Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af ilusio » mandag, 17. jun, 2019 09:51

Fordi vi har klaret os godt, så vil der stadig være nogle spillere der på et tidspunkt vil prøve noget nyt. Det er meget menneskeligt.

Mit bedste gæt på den næste store spiller hos os der smutter er Mane til Spanien. Jeg tror hverken Salah eller Firmino vil skifte da de trives godt i Liverpool (min fornemmelse).
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » mandag, 17. jun, 2019 10:14

ilusio skrev:Fordi vi har klaret os godt, så vil der stadig være nogle spillere der på et tidspunkt vil prøve noget nyt. Det er meget menneskeligt.

Mit bedste gæt på den næste store spiller hos os der smutter er Mane til Spanien. Jeg tror hverken Salah eller Firmino vil skifte da de trives godt i Liverpool (min fornemmelse).
Du har ret. Det er menneskeligt og det gør ikke en spiller til en forræder. Det er næsten sådan hver gang at en spiller skal forlade en klub, så skal han næsten søge offentlig troskab til klubben og i det moment han ikke gør det, så starter spekulationerne. Men hvorfor egentlig? Man er jo ikke stavnsbundet, når kontrakten løber ud. Og med det system fodbolden har lavet, så er salg også i klubbernes interesse. Med de summer, der er lige nu, så kan et enkelt storsalg i ny og næ også være med til at bygge nye hold, hvis man antager at ethvert hold har 3-4 år, hvor de topper.


Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af ilusio » mandag, 17. jun, 2019 11:12

Jesper skrev:
ilusio skrev:Fordi vi har klaret os godt, så vil der stadig være nogle spillere der på et tidspunkt vil prøve noget nyt. Det er meget menneskeligt.

Mit bedste gæt på den næste store spiller hos os der smutter er Mane til Spanien. Jeg tror hverken Salah eller Firmino vil skifte da de trives godt i Liverpool (min fornemmelse).
Du har ret. Det er menneskeligt og det gør ikke en spiller til en forræder. Det er næsten sådan hver gang at en spiller skal forlade en klub, så skal han næsten søge offentlig troskab til klubben og i det moment han ikke gør det, så starter spekulationerne. Men hvorfor egentlig? Man er jo ikke stavnsbundet, når kontrakten løber ud. Og med det system fodbolden har lavet, så er salg også i klubbernes interesse. Med de summer, der er lige nu, så kan et enkelt storsalg i ny og næ også være med til at bygge nye hold, hvis man antager at ethvert hold har 3-4 år, hvor de topper.


Sent from my iPad using Tapatalk
Og modsat tidligere, så er det ikke 1-2 mand der er hele holdet. Mister vi Mane eller Salah, så kan vi købe en erstatning og resten af holdet er stadig fantastisk.
Det betyder ikke at det ikke kan have en indflydelse på vores chancer for at vinde fx PL, men det betyder ikke at vi skal starte forfra.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » torsdag, 20. jun, 2019 09:46

Liverpool med næst mest værdifulde spillertrup ifølge Transfermarkt:

https://www.anfieldhq.com/liverpools-sq ... -1billion/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 21. jun, 2019 08:16



Så skete der endelig noget på transferfronten :lol:
After 14 years at the Echo, including eight-and-a-half as the #LFC correspondent, I’ll be leaving on July 5. It’s been an absolute privilege and I feel very lucky to have worked with so many great people. A new opportunity has opened up to cover the Reds. More on that to follow.
-James Pearce

så er det ikke kun Melissa Reddy der skal lege stoleleg længere går jeg ud fra.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » søndag, 30. jun, 2019 12:20

Ranking every Liverpool Bosman signing from worst to best

https://www.thisisanfield.com/2019/06/r ... t-to-best/

Nr. 1 til 7 - måske 8 var ikke så tossede, og man kan vel godt hive nærmest alle målmændene ud af denne opgørelse, og så står vi tilbage med 4-5 virkelig sløje :lol:

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Thommo » søndag, 30. jun, 2019 12:35

Jeg har i den grad Gary Mac på en klar klar 1. plads, en af de bedste signings overhovedet siden 95-96´da jeg begyndte med LFC dyrkningen. Han gjorde Murphy og SteG til mænd på midten, han var i den grad verdens bedste læremester, han kan nærmest kun undervurderes, og det er han så også i den ranking ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » søndag, 30. jun, 2019 12:53

Thommo skrev:Jeg har i den grad Gary Mac på en klar klar 1. plads, en af de bedste signings overhovedet siden 95-96´da jeg begyndte med LFC dyrkningen. Han gjorde Murphy og SteG til mænd på midten, han var i den grad verdens bedste læremester, han kan nærmest kun undervurderes, og det er han så også i den ranking ;)
Arh, at komme 2'er på listen kan man vist ikke kalde en undervurdering, og det er langt fra en skam at komme efter Milner, hvor jeg også vil sætte Gary Mac.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Thommo » søndag, 30. jun, 2019 14:21

Jeg lavede også smiley´en for at understrege at han trods alt kom på 2. pladsen,som er fin. Men Mac var simpelthen en stjerne, og en af mine absolutte ynglings. Og er med på det er en smags sag, og jo ikke en facit liste der er i den artikel. Joe Cole, årh hvor han da skuffede mand, jeg var så glad og mobbede en chelsea fan med at nu blev vi mestre, og jo der findes chelsea fan(s?) i Randers. han var den manglende brik, til pl trofæet, tjah jeg tog fejl.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » onsdag, 03. jul, 2019 10:52

manc klubberne kan udligne det indbyrdes mesterskabsregnskab byerne i mellem, hvis en af deres klubber vinder denne sæson:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... l-16521039

Det vil på alle måder være fantastisk endelig at nappe det mesterskab, og jeg tror i dén grad på det.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » fredag, 05. jul, 2019 21:35

Klubben som er best å besøke

Liverpool FC vinner VisitFootball sin utmerkelse for beste supporteropplevelse for fjerde år på rad!

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Scherwin » fredag, 12. jul, 2019 17:23

1149662224396378113
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Scherwin » fredag, 12. jul, 2019 17:25



Barcalona, Can we buy VVD?

VVD Agent: Get lost.


:heart::heart::heart::heart::heart::heart:
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Scherwin » søndag, 14. jul, 2019 21:22

Sadio er i Afcon finalen, så det betyder at han ikke spiller de første par kampe i Premier league.
Hvem skal tage hans plads?

Han skulle være tilbage i træning omkring d. 12 august. og vi skal nok forvente mindst 1-2 ugers træning før han spiller
Så Mane kommer til at misse

Liverpool vs Manchester City (Community Shield) (Bliver også uden Salah, Allison Firmino og Mane ofc)
Liverpool vs Norwich (Premier League) (de 3 andre bør spille her fordi vi ikke har råd til at tabe, men de har kun været i træning i 9 dage)
Liverpool vs Chelsea (super cup)
Liverpool vs Southampton (Premier League)
Liverpool vs Arsenal (Premier league) (Måske på bænken her)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » fredag, 26. jul, 2019 07:38

Meget belejligt her dagen efter, at Everton har annonceret planer om et nyt - og i mine øjne virkelig flot - stadion, så kommer Peter Moore på banen med nyt om Anfield. Faktisk ikke så meget nyt, men mere et statement der åbner op for drømme om, at the Kop måske alligvel kommer i betragtning, når vi taler stadionudvidelse.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... s-16642503
Kloppite

Besvar