Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » fredag, 11. jan, 2019 12:43

YNWA! skrev:


BREAKING | Thomas Muller will be forced to sit out both legs of Bayern Munich’s Champions League last-16 encounter with Liverpool after being hit with a two-match ban.
Det er da rigtig gode nyheder, da han vel godt kan kaldes Mr. Bayern München. Jeg tror, at de ligger rigtig fint til os, og Robben kaldte da også Liverpool for den dårligste lodtrækning, de kunne få.

Brugeravatar
And I'm Javert
Indlæg: 369
Tilmeldt: tirsdag, 24. dec, 2013 01:17
Alder: 32

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af And I'm Javert » fredag, 11. jan, 2019 13:19

Niels K skrev:
YNWA! skrev:


BREAKING | Thomas Muller will be forced to sit out both legs of Bayern Munich’s Champions League last-16 encounter with Liverpool after being hit with a two-match ban.
Det er da rigtig gode nyheder, da han vel godt kan kaldes Mr. Bayern München. Jeg tror, at de ligger rigtig fint til os, og Robben kaldte da også Liverpool for den dårligste lodtrækning, de kunne få.
Det er helt fint, omend han ikke er den spiller, han engang var. Jeg ville i hvert fald blive ret nervøs ved udsigten til at han luskede rundt mellem Lovren og Trent. I det hele taget har Bayern kommet skidt ud af deres generationsskifte. At Robben og Ribery stadig anses som profiler med deres høje alder siger lidt om Bayern og om de to spilleres karrierer.
Do not forget my name!

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 15. jan, 2019 13:16




Liverpool's Trent Alexander-Arnold sidelined for around 4 weeks with knee injury. Georginio Wijnaldum also a doubt for Crystal Palace game with knee problem. @TimesSport

At vi udlejede Clyne forbliver mig en gåde.... Endnu mere efter det her.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » onsdag, 16. jan, 2019 22:59


Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » torsdag, 17. jan, 2019 21:23

Hvad vil det egentlig betyde for fodbolden, hvis det bliver en "hård brexit ", som det tyder på?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 17. jan, 2019 22:13

Jesper skrev:Hvad vil det egentlig betyde for fodbolden, hvis det bliver en "hård brexit ", som det tyder på?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
https://www.goal.com/en/news/how-brexit ... cm1syhwyi2

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA96 » torsdag, 17. jan, 2019 22:15

Der har jo været forhandlinger imellem PL og klubberne om, at skære udlændige/ikke HG spillere. Udkastet var at man ville skære antallet ned til 12 udlændige/ikke HG spillere. Det forslag, er man ikke kommet igennem med og uden jeg ved hvilke klubber der er imod, er det nærliggende at tro, det er de store klubber der er imod. PL er milliard forretning globalt, så der er jo store interesser på spil. Forhandlingerne udspringer kun delvis af Brexit, men har som sådan ikke noget at gøre med arbejdskraftens fri bevægelighed. Arbejdstilladelserne er det der bliver det interessant efter Brexit. Alle udlændige, osse de HG spillere som ikke er har engelsk pas, skal have arbejdstilladelse. Mon ikke det ender med et kompromis, så antallet af udlændinge ryger ned på 14-15 spillere.


Sent from my iPad using Tapatalk

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » torsdag, 17. jan, 2019 23:00

Brexit betyder jo bare, at Storbritannien selv er herre over deres lovgivning på området. De har mig bekendt et sportsministerium, så der er vel intet i vejen for, at de kan lave en lovgivning, der automatisk giver alle udlændinge i deres bedste fodboldrækker arbejds-og opholdstilladelse. Et eller andet sted er det jo i høj grad i landets bedste interesse. Det er deres bedste brand og sikkert en kæmpe turisme-industri.

Tror ikke, at Brexit for nogen betydning for PL-klubberne på anden måde, end at de kan blive påvirket, hvis pundet skulle falde markant.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Oomph242 » fredag, 18. jan, 2019 07:03

texy skrev:Brexit betyder jo bare, at Storbritannien selv er herre over deres lovgivning på området. De har mig bekendt et sportsministerium, så der er vel intet i vejen for, at de kan lave en lovgivning, der automatisk giver alle udlændinge i deres bedste fodboldrækker arbejds-og opholdstilladelse. Et eller andet sted er det jo i høj grad i landets bedste interesse. Det er deres bedste brand og sikkert en kæmpe turisme-industri.

Tror ikke, at Brexit for nogen betydning for PL-klubberne på anden måde, end at de kan blive påvirket, hvis pundet skulle falde markant.
Men deres evt. Kommende udlændinge politik, hvis der kommer et hard Brexit har vel også indflydelse.
De kan vel ikke lave særlige regler for kun fodboldspillere. Jeg tror der kommer knas i PL, med et hard Brexit.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » fredag, 18. jan, 2019 08:29

Oomph242 skrev:
texy skrev:Brexit betyder jo bare, at Storbritannien selv er herre over deres lovgivning på området. De har mig bekendt et sportsministerium, så der er vel intet i vejen for, at de kan lave en lovgivning, der automatisk giver alle udlændinge i deres bedste fodboldrækker arbejds-og opholdstilladelse. Et eller andet sted er det jo i høj grad i landets bedste interesse. Det er deres bedste brand og sikkert en kæmpe turisme-industri.

Tror ikke, at Brexit for nogen betydning for PL-klubberne på anden måde, end at de kan blive påvirket, hvis pundet skulle falde markant.
Men deres evt. Kommende udlændinge politik, hvis der kommer et hard Brexit har vel også indflydelse.
De kan vel ikke lave særlige regler for kun fodboldspillere. Jeg tror der kommer knas i PL, med et hard Brexit.
De kan da lave lige præcis de særregler, som de har lyst til. Men det er jo ikke anderledes, end at vi i DK har en forskerordning.

Det kræver naturligvis, at der er en politisk vilje til at lave særregler for fodbolden. Det tror jeg bare, at der også vil være. Netop derfor, at jeg hentydede til at de har et helt ministerium dedikeret til sport.
Senest rettet af texy fredag, 18. jan, 2019 08:33, rettet i alt 1 gang.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » fredag, 18. jan, 2019 08:32

texy skrev:
Oomph242 skrev:
texy skrev:Brexit betyder jo bare, at Storbritannien selv er herre over deres lovgivning på området. De har mig bekendt et sportsministerium, så der er vel intet i vejen for, at de kan lave en lovgivning, der automatisk giver alle udlændinge i deres bedste fodboldrækker arbejds-og opholdstilladelse. Et eller andet sted er det jo i høj grad i landets bedste interesse. Det er deres bedste brand og sikkert en kæmpe turisme-industri.

Tror ikke, at Brexit for nogen betydning for PL-klubberne på anden måde, end at de kan blive påvirket, hvis pundet skulle falde markant.
Men deres evt. Kommende udlændinge politik, hvis der kommer et hard Brexit har vel også indflydelse.
De kan vel ikke lave særlige regler for kun fodboldspillere. Jeg tror der kommer knas i PL, med et hard Brexit.
De kan da lave lige præcis de særregler, som de har lyst til. Men det er jo ikke anderledes, end at vi i DK har en forskerordning.
Lige præcis, og er det ikke også noget med, at sportsfolk kan komme ind under forskerordningen herhjemme ? Det kommer de selv til at styre.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » fredag, 18. jan, 2019 10:09

VAR kommer til næste sæson, men Anfield mangler storskærme:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/1 ... joerelser/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » fredag, 18. jan, 2019 12:55

Der er ved at være rimelig godt styr på kontrakterne til de vigtigste spillere, og vi mangler egentlig blot Trent, og så skal der kigges lidt på Lovren og Grujic, men det haster ikke:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... t-15696606

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » søndag, 20. jan, 2019 19:31

Nu hvor Buvac officielt er fortid i Liverpool- https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... o-15704958 - så undres jeg lidt. Dels over det menneskelige aspekt når 17 års venskab og arbejdssamarbejde bare pludseligt stopper?
Men til dels over hvad det er vi har mistet? Især en detalje undrer jeg mig over: i knapt 17 år har Klopp praktiseret sin helt egen udgave af genpres. Det var hans varemærke. Og næsten på dagen Buvac forsvandt, ja så forsvandt genpres også som hoved-ideologi i vores spil. Tilfældigt? Jeg tvivler! Så måske var det i stedet Buvacs varemærke.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA! » mandag, 21. jan, 2019 16:06

Pepjin Linders officielt assistent træner nu.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Besvar