Vi stiller forhåbentligt højere end det.YNWA! skrev:
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Nej, nej, nej, nej....Oomph242 skrev:Vi stiller forhåbentligt højere end det.YNWA! skrev:
-
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 37
Modtaget, jeg havde nu heller ikke tænkt at gøre det til en vane.Thommo skrev:Ok, læser ikke børnebøger. Håber dog ikke det øgenavn fænger, uanset om det er en cadeau eller ej.
Det fungerer jo slet ikke på engelsk så jeg tror ikke du behøver være nervøs, medmindre han skifter navn til John.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ikke just en drømmesigning!
-
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 37
Forhåbentlig har vi bare spurgt om de vil bytte for Flanno og MarkovicAggerdoo skrev:Nej, nej, nej, nej....Oomph242 skrev:Vi stiller forhåbentligt højere end det.YNWA! skrev:
Takker mange gange Det har været en lorte uge, så har kortere lunte når det kommer til øgenavne....åbenbart .....Hvis Mahrez kommer og cou smutter bliver ugen mere shite, hvis cou smutter til under 200 mill£ har den været helt igennem røøøøv.....Så kan året kun gå fremad. Mahrez ligner en fra boyzone eller hvad det trælse boyband nu hed. mahrez, messi og can ville nok være fine som boyzone II, de har det klamme garn til projektet, hilsen en der ikke kan få den frits, ikke at jeg er misundelig eller noget....Jo måske på Can´s men fuck nu detFilos of Isk skrev:Modtaget, jeg havde nu heller ikke tænkt at gøre det til en vane.Thommo skrev:Ok, læser ikke børnebøger. Håber dog ikke det øgenavn fænger, uanset om det er en cadeau eller ej.
Det fungerer jo slet ikke på engelsk så jeg tror ikke du behøver være nervøs, medmindre han skifter navn til John.
Verden er smask fuld af hyklere....
For helvede Thommo - hvor meget får du hældt i halsen under en kamp.Thommo skrev:Takker mange gange Det har været en lorte uge, så har kortere lunte når det kommer til øgenavne....åbenbart .....Hvis Mahrez kommer og cou smutter bliver ugen mere shite, hvis cou smutter til under 200 mill£ har den været helt igennem røøøøv.....Så kan året kun gå fremad. Mahrez ligner en fra boyzone eller hvad det trælse boyband nu hed. mahrez, messi og can ville nok være fine som boyzone II, de har det klamme garn til projektet, hilsen en der ikke kan få den frits, ikke at jeg er misundelig eller noget....Jo måske på Can´s men fuck nu detFilos of Isk skrev:Modtaget, jeg havde nu heller ikke tænkt at gøre det til en vane.Thommo skrev:Ok, læser ikke børnebøger. Håber dog ikke det øgenavn fænger, uanset om det er en cadeau eller ej.
Bojangles skrev:For helvede Thommo - hvor meget får du hældt i halsen under en kamp.Thommo skrev:Takker mange gange Det har været en lorte uge, så har kortere lunte når det kommer til øgenavne....åbenbart .....Hvis Mahrez kommer og cou smutter bliver ugen mere shite, hvis cou smutter til under 200 mill£ har den været helt igennem røøøøv.....Så kan året kun gå fremad. Mahrez ligner en fra boyzone eller hvad det trælse boyband nu hed. mahrez, messi og can ville nok være fine som boyzone II, de har det klamme garn til projektet, hilsen en der ikke kan få den frits, ikke at jeg er misundelig eller noget....Jo måske på Can´s men fuck nu detFilos of Isk skrev:Modtaget, jeg havde nu heller ikke tænkt at gøre det til en vane.Thommo skrev:Ok, læser ikke børnebøger. Håber dog ikke det øgenavn fænger, uanset om det er en cadeau eller ej.
Her tales der om Suarez som en del af Cou-handlen, og at Lemar går til os, hvis Cou sælges i dette vindue ?
https://www.dailystar.co.uk/sport/footb ... l-van-Dijk
De kilder er trash as fuckNiels K skrev:Her tales der om Suarez som en del af Cou-handlen, og at Lemar går til os, hvis Cou sælges i dette vindue ?
At Mahrez ikke er med for Leicester i dag, puster lidt mere til rygterne om at han er Coutinho’s erstatning.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Lad os ikke håbe.YNWA! skrev:At Mahrez ikke er med for Leicester i dag, puster lidt mere til rygterne om at han er Coutinho’s erstatning.
Schmeichel og Vardy er heller ikke med. Mon ikke bare de sparer de største profilerYNWA! skrev:At Mahrez ikke er med for Leicester i dag, puster lidt mere til rygterne om at han er Coutinho’s erstatning.
Jeg tror sgu vi køber alle tre. En ny keeper og en Coutinho-erstatning er åbenlyse mangler. Og så tror jeg klubben har hørt Hr. Drejers ønske om en rigtig effektiv angriber, og har fundet svaret i Vardy.Aggerdoo skrev:Schmeichel og Vardy er heller ikke med. Mon ikke bare de sparer de største profilerYNWA! skrev:At Mahrez ikke er med for Leicester i dag, puster lidt mere til rygterne om at han er Coutinho’s erstatning.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Vardy er vel kun effektiv grundet han får meget plads. Den plads vil han aldrig få som Liverpool spiller.Surf skrev:Jeg tror sgu vi køber alle tre. En ny keeper og en Coutinho-erstatning er åbenlyse mangler. Og så tror jeg klubben har hørt Hr. Drejers ønske om en rigtig effektiv angriber, og har fundet svaret i Vardy.Aggerdoo skrev:Schmeichel og Vardy er heller ikke med. Mon ikke bare de sparer de største profilerYNWA! skrev:At Mahrez ikke er med for Leicester i dag, puster lidt mere til rygterne om at han er Coutinho’s erstatning.