod ind til de pladser, om det kommer fra Mina eller Jones vides self ikke, men ud fra de signaler klubben sender, så har vi hvad vi skal bruge til midten, og det virker urealistisk at tro der kommer til at ske det store før sommeren 2021.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 26. feb, 2020 19:05

pow9199 skrev:
Jesper skrev:
onsdag, 26. feb, 2020 15:16
Min pointe i det oprindelige i dlæg handlede om, at vi hele tiden skal rykke os. Hele tiden stræbe højere. Og i den sammenhæng ser man vel også på truppen og i den sammenhæng legede jeg Edwards og påstod at midtbanen så tynd ud. Det er klart at man er en fremtid for Jones og Minamino. Men det er vel lige så klart, at vi her ikke har nogen særlige garantier. Det har man vel aldrig, det er klart, men summa summarum, jeg synes vi ser en anelse tynde ud på midtbanen.
Og pointen om at rykke sig er jeg selvsagt meget enig i, men dit grundlag for din konklusion omkring tyndheden er en mening du naturligvis må have, men den bakkes ikke op af hverken observationer eller korrespondance med meninger hos Klopp, Edwards eller andre fremtrædende skikkelser i klubben. Når det så er sagt, har jeg meget svært ved at se, at det ikke stadig ville være sundt at få nyt blod ind til de pladser, om det kommer fra Mina eller Jones vides self ikke, men ud fra de signaler klubben sender, så har vi hvad vi skal bruge til midten, og det virker urealistisk at tro der kommer til at ske det store før sommeren 2021.
Jeg er jo ikke ude i at sandsynliggøre mit udsagn i forhold til at få ret. Det her er bare noget jeg synes. Andet er der ikke i det.

Sendt fra min SM-G973F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » onsdag, 26. feb, 2020 23:05

Jesper skrev:
onsdag, 26. feb, 2020 19:05
pow9199 skrev:
Jesper skrev:
onsdag, 26. feb, 2020 15:16
Min pointe i det oprindelige i dlæg handlede om, at vi hele tiden skal rykke os. Hele tiden stræbe højere. Og i den sammenhæng ser man vel også på truppen og i den sammenhæng legede jeg Edwards og påstod at midtbanen så tynd ud. Det er klart at man er en fremtid for Jones og Minamino. Men det er vel lige så klart, at vi her ikke har nogen særlige garantier. Det har man vel aldrig, det er klart, men summa summarum, jeg synes vi ser en anelse tynde ud på midtbanen.
Og pointen om at rykke sig er jeg selvsagt meget enig i, men dit grundlag for din konklusion omkring tyndheden er en mening du naturligvis må have, men den bakkes ikke op af hverken observationer eller korrespondance med meninger hos Klopp, Edwards eller andre fremtrædende skikkelser i klubben. Når det så er sagt, har jeg meget svært ved at se, at det ikke stadig ville være sundt at få nyt blod ind til de pladser, om det kommer fra Mina eller Jones vides self ikke, men ud fra de signaler klubben sender, så har vi hvad vi skal bruge til midten, og det virker urealistisk at tro der kommer til at ske det store før sommeren 2021.
Jeg er jo ikke ude i at sandsynliggøre mit udsagn i forhold til at få ret. Det her er bare noget jeg synes. Andet er der ikke i det.

Sendt fra min SM-G973F med Tapatalk
For helvede Jesper, det kan jeg jo ikke argumentere mod det der ;) Men æv, jeg havde ellers gerne set dit perspektiv underbygget yderligere, for det kom en del bag på mig

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 27. feb, 2020 08:11

pow9199 skrev:, men ud fra de signaler klubben sender, så har vi hvad vi skal bruge til midten, og det virker urealistisk at tro der kommer til at ske det store før sommeren 2021.
Jeg tror også man er mere interesserede i en Werner transfer nu og her
- muligvis fordi Werner er en bedre fodboldspiller end de midtbanespillere der vurderes at være på markedet til sommer
- muligvis fordi man tror mere på Keita og Chambo end på Origi og Shaqiri.
Sandsynligvis en kombination af de to.
Man vil også gerne undgå at bringe for neget nyt blod ind på en gang.

Men det kan heller ikke udelukkes at det er en; “ Vi tror på Keita og Chambo!- ihvertfald indtil første juni” - situation. Hvor vi skal undgå at underminere deres selvtillid yderligere i håb om at de kan få et godt forår. Lallana smutter jo trods alt, så der er jo en åbning.


Sent from my iPhone using Tapatalk

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » torsdag, 27. feb, 2020 13:29

Filos of Isk skrev:
torsdag, 27. feb, 2020 08:11
pow9199 skrev:, men ud fra de signaler klubben sender, så har vi hvad vi skal bruge til midten, og det virker urealistisk at tro der kommer til at ske det store før sommeren 2021.
Jeg tror også man er mere interesserede i en Werner transfer nu og her
- muligvis fordi Werner er en bedre fodboldspiller end de midtbanespillere der vurderes at være på markedet til sommer
- muligvis fordi man tror mere på Keita og Chambo end på Origi og Shaqiri.
Sandsynligvis en kombination af de to.
Man vil også gerne undgå at bringe for neget nyt blod ind på en gang.

Men det kan heller ikke udelukkes at det er en; “ Vi tror på Keita og Chambo!- ihvertfald indtil første juni” - situation. Hvor vi skal undgå at underminere deres selvtillid yderligere i håb om at de kan få et godt forår. Lallana smutter jo trods alt, så der er jo en åbning.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg ville være meget overrasket, hvis det viser sig vi ikke tror på Ox eller Keita, både i kraft af forskelligheden i kvaliteter de tilbyder, men ligeledes i kraft af, at de begge har haft perioder hvor niveauet var through the roof som kun blev stoppet af skader. Meget at sammenligne med både Gomez og Matip i forsvaret.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » torsdag, 27. feb, 2020 13:41

pow9199 skrev:
Jesper skrev:
onsdag, 26. feb, 2020 19:05
pow9199 skrev:
Jesper skrev:
onsdag, 26. feb, 2020 15:16
Min pointe i det oprindelige i dlæg handlede om, at vi hele tiden skal rykke os. Hele tiden stræbe højere. Og i den sammenhæng ser man vel også på truppen og i den sammenhæng legede jeg Edwards og påstod at midtbanen så tynd ud. Det er klart at man er en fremtid for Jones og Minamino. Men det er vel lige så klart, at vi her ikke har nogen særlige garantier. Det har man vel aldrig, det er klart, men summa summarum, jeg synes vi ser en anelse tynde ud på midtbanen.
Og pointen om at rykke sig er jeg selvsagt meget enig i, men dit grundlag for din konklusion omkring tyndheden er en mening du naturligvis må have, men den bakkes ikke op af hverken observationer eller korrespondance med meninger hos Klopp, Edwards eller andre fremtrædende skikkelser i klubben. Når det så er sagt, har jeg meget svært ved at se, at det ikke stadig ville være sundt at få nyt blod ind til de pladser, om det kommer fra Mina eller Jones vides self ikke, men ud fra de signaler klubben sender, så har vi hvad vi skal bruge til midten, og det virker urealistisk at tro der kommer til at ske det store før sommeren 2021.
Jeg er jo ikke ude i at sandsynliggøre mit udsagn i forhold til at få ret. Det her er bare noget jeg synes. Andet er der ikke i det.

Sendt fra min SM-G973F med Tapatalk
For helvede Jesper, det kan jeg jo ikke argumentere mod det der ;) Men æv, jeg havde ellers gerne set dit perspektiv underbygget yderligere, for det kom en del bag på mig
Jeg skrev i et længere indlæg for et stykke tid siden, at Klopp havde signaleret at han gerne ville være i klubben når næste "årgang" toppede. Med andre ord, så vil han være med, når generationsskiftet sker. Helst løbende, om end det er uhyre sjældent det lykkedes jf min hukommelse.
Så derfor tænker han med garanti langsigtet. Og Klopp ved godt at han også skal udvikle sig, hvilket man også har set igennem hans tid hos os. Derfor synes jeg godt man kan postulere, at meget få spillere har statsgaranti for at spille. Især fordi Klopp sagde at det her holdet fik en sæson endnu og så ville der ske forandringer.
Det er ikke revolutioner vi er ude i, men de småafgørendr puslespilsbrikker. Jeg har selv peget på en i hver kæde. Jeg kan afgøre grunde ikke vide, hvad Edwards og Klopp tænker, men jeg påstår blot, at midtbanen ikke er så bred og stærk i bredden ikke mindst, som nogle påstår. Påstand mod påstand.


Sendt fra min SM-G973F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 27. feb, 2020 13:57

Jesper skrev:
pow9199 skrev:
Jesper skrev:
onsdag, 26. feb, 2020 19:05
pow9199 skrev:
Jesper skrev:
onsdag, 26. feb, 2020 15:16
Min pointe i det oprindelige i dlæg handlede om, at vi hele tiden skal rykke os. Hele tiden stræbe højere. Og i den sammenhæng ser man vel også på truppen og i den sammenhæng legede jeg Edwards og påstod at midtbanen så tynd ud. Det er klart at man er en fremtid for Jones og Minamino. Men det er vel lige så klart, at vi her ikke har nogen særlige garantier. Det har man vel aldrig, det er klart, men summa summarum, jeg synes vi ser en anelse tynde ud på midtbanen.
Og pointen om at rykke sig er jeg selvsagt meget enig i, men dit grundlag for din konklusion omkring tyndheden er en mening du naturligvis må have, men den bakkes ikke op af hverken observationer eller korrespondance med meninger hos Klopp, Edwards eller andre fremtrædende skikkelser i klubben. Når det så er sagt, har jeg meget svært ved at se, at det ikke stadig ville være sundt at få nyt blod ind til de pladser, om det kommer fra Mina eller Jones vides self ikke, men ud fra de signaler klubben sender, så har vi hvad vi skal bruge til midten, og det virker urealistisk at tro der kommer til at ske det store før sommeren 2021.
Jeg er jo ikke ude i at sandsynliggøre mit udsagn i forhold til at få ret. Det her er bare noget jeg synes. Andet er der ikke i det.

Sendt fra min SM-G973F med Tapatalk
For helvede Jesper, det kan jeg jo ikke argumentere mod det der ;) Men æv, jeg havde ellers gerne set dit perspektiv underbygget yderligere, for det kom en del bag på mig
Jeg skrev i et længere indlæg for et stykke tid siden, at Klopp havde signaleret at han gerne ville være i klubben når næste "årgang" toppede. Med andre ord, så vil han være med, når generationsskiftet sker. Helst løbende, om end det er uhyre sjældent det lykkedes jf min hukommelse.
Så derfor tænker han med garanti langsigtet. Og Klopp ved godt at han også skal udvikle sig, hvilket man også har set igennem hans tid hos os. Derfor synes jeg godt man kan postulere, at meget få spillere har statsgaranti for at spille. Især fordi Klopp sagde at det her holdet fik en sæson endnu og så ville der ske forandringer.
Det er ikke revolutioner vi er ude i, men de småafgørendr puslespilsbrikker. Jeg har selv peget på en i hver kæde. Jeg kan afgøre grunde ikke vide, hvad Edwards og Klopp tænker, men jeg påstår blot, at midtbanen ikke er så bred og stærk i bredden ikke mindst, som nogle påstår. Påstand mod påstand.


Sendt fra min SM-G973F med Tapatalk
Til dels enig.

Milner, Ox, Fab, Keita, Hendo, Gini. (Lallana, Mina, jones). Vi mangler vel udover dem vi har, en der kan udfordre dem alle og blive fast mand, når Milner, Lallana er færdige og de andre har små skader.

Jeg drømmer om Maddison og self KDB(hvis City straffes) selvom han nærmere sig de 30. Ødegaard har jo gjort det vildt godt i La liga, men jeg tror squ ikke helt på ham.

En boks til boks med 10 mål i sig = Maddison?

Besvar