Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 20. apr, 2019 23:17

Jeg er så heldig at have fået en billet til Huddersfield kampen, som spilles kl. 21 på fredag. Jeg er ved at købe flybilletter, og stødte på nogle billige, hvor jeg skal rejse fra Manchester Lufthavn kl. 06.45 lørdag morgen. Køre The National så tidligt (har ledt, men kan ikke finde deres tider)? Er der andre muligheder så tidligt lørdag morgen?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Cynwal » søndag, 21. apr, 2019 08:02

Hr. Drejer skrev:Jeg er så heldig at have fået en billet til Huddersfield kampen, som spilles kl. 21 på fredag. Jeg er ved at købe flybilletter, og stødte på nogle billige, hvor jeg skal rejse fra Manchester Lufthavn kl. 06.45 lørdag morgen. Køre The National så tidligt (har ledt, men kan ikke finde deres tider)? Er der andre muligheder så tidligt lørdag morgen?
Du skal tidligt op! ...eller spar hotelværelset og gå direkte fra Pubben til Busstationen:
Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Tossistan
Indlæg: 4
Tilmeldt: søndag, 21. apr, 2019 06:26

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Tossistan » mandag, 22. apr, 2019 04:49

Hr. Drejer skrev:Jeg er så heldig at have fået en billet til Huddersfield kampen, som spilles kl. 21 på fredag. Jeg er ved at købe flybilletter, og stødte på nogle billige, hvor jeg skal rejse fra Manchester Lufthavn kl. 06.45 lørdag morgen. Køre The National så tidligt (har ledt, men kan ikke finde deres tider)? Er der andre muligheder så tidligt lørdag morgen?
Du kan ogsaa tage denne kl. 03:37 - https://www.thetrainline.com/book/resul ... 4149188efb

Normalt, hvis du booker en taxi i gennem et firma i forvejen, kan du ogsaa faa en fin rabat. Omkring 50/60GBP.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 23. apr, 2019 14:04

Mange tak, nu skal vi bare håbe på en sejr :)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Lasse_FJ
Indlæg: 5
Tilmeldt: søndag, 12. okt, 2014 21:01

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Lasse_FJ » lørdag, 27. jul, 2019 05:35

Hej Reds.

Håber I nyder sommeren.

Vi har købt billetter til Community Shield kampen den 4. august. Jeg købte min billet for en uge siden med medlemskort til blok 108 række 6 sæde 151 på Wembley (for 35 £). Min søb har derefter købt en billet på sit medlemskort i går i blok 507 række 19 sæde 213 (for 25 £). Da det kun er hans anden kamp, ​​ville jeg meget gerne bytte min billet i blok 108 til 507. Jeg vil ikke have nogen kompensation bare et direkte bytte med nogen, så jeg kan blive hos ham. Kender I nogen, der er interesseret i denne udveksling?

YNWA

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Den store billettråd!

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 26. nov, 2019 23:13

Jeg har netop bestilt en pakkerejse gennem LA travel til Liverpool hen over nytår. Vi rejser 27/12 og tager hjem d 3/1. Inkl i rejsen er billetter til Wolves d. 29/12 og Og Sheff United d. 2/1.
Det er min/vores første tur til Liverpool og jeg er allerede helt forvirret og forventningsfuld.
Vi flyver direkte kbh - manchester. Har kigget lidt på at tage bussen derfra til Liverpool, når vi ankommer - men når vi skal hjem igen d. 3 januar er flyafgang kl 07.20 fra manchester og jeg tænker derfor at ofre pengene på en taxa fra Liverpool til Manchester lufthavn, da jeg tænker det er rart bare at kunne sætte sig ind i en taxa og ikke skulle tænke på så meget på det tidspunkt. Hvad koster en taxa fra Liverpool til Manchester ? Tænker at bede hotellet om at bestille. Vi skal bo på Hallmark Inn.
Udover de 2 kampe drømmer jeg om en rundtur på Anfield og en tur rundt i byen i Beatles fodspor og selvfølgelig også bare at opleve byen.
Har i nogen gode råd/idéer ?

Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Champen » onsdag, 27. nov, 2019 00:23

mortenbak skrev:
tirsdag, 26. nov, 2019 23:13
Jeg har netop bestilt en pakkerejse gennem LA travel til Liverpool hen over nytår. Vi rejser 27/12 og tager hjem d 3/1. Inkl i rejsen er billetter til Wolves d. 29/12 og Og Sheff United d. 2/1.
Det er min/vores første tur til Liverpool og jeg er allerede helt forvirret og forventningsfuld.
Vi flyver direkte kbh - manchester. Har kigget lidt på at tage bussen derfra til Liverpool, når vi ankommer - men når vi skal hjem igen d. 3 januar er flyafgang kl 07.20 fra manchester og jeg tænker derfor at ofre pengene på en taxa fra Liverpool til Manchester lufthavn, da jeg tænker det er rart bare at kunne sætte sig ind i en taxa og ikke skulle tænke på så meget på det tidspunkt. Hvad koster en taxa fra Liverpool til Manchester ? Tænker at bede hotellet om at bestille. Vi skal bo på Hallmark Inn.
Udover de 2 kampe drømmer jeg om en rundtur på Anfield og en tur rundt i byen i Beatles fodspor og selvfølgelig også bare at opleve byen.
Har i nogen gode råd/idéer ?
En taxi koster ca. 50£ til/fra Manc airport, ihvertfald ved ham jeg plejer at bruge :-) hvilket jeg klart vil anbefale når i skal flyve hjem så tidligt. God tur :-)
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Hekkem » onsdag, 27. nov, 2019 09:22

mortenbak skrev:
tirsdag, 26. nov, 2019 23:13
Jeg har netop bestilt en pakkerejse gennem LA travel til Liverpool hen over nytår. Vi rejser 27/12 og tager hjem d 3/1. Inkl i rejsen er billetter til Wolves d. 29/12 og Og Sheff United d. 2/1.
Det er min/vores første tur til Liverpool og jeg er allerede helt forvirret og forventningsfuld.
Vi flyver direkte kbh - manchester. Har kigget lidt på at tage bussen derfra til Liverpool, når vi ankommer - men når vi skal hjem igen d. 3 januar er flyafgang kl 07.20 fra manchester og jeg tænker derfor at ofre pengene på en taxa fra Liverpool til Manchester lufthavn, da jeg tænker det er rart bare at kunne sætte sig ind i en taxa og ikke skulle tænke på så meget på det tidspunkt. Hvad koster en taxa fra Liverpool til Manchester ? Tænker at bede hotellet om at bestille. Vi skal bo på Hallmark Inn.
Udover de 2 kampe drømmer jeg om en rundtur på Anfield og en tur rundt i byen i Beatles fodspor og selvfølgelig også bare at opleve byen.
Har i nogen gode råd/idéer ?
Hej Morten
Man kan bestille en bustur fra Manchester lufthavn til Liverpool for £4.5 med national express.
https://www.nationalexpress.com/en/dest ... -liverpool

Den har jeg anvendt flere gange. Det er en ganske behagelig tur i en god bus, der kører direkte uden stop.

Hjem ville jeg også tage en taxa.

Sidst jeg var afsted, med min datter, hvilket var hendes første tur, tog vi en Beatles bus tur med Beatles Magical Mystery tour
https://www.cavernclub.com/the-magical-mystery-tour/

Vi var også en tur med Mersey båden, men nok ikke en god ide på den tid af året. Liverpool Cathedral blev også besøgt, og selvfølgelig en Anfield Rundtur.

Hvis du er medlem af Danish Branch fanklubben, så kan du læse om vores tur i blad 2 fra i år :)

Så kan jeg anbefale et rigtig godt spisested MEET Argentinian Restaurant. Adressen er 50 Brunswick St, Liverpool L2 0PL, Storbritannien, der ikke er så langt fra havneområdet. Men bestil bord, da den er ganske populær. Vi sad i øvrigt ved bordet ved siden af Wijnaldum.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Den store billettråd!

Indlæg af mortenbak » onsdag, 27. nov, 2019 10:30

Tak for de gode svar indtil videre.
@champen - det kan være jeg skal hans telefonnummer - hvis han giver speciel fixed pris ?
@Hekkem. Den restaurant vil vi helt sikkert prøve - vi elsker bøffer :) og busturen lyder også som en sjov tur!
Jeg har sat min kæreste til at være rejseguide - hun elsker den slags, så med jeres inputs skal vi nok få oplevet byen :)

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Den store billettråd!

Indlæg af AJJ » onsdag, 27. nov, 2019 11:54

mortenbak skrev:
onsdag, 27. nov, 2019 10:30
Tak for de gode svar indtil videre.
@champen - det kan være jeg skal hans telefonnummer - hvis han giver speciel fixed pris ?
@Hekkem. Den restaurant vil vi helt sikkert prøve - vi elsker bøffer :) og busturen lyder også som en sjov tur!
Jeg har sat min kæreste til at være rejseguide - hun elsker den slags, så med jeres inputs skal vi nok få oplevet byen :)
Hvis I er til italiensk, så kan Bacaro bestemt også anbefales https://salthousebacaro.co.uk/

Under alle omstændigheder: Gør jer selv den tjeneste at bestille bord, de aftener I vil ud at spise. Ellers ender I med fastfood. :)

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Den store billettråd!

Indlæg af bblauritzen » onsdag, 27. nov, 2019 13:29

Vil da også godt lige byde ind med Toro steakhouse.. Fastfood for bøffer? Selvom man ikke har booket bord så er ventetiden ikke særlig lang da folk er hurtig fra bordene igen, ikke velegnet til en romantisk aften hvor man skal sidde og kigge hinanden i øjnene, men bøfferne er super..

Og helt klart en taxa til lufthavnen når i skal hjem. Plejer bare, når jeg bestiller den, at sige hvornår vi skal være der så ved de som regel hvornår i skal afsted for at nå det. Tænker ikke trafikken bliver det store problem så tidligt men har før hængt i kø når man begynder at nærme sig Manchester om morgenen.

The beatles Story på Albert Dock er super, Liverpool Cathedral også.

Lad være med at booke rundvisning på en kampdag, der er flere områder lukket. Og gør dig selv den tjeneste at sætte masser af tid af til det, timerne flyver når man render rundt og mærker atmosfæren på Anfield.

Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Champen » torsdag, 28. nov, 2019 16:15

mortenbak skrev:
onsdag, 27. nov, 2019 10:30
Tak for de gode svar indtil videre.
@champen - det kan være jeg skal hans telefonnummer - hvis han giver speciel fixed pris ?
@Hekkem. Den restaurant vil vi helt sikkert prøve - vi elsker bøffer :) og busturen lyder også som en sjov tur!
Jeg har sat min kæreste til at være rejseguide - hun elsker den slags, så med jeres inputs skal vi nok få oplevet byen :)
Det kan du sagtens, han har massere af chauffører ansat, og kan varmt anbefale ham.
Han hedder Mark Wall på Facebook, kan sende dig et billede af hans profil så du finder den rigtige? Jeg kan Skrive til ham at du kontakter ham? Jeg kan iøvrigt også varmt anbefale Meet restauranten :-D
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Den store billettråd!

Indlæg af mortenbak » torsdag, 28. nov, 2019 23:57

Skønt med flere gode råd :)

Hvor længe før kampen tager i ud til Anfield ? Da det er gennem LA Travel er det billetter med mad på The Sandon før kampen og jeg tænker at det er pladser på Anfield Road Stand. Der står bare "short side" på "min rejseside"
Hvad med køb af billetter hjemmefra ifht Rundtur på Anfield ? Beatles bustur/The beatles story etc eller kan det klares på dagen, hvis planerne ændres ?
Denne hjemmeside har en del forskellige billetter til oplevelser i Liverpool

https://www.getyourguide.dk/s/?q=liverp ... =1-123&p=1

Eller det bedre at købe direkte fra de forskellige oplevelser ?

Undskyld for spørgejørgen - men jeg vil bare have max ud af denne "pilgrimsrejse" :)

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » tirsdag, 10. dec, 2019 21:30

Vi plejer at tage ud på stadion omkring 3 timer før for at få nogle pints og få noget stemning inden kampen. Vi har aldrig købt en pakkerejse, så har ikke skullet sætte tid af til at udnytte hospitality delen af en rejse. Jeg skal derover i weekenden, hvor kampstarten er kl. 12.30, så der tager vi nok mod stadion omkring kl 10. Jeg har været der 50+ gange, men når du nævner "pilgrimsrejse" går jeg ud fra, at det er din første tur, og så ville jeg sætte lidt ekstra tid af til at gå rundt om stadion og se Hillsborough Memorial mv.

Tiden mellem jul og nytår er et af de eneste tidspunkter, jeg ikke har været i Liverpool, så jeg ved ikke, hvor stor efterspørgslen er efter attraktionerne som stadionrundtur og Beatles og, om noget af det har specielle åbningstider på det tidspunkt. Jeg kan anbefale at spørge på Tripadvisors Liverpool forum, hvor der er mange lokale, der er godt til at give råd omkring byen.
https://www.tripadvisor.com/ShowForum-g ... gland.html

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Den store billettråd!

Indlæg af mortenbak » onsdag, 25. dec, 2019 11:24

Tak for svarene. Turen er ved at være på plads og stadiontur er booket, Bord bestilt på MEET til nytårsaften. Der er også købt billetter til Beatles story og Beatles arranga på Cavern Club. Og alle trøjerne er vasket og klar!
Kan se at der i hospitality billetterne er noget "afterparty" på The Sandon, men jeg ved ikke om det bliver for "turistet" - hvis i forstår. Er der nogle andre lokale barer i kan anbefale til efter kampen, hvor vi self har fået de 3 point og skal fejre med et par pints og synge nogen sange.
uhhh jeg er som et barn op til juleaften :)
YNWA

Besvar