hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 06. jun, 2019 22:18

Filos of Isk skrev:
Emmy skrev:Lallana har udtalt i dag at han gerne vil blive kontrakten ud. Han vil ikke væk fra verdens bedste klub.
Ja, det er vildt nok. Men jeg syntes også det er fedt når folk bliver og kæmper, det er jo den mentalitet og tro på egne evner man gerne vil se i spillerne.

Men giver det mening for klubben, at beholde ham? Han er nærmest altid skadet eller ude af form.
Jeg kan ikke rigtig se logikken i at beholde ham.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » torsdag, 06. jun, 2019 22:38

Oomph242 skrev:
Filos of Isk skrev:
Emmy skrev:Lallana har udtalt i dag at han gerne vil blive kontrakten ud. Han vil ikke væk fra verdens bedste klub.
Ja, det er vildt nok. Men jeg syntes også det er fedt når folk bliver og kæmper, det er jo den mentalitet og tro på egne evner man gerne vil se i spillerne.

Men giver det mening for klubben, at beholde ham? Han er nærmest altid skadet eller ude af form.
Jeg kan ikke rigtig se logikken i at beholde ham.
Vi har jo ikke noget valg, hvis han ikke vil væk.

Det er (på et helt andet lønniveau) samme situation som Man Utd og Real Madrid kan ende i med Sanchez og Bale.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 07. jun, 2019 05:22

Oomph242 skrev:
Filos of Isk skrev:
Emmy skrev:Lallana har udtalt i dag at han gerne vil blive kontrakten ud. Han vil ikke væk fra verdens bedste klub.
Ja, det er vildt nok. Men jeg syntes også det er fedt når folk bliver og kæmper, det er jo den mentalitet og tro på egne evner man gerne vil se i spillerne.

Men giver det mening for klubben, at beholde ham? Han er nærmest altid skadet eller ude af form.
Jeg kan ikke rigtig se logikken i at beholde ham.
Det giver mening i den forstand at vi har skrevet under på at vi vil beholde ham et år mere. Hvis vi forventer at spillere respekterer de kontrakter de har med klubben, så må klubben jo også respektere de aftaler de laver med spillerne.

Men Klopp rater jo tydeligvis Lallana rigtig højt. Så mam ved aldrig. Sturridge så jo også ud til at blive dødvægt for 13-14 måneder siden, men han bidrog meget i starten af sæsonen.
Oxlade og Keita er vel konkurrenterne til Lallana, og de har jo også været lidt uheldige med skader.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » mandag, 17. jun, 2019 10:22

Udover at Klopp/Edwards skal tage stilling til alle de yngre spillere, så har følgende spillere kontraktudløb i 2020:

Matip (70k/ugen)
Milner (120k)
Lallana (70k)
Origi (55k)


Jeg vil gerne forlænge med Matip og Origi nu og her. Milner er en speciel case, hvor han sikkert selv bestemmer hvor og hvornår, men umiddelbart ville man jo gerne forlænge med en sæson nu og her. Lallana vil gerne blive kontrakten ud, og det har jeg intet problem med. Man må blot håbe på en sæson med et minimum af skader, for så er han en stærk mand at have i truppen, men spilletiden bliver givetvis begrænset.

I 2021 løber følgende kontrakter ud:

Migs (60k/ugen)
Lovren (100k)
Gini (90k)

Her beholder jeg meget gerne de 2 første en sæson mere, hvorefter det vil være fint at cashe lidt ind på dem, men efter denne sæson kan det jo være, at Kelleher og Ki-Jana Hoever er klar til at overtage deres pladser ? Gini forlænger jeg gerne med asap, og der er vel plads til en fortjent lønforhøjelse oven i ?

Hvis Klopp mener, at vi ikke skal handle "noget særligt" til denne sæson, så har han det sikkert på nogenlunde samme måde som mig ift. ovennævnte spillere, og så bliver nøgleordet jo kontinuitet og ingen køb af profil(er) i dette vindue ?

Ift. de unge spillere, så undrer det mig, at vi ikke har solgt nogle allerede, og det betyder måske også, at Klopp hellere vil leje langt hovedparten af dem ud en sæson mere og måske tilknytte 1-2 af dem tættere til 1. holdet ?

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » mandag, 17. jun, 2019 10:29

Niels K skrev:Udover at Klopp/Edwards skal tage stilling til alle de yngre spillere, så har følgende spillere kontraktudløb i 2020:

Matip (70k/ugen)
Milner (120k)
Lallana (70k)
Origi (55k)


Jeg vil gerne forlænge med Matip og Origi nu og her. Milner er en speciel case, hvor han sikkert selv bestemmer hvor og hvornår, men umiddelbart ville man jo gerne forlænge med en sæson nu og her. Lallana vil gerne blive kontrakten ud, og det har jeg intet problem med. Man må blot håbe på en sæson med et minimum af skader, for så er han en stærk mand at have i truppen, men spilletiden bliver givetvis begrænset.

I 2021 løber følgende kontrakter ud:

Migs (60k/ugen)
Lovren (100k)
Gini (90k)

Her beholder jeg meget gerne de 2 første en sæson mere, hvorefter det vil være fint at cashe lidt ind på dem, men efter denne sæson kan det jo være, at Kelleher og Ki-Jana Hoever er klar til at overtage deres pladser ? Gini forlænger jeg gerne med asap, og der er vel plads til en fortjent lønforhøjelse oven i ?

Hvis Klopp mener, at vi ikke skal handle "noget særligt" til denne sæson, så har han det sikkert på nogenlunde samme måde som mig ift. ovennævnte spillere, og så bliver nøgleordet jo kontinuitet og ingen køb af profil(er) i dette vindue ?

Ift. de unge spillere, så undrer det mig, at vi ikke har solgt nogle allerede, og det betyder måske også, at Klopp hellere vil leje langt hovedparten af dem ud en sæson mere og måske tilknytte 1-2 af dem tættere til 1. holdet ?
Fint lille skriv. Jeg undres faktisk en smule over at hele markedet generelt er så langsomt. Altså de engelske hold har jo travlt, idet deres marked er kortere end andre landes. Og man kan lidt fortærsket sige, at en spiller kan kun sælges én gang, så det gælder om at være tidligt ude.
Sidste år var der flere handler fra dag 1, sådan frit fra hukommelsen. Real Madrid er så undtagelsen der bekræfter reglen!


Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 17. jun, 2019 10:58

Niels K skrev: Hvis Klopp mener, at vi ikke skal handle "noget særligt" til denne sæson, så har han det sikkert på nogenlunde samme måde som mig ift. ovennævnte spillere, og så bliver nøgleordet jo kontinuitet og ingen køb af profil(er) i dette vindue ?
kontinuitet er helt klart et nøgleord for os nu og her. Jeg tror ikke det handler om at man ikke vil købe, men derimod at man fortsat vil købe klogt. Altså f.eks. at man ikke vil betale 2 x Salah for Salahs reserve.
Og ja Klopp ser dem jo hver dag og når han tror på mere på Lallana end de fleste fans gør, så er der jo fordi han ser ham med en fodbold på fødderne.
Niels K skrev: Ift. de unge spillere, så undrer det mig, at vi ikke har solgt nogle allerede, og det betyder måske også, at Klopp hellere vil leje langt hovedparten af dem ud en sæson mere og måske tilknytte 1-2 af dem tættere til 1. holdet ?
Jeg tror Klopp bruger pre-season meget aktivt i forhold til de unge gutter. Både som udstillingsvindue for at få bedre salg/leje-aftaler*, men også for at måle dem lidt mere imod førsteholdet og se hvad de dur til og slutteligt så er de med fordi man skal have en stor trup med runddt til pre-season, både fordi man gerne vil skifte ud i venskabskampene, men også af hensyn til diverse træningsøvelser og kampe. Vi mangler jo nogle spillere pga. internationale turneringer i løbet af dele af pre-season og vi skal have 23 spillere med til hver kamp.

Grujic, Kent og Wilson er jo selvfølgelig de hotteste unge spillere(i forhold til potentielle salg i den nære fremtid) og vi har jo nok også et beløb som vi vil sælge dem for uanset hvad tid i transfermarkedet det kommer, men det beløb er jo nok markedsprisen plus 20 %.
Det er jo også vigtigt for Klopp at fortsat vise de unge spillere at de får chancerne for at imponere. Vi står jo sandsynligvis om 1-2 år med en Ki-Jana Hoever der vil overveje om han skal skifte for at få mere spilletid eller blive i klubben og kæmpe for at slå Trent eller Gomez af holdet.

*en god indsats imod Bayern åbnede for at Ryan Kent fik et lejeophold i Bundesligaen, selvom det selvfølgelig ikke blev en succes, så fik vi en million pund i loan-fee

edit:
Jesper skrev: Fint lille skriv. Jeg undres faktisk en smule over at hele markedet generelt er så langsomt. Altså de engelske hold har jo travlt, idet deres marked er kortere end andre landes. Og man kan lidt fortærsket sige, at en spiller kan kun sælges én gang, så det gælder om at være tidligt ude.
Sidste år var der flere handler fra dag 1, sådan frit fra hukommelsen. Real Madrid er så undtagelsen der bekræfter reglen!
Jeg tror mange hold afventer og ser hvad der sker med Neymar. Roma følte i hvertfald at de solgte Salah til markedsprisen den ene dag, men så en måned senere havde Neymar til PSG ødelagt markedet og lige pludselig var Salahs markedspris den dobbelte. Så jeg tror nok at flere hold lurer på den udvikling.

Hvis Barcelona køber Neymar, så bliver de også mere desperate for at sælge Dembele og/eller Coutinho og det gør at man måske kan få en rigtig god spiller billigt der. så jeg tror at både sælgende klubber og købeklubber lurer lidt på situationen.

Der er selvfølgelig også individuelle faktorer
Arsenal - mangler penge
Tottenham - har vel heller ikke en kæmpe bankopsparing og så lurer de primært på om de skal erstatte Eriksen eller forlænge og der har været usikkerhed om hvorvidt Poch stadig er der i næste sæson. Tottenham er jo også et hold der ikke har råd til at lave ret mange Balotelli-transfers, så de har ikke råd til at købe f.eks Pepe for overpris, medmindre de er helt sikre på at han er the real deal - og det tror jeg ikke at klubberne er.
Man Utd - de står lidt og har svært ved at lokke spillerne til klubben som de helst vil have, ihvertfald uden at sætte nye lønrekorder.
Chelsea- ved ikke helt om de er købt eller solgt i forhold til transferban
Man City - de har jo en fantastisk trup ligsom os, så det er svært at lokke spillere til for at sidde på bænken og de vil nok også prøve at holde lidt lav FFP-profil

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » mandag, 17. jun, 2019 11:18

Migs ryger og jeg håber Lallana bliver solgt.
Matib ser jeg som meget vigtigt vi får forlænget med.
Lovren er en fantastisk 4. mand med erfaring. Hvis han vil blive og være reserve, så forlæng. Ellers sælg nu.
Enig med Milner. Vi må tage en sæson af gangen.
Origi er en ok back up, men ikke god nok som erstatning til de foreste. Hvis han er tilfreds med det så fint med mig. Så kan vi godt forlænge.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » mandag, 17. jun, 2019 12:22

Jesper skrev:
Niels K skrev:Udover at Klopp/Edwards skal tage stilling til alle de yngre spillere, så har følgende spillere kontraktudløb i 2020:

Matip (70k/ugen)
Milner (120k)
Lallana (70k)
Origi (55k)


Jeg vil gerne forlænge med Matip og Origi nu og her. Milner er en speciel case, hvor han sikkert selv bestemmer hvor og hvornår, men umiddelbart ville man jo gerne forlænge med en sæson nu og her. Lallana vil gerne blive kontrakten ud, og det har jeg intet problem med. Man må blot håbe på en sæson med et minimum af skader, for så er han en stærk mand at have i truppen, men spilletiden bliver givetvis begrænset.

I 2021 løber følgende kontrakter ud:

Migs (60k/ugen)
Lovren (100k)
Gini (90k)

Her beholder jeg meget gerne de 2 første en sæson mere, hvorefter det vil være fint at cashe lidt ind på dem, men efter denne sæson kan det jo være, at Kelleher og Ki-Jana Hoever er klar til at overtage deres pladser ? Gini forlænger jeg gerne med asap, og der er vel plads til en fortjent lønforhøjelse oven i ?

Hvis Klopp mener, at vi ikke skal handle "noget særligt" til denne sæson, så har han det sikkert på nogenlunde samme måde som mig ift. ovennævnte spillere, og så bliver nøgleordet jo kontinuitet og ingen køb af profil(er) i dette vindue ?

Ift. de unge spillere, så undrer det mig, at vi ikke har solgt nogle allerede, og det betyder måske også, at Klopp hellere vil leje langt hovedparten af dem ud en sæson mere og måske tilknytte 1-2 af dem tættere til 1. holdet ?
Fint lille skriv. Jeg undres faktisk en smule over at hele markedet generelt er så langsomt. Altså de engelske hold har jo travlt, idet deres marked er kortere end andre landes. Og man kan lidt fortærsket sige, at en spiller kan kun sælges én gang, så det gælder om at være tidligt ude.
Sidste år var der flere handler fra dag 1, sådan frit fra hukommelsen. Real Madrid er så undtagelsen der bekræfter reglen!


Sent from my iPad using Tapatalk
Jeg undrer mig også over, at der ikke sker mere i de engelske klubber. Måske er markedet bare for vildt prismæssigt for de rigtig gode spillere, som i hvert fald Top 6 klubberne er interesserede i, og som sub top klubberne sikkert også gerne vil have fingrene i for at kunne ånde Chelsea, scum og Arsenal i nakken om den sidste CL plads ?

Når vi selv skal finde en rotationsspiller for vores 3 forreste, så ligner det i mange tilfælde, at vi skal betale op mod det dobbelte af, hvad vi betalte for hver af vores 3 ret så sikre startere oppe foran, og det giver jo virkelig ikke særlig meget mening.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af TG12 » mandag, 17. jun, 2019 12:25

Ifølge rygter er Pochettino glad for Lallana

Et frækt bud kunne være at sende Lallana til Spurs + en pose penge og hente Eriksen.

Jeg er indrømmet ikke den største Eriksen fan, og mener han som alle danskere iøvrigt er hypet, men især imod de små hold vil han kunne biddrage med noget kreativitet, og en klar opgradering ifht. Lallana.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 17. jun, 2019 12:29

TG12 skrev:Ifølge rygter er Pochettino glad for Lallana

Et frækt bud kunne være at sende Lallana til Spurs + en pose penge og hente Eriksen.

Jeg er indrømmet ikke den største Eriksen fan, og mener han som alle danskere iøvrigt er hypet, men især imod de små hold vil han kunne biddrage med noget kreativitet, og en klar opgradering ifht. Lallana.
Nej tak. Ser ikke Eriksen som en forstærkning

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 17. jun, 2019 13:04

liverpoolfc86 skrev:
TG12 skrev:Ifølge rygter er Pochettino glad for Lallana

Et frækt bud kunne være at sende Lallana til Spurs + en pose penge og hente Eriksen.

Jeg er indrømmet ikke den største Eriksen fan, og mener han som alle danskere iøvrigt er hypet, men især imod de små hold vil han kunne biddrage med noget kreativitet, og en klar opgradering ifht. Lallana.
Nej tak. Ser ikke Eriksen som en forstærkning

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg tror måske godt Pochettino kan få lov at købe Lallana for 15 eller 20 millioner pund hvis han vil. Jeg tror man skal se Lallana's beslutning om at blive sin kontrakt ud, skal ses i lyset af at et skifte ville være til en mindre klub til en lavere løn og at hans spilletid mere end noget andet har været begrænset af skaderne. Så hvis der er et andet CL hold fra en af de store ligaer der er villig til at smide overgangssum plus en god løn og længere kontrakt, så tror jeg da at Lallana kraftigt vil overveje et skifte.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » mandag, 17. jun, 2019 15:12

Filos of Isk skrev:
liverpoolfc86 skrev:
TG12 skrev:Ifølge rygter er Pochettino glad for Lallana

Et frækt bud kunne være at sende Lallana til Spurs + en pose penge og hente Eriksen.

Jeg er indrømmet ikke den største Eriksen fan, og mener han som alle danskere iøvrigt er hypet, men især imod de små hold vil han kunne biddrage med noget kreativitet, og en klar opgradering ifht. Lallana.
Nej tak. Ser ikke Eriksen som en forstærkning

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg tror måske godt Pochettino kan få lov at købe Lallana for 15 eller 20 millioner pund hvis han vil. Jeg tror man skal se Lallana's beslutning om at blive sin kontrakt ud, skal ses i lyset af at et skifte ville være til en mindre klub til en lavere løn og at hans spilletid mere end noget andet har været begrænset af skaderne. Så hvis der er et andet CL hold fra en af de store ligaer der er villig til at smide overgangssum plus en god løn og længere kontrakt, så tror jeg da at Lallana kraftigt vil overveje et skifte.
Nu har Lallana og Pochettino jo arbejdet sammen før (i Southampton), så det kan jo være, at det trækker:
Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 17. jun, 2019 15:56

Cynwal skrev:
Filos of Isk skrev:
liverpoolfc86 skrev:
TG12 skrev:Ifølge rygter er Pochettino glad for Lallana

Et frækt bud kunne være at sende Lallana til Spurs + en pose penge og hente Eriksen.

Jeg er indrømmet ikke den største Eriksen fan, og mener han som alle danskere iøvrigt er hypet, men især imod de små hold vil han kunne biddrage med noget kreativitet, og en klar opgradering ifht. Lallana.
Nej tak. Ser ikke Eriksen som en forstærkning

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg tror måske godt Pochettino kan få lov at købe Lallana for 15 eller 20 millioner pund hvis han vil. Jeg tror man skal se Lallana's beslutning om at blive sin kontrakt ud, skal ses i lyset af at et skifte ville være til en mindre klub til en lavere løn og at hans spilletid mere end noget andet har været begrænset af skaderne. Så hvis der er et andet CL hold fra en af de store ligaer der er villig til at smide overgangssum plus en god løn og længere kontrakt, så tror jeg da at Lallana kraftigt vil overveje et skifte.
Nu har Lallana og Pochettino jo arbejdet sammen før (i Southampton), så det kan jo være, at det trækker:
Billede
Det kan jo trække i begge retninger ;)

edit:
Men det fortæller jo også lidt om at det ikke bare er Klopp der rater Lallana og ikke er grådkvælt over at manden vælger at blive et år mere.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » tirsdag, 18. jun, 2019 12:46

Den her liste er lidt interessant, for man kan anskue den som nævnt i artiklen - værende som en mulighed for spillerne til at imponere Klopp - eller bare som en lang salgsliste:
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... t-16441679
Bortset fra Ox og Brewster, så er de måske udgangen for de fleste af spillerne, fordi de har nået en alder hvor de enten ikke har slået igennem eller også har relativt få år tilbage.
Man kunne måske tilføje Mignolet.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » tirsdag, 25. jun, 2019 09:12

Liverpool gir slipp på Shamal George etter 10 års tjeneste på Anfield.

Keeperen, som tidligere har hatt låneopphold hos Carlisle og Tranmere Rovers, men som aldri har spilt en førstelagskamp for Liverpool, er på vei til Swindon Town på en gratisovergang. Liverpool ser ut til å få med en klausul som gir Anfield-klubben prosenter av overgangssummen ved et videresalg av 21-åringen fra Swindon.

Daily Mail

Besvar