Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Re: Hvem skal ind?
Det ville være ærgerligt hvis du dannede mening om resten af mine medfans ud fra hvordan jeg er, da det ville give et langt fra fyldestgørende billede. De er meget sødere, velovervejede og veluddannede.
Fan af Manchester United
Øh, Jeg er fan af Bayern Munchen nu..AllanShore skrev:Det ville være ærgerligt hvis du dannede mening om resten af mine medfans ud fra hvordan jeg er, da det ville give et langt fra fyldestgørende billede. De er meget sødere, velovervejede og veluddannede.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
AllanShore skrev:Det ville være ærgerligt hvis du dannede mening om resten af mine medfans ud fra hvordan jeg er, da det ville give et langt fra fyldestgørende billede. De er meget sødere, velovervejede og veluddannede.
Det siger jo ikke så meget, vel.
-
Præcis.Hr. Drejer skrev:Det siger jo ikke så meget, vel.
Fan af Manchester United
AllanShore dette er tråden for spillere ind, men måske også for nye fans. Ellers skal du over i dem der på vej ud.
We need a new Fowler...
-
Re: Sv: Hvem skal ind?
Nu er det en historie der er evigt tilbagevendende, men når det så er sagt, så er jeg i denne sæson blevet kæmpe fan af ham. ØvHr. Larsen skrev:http://www.plbold.dk/2014/04/09/atletic ... -liverpool
Se dét kunne være rigtigt interessant!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Hvorfor øv?Jesper skrev:Nu er det en historie der er evigt tilbagevendende, men når det så er sagt, så er jeg i denne sæson blevet kæmpe fan af ham. ØvHr. Larsen skrev:http://www.plbold.dk/2014/04/09/atletic ... -liverpool
"We're not racist, we only hate the mancs"
Atletico scoredeEmmy skrev:Hvorfor øv?Jesper skrev:Nu er det en historie der er evigt tilbagevendende, men når det så er sagt, så er jeg i denne sæson blevet kæmpe fan af ham. ØvHr. Larsen skrev:http://www.plbold.dk/2014/04/09/atletic ... -liverpool
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Men hvorfor øv?Jesper skrev:Atletico scoredeEmmy skrev:Hvorfor øv?Jesper skrev:Nu er det en historie der er evigt tilbagevendende, men når det så er sagt, så er jeg i denne sæson blevet kæmpe fan af ham. ØvHr. Larsen skrev:http://www.plbold.dk/2014/04/09/atletic ... -liverpool
-
Den unge Paco Alcacer fra Valencia skulle vi være interesseret i ifølge den norske - angiveligt byttehandel med Aspas + penge for ham, og han gør fin reklame for sig selv i Euro league i aften (selvom han i tilfælde af køb selvfølgelig skal spille på et højere niveau i næste sæson )...indtil videre 2 kasser i deres 3-0 og forlænget mod Basel!
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!
Endte med tre mål da Valencia gik videre.Larry Dillman skrev:Den unge Paco Alcacer fra Valencia skulle vi være interesseret i ifølge den norske - angiveligt byttehandel med Aspas + penge for ham, og han gør fin reklame for sig selv i Euro league i aften (selvom han i tilfælde af køb selvfølgelig skal spille på et højere niveau i næste sæson )...indtil videre 2 kasser i deres 3-0 og forlænget mod Basel!
På en anden kanal viste de AZ- Benfica, nogen der så Markovic?
We need a new Fowler...
Markovic kom ind med 20min igen og gjorde ikke det store væsen af sig.nikand skrev:Endte med tre mål da Valencia gik videre.Larry Dillman skrev:Den unge Paco Alcacer fra Valencia skulle vi være interesseret i ifølge den norske - angiveligt byttehandel med Aspas + penge for ham, og han gør fin reklame for sig selv i Euro league i aften (selvom han i tilfælde af køb selvfølgelig skal spille på et højere niveau i næste sæson )...indtil videre 2 kasser i deres 3-0 og forlænget mod Basel!
Dog skal det siges han startede inde i weekenden. Har set ham mod Tottenham og der gjorde han god figur af sig.
Vil dog mene at 20m£ er mange penge for ham, det vil tage tid før han kan indfrie sådan en prislap, men han er bestemt god og har potentiale.
Til 10-15m£ vil jeg sige ok til det, han er vel en investering ala' Sahah som vi aldrig fik.
Tak for svaret.Xenne skrev:Markovic kom ind med 20min igen og gjorde ikke det store væsen af sig.nikand skrev:Endte med tre mål da Valencia gik videre.Larry Dillman skrev:Den unge Paco Alcacer fra Valencia skulle vi være interesseret i ifølge den norske - angiveligt byttehandel med Aspas + penge for ham, og han gør fin reklame for sig selv i Euro league i aften (selvom han i tilfælde af køb selvfølgelig skal spille på et højere niveau i næste sæson )...indtil videre 2 kasser i deres 3-0 og forlænget mod Basel!
Dog skal det siges han startede inde i weekenden. Har set ham mod Tottenham og der gjorde han god figur af sig.
Vil dog mene at 20m£ er mange penge for ham, det vil tage tid før han kan indfrie sådan en prislap, men han er bestemt god og har potentiale.
Til 10-15m£ vil jeg sige ok til det, han er vel en investering ala' Sahah som vi aldrig fik.
We need a new Fowler...
-
Hvor meget betalte Chelsea for Salah?
Vi linkes til Rômulo fra Spartak Moskva (Liverpool.no). Han er defensiv midt, men går tit med frem. Nogen der har set ham i aktion?
Vi linkes til Rômulo fra Spartak Moskva (Liverpool.no). Han er defensiv midt, men går tit med frem. Nogen der har set ham i aktion?