Om Messi venter til efter Anfield med at trække stikket i depression ? Eller allerede efter i morgen ? eller hvad tænker Du på ?AJ skrev:Vanvittig spiller. Det bliver spændende at se hvordan verdens bedste forsvarsspiller håndterer mødet med verdens bedste offensive spiller.
4 - Virgil Van Dijk
- Bellamy_fever
Re: 4 - Virgil Van Dijk
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Congratulations, @VirgilvDijk!
VVD is the 2018/19 @premierleague Player of the Season.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Alder: 35
Blev han ikke allerede kåret tidligere? Eller er det en ny POTS?YNWA! skrev:
Det var spillernes Player of the year. Dette er den officielle fra Premier League mener jeg.Fowler89 skrev:Blev han ikke allerede kåret tidligere? Eller er det en ny POTS?YNWA! skrev:
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
BREAKING: Virgil van Dijk has told Liverpool he wants to sign a new contract with the club, sources have told ESPN FC, by @MelissaReddy_.
Kom i sving for satan!
bag få ham på papir til han er 33. det fint. så kan han få lov at vende hjem til Gronningen for små penge.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Når Van Dijk selv melder ud, at han gerne vil forlænge - 4 år før hans nuværende kontrakt udløber - så betyder det vel reelt, at han vil have en lønforhøjelse.
Vi skal holde ham tilfreds, og jeg synes, at det vil være helt på sin plads med en symbolsk lønstigning.
Men vi skal ikke op i Man Utd lønninger.
Vi skal holde ham tilfreds, og jeg synes, at det vil være helt på sin plads med en symbolsk lønstigning.
Kloppite
Fuldstændigt enig. Vi skal tænke os godt om. Udnytte det momentum vi har. Men det skal ikke blive et tag selv bord ift lønninger. Eks. blev Leicester sat noget tilbage, da de vandt mesterskabet, for budgettet til lønninger eksploderedetexy skrev:Når Van Dijk selv melder ud, at han gerne vil forlænge - 4 år før hans nuværende kontrakt udløber - så betyder det vel reelt, at han vil have en lønforhøjelse.
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Han skal vel have ca. det samme, som Salah får? Som igen vist er ca. det samme, som Luke Shaw fårJesper skrev:Fuldstændigt enig. Vi skal tænke os godt om. Udnytte det momentum vi har. Men det skal ikke blive et tag selv bord ift lønninger. Eks. blev Leicester sat noget tilbage, da de vandt mesterskabet, for budgettet til lønninger eksploderedetexy skrev:Når Van Dijk selv melder ud, at han gerne vil forlænge - 4 år før hans nuværende kontrakt udløber - så betyder det vel reelt, at han vil have en lønforhøjelse.
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Jeg er helt enig i at det kun kan forstås sådan at han gerne vil have flere penge. Men kan man udlede af det, der er sluppet ud, at det er en forlængelse, han ønsker sig, og ikke "bare" en justering af den eksisterende kontrakt?texy skrev:Når Van Dijk selv melder ud, at han gerne vil forlænge - 4 år før hans nuværende kontrakt udløber - så betyder det vel reelt, at han vil have en lønforhøjelse.
Han er alfa og omega for det her hold, så selvfølgelig skal vi gøre meget for at holde ham glad, men indenfor rimelige grænser - hvad de så end er?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Alder: 35
Han fortjener at være den bedst betalte forsvarsspiller i verden, på bag grund af at han er den bedste.texy skrev:Når Van Dijk selv melder ud, at han gerne vil forlænge - 4 år før hans nuværende kontrakt udløber - så betyder det vel reelt, at han vil have en lønforhøjelse.
Virgil er den hurtigste målt under CL kampene:
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... p-16434819
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... p-16434819
Virgil van Dijk’s astonishing 65-game record without being dribbled past is STILL in effect.
An FA spokesperson confirmed the fixture was classified as a ‘second grade’ game, therefore no stats count towards official totals.
https://talksport.com/football/583254/v ... ll-stands/
An FA spokesperson confirmed the fixture was classified as a ‘second grade’ game, therefore no stats count towards official totals.
https://talksport.com/football/583254/v ... ll-stands/
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52
https://sport.tv2.dk/fodbold/2019-08-15 ... ts-spiller
Fortjent..
Og tjek lige nummer 4, 5 og 6 på listen
Fortjent..
Det er stært, det dér, og der er helt ned til nr. 7 og igen ned til nr. 8bblauritzen skrev: ↑torsdag, 15. aug, 2019 18:29https://sport.tv2.dk/fodbold/2019-08-15 ... ts-spiller
Fortjent..