Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1658
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mysjkin » lørdag, 21. sep, 2019 16:34

Emmy skrev:
lørdag, 21. sep, 2019 16:22
Hvad fanden sker der lige for watford? Hold da kæft en elendig omgang
De sparer 3-4 af deres bedste spillere fordi de spiller Mickey mouse cup tirsdag. Skandale. Håber de taber 10-0 og bliver smidt ud af PL
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » lørdag, 21. sep, 2019 17:06

Mysjkin skrev:
lørdag, 21. sep, 2019 16:34
Emmy skrev:
lørdag, 21. sep, 2019 16:22
Hvad fanden sker der lige for watford? Hold da kæft en elendig omgang
De sparer 3-4 af deres bedste spillere fordi de spiller Mickey mouse cup tirsdag. Skandale. Håber de taber 10-0 og bliver smidt ud af PL
Det så vi desværre ofte sidste sæson, når hold mødte Man City. Havde håbet på, at det blev anderledes i denne. Bundproppen kan vel heller ikke tillade sig at spare spillere i en PL kamp ?...

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 21. sep, 2019 17:31

Det er simpelthen en hån mod PL og holdene de møder
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Icipher
Indlæg: 596
Tilmeldt: lørdag, 01. feb, 2014 12:14
Geografisk sted: København

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Icipher » lørdag, 21. sep, 2019 17:52

Mysjkin skrev:
Emmy skrev:
lørdag, 21. sep, 2019 16:22
Hvad fanden sker der lige for watford? Hold da kæft en elendig omgang
De sparer 3-4 af deres bedste spillere fordi de spiller Mickey mouse cup tirsdag. Skandale. Håber de taber 10-0 og bliver smidt ud af PL
Det er ganske enkelt ikke korrekt - hvem skulle de være? Deres bedste spillere er vel Deulofeu og Doucoure, og de var begge med fra start.

Det er stort set samme hold som spillede mod Arsenal, mere eller mindre. Så det er indstillingen den er galt med.

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1658
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mysjkin » lørdag, 21. sep, 2019 17:58

Icipher skrev:
lørdag, 21. sep, 2019 17:52
Mysjkin skrev:
Emmy skrev:
lørdag, 21. sep, 2019 16:22
Hvad fanden sker der lige for watford? Hold da kæft en elendig omgang
De sparer 3-4 af deres bedste spillere fordi de spiller Mickey mouse cup tirsdag. Skandale. Håber de taber 10-0 og bliver smidt ud af PL
Det er ganske enkelt ikke korrekt - hvem skulle de være? Deres bedste spillere er vel Deulofeu og Doucoure, og de var begge med fra start.

Det er stort set samme hold som spillede mod Arsenal, mere eller mindre. Så det er indstillingen den er galt med.
Fair nok, jeg overdrev lidt. De sparede Gray, Kabasele og Pereyra. Dem regner jeg som tre af deres bedste.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » lørdag, 21. sep, 2019 18:25

Jeg så først nu, at den blev 8-0 :shock: Det er jo intet mindre end en skandale i PL...

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » lørdag, 21. sep, 2019 21:32

Niels K skrev:Jeg så først nu, at den blev 8-0 :shock: Det er jo intet mindre end en skandale i PL...
Heldigvis giver det stadigvæk kun 3 point. De engelske medier er ved at smelte, måske forståeligt, men i det lange løb er det som sagt kun en sejr som alle andre.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » søndag, 22. sep, 2019 08:38

Jesper skrev:
lørdag, 21. sep, 2019 21:32
Niels K skrev:Jeg så først nu, at den blev 8-0 :shock: Det er jo intet mindre end en skandale i PL...
Heldigvis giver det stadigvæk kun 3 point. De engelske medier er ved at smelte, måske forståeligt, men i det lange løb er det som sagt kun en sejr som alle andre.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jo, jo - men det blev jo til 4 point, da de lige fik den bedste målscore. De sparer kræfter i sådan en kamp og får masser af selvtillid. Watford burde jo have søgt at udfordre deres ikke prangende midterforsvar, men de mødte slet ikke op til kampen, så Man City fik en ekstra hviledag.

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA96 » søndag, 22. sep, 2019 10:20

Reglerne er ændret fra denne sæson. Hvis ex. LFC og ManC skulle ende på samme antal point, kommer indbyrdes opgør, før målscore i “regnskabet”.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » søndag, 22. sep, 2019 12:56

Niels K skrev:
søndag, 22. sep, 2019 08:38
Jesper skrev:
lørdag, 21. sep, 2019 21:32
Niels K skrev:Jeg så først nu, at den blev 8-0 :shock: Det er jo intet mindre end en skandale i PL...
Heldigvis giver det stadigvæk kun 3 point. De engelske medier er ved at smelte, måske forståeligt, men i det lange løb er det som sagt kun en sejr som alle andre.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jo, jo - men det blev jo til 4 point, da de lige fik den bedste målscore. De sparer kræfter i sådan en kamp og får masser af selvtillid. Watford burde jo have søgt at udfordre deres ikke prangende midterforsvar, men de mødte slet ikke op til kampen, så Man City fik en ekstra hviledag.
Men når de kommer bagud med 3 mål efter 12 minutter, Så kan man godt forstå de resten af kampen sparer kræfter.
At kæmpe røven ud af bukserne efter der ville da være direkte dumt, når kampen allerede er tabt..

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 22. sep, 2019 13:32

YNWA96 skrev:
søndag, 22. sep, 2019 10:20
Reglerne er ændret fra denne sæson. Hvis ex. LFC og ManC skulle ende på samme antal point, kommer indbyrdes opgør, før målscore i “regnskabet”.
Nej - Ovenstående er faktuelt forkert. Det nye er, at indbyrdes opgør også er blevet en ting, der tages med i betragtning for at afgøre placering. Men rankningen er:

Flest point - Hvis lighed der, kigges der på:
Bedste måldifference - Hvis der er lighed der, kigges der på
Flest scorede mål - Hvis der er lighed der, kigges der på
Indbyrdes opgør, efter ovenstående parametre i samme rækkefølge.

Hvis stadig lighed, spilles en ny kamp på neutral bane.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA96 » søndag, 22. sep, 2019 13:54

Cynwal skrev:
søndag, 22. sep, 2019 13:32
YNWA96 skrev:
søndag, 22. sep, 2019 10:20
Reglerne er ændret fra denne sæson. Hvis ex. LFC og ManC skulle ende på samme antal point, kommer indbyrdes opgør, før målscore i “regnskabet”.
Nej - Ovenstående er faktuelt forkert. Det nye er, at indbyrdes opgør også er blevet en ting, der tages med i betragtning for at afgøre placering. Men rankningen er:

Flest point - Hvis lighed der, kigges der på:
Bedste måldifference - Hvis der er lighed der, kigges der på
Flest scorede mål - Hvis der er lighed der, kigges der på
Indbyrdes opgør, efter ovenstående parametre i samme rækkefølge.

Hvis stadig lighed, spilles en ny kamp på neutral bane.

Sådan læser jeg det ikke ? ( fra Premierleaque.com) :

In 2019/20 the team who have collected the most points in the head-to-head duels between the sides lying level on points, goal difference and number of goals scored, will take the highest finishing position, while the team with the fewest will take the lowest place.

If clubs still cannot be separated, the team who scored the most goals away from home in the head-to-head matches will get the highest position.

Only if the clubs remain level in the table after this will a playoff be arranged, at a neutral ground, with the format, timing and venue being determined by the Premier League Board.

Jeg forstår det sådan, at indbyrdes opgør kommer først i tilfælde at pointlighed ?

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 22. sep, 2019 17:00

Eftermiddagen starter da fint med endnu et nederlag til scumsters
"We're not racist, we only hate the mancs"

zero
Indlæg: 1
Tilmeldt: søndag, 22. sep, 2019 15:08

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zero » søndag, 22. sep, 2019 18:40

YNWA96 skrev:
søndag, 22. sep, 2019 13:54
Cynwal skrev:
søndag, 22. sep, 2019 13:32
YNWA96 skrev:
søndag, 22. sep, 2019 10:20
Reglerne er ændret fra denne sæson. Hvis ex. LFC og ManC skulle ende på samme antal point, kommer indbyrdes opgør, før målscore i “regnskabet”.
Nej - Ovenstående er faktuelt forkert. Det nye er, at indbyrdes opgør også er blevet en ting, der tages med i betragtning for at afgøre placering. Men rankningen er:

Flest point - Hvis lighed der, kigges der på:
Bedste måldifference - Hvis der er lighed der, kigges der på
Flest scorede mål - Hvis der er lighed der, kigges der på
Indbyrdes opgør, efter ovenstående parametre i samme rækkefølge.

Hvis stadig lighed, spilles en ny kamp på neutral bane.

Sådan læser jeg det ikke ? ( fra Premierleaque.com) :

In 2019/20 the team who have collected the most points in the head-to-head duels between the sides lying level on points, goal difference and number of goals scored, will take the highest finishing position, while the team with the fewest will take the lowest place.

If clubs still cannot be separated, the team who scored the most goals away from home in the head-to-head matches will get the highest position.

Only if the clubs remain level in the table after this will a playoff be arranged, at a neutral ground, with the format, timing and venue being determined by the Premier League Board.

Jeg forstår det sådan, at indbyrdes opgør kommer først i tilfælde at pointlighed ?
Der står jo netop at det hold som har flest point head-to-head mellem 2 hold som står lige mht. point, målscore og antal mål scoret vil slutte højest. Dvs. det kommer først i spil til sidst hvis 2 hold har lige mange point og samme målscore. Det er altså den sidste faktor som tæller.

Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Champen » tirsdag, 24. sep, 2019 20:49

Andre der ser Pompey-Saints? Bliver en fed kamp mellem 2 hold der virkeligt hader hinanden. Synes Portsmouth er en fed klub, der har nogle af de mest passionerede fans i England. Jeg glæder mig :-D
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Besvar