Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af nikand » torsdag, 14. jun, 2018 23:06

YNWA! skrev:
AJJ skrev:
Jesper skrev:Griezmann med ikke-nyhed: "Jeg bli'r!"

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Respekt for det. Alle, der fravælger den klub har min sympati. Og så er det sgu fedt at se en smule klubfølelse.
Men ikke respekt for at han har lavet en dokumentar til det formål om han skifter eller bliver. Det er fandeme latterligt.
Han er åbenlyst fan af en LFC ejerne, der gjorde det samme med programmet ‘the decision’.
Gæt selv hvilken af vore ejere?
We need a new Fowler...

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 16. jun, 2018 08:55

Er Ronaldo ved at stemple ind som den største nogensinde? Han bliver ved med at lægge på sit spil.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 16. jun, 2018 09:03

Hr. Drejer skrev:Er Ronaldo ved at stemple ind som den største nogensinde? Han bliver ved med at lægge på sit spil.
Ingen over Maradona.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » lørdag, 16. jun, 2018 09:26

Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Er Ronaldo ved at stemple ind som den største nogensinde? Han bliver ved med at lægge på sit spil.
Ingen over Maradona.
I mine øjne ingen over Cruyff.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 16. jun, 2018 09:38

texy skrev:
Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Er Ronaldo ved at stemple ind som den største nogensinde? Han bliver ved med at lægge på sit spil.
Ingen over Maradona.
I mine øjne ingen over Cruyff.
Nåede aldrig at se ham spille. Desværre.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 16. jun, 2018 10:13

Ronaldo er uden tvivl bedre end Maradona, Pele og Cruyff

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Bojangles » lørdag, 16. jun, 2018 10:28

Ronaldo har altid været en af de allerbedste - altså fænomenet fra Brasilien. Pomadedrengen fra Manure der nu huserer i Real er til gengæld lort. Og jeg syntes det er pinligt at der tales pænt om spillere med fortid i den lorteklub herinde.

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Pede » lørdag, 16. jun, 2018 10:42

Bojangles skrev:Ronaldo har altid været en af de allerbedste - altså fænomenet fra Brasilien. Pomadedrengen fra Manure der nu huserer i Real er til gengæld lort. Og jeg syntes det er pinligt at der tales pænt om spillere med fortid i den lorteklub herinde.
Og jeg synes det pinligt man ikke kan anerkende en fantastisk fodboldspiller. Sådan er vi jo så forskellige.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 16. jun, 2018 11:32

Bojangles skrev:Ronaldo har altid været en af de allerbedste - altså fænomenet fra Brasilien. Pomadedrengen fra Manure der nu huserer i Real er til gengæld lort. Og jeg syntes det er pinligt at der tales pænt om spillere med fortid i den lorteklub herinde.
Og jeg synes det er lidt delusional og sige at han er lort.

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Ponzac » lørdag, 16. jun, 2018 13:25

Bojangles skrev:Ronaldo har altid været en af de allerbedste - altså fænomenet fra Brasilien. Pomadedrengen fra Manure der nu huserer i Real er til gengæld lort. Og jeg syntes det er pinligt at der tales pænt om spillere med fortid i den lorteklub herinde.
Man behøver ikke at være fan af manden for at anerkende at han er en fantastisk fodboldspiller. Jeg kunne aldrig ønske mig ham til Liverpool selvom han efter min overbevisning er den mest alsidige og bedste fodboldspiller nogensinde. Han har formået at udvikle sig konstant og er bare en klasse for sig.

At man ikke kan anerkende noget godt ved andre selvom at man ikke kan lide dem, det er godt nok et kæmpe mangel i social kompetence, hvis du spørger mig.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af nikand » lørdag, 16. jun, 2018 20:49

Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Er Ronaldo ved at stemple ind som den største nogensinde? Han bliver ved med at lægge på sit spil.
Ingen over Maradona.
Præcis.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af ThunderZtorm » lørdag, 16. jun, 2018 23:35

Bojangles skrev:Ronaldo har altid været en af de allerbedste - altså fænomenet fra Brasilien. Pomadedrengen fra Manure der nu huserer i Real er til gengæld lort. Og jeg syntes det er pinligt at der tales pænt om spillere med fortid i den lorteklub herinde.
Skal jeg antage at det så betyder vi heller ikke må tale pænt om fx Paul Ince og Peter Beardsley?

Fair nok ikke at bryde sig om ham, men ikke at anerkende råt talent er bare dumt. Den slags hører til på Nationen eller bold.dk, ikke her. Her bør vi have et højere niveau.

Bruce
Indlæg: 193
Tilmeldt: onsdag, 29. dec, 2010 13:14
Alder: 49

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Bruce » søndag, 17. jun, 2018 00:05

ThunderZtorm skrev:
Bojangles skrev:Ronaldo har altid været en af de allerbedste - altså fænomenet fra Brasilien. Pomadedrengen fra Manure der nu huserer i Real er til gengæld lort. Og jeg syntes det er pinligt at der tales pænt om spillere med fortid i den lorteklub herinde.
Skal jeg antage at det så betyder vi heller ikke må tale pænt om fx Paul Ince og Peter Beardsley?

Fair nok ikke at bryde sig om ham, men ikke at anerkende råt talent er bare dumt. Den slags hører til på Nationen eller bold.dk, ikke her. Her bør vi have et højere niveau.
Fuldstændig enig! Jeg kan ikke lide Ronaldo - men da han fik frisparksmuligheden mod Spanien håbede jeg godt nok han ville score...han er simpelthen en fantastisk spiller. 33 år og stadig sygt god!

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Skovdal » søndag, 17. jun, 2018 09:30

Pede skrev:
Bojangles skrev:Ronaldo har altid været en af de allerbedste - altså fænomenet fra Brasilien. Pomadedrengen fra Manure der nu huserer i Real er til gengæld lort. Og jeg syntes det er pinligt at der tales pænt om spillere med fortid i den lorteklub herinde.
Og jeg synes det pinligt man ikke kan anerkende en fantastisk fodboldspiller. Sådan er vi jo så forskellige.
Enig med Pede, det må da være forfærdeligt ikke at kunne nyde så fantastisk en fodboldspiller for øjnene af en. Han er simpelthen vanvittig til at slå til når der er brug for ham.

Om 10 år vil vi nok være kede af, at vi ikke har Messi og Ronaldo mere.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Niels K » søndag, 17. jun, 2018 10:23

Skovdal skrev:
Pede skrev:
Bojangles skrev:Ronaldo har altid været en af de allerbedste - altså fænomenet fra Brasilien. Pomadedrengen fra Manure der nu huserer i Real er til gengæld lort. Og jeg syntes det er pinligt at der tales pænt om spillere med fortid i den lorteklub herinde.
Og jeg synes det pinligt man ikke kan anerkende en fantastisk fodboldspiller. Sådan er vi jo så forskellige.
Enig med Pede, det må da være forfærdeligt ikke at kunne nyde så fantastisk en fodboldspiller for øjnene af en. Han er simpelthen vanvittig til at slå til når der er brug for ham.

Om 10 år vil vi nok være kede af, at vi ikke har Messi og Ronaldo mere.
Jeg kan heller ikke andet end at være fuld af beundring for hans fodboldmæssige kvaliteter, og jeg foretrækker egentlig mere en alsidig spillertype som ham, der er god til det hele, hvor jeg synes Messi virker meget endimensionel, eller det er som at sætte den samme film på med Messi og det, han foretager sig.

Besvar