4 - Kolo Toure

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Hekkem » fredag, 30. maj, 2014 23:58

Håber han kommer sig vel, og ser ham på banen snart igen.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af TomViolence » onsdag, 13. aug, 2014 16:08

http://www.bold.dk/nyt/agger-rival-takk ... rabzonspor
Trabzonspor var ude med snøren efter Kolo Toure, men efter en snak med manager Brendan Rodgers har den 33-årige stopper besluttet at blive i Liverpool.

Trabzonspor har forsøgt at købe Kolo Toure i Liverpool, men det ser ikke ud til, at de får held med deres forehavende. Den 33-årige forsvarsspiller har taget en snak med manager Brendan Rodgers og ser ud til at blive på Merseyside.

- Jeg havde en snak med manageren, som meget tydeligt gjorde de tklart, at jeg er en del af hans planer. Det er et privilegie at være i Liverpool. Jeg ved, at jeg ikke kommer til at spille alle kampe, det er helt sikkert, siger Kolo Toure til sport-ivoire.ci og fortsætter:

- Trabzonspor er interesserede, men jeg fortalte dem, at jeg er glad for at være Liverpool-spiller. Især efter at manageren viste sin tillid i, hvad jeg tilfører gruppen. Han vil beholde mig for at Liverpool kan være med i alle de turneringer.

- Så nu er jeg i Liverpool og håber at fortsætter. Det bliver ikke Trabzonspor nu. Men alt kan ske i fodbold, siger Kolo Toure.

Kolo Toure har et år tilbage af sin aftale med Liverpool. Sidste sæson spillede han 20 Premier League-kampe for klubben – det samme antal som Daniel Agger.
Det ser ud, som om Rodgers vil have Kolo som sit 4. valg i stedet for Agger. Agger må da blive solgt nu ...?
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Surf » onsdag, 13. aug, 2014 17:32

Overraskende og interessant. Enten skal Agger ud, eller også ønsker Rodgers at have 5 gode midterforsvarer, for at have taktisk fleksibilitet til at gå over til en 5-3-2 eller lignende. Og så er det jo nødvendigt at have mange gode midterforsvarer.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af AndreasN » onsdag, 13. aug, 2014 18:01

Jeg kan ikke forestille mig andet end, at Agger skal ud. Og med et forsvar bestående af Skrtel, Sakho, Lovren og Kolo samt Ilori og Coates, så er det heller ikke brug for Agger, medmindre han selv gerne vil blive og sidde på bænken. Det vil han fornuftigt nok (både for ham og os) ikke, så jeg kan ikke se andre muligheder end, at Agger er fortid. Bare han ikke ryger til Arsenal...
Liverpool Football Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af texy » onsdag, 13. aug, 2014 18:42

Toure er en yderst sympatisk spiller, at have i truppen. Og det niveau, som han viste i starten af sidste sæson, er også højt nok til at være fjerdevalg hos os. Men ingen tvivl om, at det efterlader absolut ingen plads i truppen til Agger, hvilket vi vel heller ikke havde forventet.

Jeg er lidt spændt på, hvad vi får for Agger, og hvor han ender? Hvis nu kun Arsenal og Spurs vil betale vores pris, mon vi så presser ham lidt i den retning, selvom det nok ikke er det, han helst selv vil, og selvom de er direkte konkurrenter? Eller vil vi eventuelt sælge lidt (eller måske væsentligt) billigere for at få ham til en klub udenfor England?

Endelig skal man ikke undervurdere Aggers stædighed. Hvis der ikke er et skifte, som er interessant nok, så tror jeg sagtens, at han kan finde på nærmest at indstille karierren ved at blive i LFC til han kan vende gratis hjem til Danmark og Brøndby. Han har aldrig lagt skjul på, at livet for ham er mere end bare fodbold, og at hvis det ikke er sjovt for ham, så stopper han.

Jeg håber for os, at vi får en transfersum for ham. Og jeg håber for Agger, at han finder en god klub på højeste niveau, da jeg tror, at han sagtens kan have tre-fire fremragende sæsoner i sig endnu.

Men det var vist et sidespring i forhold til Toure...
Kloppite

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Thommo » lørdag, 29. nov, 2014 21:37

Som jeg ser det viste vi den bedste ro i forsvaret siden før BR, i dagens kamp mod Stoke. Jeg har i 3mdr været panisk angst når modstanderen kom 30 meter nær vores mål.Toure startede også godt i starten af LFC karrieren og spillede meget, og vel for meget. Toure bør pt være 1. valg, ikke fordi han idag har spillet sig på, men alle de andre har spillet sig af, men vi skal vel spille med den 2 mindst elendige da Toure ikke kan klare det alene. men der skal doseres spilletid til ham, da han ikke har alderen til at spille så meget.

Jeg er faktisk villig til at fyre Ste G i forsvaret sammen med Toure, Ste kan selvsagt umuligt spille som rosset i forsvaret.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af YNWA! » torsdag, 19. mar, 2015 16:07

Kolo bliver i dag 34. :flag5:

Her er nogen KoloFacts.

http://www.thesportbible.com/articles/t ... oure-facts
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 27. maj, 2015 13:13

Han har forlænget med os i et år(sammen med Andre Wisdom, der kommer hjem fra lejeophold fra WBA i 14/15.)
Det fejres med storm ....
->
FB video på 30. sek :clap: https://www.facebook.com/24052396943060 ... 443301322/


Sand spiller med et hav af rutine :ugeek: , men udsving i præstationerne.
- Dog alligevel skarp udmelding fra manden selv:

Billede
You'r Never Walk Alone. ///

SamiHyppiä
Indlæg: 341
Tilmeldt: onsdag, 11. jan, 2012 09:40

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af SamiHyppiä » søndag, 26. jul, 2015 21:26

Ser dart, van Gerwen mod James Wade. Publikum synger deres sædvanlige sange, og pludselig kommer kolo og yaya sangen op - fantastisk
Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!

http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI

Brugeravatar
Hendo
Indlæg: 276
Tilmeldt: mandag, 16. sep, 2013 19:02
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Hendo » mandag, 27. jul, 2015 11:05

Svært ikke at holde af Kolo Habib Toure :D
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Thommo » fredag, 19. feb, 2016 16:22

Jeg så gerne han fik forlænget, hvis han er indforstået med præmissen, at han ikke spiller hvis alle er fit for fight. At Matip signes ændrer ikke ret meget, jeg forventer at en af Lovren,Skrtel, Sakho vil væk, da ingen af disse vil være 4. valg. Jeg tror at Klopp ser Matip som klart 1. valg.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af ThunderZtorm » lørdag, 20. feb, 2016 08:27

Thommo skrev:Jeg så gerne han fik forlænget, hvis han er indforstået med præmissen, at han ikke spiller hvis alle er fit for fight. At Matip signes ændrer ikke ret meget, jeg forventer at en af Lovren,Skrtel, Sakho vil væk, da ingen af disse vil være 4. valg. Jeg tror at Klopp ser Matip som klart 1. valg.
Enig, hvis han er klar på at fortsætte en sæson vil jeg hellere sige farvel til Skrtel, Sakho eller Lovren (Jeg ser dem ærligt talt alle tre som ca lige dygtige).

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Cynwal » lørdag, 20. feb, 2016 18:10

ThunderZtorm skrev:
Thommo skrev:Jeg så gerne han fik forlænget, hvis han er indforstået med præmissen, at han ikke spiller hvis alle er fit for fight. At Matip signes ændrer ikke ret meget, jeg forventer at en af Lovren,Skrtel, Sakho vil væk, da ingen af disse vil være 4. valg. Jeg tror at Klopp ser Matip som klart 1. valg.
Enig, hvis han er klar på at fortsætte en sæson vil jeg hellere sige farvel til Skrtel, Sakho eller Lovren (Jeg ser dem ærligt talt alle tre som ca lige dygtige).
Jeg nærer et håb om, at Matip kan være den dirigerende (commanding) CB, som kan guide Lovren til at vise fordums styrke. Af de tre, er Lovren også - i mine øjne - en tand bedre til at spille den op.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 20. feb, 2016 19:06

Cynwal skrev:
ThunderZtorm skrev:
Thommo skrev:Jeg så gerne han fik forlænget, hvis han er indforstået med præmissen, at han ikke spiller hvis alle er fit for fight. At Matip signes ændrer ikke ret meget, jeg forventer at en af Lovren,Skrtel, Sakho vil væk, da ingen af disse vil være 4. valg. Jeg tror at Klopp ser Matip som klart 1. valg.
Enig, hvis han er klar på at fortsætte en sæson vil jeg hellere sige farvel til Skrtel, Sakho eller Lovren (Jeg ser dem ærligt talt alle tre som ca lige dygtige).
Jeg nærer et håb om, at Matip kan være den dirigerende (commanding) CB, som kan guide Lovren til at vise fordums styrke. Af de tre, er Lovren også - i mine øjne - en tand bedre til at spille den op.
Var Lovren virkelig så god, over længere tid før liverpool? Jeg husker ham kun for den ene sæson før han kom til os, hvor han spillede ok for Southampton. Ellers lagde jeg ikke mærke til ham.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Aarde » lørdag, 20. feb, 2016 21:10

Inden Southampton havde han så vidt jeg har læst mig til ikke gjort den store positive figur i Lyon (jeg følger dog langt fra fransk fodbold tæt nok til at kunne sige, om det er rigtigt eller forkert). Til gengæld er det i mine øjne en grov underdrivelse at kalde hans sæson i Southampton "okay". Der var han decideret fremragende.

Besvar