22 - Simon Mignolet

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

22 - Simon Mignolet

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 25. jun, 2013 21:49

Så er det officielt at Simon Mignolet er kommet til Liverpool FC.

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... ool-switch
Senest rettet af YNWA! tirsdag, 25. jun, 2013 22:38, rettet i alt 2 gange.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Velkommen Simon Mignolet!

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 25. jun, 2013 21:58

Mugge du kan bare slette denne her tråd, da der er en anden ;)
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Velkommen Simon Mignolet!

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 25. jun, 2013 21:59

YNWA! skrev:Mugge du kan bare slette denne her tråd, da der er en anden ;)
Kan du ikke bare omdøbe den, så kan vi bruge det som tråden for ham? :-)

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Velkommen Simon Mignolet!

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 25. jun, 2013 22:07

LFC_20 skrev:
YNWA! skrev:Mugge du kan bare slette denne her tråd, da der er en anden ;)
Kan du ikke bare omdøbe den, så kan vi bruge det som tråden for ham? :-)

Jo det kan jeg da godt, men hvilket nummer får han? :)
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Velkommen Simon Mignolet!

Indlæg af jørgen lk » tirsdag, 25. jun, 2013 22:14

Det flyder med tråde, Aspas - og nu Mignolet (og det er den 3. med vores nye målmand)....

Men velkommen til. :)
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Velkommen Simon Mignolet!

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 25. jun, 2013 22:27

YNWA! skrev:
LFC_20 skrev:
YNWA! skrev:Mugge du kan bare slette denne her tråd, da der er en anden ;)
Kan du ikke bare omdøbe den, så kan vi bruge det som tråden for ham? :-)

Jo det kan jeg da godt, men hvilket nummer får han? :)
bare kald den Simon Mignolet og tilføj nr. senere :-)

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Simon Mignolet -

Indlæg af Aarhus » onsdag, 26. jun, 2013 10:43



Efter 15 sekunder laver han en fuldstændig vanvittig redning!!

Det kunne da være lækkert, hvis han kunne hive sådan et par op i løbet af sæsonen. Sådanne redninger kan sagtens være 3 point værd.

Velkommen til, jeg er sikker på, vi har gjort et fornuftigt køb. Og så synes jeg det er dejligt med en belgier. De har gjort det godt i Premier League på det seneste.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Simon Mignolet -

Indlæg af AJ » onsdag, 26. jun, 2013 11:45

Så vanvittig er den redning nu ikke. Det er godt, at han holder armene oppe, men, at der ikke bliver scoret skyldes snarere, at angriberen sparker den lige ind på ham.

Desuden kan en redning - tv-redning eller ej - vel ikke direkte være tre point værd, men kun et eller to ;)

Brugeravatar
Theredmate
Indlæg: 11
Tilmeldt: søndag, 23. jun, 2013 15:08
Geografisk sted: Odense

Re: Simon Mignolet -

Indlæg af Theredmate » onsdag, 26. jun, 2013 23:13

Synes det er en fantastisk signing! En fantastisk målmand, som helt sikkert vil blive klasse i Liverpool, hvis han ikke bliver smidt på bænken! Håber ikke han skal agere reserve for Reina, da jeg ser Mignolet som en bedre målmand. Men lad os nu se, Rodgers er jo manden med kontrollen :)
"I think football would become an even better game if someone could invent a ball that kicks back......"

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Simon Mignolet -

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 26. jun, 2013 23:15

Theredmate skrev:Synes det er en fantastisk signing! En fantastisk målmand, som helt sikkert vil blive klasse i Liverpool, hvis han ikke bliver smidt på bænken! Håber ikke han skal agere reserve for Reina, da jeg ser Mignolet som en bedre målmand. Men lad os nu se, Rodgers er jo manden med kontrollen :)
Kunne godt se Valdes i Barca en sæson mere, Reina i LFC en sæson mere og derefter tager Mignolet så over. Mignolet's spil med fødderne, kan Reina vel også give råd til? - Så en sæson på bænken/hård kamp om pladsen mellem stængerne for Mignolet, er sundt for ham.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: Simon Mignolet -

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 26. jun, 2013 23:16

Jeg tror vi får et rotationssystem på keeper pladsen den her sæson, hvor Reina stille og roligt bliver udfaset i og med han må forventes at smutte til Barca senest næste sommer.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Hekkem » lørdag, 20. jul, 2013 13:48

Stoler ikke helt på ham som første keeper endnu. Han er dygtig til at tage med hænder, og reaktions stærk. Så har han en god størrelse i feltet. Men synes han mangler autoritet og mangler mod. Han virker til tider for anonym.

Der skal virkelig gøres en forskel fra hans fødder og hænder, for at han kan træde i Pepe Reinas fodspor. Det tvivler jeg på han kan, men han skal da have chancen og bevise sit værd, hvor han får støtte herfra.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Alonso » lørdag, 20. jul, 2013 14:25

Synes ellers han er ret modig når han bevæger sig ud i en mod en situationer, men han mangler autoritet ved høje bolde, og så er jeg heller ikke sikker på hvor meget han taler til sit forsvar. Sidstnævnte har dog heller aldrig kendetegnet Pepe Reina.

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af sjampen » lørdag, 20. jul, 2013 14:54

Hekkem skrev:Stoler ikke helt på ham som første keeper endnu. Han er dygtig til at tage med hænder, og reaktions stærk. Så har han en god størrelse i feltet. Men synes han mangler autoritet og mangler mod. Han virker til tider for anonym.

Der skal virkelig gøres en forskel fra hans fødder og hænder, for at han kan træde i Pepe Reinas fodspor. Det tvivler jeg på han kan, men han skal da have chancen og bevise sit værd, hvor han får støtte herfra.
Reelt har Pepe Reina vel ikke kunne træde i Pepe Reinas fodspor de sidste 2 sæsoner. Omend jeg ikke mener at Pepe har fortjent den kritik man ser nogle gange herinde, så mener jeg ikke der kan være tvivl om at hans sæson i år startede enormt skidt, men fik spillet sig op til sidst, dog uden at nå det høje niveau der gjorde ham til en seriøst modstander til Casillas på landsholdet som han havde tidligere.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af LFC_20 » søndag, 28. jul, 2013 20:34

Virker som en kærkommen forstærkning, som minimum er på niveau med vores kære Pepe, men som på sigt kan gå endnu længere, præcis som belgisk fodbold gør fortiden!

Besvar