Jadon Sancho og Timo Werner ligner umiddelbart de bedste bud på spillere, der kan rotere med vores forreste, uden kvaliteten vil dale.
Til Sancho's fordel kan det vel siges, at han er englænder og yngst af de 2. Han er måske også en bedre chanceskaber end Werner mod de tætpakkede hold, hvor Werner slår mig lidt mere som en omstillingsspiller og en fox-in-the-box. Til gengæld er han sikkert dobbelt så dyr eller mere, og han forventer givetvis en løn, der min. matcher vores bedst betalte spillere.
Det der taler for Timo må være prisen, og hans alder er også ganske fin. Lønmæssigt vil han nok heller ikke kræve så meget som Sancho.
Skulle man vælge, så foretrækker jeg Sancho, da jeg mener, vi bedre kan bruge hans dynamik, udfordrende og chanceskabende spil, hvor han er eminent til at holde fart i bolden foruden selv at være lynhurtig.
Det er 2 spillere, som helst ikke skal ende på de forkerte hænder, da de har potentialet til at være game changers. Jeg håber, vi lander den ene af dem til sommer, og en stor del af finansieringen kan passende være salg af Divvy og Shaq, da der simpelthen ikke vil være spilletid til dem.
Jadon Sancho will be spamming Michael Edwards inbox at Liverpool, just ask Mohamed Salah
https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... h-17652236