Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
richs
Indlæg: 1368
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af richs » fredag, 07. jun, 2019 10:41

bblauritzen skrev:Vores udebane sæt for næste sæson:

Billede

https://www.liverpoolfc.com/news/announ ... ed-on-sale

Den skal helt sikkert føjes til samlingen...
Den er da fin nok, men dog lidt Tottenham kopi og rigtig meget Bournemouth (se link).
Vi kunne godt have valgt hvid med evt. grøn eller hvide shorts

https://www.plbold.dk/nyhed/overblik-pr ... 9-saesonen

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » fredag, 07. jun, 2019 10:48

Den er jeg ikke vild med. Hvid er ikke vores farve.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af F1rm1no » fredag, 07. jun, 2019 11:54

Nej lad os få en helt rød udebane dragt og 3. Trøjen skal også være rød

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af zalcos » fredag, 07. jun, 2019 12:10

Hvis er fint nok. Men hvorfor skal shorts og strømper gøre så vi ligner Tottenham? Gå da all-in på hvid så... Eller en anden farve shorts.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af F1rm1no » fredag, 07. jun, 2019 12:23

Er det ikke lidt svært hvis man ikke må bruge farver andre bruger? Helt hvid jamen hvorfor ligne Swansea

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » fredag, 07. jun, 2019 12:50

Emmy skrev:Den er jeg ikke vild med. Hvid er ikke vores farve.
Så længe vi ikke stiller i Smølfe-Blå trøjer eller lyseblå er jeg fint tilfreds med en hvid.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Pede » fredag, 07. jun, 2019 14:20

Nogen der har erfaringer med at købe Elite versionen af vores trøjer?

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 07. jun, 2019 17:35

Pede skrev:Nogen der har erfaringer med at købe Elite versionen af vores trøjer?
Synes de sidder LANGT bedre (ikke at jeg synes den normale sidder decideret dårligt) herudover TROR heg den er lavet i er andet materiale ? Jeg føler ihvertfald ikke den lige så hurtigt komme til at føles klam i varmen og lufter heller ikke så nemt ‘surt’. Den er LIDT lille i hovedet, så er SU en klog universitets studerende der skal have plads til meget hjerne i kraniet - er eliten ikke for dig. Er du er vel fungerende menneske med logik og synes £89 (eller hvad man nu giver) er fuldstændigt sindssygt fir en fodbold trøje så er eliten heller ikke for dig.

Jeg hsr den orange fra sidste sæson i elite, og nu den sorte målmandstrøje i elite og er vild med begge, knapt så vild med prisen dog....
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Pede » mandag, 10. jun, 2019 22:00

Bellamy_fever skrev:
Pede skrev:Nogen der har erfaringer med at købe Elite versionen af vores trøjer?
Synes de sidder LANGT bedre (ikke at jeg synes den normale sidder decideret dårligt) herudover TROR heg den er lavet i er andet materiale ? Jeg føler ihvertfald ikke den lige så hurtigt komme til at føles klam i varmen og lufter heller ikke så nemt ‘surt’. Den er LIDT lille i hovedet, så er SU en klog universitets studerende der skal have plads til meget hjerne i kraniet - er eliten ikke for dig. Er du er vel fungerende menneske med logik og synes £89 (eller hvad man nu giver) er fuldstændigt sindssygt fir en fodbold trøje så er eliten heller ikke for dig.

Jeg hsr den orange fra sidste sæson i elite, og nu den sorte målmandstrøje i elite og er vild med begge, knapt så vild med prisen dog....
Det var også min tanke at kvaliteten og fittet var en ganske anden. Men det skal det selvfølgelig også være til prisen. Hvordan med størrelsen? Hvad render du selv rundt i, og hvor stor er du?

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 11. jun, 2019 22:45

Chelsea kampen i 14 var åbenbart Rogders som kom til at pisse på Chelsea / mourinho før kampen ved ikke at flytte kampen efter chelsea's ønske, hvilket gjorde at Mourinho var 120% opsat på at ødelægge vores season i forhold til at spare folk til champions league kampen mod Alethico madrid.
Hvilket er også hvorfor vi så Mourinho være så glad for at vinde kampen ved at styrte op og ned af sidelinjen


Det var ny infromationer for mig men det kommer fra en chelsea fan.
Chelsea havde åbenbart planlagt at spare en masse spillere men da BR smed chelsea's ønske om at flytte kampen væk så spillede de alle sammen istedet.

Wow....

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » tirsdag, 11. jun, 2019 22:56

Cynwal skrev:
Emmy skrev:Den er jeg ikke vild med. Hvid er ikke vores farve.
Så længe vi ikke stiller i Smølfe-Blå trøjer eller lyseblå er jeg fint tilfreds med en hvid.
Ja, der er ofte stor modstand mod blå trøjer på trods af, at det var farven på den allerførste Liverpool FC trøje.

Synes den hvide trøje er fin nok. Men hele sættet ligner mest af alt noget, som det engelske landshold ville spille i.
Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » onsdag, 12. jun, 2019 10:26

texy skrev:
Cynwal skrev:
Ja, der er ofte stor modstand mod blå trøjer på trods af, at det var farven på den allerførste Liverpool FC trøje.
Jeg købte denne sag forrige gang jeg var i Liverpool, så det er jeg helt med på
Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » onsdag, 12. jun, 2019 10:34

zalcos skrev:Hvis er fint nok. Men hvorfor skal shorts og strømper gøre så vi ligner Tottenham? Gå da all-in på hvid så... Eller en anden farve shorts.
Jeg synes mere problemet er at den fuldstændig ligner et engelsk landsholds sæt
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » onsdag, 12. jun, 2019 10:43

Wormie skrev:Chelsea kampen i 14 var åbenbart Rogders som kom til at pisse på Chelsea / mourinho før kampen ved ikke at flytte kampen efter chelsea's ønske, hvilket gjorde at Mourinho var 120% opsat på at ødelægge vores season i forhold til at spare folk til champions league kampen mod Alethico madrid.
Hvilket er også hvorfor vi så Mourinho være så glad for at vinde kampen ved at styrte op og ned af sidelinjen


Det var ny infromationer for mig men det kommer fra en chelsea fan.
Chelsea havde åbenbart planlagt at spare en masse spillere men da BR smed chelsea's ønske om at flytte kampen væk så spillede de alle sammen istedet.

Wow....
Det er efter min overbevisning faktuelt forkert.

Schwarzer stod ganske vist i mål, fordi Cech var skadet.

Men, Azpilicueta startede på højre back, selvom han spillede hele sæsonen på venstre back. Cole var ikke førstevalg på venstre back i den sæson (det var Azpilicueta). Kalas fik sin første af to starter hele den sæson i midterforsvaret (den anden i sæsonens sidste ligegyldige kamp). Han havde Ivanovic som partner i midterforsvaret. En plads han ellers overhovedet ikke spillede den sæson, da han var holdets normale højre back.

På midtbanen var Matic den eneste normale faste starter. Lampard var blevet en perifær spiller i 2014, og det var da også hans sidste sæson i klubben. Mikel var bare ikke fast starter - full stop.

I front fik Salah en af sine kun 6 liga-kampe fra start. Scürrle spillede noget oftere end Salah, men med 15 liga-starter kan man vel heller ikke beskrive ham som fast mand på holdkortet. Og så startede Demba Ba (desværre) helt i front. Det var kun hans fjerde start i sæsonen - og han endte på 5.

Det er muligt, at Rodgers har fornærmet Chelsea og Mourinho på en eller anden måde. Men det fik dem ikke til at lade være med at spare spillere på Anfield. De havde udeladt eksempelvis:

John Terry (deres faste anfører) og hans faste makker Cahill. Oscar deres offensive drivkraft på midten. Ramires - der vel havde overtaget Lampards rolle - manglede (på grund af karantæne). Willian som blev brugt på forskellige midtbanepositioner igennem sæsonen var ikke med. Og i front spillede man uden Hazard, Torres og Eto'o.

Chelsea havde heldet i den kamp, at få en ufortjent friløber, der gav dem den føring, som desværre gjorde vores angrebsspil forceret, mens de fortsatte den tidstrækning og defensive stil, som de havde benyttet fra første fløjt.

Min eneste anke i forhold til Rodgers var, at han ikke smed Agger tilbage i startelveren. Han var den bedste af vores midterforsvarere til at føre bolden frem, og han havde før været afgørende på Anfield imod Chelsea.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » torsdag, 13. jun, 2019 16:25

CASH COWS The top 50 most valuable players in world football including Neymar, Cristiano Ronaldo and Mohamed Salah

The CIES Football Observatory has developed an algorithm to determine the value of the best players in Europe's top five leagues

https://talksport.com/football/557770/m ... med-salah/

Vi er da meget godt repræsenteret, men der er nogle stykker på listen, jeg ikke helt forstå bl.a. nogle scum spillere, jeg ikke kan se skal være så meget værd pt.

Besvar