Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
And I'm Javert
Indlæg: 369
Tilmeldt: tirsdag, 24. dec, 2013 01:17
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af And I'm Javert » søndag, 13. jan, 2019 18:28

Cynwal skrev:Er det ikke slapt lukket ind af Loriss det der? Vinklen bliver da forholdsvis spids.
Jeg tænkte det samme. Rashford har dog et godt hårdt skud. Lloris er dalet i niveau generelt, så jeg forventer ikke, at han tager den. Alisson måtte meget gerne have taget den. ;)
Do not forget my name!

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zalcos » søndag, 13. jan, 2019 18:37

Ønskescenariet må være at tottenham får udlignet, så vi får pointtab til både scum og en konkurrent.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 13. jan, 2019 18:45

zalcos skrev:Ønskescenariet må være at tottenham får udlignet, så vi får pointtab til både scum og en konkurrent.
Lever fint med at Tottenham ikke får nogen point overhovedet i dag
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 13. jan, 2019 18:45

Jeg tænker lidt at hvis tottenfilm henter os i tabellen, så er det fordi vi har smidt mesterskabet væk og så kan en 2. Plads være lige så god/dårlig som en 3. Plads. Derfor håber jeg en lille smule på Spurs fordi jeh meget gerne vil have at Man Utd får en dårlig ligaplacering så deres største stjerner søger til Spanien og deres største transfer targets hellere vil til andre klubber.

Således at Man Utd på den lange bane bliver en mindre konkurrent eller der går lang tid inden de er på toppen igen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » søndag, 13. jan, 2019 18:47

zalcos skrev:Ønskescenariet må være at tottenham får udlignet, så vi får pointtab til både scum og en konkurrent.
uafgjort er jeg med på

Brugeravatar
Icipher
Indlæg: 596
Tilmeldt: lørdag, 01. feb, 2014 12:14
Geografisk sted: København

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Icipher » søndag, 13. jan, 2019 19:07

YNWA! skrev:
zalcos skrev:Ønskescenariet må være at tottenham får udlignet, så vi får pointtab til både scum og en konkurrent.
Lever fint med at Tottenham ikke får nogen point overhovedet i dag
Enig.

United når kun top 4 hvis Chelsea går helt i stå.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 13. jan, 2019 20:02

I dag blev mesterskabskampen reduceret til en duel mellem os og City. Spurs er reelt 10 point bag os og med to hold foran samt en træt trup, så er de ude.
Ja, sæsonen er lang og så videre, men det er jeg sikker på.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 13. jan, 2019 20:24

Jesper skrev:I dag blev mesterskabskampen reduceret til en duel mellem os og City. Spurs er reelt 10 point bag os og med to hold foran samt en træt trup, så er de ude.
Ja, sæsonen er lang og så videre, men det er jeg sikker på.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg er ret enig. Og i særdeleshed hvis der kom en længerevarende skade til Kane, jeg ved ikke lige hvad det endte med. Son er væk de næste mange uger og hvis Kane også er væk, så er de færdige.
"We're not racist, we only hate the mancs"

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » søndag, 13. jan, 2019 21:43

Håber virkelig nogen køber De Gea til sommer.
Det er da forrygt at se på hvordan han ene mand redder den klub gang på gang!
Få ham langt væk fra Premier League!!!
Han var jo ligeså god som Allison idag....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 13. jan, 2019 21:56

mortenbak skrev:Håber virkelig nogen køber De Gea til sommer.
Det er da forrygt at se på hvordan han ene mand redder den klub gang på gang!
Få ham langt væk fra Premier League!!!
Han var jo ligeså god som Allison idag....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er vel også første gang i denne sæson.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » mandag, 14. jan, 2019 05:50

Emmy skrev:
mortenbak skrev:Håber virkelig nogen køber De Gea til sommer.
Det er da forrygt at se på hvordan han ene mand redder den klub gang på gang!
Få ham langt væk fra Premier League!!!
Han var jo ligeså god som Allison idag....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er vel også første gang i denne sæson.
Alisson er bedst på de fleste parametre, men De Gea er den keeper med flest xG chancer reddet. Det hænger sammen med en dårlig defensiv hos scum og rigtig mange chancer imod dem, som vi ikke oplever, men der formår han altså også i denne sæson at redde deres røv et utal af gange, selvom det ikke er i så voldsom grad som sidste sæson, men du ser jo også en forbedring hos De Gea, efter Mourinho er smuttet.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » mandag, 14. jan, 2019 08:14

så skal det dog også siges at spurs afsluttede ringe idag, flere af De Gea redninger var gode, men også nogen hvor man ku stille spørgsmål havde han ikke taget det.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » mandag, 14. jan, 2019 08:45

Bellamy_fever skrev:så skal det dog også siges at spurs afsluttede ringe idag, flere af De Gea redninger var gode, men også nogen hvor man ku stille spørgsmål havde han ikke taget det.
Jeg fatter så heller ikke, at Spurs hen mod slutningen lader Harry Claim tage et direkte frispark uden for feltet, i stedet for Eriksen. Nu ramte Kane så inden for rammen, men så tilpas midt i målet, at De Gea kunne give den gas i en TV-redning.
Der kunne jeg sgu godt lide indstillingen på Liverpool holdet i sidste sæson: Salah kæmper om årets topscorerpris, men Milner er iskold og sikker på straffespark, så dem tager han.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » mandag, 14. jan, 2019 12:08

Cynwal skrev:
Bellamy_fever skrev:så skal det dog også siges at spurs afsluttede ringe idag, flere af De Gea redninger var gode, men også nogen hvor man ku stille spørgsmål havde han ikke taget det.
Jeg fatter så heller ikke, at Spurs hen mod slutningen lader Harry Claim tage et direkte frispark uden for feltet, i stedet for Eriksen. Nu ramte Kane så inden for rammen, men så tilpas midt i målet, at De Gea kunne give den gas i en TV-redning.
Der kunne jeg sgu godt lide indstillingen på Liverpool holdet i sidste sæson: Salah kæmper om årets topscorerpris, men Milner er iskold og sikker på straffespark, så dem tager han.
Hvis Milner ikke er på banen, tager Salah - undtagen når han ser, at en holdkammerat har mulighed for hattrick. Kane derimod ansøger om at få tilkendt mål, som han ingen aktie har i - andet end to hårstrå.

Og ja - jeg synes også Spurs afsluttede pivringe i går. Det var ikke nødvendigt med verdensklasse-redninger fra de Gea, bare gode reflekser.

Skal vi ikke satse på, at når vi møder Man U på OT i februar, så er gassen gået lidt af Ole Gunnar-ballonen. Og som det blev demonstreret i går, så er deres forsvar stadig hullet som en si, særligt når modstanderens angreb har lidt kvalitet.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af athomsen » mandag, 14. jan, 2019 18:22

Cynwal skrev:
Bellamy_fever skrev:så skal det dog også siges at spurs afsluttede ringe idag, flere af De Gea redninger var gode, men også nogen hvor man ku stille spørgsmål havde han ikke taget det.
Jeg fatter så heller ikke, at Spurs hen mod slutningen lader Harry Claim tage et direkte frispark uden for feltet, i stedet for Eriksen. Nu ramte Kane så inden for rammen, men så tilpas midt i målet, at De Gea kunne give den gas i en TV-redning.
Der kunne jeg sgu godt lide indstillingen på Liverpool holdet i sidste sæson: Salah kæmper om årets topscorerpris, men Milner er iskold og sikker på straffespark, så dem tager han.
Så dansk :D Eriksen, Eriksen og atter Eriksen. Det er over 3 år siden han har scoret på frispark for Spurs. Synes det er mere mærkeligt, at Trippier ikke sparkede det.

Besvar